Hellas Transalp Forum

Προβολάκια για Μοτό

memos · 218610

Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #100 on: Δευτέρα 12 Ιανουάριος 2009, 13:51:30 μμ
Αυτό και να θέλεις να το σχεδιάσεις Λευτέρη, δεν το πετυχαίνεις τόσο τέλεια όσο το έκανες εσύ!!!
Μπράβο!
 :2hysterical:
Για να πάρεις ρεύμα να φορτίσεις το κινητό σου πρέπει να έχεις τα φώτα ανοιχτά? (στο μοντέλο σου, είναι μόνιμα αναμένα?)

ΥΓ1: Κανείς που να το χρειάζεται? Δώσε κύκλωμα λέμενενε!  :2hysterical:
ΥΓ2: Δώστο άσκηση για το μάθημα ηλεκτροτεχνίας!  Μπά θα τα μπερδέψω τα παιδιά....... και δεν μου πάει η καρδιά...

Χρήστο στο δικό μου δεν είναι μόνιμα αναμμένα, απλά για να λειτουργώ τον αναπτήρα έχω βάλει τον διακόπτη των φώτων μου, και με το που βάζω την πρώτη σκάλα έχω και το ρεύμα.....
Ίσως να κάνω την αλλαγή και να παίρνω ρεύμα απ την κλειδαριά, με το που ανοίγω τον διακόπτη.....
το είχα κάνει για ασφάλεια.....

αλλά για γέλια είναι μάλλον......

Η αλήθεια είναι πως την μέρα μιας και δεν λειτουργώ τα φώτα δεν το είχα προσέξει, και τώρα μετά από τόσο καιρό έτυχε να το δω...
πλάκα δεν έχει...... μαρσάρω και παίζουν και τα προβολάκια μου..... σαν σινιάλο ένα πράγμα….




"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


DRAKE RAMORE

  • Guest
Reply #101 on: Δευτέρα 12 Ιανουάριος 2009, 13:54:37 μμ

πλάκα δεν έχει...... μαρσάρω και παίζουν και τα προβολάκια μου..... σαν σινιάλο ένα πράγμα….



Πρόσεξε μην το εκλάβει κανας Χαρλεάς σαν ερωτικό κάλεσμα και σε πάρει απο πίσω :oops:


....ή κανας χωροφύλαξ ως σινιάλο!



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #102 on: Δευτέρα 12 Ιανουάριος 2009, 15:22:00 μμ
Λευτέρη είσαι ΦΟΒΕΡΟΣ!

ΥΓ: Αλλά όμως μην σκαλίσεις και τον κινητήρα, γιατί θα δείς μια μέρα το ΤΑ να...πετάει! (και δίπλωμα πιλότου δεν έχεις ακόμα).


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline kostasj

  • >>>>>>
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1523
Reply #103 on: Δευτέρα 12 Ιανουάριος 2009, 15:31:08 μμ
Χωρίς να θέλω να χαλασω την ευρηματικότηκα του LEON (μου θύμισε μια φορά που σε ένα φορτηγάκι ενός φίλου μου, μόλις το πήρε από ηλεκτρολόγο! Όταν άναβε τα φλας δούλευαν και οι καθαριστηρες!)

LEON μήπως αυτό είχε επίπτωση στην μπαταρία;

Όσο για το άλλο που αναφέρθηκε πιο πάνω (πως γίνεται να έχουμε και τις 2 σκάλες αναμένες) το εχω καταφέρει άθελά μου!!
Είχε κολλήσει ο κόκκινος διακόπτης την πρώτη μέρα που πήρα την μηχανή και έκανα την μαλ@κια και τον τράβηξα με πενσα...! Έκτοτε χάλασε και όταν το πατούσα για την μεγάλη σκάλα αυτό στεκόταν στο σημείο που είναι και οι 2 σκάλες ανοιχτές.
Μετά ακολούθησε δεύτερη μαλ@κια, άνοιξα όλο το σύστημα για να το φτιάξω και το χάλασα χειρότερα (έσπασε ένα κομματάκι και έχασα και ένα ελατηριακι μέσα στον μηχανισμό του κόκκινου διακόπτη)
Τώρα πηγαίνει μικρή μεγάλη σκάλα χειροκίνητα (χωρίς ελατήριο)

Υ.σ. ΠΡΟΣΟΧΗ. Αν χαλάσει ο μηχανισμός του κόκκινου διακόπτη και χαθούν οι επαφές του δεν έχεις καθόλου φώτα


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  ???


Offline kostasj

  • >>>>>>
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1523
Reply #104 on: Δευτέρα 12 Ιανουάριος 2009, 15:56:39 μμ




Ίσως να κάνω την αλλαγή και να παίρνω ρεύμα απ την κλειδαριά, με το που ανοίγω τον διακόπτη.....
το είχα κάνει για ασφάλεια.....








Ωραία ιδέα. Θα φορτίζεις το κινητό και όταν θα έχεις εισερχόμενη κλήση θα σβήνει ο κινητήρας...!!!!

...σταματάς και μιλάς


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  ???


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #105 on: Δευτέρα 12 Ιανουάριος 2009, 15:57:20 μμ
Λευτέρη είσαι ΦΟΒΕΡΟΣ!

ΥΓ: Αλλά όμως μην σκαλίσεις και τον κινητήρα, γιατί θα δείς μια μέρα το ΤΑ να...πετάει! (και δίπλωμα πιλότου δεν έχεις ακόμα).

Βρε Χρηστάρα, δώσε μου τα φώτα και μια εξήγηση: Τι σχέση έχει η απόκριση γκαζιού με τα ηλεκτρολογικά;
Μια απλή σύνδεση κάναμε...... και πήρα ρεύμα από τον διακόπτη των φώτων μας.....

Δεν έκανα καμία ιδιαίτερη χημεία και προσπάθεια.......

Μα με το που τοποθετώ τον φορτιστή και αρχίζω να μαρσάρω, να δεις εκεί χαρές που μου κάνουν τα προβολάκια..... ;D


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #106 on: Δευτέρα 12 Ιανουάριος 2009, 15:58:17 μμ
Ωραία ιδέα. Θα φορτίζεις το κινητό και όταν θα έχεις εισερχόμενη κλήση θα σβήνει ο κινητήρας...!!!!

...σταματάς και μιλάς



 :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline Διαμαντης

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2816
Reply #107 on: Δευτέρα 12 Ιανουάριος 2009, 16:24:44 μμ
Λευτέρη καλησπέρα.
Το βύσμα για τους φορτιστές και τα προβολάκια παίρνουν ρεύμα εν σειρά από το ίδιο καλώδιο που τράβηξες από τα φώτα?



Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #108 on: Δευτέρα 12 Ιανουάριος 2009, 16:32:39 μμ
Ναι Διαμαντή..... απ τον διακόπτη παίρνω και για τα δύο....

ίσως κατάλαβα τι φταίει......

Μάλλον επειδή στον αναπτήρα το ένα καλώδιο απ τα δύο το έχω πιάσει πάνω στα κάγκελα (σασί) για γείωση, εκεί που είναι και τα προβολάκια μου, οπότε μπορεί να συνχρωνίζεται και με τον κινητήρα, εξου και το ωραίο αποτέλεσμα ..... :-\



Ναι αλλά γιατί να εμφανίζεται όταν βάζω τον φορτιστή;, ενώ αντιθέτως δουλεύει μια χαρά;;;;

Χρήστο, και λοιποί συνάδελφοι help......  :'(
« Last Edit: Δευτέρα 12 Ιανουάριος 2009, 16:34:41 μμ by LEON »


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #109 on: Δευτέρα 12 Ιανουάριος 2009, 17:09:30 μμ
Σίγουρα έχεις κάνει κάποιο λάθος στη συνδεσμολογία.
Μπορείς να φτιάξεις ένα σχεδιάκι με τη συνδεσμολογία που έκανες, να το σκανάρεις και να το ποστάρεις εδώ? Ή να το σχεδιάσεις σε ppt?

Ανεβάζοντας στροφές, το μόνο διαφορετικό είναι να ανεβαίνει ελαφρά η τάση εξόδου (του εναλλάκτη).

Έχεις ρελεδάκια στα ομίχλης? Αν ναι, τότε εκεί είναι το λάθος στη συνδεσμολογία.


« Last Edit: Δευτέρα 12 Ιανουάριος 2009, 17:11:09 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Sotiris

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 737
  • Χανια!!!!!
Reply #110 on: Δευτέρα 12 Ιανουάριος 2009, 17:10:38 μμ
Χωρίς να είμαι σίγουρος ;) και ειδικά χωρίς να δούμε ένα γενικό διάγραμμα, θα τολμίσω να πω πως οφείλεται στο ότι ο φορτιστής κλείνει το κύκλωμα και αφήνει να περνάει ρεύμα στα προβολάκια.

Όσο αναφορά το θέμα πιθανής αύξησης της έντασης του ρεύματος διότι σε αυτό οφείλεται το ότι δυναμώνουν τα φώτα, κάτι με τον ανορθωτή παίζει μάλλον, ίσως έχει διαρροή  στις γειώσεις και το ρεύμα πάει στο προβολάκια

Όλα αυτά όμως είναι θεωρίες, μόνο το διάγραμμα θα δώσει λύση ???. Οπότε Λευτέρη σε βλέπω με λαπτοπ ανα χείρας και στην μηχανή δίπλα να τραβάς γραμμές...

Υπομονή...

Με πρόλαβε ο δάσκαλος... ;)



Offline Διαμαντης

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2816
Reply #111 on: Δευτέρα 12 Ιανουάριος 2009, 17:18:52 μμ
Υποθέτω ότι με το που βάζει το φορτιστή κλείνει και δεύτερο κύκλωμα που δίνει στα προβολάκια και για αυτό έχει πιό δυνατή ένταση. Και όταν δεν έχει κάτι στη πρίζα τα προβόλια παίρνουν από την κανονική γραμμή. Θα με ανησυχούσε επίσης και η αυξομείωση με το γκάζι στην πρίζα των 12V. Μπορεί να κάψει κανένα ηλεκτρονικό ματζαφλάρι.



Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #112 on: Δευτέρα 12 Ιανουάριος 2009, 17:29:45 μμ
Έχεις ρελεδάκια στα ομίχλης? Αν ναι, τότε εκεί είναι το λάθος στη συνδεσμολογία.

Ναι έχω 1 ρελέ,

Αλλά επειδή σχολάω κατά τις 8:00, θα το φτιάξω το βράδυ και θα το ανεβάσω.......


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #113 on: Δευτέρα 12 Ιανουάριος 2009, 19:08:05 μμ
Μάλλον Λευτέρη έχεις κάνει κάτι λάθος στη συνδεσμολογία στα ποδαράκια του ρελέ.
Στο κάτω μέρος του ρελέ, έχει δίπλα σε κάθε ακροδέκτη από ένα νουμεράκι.
Στη σχέδιο που θα κάνεις βάλε και τα νουμεράκια.

Οι ακροδέκτες 85 και 86 είναι τα άκρα του πηνίου του ρελέ για ενεργοποίηση.
Οι ακροδέκτες 30 και 87 είναι οι επαφές του ρελέ για να κλείσει εξωτερικό κύκλωμα.
Οι ακροδέκτες 30 και 87Α είναι οι επαφές του ρελέ για να ανοίξει εξωτερικό κύκλωμα.

Συνήθως, ο ακροδέκτης "30" συνδέεται (μέσω της ασφάλειας) με την τάση εισόδου (+12V), και ο "87" με τη συσκευή που θέλουμε να ενεργοποιήσουμε (προβολάκια).



Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #114 on: Τρίτη 13 Ιανουάριος 2009, 00:40:05 πμ
Από τον ακροδέκτη 30 του ρελέ φεύγει ένα καλώδιο με μια ασφαλειοθήκη και ασφάλεια 20Α και πάει στην μπαταρία
Από τον ακροδέκτη 87 του ρελέ φεύγει ένα καλώδιο και πάει στα προβολάκια.
Τα άλλα δύο ελεύθερα καλώδια γειώνονται στα προβολάκια, καθώς και ο ακροδέκτης 86 του ρελέ γειώνεται.
Από το διακόπτη φεύγει ένα καλώδιο και πάει στον ακροδέκτη 85 του ρελέ.
Από το άλλο άκρο του διακόπτη φεύγει ένα καλώδιο και "πιάνει" στο κόκκινο καλώδιο των θέσης.

Επίσης στον αναπτήρα έχουμε το (–) για την γείωση μαζί με την γείωση απ τα προβολάκια και το (+) από τον διακόπτη για τα προβολάκια, που παίρνω και το ρεύμα (τα έχω συνδέσει μαζί σε ένα ποδαράκι και τα δύο στον διακόπτη ).


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #115 on: Τρίτη 13 Ιανουάριος 2009, 06:36:00 πμ
Λευτέρη,

Δες το παρακάτω (σωστό) κύκλωμα:



Όπως καταλαβαίνω από την περιγραφή σου, τα έχεις συνδέσει όλα σωστά.
(δεν έχει μεγάλη σημασία αλλά συνήθως ο ακροδέκτης 85 του ρελέ γειώνεται)


Επίσης στον αναπτήρα έχουμε το (–) για την γείωση μαζί με την γείωση απ τα προβολάκια και το (+) από τον διακόπτη για τα προβολάκια, που παίρνω και το ρεύμα (τα έχω συνδέσει μαζί σε ένα ποδαράκι και τα δύο στον διακόπτη ).
Για τον αναπτήρα, παίρνεις ρεύμα από την επαφή S1 του διακόπτη?


Τα άλλα δύο ελεύθερα καλώδια γειώνονται στα προβολάκια...
Τί εννοείς με τα "άλλα δύο ελεύθερα καλώδια"? Ποια καλώδια? Εννοείς τα καλώδια που συνδέονται στα άλλα άκρα στις λάμπες στα προβολάκια? Αν εννοείς αυτά, τότε ΟΚ.
« Last Edit: Τρίτη 13 Ιανουάριος 2009, 06:49:52 πμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ

  • Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3677
  • Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!
    • http://www.biowines.gr/
Reply #116 on: Τρίτη 13 Ιανουάριος 2009, 12:55:50 μμ
Καμία μάρκα έχετε να προτείνετε ?


Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #117 on: Τρίτη 13 Ιανουάριος 2009, 12:56:39 μμ
Λευτέρη,
Για τον αναπτήρα, παίρνεις ρεύμα από την επαφή S1 του διακόπτη?

Τί εννοείς με τα "άλλα δύο ελεύθερα καλώδια"? Ποια καλώδια? Εννοείς τα καλώδια που συνδέονται στα άλλα άκρα στις λάμπες στα προβολάκια? Αν εννοείς αυτά, τότε ΟΚ.

Για τον αναπτήρα ναι παίρνω ρεύμα από τον διακόπτη, τώρα όσον αφορά για την επαφή δεν ξέρω αν είναι η s1 γιατί έχει 3ης ακροδέκτες.
Τώρα τα άλλα 2 καλώδια που συνδέονται στα προβολάκια είναι της γείωσης, οπότε όλα Ο.Κ.
Πρέπει να φταέι ο αναπτήρας και όχι τα προβολάκια, μιας και τα προβολάκια μου τα είχαμε ξαναδεί και μαζί........
Το κακό είναι σήμερα που θα έρθω ΣΥΜΟΦΕ δεν θα έχω το Transalp μου, αλλά το αυτόματο, για να το βλέπαμε, αλλά που θα πάει θα την βρούμε την άκρη........


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #118 on: Τρίτη 13 Ιανουάριος 2009, 13:38:23 μμ
Θα καταλάβεις εύκολα αν το έχεις συνδέσει στο S1 ή στο S2 από το πώς ενεργοποείται ο αναπτήρας. Αν (ανάβοντας την 1η σκάλα φώτων) φέρνει τάση στον αναπτήρα χωρίς να ανάβεις τα προβολάκια, τότε το έχεις συνδέσει στο S1.

Σχετικά τώρα με την περίεργη συμπεριφορά. Αν βάλεις το φορτιστή και ανοίξεις το γκάζι τότε ανάβουν από μόνα τους τα προβολάκια (ανεξάρτητα σε ποια θέση είναι ο διακόπτης για τα προβολάκια).
Τη στιγμή που ανάβουν, ακούς το χαρακτηριστικό "κλικ" του ρελέ?

Ανέφερες ότι ο διακόπτης έχει 3 ακροδέκτες/επαφές.
Τί διακόπτης είναι αυτός? Δεν είναι απλός μονοπολικός με 2 ακροδέκτες?
Η 3η επαφή τί είναι?

ΥΓ: Το θέμα μάλλον έπρεπε να είχε τίτλο: Αυτός (Λευτέρης), αυτή (ΤΑ) και τα μυστήρια (προβολάκια)! :D
« Last Edit: Τρίτη 13 Ιανουάριος 2009, 13:52:02 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #119 on: Τρίτη 13 Ιανουάριος 2009, 14:03:35 μμ
Άμα δε σου βγει κρέμαστη στο δέντρο του χρόνου αντί γιά λαμπάκια και γκάζωνε.
 :badgrin:
« Last Edit: Τρίτη 13 Ιανουάριος 2009, 14:48:29 μμ by louros »


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #120 on: Τρίτη 13 Ιανουάριος 2009, 14:24:53 μμ
Θα καταλάβεις εύκολα αν το έχεις συνδέσει στο S1 ή στο S2 από το πώς ενεργοποείται ο αναπτήρας. Αν (ανάβοντας την 1η σκάλα φώτων) φέρνει τάση στον αναπτήρα χωρίς να ανάβεις τα προβολάκια, τότε το έχεις συνδέσει στο S1.

Εντάξει Χρήστο θα το τσεκάρω, αλλά μέσα στην βδομάδα μιας και την έχω για γενικό service.

Σχετικά τώρα με την περίεργη συμπεριφορά. Αν βάλεις το φορτιστή και ανοίξεις το γκάζι τότε ανάβουν από μόνα τους τα προβολάκια (ανεξάρτητα σε ποια θέση είναι ο διακόπτης για τα προβολάκια).
Τη στιγμή που ανάβουν, ακούς το χαρακτηριστικό "κλικ" του ρελέ?

Όχι Χρήστο δεν το έχω προσέξει, απλά όταν βάζω τον φορτιστή όλα είναι μια χαρά, κανονικά μπορώ να δουλέψω τα προβολάκια από τον διακόπτη, οταν όμως πάω να τοποθετήσω το κινητό η το gps τότε αρχίζουν τα κόλπα, ίσως γιατί κάνει κλειστό κύκλωμα.

Ανέφερες ότι ο διακόπτης έχει 3 ακροδέκτες/επαφές.
Τί διακόπτης είναι αυτός? Δεν είναι απλός μονοπολικός με 2 ακροδέκτες?
Η 3η επαφή τί είναι?

Όχι έχει 3 ακροδέκτες/επαφές, τώρα τι διαφορά έχουν θα σε γελάσω...

ΥΓ: Το θέμα μάλλον έπρεπε να είχε τίτλο: Αυτός (Λευτέρης), αυτή (ΤΑ) και τα μυστήρια (προβολάκια)! :D

Μάλλον........ :goofy:


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #121 on: Σάββατο 24 Ιανουάριος 2009, 14:26:43 μμ
Τα νέα απ το μέτωπο έχουν ως εξής :

Τα νάζια που μου έκανε η καλή μου με την τοποθέτηση της πρίζας και το σταδιακό άναμμα,  των φώτων μου (προβολάκια), επιλύθηκε, ευελπιστώ δηλαδή, με την αλλαγή της παροχής ρεύματος.

Απ τον διακόπτη των φώτων μου, έπαιρνα ρεύμα και για τον διακόπτη, για το ρελέ, για τα προβολάκια και για την πρίζα, με αποτέλεσμα να είχα επιστροφή, οπότε άλλαξα την συνδεσμολογία του αναπτήρα, έτσι ώστε να παίρνω ρεύμα από τον κεντρικό διακόπτη  της μηχανής, (κλειδαριά). Με την προσθήκη μιας ασφάλειας 3Α στο ενδιάμεσο για τυχόν νερά και παρεμβολής από κακεντρεχής τύπους……

Τώρα, όλα μια χαρά μέχρι νεοτέρας αντιμετώπισης προβλημάτων………


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline themis

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 29
Reply #122 on: Τετάρτη 11 Φεβρουάριος 2009, 15:10:53 μμ
Γεια σας φίλοι.Μετά από κάποια προβληματάκια επανέρχομαι να ζητήσω την άποψή σας.
Πέρασα πριν λίγο καιρο ένα ζευγάρι θερμενόμενα,και μια παροχή 12v πάνω σε ένα καλώδιο που έχει ρευμα μονο με ανοιχτο διακόπτη, χωρίς ρέλε,αλλά με ασφάλειες.
Ερώτηση:μπορώ να πάρω ρευμα από την ιδια γραμμή για να βάλω προβολάκια?
Ευχαριστώ!!!!!
 



Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #123 on: Τετάρτη 11 Φεβρουάριος 2009, 15:23:31 μμ
Κουράγιο και διάβασε εδώ.....

Εχουμε αναφέρει σχεδόν τα πάντα........

http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=310.100


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline themis

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 29
Reply #124 on: Πέμπτη 12 Φεβρουάριος 2009, 14:28:32 μμ
Φίλε σ΄ευχαριστώ!!!!!
Αλλη φορά θα είμαι πιο ''προσεκτικός''.
Πάντως ολο το θέμα είναι αρκετά  κατατοπιστικο και μπραβο για ολες τις πληροφορίες.
Ελπίζω να μου δουλέψουν όλα σωστά.