Η μείωση της διαμέτρου του εμπρός τροχού δεν συνίσταται, αφού σε ενδιαφέρει και το χώμα.
1. Δεν είναι όσο φτηνή νομίζεις.
2. Επειδή χαμηλώνει μόνο μπροστά, αλλάζει η γεωμετρία της μοτοσυκλέτας.
3. Επειδή το κοντέρ μετρά από τις στροφές του μπροστινού τροχού, συχνά θα βλέπεις να διακοσαρίζεις
και θα χάσεις τα αυγά και τα καλάθια στις αποστάσεις στα ταξίδια και στα σέρβις. Για να διορθωθεί αυτό θα πρέπει να ψάξεις για ατέρμονα και κοντέρ από μοντέλο με 17άρα μπροστά, όπως το FMX ας πούμε, αλά αυτό σημαίνει κι' άλλο τρέξιμο και έξοδα.
Αν παρ' όλα αυτά επιμένεις, πήγαινε σε 19άρα όπως το ΤΑ 700 και όχι 17άρα. Από 21 σε 17 η διαφορά είναι μεγάλη και επιδεινώνει όλα τα παραπάνω.
Το χαμήλωμα 1 εκατοστού στα καλάμια συνίσταται ούτως ή άλλως, αλά για παραπάνω πρέπει να μετρήσεις μη τυχόν τερματίσει το φτερό στην κάτω πλάκα και σπάσει.
Δεν έχω το αμορτισέρ στα χέρια μου, για να δω αν μπορεί να μειωθεί το μήκος του. Αν τα καταφέρεις, κάθε πόντος στο αμορτισέρ είναι 3 στη ρόδα. Είναι πιό φτηνή λύση από την αγορά τριγώνου χαμηλώματος.
Το κακό με το σκάψιμο της σέλας, είναι ότι καταλήγομε και σε πιό φαρδυά σέλα. Κακούργα άνεση, αλά μια φαρδυά σέλα, μας εμποδίζει να πατήσομε κάτω όπως και μια ψηλή. Και γι' αυτό το λόγο τα καθαρόαιμα έχουν θεόστενες σέλες.
« Last Edit: Πέμπτη 25 Αύγουστος 2011, 09:19:44 πμ by γκ »
Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!