Hellas Transalp Forum

Γενικό Χαμήλωμα XL 600V

ΜΙΧΑΗΛ · 8713

Offline ΜΙΧΑΗΛ

  • TRANSALP...ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ
  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 16
on: Τετάρτη 24 Αύγουστος 2011, 20:01:42 μμ
Χαιρετώ όλη την παρέα.
Διάβασα όλα τα ποστ που έχουν αναρτηθεί είστε άπαικτοι, επιστήμη πάνω στις μηχανές, αλλά παρόμοιο δεν βρήκα και πιστεύω πως εδώ είναι η θέση αυτού που αναρτώ. Εάν όχι, ας το μεταφέρει ο admin όπου θεωρεί καταλληλότερα.
Γράφω για πρώτη φορά μετά την εγγραφή και επαφή γνωριμίας και ταπεινά ζητώ τα φώτα σας.
Είμαι νέος κάτοχος ( 25 ημερών ) μιας μότο xl 600v 1992 από σπίτι !!! όμορφης μπλε/σιέλ και πολύ καλής κατάστασης.
Με έχει ενθουσίαση πολύ, αλλά με δυσκολεύει λόγο ύψους ιδιαίτερα στο χώμα σε στροφές και πολύ χαμηλή ταχύτητα, ( είμαι πανύψηλος 1,76 και δεν θέλω να αποχωριστώ την δίμετρη ρωσίδα εξ Ιαπωνίας.).
Έτσι ψάχνω τρόπο να την φέρω στα μέτρα μου όσο μπορώ και ζητώ την βοήθεια σας.
Η σχέση μου με μηχανή είναι σκούτερ 125 κκ εδώ και τέσσερα χρόνια, ( με ρωσίδες ορκίζομαι ποτέ, διότι μπορεί να διαβάσει αυτό το ποστ και η γυναίκα μου ), δε όλα τα υπόλοιπα με αυτοκίνητα, και ηλικιακά δεν είναι να αρχίσω να το παίζω κασκαντέρ !!! με στούπες και γλίστρες και για αυτό παρακάτω ερωτώ .
1. Σαν ιδέα να βάλω μπροστινή ρόδα ίδιας διαμέτρου με την πίσω, ( κάπου το είχα δει ) τι λέτε παίζει? η’ είναι επικίνδυνο, ασχέτως εάν υπάρξει εμφανησιακή αλλοίωση, αναγκαστικά όμως !!!
2. Να την χαμηλώσω και πόσο ΜΑΧ ?  Ώστε να έχω ασφαλή οδήγηση και ζύγισμα του σκελετού, από τις βίδες που συγκρατούν το πιρούνι στο επάνω σημείο του σασί  κάτω του τιμονιού?
3. Παίζει μικρότερο πίσω αμορτισέρ η’ οτιδήποτε άλλο?
Πείτε μου παρακαλώ και προκειμένου να την κρατήσω την ρωσίδα, βάζω και βοηθητικές ποδηλάτου χα χα.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων και εύχομαι κάποια τρίτη βράδυ να σας συναντήσω ( με το έτερον ήμισυ ) στο όμορφο club που έχετε δημιουργήσει.

Μιχάλης


ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ ΜΙΧΑΗΛ


Offline ΓIANNHΣ

  • Γιάννης Αποστόλου
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3763
Reply #1 on: Τετάρτη 24 Αύγουστος 2011, 20:22:41 μμ
Την αλλαγή της μπροστινής ρόδας, θα πρέπει να την ξεχάσεις, εκτός αν θέλεις να μετατρέψεις τη μηχανή σε motard  ;D .
Σε ότι έχει να κάνει με χαμήλωμα, λογικά με παρέμβαση στο πίσω αμορτισέρ (τρίγωνα χαμηλώματος) και σκάψιμο της σέλας θα είσαι ΟΚ


Ποτέ μην μαλώνεις με έναν ηλίθιο.
Θα σε ρίξει στο επίπεδο του και θα σε νικήσει λόγω μεγαλύτερης εμπειρίας


Offline ΜΙΧΑΗΛ

  • TRANSALP...ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ
  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 16
Reply #2 on: Πέμπτη 25 Αύγουστος 2011, 00:03:27 πμ
Ευχαριστώ Γιάννη για την άμεση απαντησή σου, αλλά το motard ( είπα είμαι άσχετος με μότο κ.λ.π. ) πιστεύω ότι είναι πιο street όπως λέγαμε εμείς οι πιο παλιοί, ναί ή όχι?
Είναι κακό για αυτήν την μηχανή η’ τον αναβάτη σε θέμα ασφάλειας? χωρίς να πειράξω τίποτα άλλο εννοείτε από ( πιρούνια, σέλες, αμορτισέρ, φρένα κ.λ.π. μόνο εμπρόσθια ζάντα ), δεν θέλω να χώσω λεφτά και δεν έχει νόημα να αλλάξω όλο το ύφος της μηχανής αφού μου αρέσει έτσι, μόνο το χώμα θέλω να πατώ και όχι να αιωρούμαι !!! καμία άλλη παρέμβαση, για αυτό ρωτώ εάν μόνο με αλλαγή εμπρόσθιας ζάντας παίζει θέμα ασφάλειας.
Όσο δε εάν μπορώ να κερδίσω με άλλον τρόπο τους 8 πόντους που χρειάζομαι μου αρέσει οπτικά όπως είναι τώρα.
Το σκάψιμο της σέλας δεν παίζει διότι είναι ήδη σκαμμένη από τον προηγούμενο αναβάτη και την σκάβω από μόνος μου όποτε ανεβαίνω στην σέλα λόγο βάρους μου χα χα.
Χρειάζεται άλλη παρέμβαση και ίσως αυτή του πίσω αμορτισέρ εάν μπορεί να χαμηλώσει τόσο θα είναι τέλειο !!!
Αλήθεια ξέρει κάνεις πόσα εκατοστά μπορώ να κατέβω από την στήριξη των πιρουνιών μπροστά?
Τώρα είναι στο ανώτερο σημείο, ίσα με τις επί κεφαλής βίδες των εμπρόσθιων αμορτισέρ ( πιρουνιών, ψαλιδιών η’ όπως αλλιώς λέγονται ).
Ευχαριστώ Μιχάλης .


ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ ΜΙΧΑΗΛ


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2752
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #3 on: Πέμπτη 25 Αύγουστος 2011, 09:15:49 πμ
Η μείωση της διαμέτρου του εμπρός τροχού δεν συνίσταται, αφού σε ενδιαφέρει και το χώμα.
1. Δεν είναι όσο φτηνή νομίζεις.
2. Επειδή χαμηλώνει μόνο μπροστά, αλλάζει η γεωμετρία της μοτοσυκλέτας.
3. Επειδή το κοντέρ μετρά από τις στροφές του μπροστινού τροχού, συχνά θα βλέπεις να διακοσαρίζεις  :goofy: και θα χάσεις τα αυγά και τα καλάθια στις αποστάσεις στα ταξίδια και στα σέρβις. Για να διορθωθεί αυτό θα πρέπει να ψάξεις για ατέρμονα και κοντέρ από μοντέλο με 17άρα μπροστά, όπως το FMX ας πούμε, αλά αυτό σημαίνει κι' άλλο τρέξιμο και έξοδα.

Αν παρ' όλα αυτά επιμένεις, πήγαινε σε 19άρα όπως το ΤΑ 700 και όχι 17άρα. Από 21 σε 17 η διαφορά είναι μεγάλη και επιδεινώνει όλα τα παραπάνω.

Το χαμήλωμα 1 εκατοστού στα καλάμια συνίσταται ούτως ή άλλως, αλά για παραπάνω πρέπει να μετρήσεις μη τυχόν τερματίσει το φτερό στην κάτω πλάκα και σπάσει.

Δεν έχω το αμορτισέρ στα χέρια μου, για να δω αν μπορεί να μειωθεί το μήκος του. Αν τα καταφέρεις, κάθε πόντος στο αμορτισέρ είναι 3 στη ρόδα. Είναι πιό φτηνή λύση από την αγορά τριγώνου χαμηλώματος.

Το κακό με το σκάψιμο της σέλας, είναι ότι καταλήγομε και σε πιό φαρδυά σέλα. Κακούργα άνεση, αλά μια φαρδυά σέλα, μας εμποδίζει να πατήσομε κάτω όπως και μια ψηλή. Και γι' αυτό το λόγο τα καθαρόαιμα έχουν θεόστενες σέλες.
« Last Edit: Πέμπτη 25 Αύγουστος 2011, 09:19:44 πμ by γκ »


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


andy

  • Guest
Reply #4 on: Πέμπτη 25 Αύγουστος 2011, 09:24:49 πμ
Μόνο με κάτι τέτοιο θα ικανοποιηθείς αλλά ξεχνάς το χώμα.
Αν όμως σου αρέσει η σπόρ οδήγηση στο δρόμο τότε είναι ότι καλύτερο.



Εμένα προσωπικά με τρελαίνει κάθε φορά που το βλέπω και αν είχα transalp έτσι θα το ήθελα.



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2752
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #5 on: Πέμπτη 25 Αύγουστος 2011, 09:32:50 πμ
Η αισθητική είναι προσωπικό θέμα, όμως τα υπόλοιπα χαρακτηριστηκά του ΤΑ (ελαστικότητες πλαισίου και πηρουνιού κυρίως) δεν συνάδουν με 17άρα μπροστά και μικρή σκληρή διαδρομή.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline ΜΙΧΑΗΛ

  • TRANSALP...ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ
  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 16
Reply #6 on: Πέμπτη 25 Αύγουστος 2011, 21:13:26 μμ
Παιδιά σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας.
Γιάννη Καμενάκη όταν λες ( ένα εκατοστό στο αμορτισέρ, 3 εκατοστά στην ρόδα ), φαντάζομαι ότι εννοείς το πίσω αμορτισέρ άρα χαμήλωμα μονόπαντο προς τα πίσω στην ήδη υπάρχουσα υψηλή εμπρόσθια κατασκευή του ΤΑ. Αυτό δεν αποτελεί πρόβλημα ?
Εάν δεν έχει πρόβλημα αυτή η λύση, έμαθα ότι μπορώ να κόψω το ελατήριο σε τόρνο, αφήνοντας το ίδιο αμορτισέρ και να κατέβει έτσι ο σκελετός σε επιθυμητό σημείο.
Σημειωτέων όπως κοιτάζω με φορτίο την απόσταση του πίσω τροχού από το άνω εσωτερικό σημείο του φτερού είναι τεράστια και δεν θα έχω κανένα πρόβλημα !!!
Δε για το μπροστά φτερό όντως έχω μικρό περιθώριο, θα δούμε αρχή είναι ακόμα 1cm καλό είναι.
Όσο για την Φώτο που ανέβασες Ανδρέα, πολύ ωραία μηχανή Α’Α’Α’ τάξεως, αλλά το XL 400V είχα στο μυαλό μου όταν πήγα για μηχανή και στο XL 600V κατέληξα, ασχέτως εάν μετά μου βγήκε ψηλή !!!
Πάντως θα το ψάξω και γνώμες από γνώστες του αντικείμενου θα πάρω ώστε να καταλήξω και να μην την πουλήσω.
25 ημερών γνωριμία είναι βρέ παιδιά, ακόμα μέσα στην καψούρα είμαι!!!


ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ ΜΙΧΑΗΛ


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2752
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #7 on: Πέμπτη 25 Αύγουστος 2011, 21:36:12 μμ
Ναι αν χαμηλώσει μόνο πίσω, πάλι χαλάει η γεωμετρία.
Το 1 στο αμορτσέρ 3 (περίπου) στον τροχό το έδωσα για να κάνεις τους υπολογισμούς σου.
Το κόψιμο του ελατηρίου είναι σαν να μειώνεις την προφόρτιση. Για μείωσε όλη την προφόρτιση του ελατηρίου, να δεις πόσο θα κατέβη με το βάρος σου. Με την προφόρτιση στο μηδέν δηλαδή τη ροδέλα ξεβιδωμένη, η μηχανή θα καθίσει κυρίως όταν είσαι πάνω, αλλά θα έχεις πλαδαρή συμπεριφορά. Το ΤΑ χρειάζεται πιό σκληρό ελατήριο και κάποια προφόρτιση. Δοκίμασε αυτό πριν αρχίσεις μετατροπές που δεν διορθώνονται όπως το κόψιμο του ελατηρίου. Υπόψη ότι με την προφόρτιση στο μηδέν ή με κομένο ελατήριο το μήκος του συνόλου αμορτισέρ ελατήριο ΔΕΝ μειώνεται όταν είναι ελεύθερο.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!