Άλλο ένα 8ωρο σερί ενασχόλησης για την ΤΑ.
Αν και είχα κάνει το λύσιμο και την εξαγωγή των κάρμπς σε πολύ σύντομο χρόνο μου πήρε αρκετή ώρα η επανασυρμολόγηση και έχασα τη μπάλα. Αλλά ας τα πάρουμε με τη σειρά.
Αφού έγδυσα όλη τη μοτ/τα σε επίπεδο πλαστικών, και αφού έσπασα μερικά ακόμα από τα κουμπωματάκια πήρα στο χέρι τα καρμπς. Για να διευκολύνω την έξοδο τους και τις μανούβρες ξεβίδωσα τον μπροστινό πολλαπλασιαστή για να μου δώσει λίγο "αέρα". Δεν τον έβγαλα τελείως όμως από τη θέση του, όπως βλέπετε στη φωτό επειδή έχω μια τάση να χάνω τις βίδες, αν και αυτή τη φορά ήμουν προετοιμασμένος από τον δάσκαλο Stoneman και κάθε βίδα που έβγαινε από τη μοτ/τα έπεφτε σε ένα κουτάκι για να μη χαθεί. Ήταν σωτήρια κίνηση με δεδομένο ότι οι εργασίες έγιναν και πάλι χύμα στο δρόμο, ευτυχώς που έλειπαν οι περίεργοι.
Πήρα τις παλιές εισαγωγές στο χέρι, για να τις "εξετάσω".
Διατηρούν ακόμη μια ελαστικότητα, φυσικά καμία σχέση με τις καινούργιες, αλλά έδειχναν τα γεράματα τους εσωτερικά όπου φαίνονταν στραβοπατημένες - λιωμένες (?)
. Πάντως έχαναν, και έχαναν καιρό πριν πάρω τη μοτό. Θυμήθηκα ότι στο ιστορικό σέρβις δεν βρήκα κάποια αναφορά για αλλαγή τους, αλλά για κάποιο λόγο είχαν σίγουρα ξαναβγεί πριν τις πειράξω εγώ και αρχίσουν να χάνουν. Καθάρισα σχολαστικά την γύρω περιοχή και πέρασα τις καινούργιες, ενώ στη μια και μοναδική φωτό που έβγαλα έκρυψα τη μία με το δάχτυλο (όχι ότι έχει και τόσο σημασία)
Ευθυγράμμισα τις τσιμούχες με τα σημάδια όπως και τα σφιχτηράκια στις αντίστοιχες υποδοχές και σταμάτησα για λίγο αφού είχα στο χέρι τα καρμπς. Σκέφτηκα ότι θα ήθελαν ένα καθαρισματάκι. Εδώ έχω πολυ καλά, καλά και κακά νέα. Πάμε με τα πολύ καλά. Οι φούσκες αν και έδειχναν σημάδια "κόπωσης" και ξεχειλώματος, αναμενόμενα πράγματα, δεν είχαν καμία απολύτως τρύπα (!!!). Τις κοίταξα και τις ξανακοίταξα, τις έβαλα σε μεγενθυτικό φακό, στον ήλιο τίποτα. Σε άριστη κατάσταση και ελπίζω να μείνουν έτσι. Τα καλά νέα ήταν ότι τα καρμπυρατέρ ήταν καθαρά. Το μόνο που βρήκα ήταν μια καφε-κόκκινη σκόνη στα μπολάκια και στα ζιγκλερ, ενώ βρήκα και ίχνη σαν λάσπη, στη βαλβίδα επιτάχυνσης (αν τη λέω καλά), τη δεύτερη μικρή φουσκίτσα που έχει το κάρμπ επάνω. Τα καθάρισα και αυτά με προσοχή και ξέπλυνα τα καρμπς εσωτερικά... Στο δεξί (πίσω κύλινδρος) ήταν μερικώς φραγμένο το μικρό ζιγκλέρ (του ρελαντί είναι αυτό?)
Μα είπα για κακά νέα... Ποιά ήταν αυτά? Όταν έδεσα τα κάρμπς, στο δεξί (μπροστινός κύλινδρος), μου έφυγε το πυραυλάκι από το φλοτέρ και το φλοτέρ το πάτησε από πάνω με αποτέλεσμα να μένει η δίοδος βενζίνης σφραγισμένη. Έτσι το καρμπ, δεν κατέβαζε καύσιμο, αλλά το ανακάλυψα όταν είχα δέσει τη μηχανή μέχρι και το τεπόζιτο. Δώσε πάλι λύσιμο από την αρχή για να βρώ τη βλάβη και δώσε πάλι δέσιμο για να φτάσω το μηχανάκι σε κυκλοφορίσημη έκδοση.
Θα μπορούσα φυσικά να τα έχω κάνει χειρότερα, αλλά πάλι καλά κάτι τέτοιο δεν συνέβη. Γενικά ήταν πάρα πολύ καθαρά και έτσι δεν επέμεινα με χημικά για να προκαλέσω μεγαλύτερες ζημιές.
Με την ευκαιρία άλλαξα τα περισσότερα τσιμουχάκια τους, σύμφωνα με αυτά που αγόρασα από το πόστ του φίλου Stoneman. Με παίδεψε θα έλεγα λίγο το λεκανάκι, γιατί το καταραμένο ορίνγκ, αν και ταίριαζε 100% λόγω της θεσπέσιας στρογγυλάδας του έβγαινε από το αυλάκι. Σε κάποια φάση έκατσε, δεν κατάλαβα πως, αλλά δεν χρησιμοποίησα κόλλες ή κάτι άλλο. Το βίδωσα και καθάρισα. Μένει μόνο να τεστάριστεί και η αντοχή του στο χρόνο. Οι παλιές φλάτζες - ορίνγκ από το μπολάκι ήταν οι μαμά, τοποθετήμένες με το Honda - bond - πάστα, τι είναι αυτό όπως όλες οι φλάτζες της μηχανής. Δεν ξέρω αν είχαν ανοιχτεί ξανά ή όχι, αλλά φαινόταν ότι δεν άντεχαν να ξαναμπούν πάνω.
Αφού τελείωσα με αυτά τα πέρασα πάνω....
και τελείωσα τη συναρμολόγηση αργά το απόγευμα. Από εκείνο το σημείο πέρασα στην αλλαγή λαδιών, που ήταν το επόμενο πράγμα που ήθελα να κάνω για να κλείσω τον κύκλο εργασιών. Τα λάδια που μπήκαν τα έγραψα στο σχετικό νήμα και ήταν τα Bel Ray EXP σε 15-50. Η ροδέλα δεν έδειχνε σημάδια καταπόνησης, εντούτοις την άλλαξα με καινούργια. Παρατηρώ ότι σε κάθε αλλαγή η ροδέλα αντί να βγαίνει μαζί με τη βίδα μένει κολλημένη στο κάρτερ. Μήπως κάνω κάτι λάθος? Φιλτράκι καινούργιο επίσης, και αυτή τη φορά λάδωσα και τη φλάτζα του. Παρ όλα αυτά το παλιό που είχε μπει στεγνό δεν με δυσκόλεψε καθόλου, ίσως γιατί είχα το κυπελάκι της HONDA από την πρώτη αλλαγή λαδιών. Μια παρατήρηση μόνο, όσον αφορά το λάδι, ήταν σε 4κιλο δοχείο χωρίς ένδειξη δοσομετρητή στο πλάι. Έτσι αναγκάστηκα να βρώ ένα άλλο δοχείο και να μετράω 500-500ml μέχρι το 2.6 λίτρα που ήθελε το μοτέρ να πάρει. Τσεκάρισμα με το μετρητή και τέλος !
Μαζί με όλα αυτά ήθελα να αλλάξω και τα φλας από τις Wingrack και να ξαναβάλω τα μαμά, σε νέα όμως θέση ώστε να έρχονται πιο μέσα από ότι πριν και να μην περισσεύουν. Πάνω στη φούρια όμως των εργασιών πάτησα το αριστερό και κατάφερα να το σπάσω. Ο Σαρακάκης θέλει 40+ΦΠΑ και έτσι άφησα τα Wingrack. Ίσως αν βρώ ένα αριστερό να ξαναδοκιμάσω να βάλω τα μαμά φλας, τα οποία τα προτιμώ από εκείνα των wingrack.
ΥΓ: Στα κάρμπ είδα ότι τα σλάιντ είχαν φθορά από το πάνω κάτω εδώ και 90.000 χιλιόμετρα. Η φθορά αυτή μπορεί να θεωρηθεί αναμενόμενη ή συμβαίνει κάτι άλλο,? (πχ χώματα η κάποιο ξένο αντικείμενο στην εισαγωγή) Μετά τον καθαρισμό πάντως είδα ότι κινούνται κανονικότατα, ενώ πριν το κάρμπ στον πίσω κύλινδρο παρουσίαζε μια δυσκολία στο πάνω κάτω.