Hellas Transalp Forum

Ώρα για Service

Johnny_Nik · 381809

Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #400 on: Τετάρτη 17 Ιούλιος 2013, 08:51:14 πμ
Λοιπόν σήμερα εγινε αγοραστική για O-ring.

Πλήρωσα περίπου 5 ευρώ και πήρα τα παρακάτω απο 15 κομμάτια, δίπλα στην περιγραφή γράφω διστάσεις των O-rings.
Οι προδιαγραφές τους είναι για βενζίνη-πετρέλαιο και υψηλή θερμοκρασία.

91356 425 005  Τάπα στροφάλου    30.3*2.4
91356 KG0 003  Τάπα πηρουνιού ανω    33*2.5
16958 KM9 005  Ρουμπινέτο   14*1
91303 MG7 003  Τάπα χρονισμού    14.3*2.4
....................   Pilot screws    3*1
91304 MF5 003  Καπάκι βαλβίδων εισαγωγής   63*2.5
12392 HC4 005  Καπάκι βαλβίδων εξάγωγής    60*2.5

Βασικά ηθελα τα O-ring για τις Pilot Screws που η Honda-μας δίνει μόνο με το σετ επισκευής των καρμπς 16010MZ8B40 στην προνομιακή τιμή των 47.97€ για κάθε καρμπ.

ΥΓ: Κώστα βρήκα και τις ακριβείς διαστάσεις για τα καπάκια των βαλβίδων.


@ Stoneman, έχω μια ένσταση όσον αφορά το:

12392 HC4 005  Καπάκι βαλβίδων εξάγωγής    60*2.5

Νομίζω ότι το 60 είναι λιγο μεγάλο για το καπάκι της εξαγωγής. Με ταλαιπώρησε αρκετά για να "κάτσει" και αναγκάστηκα να το βοηθήσω από την μέσα πλευρά ώστε να πέσει στο αυλάκι του καπακιού και να "πατήσει" βιδώνοντας ταυτόχρονα το καπάκι στη θέση του. Με το χέρι μου έβγαινε πάντα από τη μία πλευρά. Αντίθετα το εισαγωγής μπήκε στις χαρακιές, έκατσε και απλά το έβαλα στη θέση του. Δεν θυμάμαι να είχες αναφέρει κάποιο πρόβλημα με την τοποθέτηση του o-ring, και σκέφτομαι μήπως απλά μου είχαν δώσει λάθος νούμερο στο μαγαζί.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #401 on: Παρασκευή 19 Ιούλιος 2013, 21:50:16 μμ
Αυτά τα νούμερα είχε γράψει η πωλήτρια στο σακκουλάκι, φαίνονται και στην φωτό. Τι να πώ ... :eusa_think:

Οσο για την αλυσίδα:
α)  μην ξεχνάς οτι δεν εχεις κεντρικό σταντ, αρα η ταλαιπωρία είναι μεγαλύτερη.
β) Πόσο διαρκεί μια βόλτα 2χλμ με ταχύτητα 20χλμ/ω? ωστε να στραγγίξει?
γ) Η αλυσίδα και να λερώσει τον τροχό καθαρίζεται πολύ εύκολα με ενα πανακι. Κατι που δεν ξέρω αν ισχύει με το σπρέυ αφού δεν εχω χρησιμοποιήσει ποτε.

Για την φλάτζα, ελπίζω να άλλαξες το oring του σωλήνα του ψυκτικού.

Και μην ξεχνάς οτι η δική μου ΤΑ είναι .... "εκθεσιακή" , ετσι μερικές φορές αν δεν εχω τι να κάνω παίζει φραπεδιά και καθαρισμα αλυσίδας ακόμα και στα 100χλμ. ;D ;D



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #402 on: Παρασκευή 19 Ιούλιος 2013, 22:01:33 μμ
Αυτά τα νούμερα είχε γράψει η πωλήτρια στο σακκουλάκι, φαίνονται και στην φωτό. Τι να πώ ... :eusa_think:

Τι να πώ και εγώ... Η δουλειά έγινε πάντως και αφού πάτησε (έστω και με δυσκολία) δεν με ενοχλεί πιά

Οσο για την αλυσίδα:
α)  μην ξεχνάς οτι δεν εχεις κεντρικό σταντ, αρα η ταλαιπωρία είναι μεγαλύτερη.
β) Πόσο διαρκεί μια βόλτα 2χλμ με ταχύτητα 20χλμ/ω? ωστε να στραγγίξει?
γ) Η αλυσίδα και να λερώσει τον τροχό καθαρίζεται πολύ εύκολα με ενα πανακι. Κατι που δεν ξέρω αν ισχύει με το σπρέυ αφού δεν εχω χρησιμοποιήσει ποτε.

Δεν είναι η βόλτα που με ενοχλεί, όσο το ότι παρκάρω έξω, είτε κάθετα σε κοινόχρηστο δρόμο, είτε σε πεζοδρόμια. Δεν μπορώ να αφήσω τη μοτό να στάζει βαλβολίνη γιατί στο τέλος θα φάω ξύλο...  :goofy: Το σπρέι που έβαζα, (Selenia ήταν), δεν πέταγε στον τροχό, αλλα καθαρίζει και πάλι (από την ίδια την αλυσίδα) με ένα πανάκι σκέτο, με λίιιγη παραπάνω προσπάθεια, από ότι η βαλβολίνη. Γενικά καθαρίζει και αυτό είναι που μετράει.

Για την φλάτζα, ελπίζω να άλλαξες το oring του σωλήνα του ψυκτικού.

Έπρεπε? Έδειχνε πρόσφατα αλλαγμένο, και δεν είχε σημάδια διαρροής, ενώ ακόμα και στο χέρι έδινε την αίσθηση του ότι μπήκε "χθες" που λέει ο λόγος. Αν και στο βιβλίο σέρβις δεν το βρηκα γραμμένο, ίσως να ήταν στην προτελευταία αλλαγή παραφλού. (τουλάχιστον 2 χρόνια όμως) Παρατηρώντας το δεν μου έχει δείξει σημάδια ότι κάτι δεν πάει καλά. Αν στάξει τότε ναι θα το αλλάξω, αν βρώ το νούμερο του (ή να πάω για το γνήσιο?)

Και μην ξεχνάς οτι η δική μου ΤΑ είναι .... "εκθεσιακή" , ετσι μερικές φορές αν δεν εχω τι να κάνω παίζει φραπεδιά και καθαρισμα αλυσίδας ακόμα και στα 100χλμ. ;D ;D

Καλά, δεν υπάρχει περίπτωση.  :2hysterical: Δεν έχω σκοπό να το παρακάνω. Αν και ίσως θα χρειαζόταν λίγη προσοχή από μέρους μου παραπάνω σε περισσότερα πράγματα, μάλλον δεν βλέπω να το κάνω.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #403 on: Παρασκευή 19 Ιούλιος 2013, 22:09:43 μμ
Αφού υπάρχει σπρευ με τόσα θετικά τότε βρήκες το λιπαντικό που σου ταιριάζει.

Το oring καλό θα ηταν να αλλαχτεί για αποφυγή να λύνεις και πάλι την μοτό. Αλλά αφού δεν εχεις θέμα το ξεχνάς ... αστο όταν καθαρίσουμε καρμπς .



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #404 on: Παρασκευή 19 Ιούλιος 2013, 22:13:33 μμ
Αφού υπάρχει σπρευ με τόσα θετικά τότε βρήκες το λιπαντικό που σου ταιριάζει.

Το oring καλό θα ηταν να αλλαχτεί για αποφυγή να λύνεις και πάλι την μοτό. Αλλά αφού δεν εχεις θέμα το ξεχνάς ... αστο όταν καθαρίσουμε καρμπς .

Έτοιμος ήμουν να το κάνω και αυτό αφού αναγκάστηκα να τα βγάλω αλλά είπα άσε μην κάνω καμιά ζημιά. Πάντως τα τσόκ που αναγκαστηκά ξεβίδωσα δεν ήταν κολλημένα. (Αλλά αν ήταν θα το είχα καταλάβει νωρίτερα). Γενικά όλα εκεί κάτω φαίνονταν σε καλή κατάσταση, αλλά είχαν ένα στρώμα σκόνης - χώματος πάνω τους. Ίσως αυτό τα έσωσε  ;D

Όσο για το λύσιμο αν το κάνεις κανα δύο φορές μετά όσο χρονοβόρο και αν είναι δεν σε απασχολεί. Όταν έκανα τη φλάτζα περισσότερο με "χάλασε" το μέρος που έπρεπε να βγάλω καρμπς και νερά παρά το λύσιμο πλαστικών και φιλτροκουτίου.  :)
« Last Edit: Παρασκευή 19 Ιούλιος 2013, 22:15:58 μμ by Johnny_Nik »



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #405 on: Παρασκευή 19 Ιούλιος 2013, 22:44:35 μμ
Ετσι σε θέλω  :thumbright:



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #406 on: Τετάρτη 31 Ιούλιος 2013, 21:21:00 μμ
Έγιναν μερικές ακόμη εργασίες τις μέρες που μας έφυγαν, δυστυχώς χωρίς φωτό, γιατί το κινητό δεν το είχα πρόχειρο. Όμως το αποτέλεσμα μπορώ να το ποστάρω αργότερα που θα ξαναλύσω κάποια τμήματα για επιπλέον επισκευές (βλ παρακάτω).

Εργασία πρώτη:

Αλλαγή υγρών φρένων, μπρός πίσω και καθαρισμός συστήματος πέδησης.

Τα υγρά ήταν σε άθλια κατάσταση (τα εμπρός) αλλά και τα πίσω δεν ήταν σε καλύτερη μιας και δεν είχα καθαρίσει σωστά στην προηγούμενη εξαέρωση, ανακατεύτηκαν με τα παλιά και έγιναν... σούπα. Έτσι, έβγαλα από μέσα ένα μπουκαλάκι λουξ στο χρώμα της λάσπης (μπρός και πίσω). Το πίσω το άδειασα κανονικά (τελείως) και εξαέρωσα γιατί ήταν εύκολάκι κλασσικό, αλλά στο μπροστά θυμόμουν ότι είναι λίγο μπέρδεμα, εάν αδειάσει και έτσι έριχνα υγρά από πάνω ώσπου να βγουν καθαρά από κάτω και να καθαρίσει και η τρόμπα, ενώ πρεσάριζα τη μανέτα σαν να έκανα εξαέρωση. Μπορώ να πώ ότι το αποτέλεσμα ήταν εκθαμβωτικό, αλλά μου έφερε και μια καλύτερη αίσθηση στο φρενάρισμα εμπρός. Είχα γράψει παλιότερα ότι μάλλον δεν μου δούλευε σωστά η μία δαγκάνα, και πράγματι έδειξε σημάδια κακής εξαέρωσης η οποία όμως επετεύχθη κατά τον καθαρισμό. Λύθηκε και αυτό ;D Το πίσω δεν έχει στρώσει ακόμα και το πάω λάου λάου οπότε δεν μπορώ να πώ εάν βελτιώθηκε ή όχι.

Έβαψα την εξάτμιση τελικά γιατί μου την έσπαγε όπως ήταν. Δεν με δυσκόλεψε ιδιαίτερα στο βγάλσιμο, είδα όμως ότι ο αμίαντος ήταν ραγισμένος  σε ένα σημείο και είχαν βάλει παλιότερα κάτι σαν πάστα για να "κλείσει" η τρύπα. Οι βίδες στο σφικτήρα ήταν για πέταμα από τη σκουριά ενώ η μία παραλίγο να κοπεί κατά το ξεβίδωμα. Τις κατάφερα όμως. Το καλό είναι ότι ταίριαζαν γάντι οι βίδες από την τιμονόπλακα της παλιάς μου Yamaha και έτσι βρήκα ανταλλακτικά και για το σφικτήρα και για τη μία βίδα που είχε χαθεί από την εξάτμιση. Κάτι που είδα και  παραθέτω σαν απορία. Οι βίδες της χόντα στο κεφάλι τους έγραφαν το νούμερο 8. Οι βίδες της γιαμάχα, καθ όλα ίδιες έγραφαν το νούμερο 7. Το καλό τους είναι ότι έχουν επίστρωση (αν δεν φύγει από τη ζέστη) ώστε να μη σκουριάζουν όπως εκείνες της TA. Να παίζει άραγε κανα κόλπο με τα νούμερα? Το βάψιμο πιστεύω το πέτυχα, και δεν θα ξεφλουδίσει (άλλωστε πιστεύω θα το είχε ήδη κάνει). Τα κομμάτια που βάφτηκαν τα άφησα από το μεσημέρι μέχρι που νύχτωσε σε ένα παρατημένο αυτοκίνητο (κλεισμένα μέσα) το οποίο το βάραγε κόντρα ο ήλιος μέχρι αργά το απόγευμα και διατηρούσε σταθερή θερμοκρασία μέχρι το βράδυ και έτσι απέφυγα την υγρασία της νύχτας, ενώ τα κομμάτια πήραν ένα πρώτο "ψήσιμο". Αφού τα τοποθέτησα έκανα βόλτες για να ψηθούν από την θερμορασία της μοτό και
δεν ξεβάφουν, δεν αφήνουν κατάλοιπα, ούτε ξεφλούδισαν (προς το παρόν).  :2hysterical:. Βρήκα δυστυχώς μια τρύπα όσο ένα μικρό καρφάκι, ακριβώς εκεί που είναι κολλημένη η ψηλότερη βάση της εξάτμισης (κοντά στο δίκανο και κάτω από το προστατευτικό). Δεν είχα τρόπο να τη μπαλώσω εδώ οπότε έμεινε έτσι. Μάλλον θα πρέπει να πάω σε εξατμισά (κομματάκι δύσκολο στην επαρχία οπότε όταν επιστρέψω), με την ελπίδα ότι δεν θα σκορπίσει μέχρι τότε. Από χαμηλά δεν χάνει (εκεί που είχε το ράγισμα ο αμίαντος) και βίδωσε κανονικά στη θέση της. Έγινε αγνώριστη και χάρηκα ιδιαίτερα που φαίνεται να την έχω πετύχει.  :eusa_clap:

Η εξάτμιση είχε βγεί σίγουρα (αφού ο αμίαντος είχε ραγίσει και μια βίδα είχε χαθεί από τις βάσεις), και ήταν ξαναβαμμένη, γιατί όταν έτριβα, (με 1000άρι γυαλόχαρτο), αντί το χρώμα της να θολώνει όπως σε αυτούς που έβαψαν πριν από μένα, αυτό έβγαινε τελείως (!!). Όπως και αν έχουν τα πράγματα η κατάσταση της ήταν άθλια, και αν έμενε έτσι οι σκουριές που είχε εμφανίσει θα γίνονταν τρύπες, σαν αυτήν που ανακάλυψα.

Έιχε σκουρίτσες σε κάποια σημεία, όπου επέμεινα με το τρίψιμο παραπάνω για να καθαρίσει όσο το δυνατόν. Το σπρέι που έριξα λέει ότι είναι αντισκωριακό και δεν επιτρέπει να επεκταθούν αλλά κρατάω μικρό καλάθι. Ίσως να χρειαστεί αλλαγή κάποια μεγάλη μέρα, και ανάλογα με το τι θα γίνει όσον αφορά την επισκευή στο σημείο που έχει την τρύπα, μέχρι τότε μένει ως έχει. Με αυτές έκλεισα τον κύκλο εικαστικών αλλά και του σέρβις για αρκετό καιρό μιας και δεν έμεινε τίποτα άλλο για αλλαγή.

Ξεκινάω (η μάλλον συνεχίζω) να γράφω χιλιόμετρα κάνοντας τον γύρο του Δήμου Γορτυνίας  ;D ;D ;D
« Last Edit: Τετάρτη 31 Ιούλιος 2013, 21:37:02 μμ by Johnny_Nik »



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #407 on: Πέμπτη 01 Αύγουστος 2013, 14:10:35 μμ
Αν η τρύπα που αναφέρεις είναι απο την κατω μεριά και κοντά στο ποδι του συνεπιβάτη είναι η εξοδος της υγροποίησης των υδρατμών, δεν πιστεύω να την τάπωσες ...  ;D



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #408 on: Πέμπτη 01 Αύγουστος 2013, 19:41:03 μμ
Αν η τρύπα που αναφέρεις είναι απο την κατω μεριά και κοντά στο ποδι του συνεπιβάτη είναι η εξοδος της υγροποίησης των υδρατμών, δεν πιστεύω να την τάπωσες ...  ;D

Από πάνω δυστυχώς,, στη ραφή που είναι κολλημένη η βάση. Άλλωστε φαίνεται ότι δεν είναι ανοιγμένη "μηχανικά" όπως οι μαμά τρύπες, αφού είναι και αρκετά μικρότερη. Δεν έκανα τίποτα με τη συγκεκριμένη γιατί δεν έχω τρόπο να την μπαλώσω. Ίσως σε κάποιον εξατμισα, μόλις γυρίσω ή νωρίτερα και με την ελπίδα ότι δεν θα προχωρήσει να ανοίξει κ άλλο.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #409 on: Πέμπτη 01 Αύγουστος 2013, 22:39:26 μμ
Βάλε αλοιφή που βάζουν οι εξατμισάδες , βαψτην και ξέχασέ την, η ακόμα και αυτή τη κόλα μεταλων που είναι σαν πλαστελίνη.



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #410 on: Τρίτη 13 Αύγουστος 2013, 15:45:54 μμ
Έβαλε σκοπό να με τρελάνει και να με ξακάνει οικονομικά!!  :2hysterical:

Σήμερα παρατήρησα διαρροή στην εμπρός λαστιχένια εισαγωγή, σχετικά φρέσκια, και τη σκούπισα. Σε διαδρομή καμιά 60αριά χιλιόμετρα είδα ότι έιχε βγάλει αρκετό ώστε να λερώσει τον κύλινδρο (Stoneman ακούς??  :2hysterical: ) και συνεχίζει φυσικά όσο κυκλοφορώ να χάνει. Δεν παρατήσα όμως ούτε πρόβλημα κατά την πορεία, ούτε κάποια δυσλειτουργία στον κινητήρα. Τα πλαινά μπουζί που ήταν εύκολα προσβάσιμα τα έβγαλα και έχουν ίδιο χρώμα, άρα δεν φαίνεται προς το παρόν να έχει μεγάλη διαρροή.

Προφανώς πάω για αλλαγή και στις δύο εισαγωγές αφού θα λυθεί μέχρι εκεί, αλλά μπροστά μου έχω ταξίδι 200 χιλιόμετρα μέχρι την Αθήνα κάπου στο τέλος της εβδομάδας, όπως είναι φυσικό δεν μπορώ να την αφήσω εδώ, αλλά ούτε και να τη φτιάξω. Θα έχω πρόβλημα άν την φέρω έτσι? Μπορώ να κάνω κάτι τώρα ώστε να μη χάνει, ή αφού είναι τόσο λίγο να μην ανησυχώ?

ΥΓ: Οι σφιχτήρες είναι τερματισμένοι. Ίσως να έκανα ένα λύσιμο - καθάρισμα στην περιοχή μήπως διορθωθεί? Η θα χειροτερέψει? Η απλά να δοκίμαζα να λασκάρω πάλι και να μετακινήσω τη τσιμούχα μήπως και πιάσει καλύτερα σε κάποιο σημείο?  ???



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #411 on: Τρίτη 13 Αύγουστος 2013, 16:01:06 μμ
για την τρυπα στην εξατμιση που λες,ειδα στο μαγαζι που παιρνω αυτες τις μερες χρωματα για το σπιτι που βαφω,εχει ενα μικρο σωληναριο και γραφει απο εξω " υγρο μεταλλο στεγνωνει σε 5 λεπτα". δεν ξερω αν αντεχει στην θερμοκρασια(γιατι οχι?μεταλλο ειναι) αλλα για ψαξτο λιγο.

γενικα υπαρχουν ενα σκασμος υλικα για διαφορα πραγματα.

κατι τετοιο δλδ
http://www.johnart.gr/Catalogue/index.php?main_page=product_info&cPath=7_262&products_id=1268&zenid=fb12629c51e01e59474a50cf25f8849a




Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #412 on: Τρίτη 13 Αύγουστος 2013, 17:23:58 μμ
Δεν εχει πρόβλημα η ΤΑ Γιάννη, και να χάνει δεν πειράζει.
Μπορείς όμως χωρίς να  βγάλεις τους σφικτήρες , να τους ξεβιδώσεις τελείως να ανοίξουν και να βγάλεις τους μικρούς κυλινδρικούς αποστάτες που εχουν.
Αν οι εισαγωγές εχουν κάποια ελαστικότητα τότε θα εχεις 3-4mm να τους ''κλείσεις'' περισσότερο.
Φυσικά θα φυλάξεις τους αποστάτες για αργότερα οταν αποφασίσεις να αλλάξεις τους λαιμούς.

Μετά λές εμένα ψείρα  :2hysterical:



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #413 on: Τρίτη 13 Αύγουστος 2013, 18:09:24 μμ
Δεν εχει πρόβλημα η ΤΑ Γιάννη, και να χάνει δεν πειράζει.
Μπορείς όμως χωρίς να  βγάλεις τους σφικτήρες , να τους ξεβιδώσεις τελείως να ανοίξουν και να βγάλεις τους μικρούς κυλινδρικούς αποστάτες που εχουν.
Αν οι εισαγωγές εχουν κάποια ελαστικότητα τότε θα εχεις 3-4mm να τους ''κλείσεις'' περισσότερο.
Φυσικά θα φυλάξεις τους αποστάτες για αργότερα οταν αποφασίσεις να αλλάξεις τους λαιμούς.

Μετά λές εμένα ψείρα  :2hysterical:

Kοίταξε.. μου λερώνει τον κύλινδρο και φαίνεται άσχημο  :2hysterical:

Θα το κάνω όπως λές για το ταξίδι και μόνο, και μόλις επιστρέψω θα πάω Σαρακάτση να πάρω δύο εισαγωγές να το λύσω το θέμα.

ΥΓ: Έχει κλείσει για καλοκαίρι κάπου διάβασα? Πότε να ανοίγει άραγε?



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #414 on: Τρίτη 13 Αύγουστος 2013, 19:14:52 μμ
Κανε το ταξιδακι σου και αστο να χανει Μην δεινεις σημασια Και εν καιρω το φτιαχνεις
Εγω ουτε αυτο που λει ο Νικος δεν θα εκανα Υπαρχει παντα η περιπτωση αν εχουν ξεραθει η εισαγωγη παρ' ολο το επιπλεον σφιξιμο να χανει μετα περισσοτερο



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #415 on: Τρίτη 13 Αύγουστος 2013, 22:20:30 μμ
Κανε το ταξιδακι σου και αστο να χανει Μην δεινεις σημασια Και εν καιρω το φτιαχνεις
Εγω ουτε αυτο που λει ο Νικος δεν θα εκανα Υπαρχει παντα η περιπτωση αν εχουν ξεραθει η εισαγωγη παρ' ολο το επιπλεον σφιξιμο να χανει μετα περισσοτερο


Είχα γράψει πιο πάνω ότι αναγκάστηκα να λύσω τα κάρμπς, όταν άλλαζα τη φλάτζα στον πίσω κύλινδρο. Ίσως ο λόγος που χανουν να ήταν κακή επανατοποθέτηση ή/και καταστροφή τους από εμένα όταν τις έλυνα. Έκανα βλέπεις την πατάτα να λύσω τις εισαγωγές και από τα καρμπς, αλλά και από τον κύλινδρο διότι στην μπροστινή αν θυμάμαι καλά δεν έβγαινε το καρμπ. Έτσι όταν τελικά προχώρησα στο λύσιμο αυτή έφυγε από τον κύλινδρο και μου ήρθε μαζί με το καρμπ έξω.

Λάθος πρώτο, ήταν ίσως ότι τη ζόρισα, εγώ, από λύσιμο έως επανα-τοποθέτηση.

Λάθος δεύτερο και σημαντικότερο, δεν καθάρισα ούτε την τσιμούχα ούτε και τα σημεία με τα οποία είχε επαφή, έτσι ίσως κατάλοιπα ή και σκόνες να έμειναν εκεί και να μην εφαρμόζει σωστά, ή απλά με το βάλε - βγάλε, "χάλασε" το "σφράγισμα" που είχε κάνει από τη σκόνη και τη διαρροή που προυπήρχε από παλιότερα και έτσι τώρα χάνει ώσπου να ξαναφρακάρει. Αξίζει να αναφέρω ότι ίσως να έχανε από παλιότερα, είχα δει σημάδια διαρροής αλλά ήταν στεγνωμένη τελείως και δεν φαινόταν να χάνει μέχρι τη μέρα που το έλυσα. Άλλωστε τη διαρροή την παρατήρησα τις τελευταίες δύο ή τρεις μέρες.

Πάντως, οι τσιμούχες ήταν μαλακές, όπως και εκείνες από την πλευρά του φιλτροκουτίου. Φαίνονταν (προσοχή φαίνονταν, και δεν ξέρω κατα πόσο πράγματι ήταν) σε καλή κατάσταση, τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά. Έχω βγάλει πολύ χειρότερες από μηχανάκι και δεν έχαναν. Βέβαια δεν μπορώ να συγκρίνω ανόμοια μοτό, οπότε ξεχάστε αυτή τη τελευταία πρόταση.

Όποιος και αν ήταν ο υπεύθυνος για τη ζημιά (εγώ ή η παλαιότητα τους), αυτή πρέπει να διορθωθεί. Μόλις φυσικά επιστρέψω. Αυτό που με ενδιέφερε είναι να ξέρω εάν είναι ασφαλές για τον κινητήρα το να κάνω αυτά τα χιλιόμετρα και στην ανάγκη να τη χρησιμοποιήσω μερικές μέρες μιας και δεν έχω άλλο μεταφορικό, ώσπου να προχωρήσω σε επισκευή. Είπα να το έλυνα αυτές τις μέρες και να δοκίμαζα να καθαρίσω το σημείο αλλά φοβάμαι μήπως γίνει χειρότερο ή δεν γίνει τίποτα απολύτως και πάει τσάμπα τόση δουλειά. Αφού λοιπόν θα λύσω να φτάσω εκεί έτσι κ αλλιώς λέω να το κάνω σωστά και να προχωρήσω σε αλλαγή σετ. Ελπίζω σύντομα να μπορέσω να ανεβάσω και μια φωτό από τις δύο εισαγωγές για να πάρω μερικές απόψεις, για αυτό που βλέπω εγώ.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #416 on: Τετάρτη 14 Αύγουστος 2013, 11:43:52 πμ
Είπαμε η ΤΑ δεν καταλαβαίνει τπτ, αφού δεν άλλαξε συμπεριφορά ο κινητήρας, σκασίματα κλπ μην ασχολείσαι.

Οι δικές μου είχαν σκληρύνει τόσο που οταν πίεσα τη μια εσπασε στα δύο, απο λάστιχο είχε γίνει πλαστικό. :goofy:

Αν τις σφίξεις και δεν, θα τις αλλάξουμε στον καθαρισμό καρμπς ..... κρίμα να τάχεις στα χέρια και να μην τα καθαρίσεις, όμως προσοχή στα ζιγκλέρ  :goofy: :goofy:



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #417 on: Πέμπτη 15 Αύγουστος 2013, 16:39:26 μμ
Είπαμε η ΤΑ δεν καταλαβαίνει τπτ, αφού δεν άλλαξε συμπεριφορά ο κινητήρας, σκασίματα κλπ μην ασχολείσαι.

Οι δικές μου είχαν σκληρύνει τόσο που οταν πίεσα τη μια εσπασε στα δύο, απο λάστιχο είχε γίνει πλαστικό. :goofy:

Αν τις σφίξεις και δεν, θα τις αλλάξουμε στον καθαρισμό καρμπς ..... κρίμα να τάχεις στα χέρια και να μην τα καθαρίσεις,

Εμένα είναι λαστιχένιες ακόμα.  ;D Και φαίνονταν σε καλή κατάσταση για να χάνουν, αν και στο κάτω μέρος έδειξαν σημάδια ότι αυτό συνέβαινε κάποτε. Ίσως έπιασε σκόνες εκεί και με το μείγμα η διαρροή έκλεισε και έτσι δεν έσταξε ώσπου να του βάλω χέρι εγώ. Δεν είχα καν μπεί στον κόπο να καθαρίσω για να δώ αν συνεχίζει να τρέχει.

όμως προσοχή στα ζιγκλέρ  :goofy: :goofy:

Σου έμεινε τραυματική εμπειρία ε?  :goofy: Θα τα κάνω εγώ τα ζιγκλέρ, και εσύ αναλαμβάνεις το υπόλοιπο μέρος.  ;) Βασικά (για να μη σε τρομάζω), εάν κάτσω να ασχοληθώ μόνος μου πάλι όπως έκανα με τη φλάτζα θα τα καθαρίσω (ελπίζω) εκεί επιτόπου, όπως έκανα με την παλιά μοτό, προσέχοντας τσιμουχάκια, λαστιχάκια και κυριώς τα ζιγκλερ.  ;D. Θα συμπέσει μάλλον με την αλλαγή λαδιών που προγραμματίζω και έτσι θα έχω μπόλικες δουλίτσες να κάνω, (Λάδωμα ντιζών, αλλαγή σωληνακίου βενζίνης κ.α.) Μάλλον θα αλλάξω και τα φλασάκια να ξαναβάλω τα μαμά, μετακινώντας τις βάσεις τους ώστε να μη βρισκουν στις βαλίτσες και να μην περισσεύουν έξω από τη μοτό όταν δεν υπάρχει η κεντρική μπαγαζιέρα.

Είχα όμως υποσχεθεί μερικές φωτό από τις εισαγωγές. Πάμε λοιπόν:

Μπροστινός κύλινδρος με τη φρέσκια διαρροή. Η συγκεκριμένη εισαγωγή είχε βγεί μαζί με το κάρμπ γιατί είχαν κολλησει. Έτσι την έβγαλα από το κάρμπ, και αφού καθάρισα το μεταλλικό μέρος την ξανατοποθέτησα. Δεν καθάρισα όμως το λαστιχάκι αν θυμάμαι καλά γιατί βιαζόμουν να το ξαναδέσω.



Πίσω κύλινδρος. Έτσι ακριβώς ήταν και ο μπροστά, έδειχνε δηλαδή ότι υπήρχε διαρροή κάποτε. Αυτή η τσιμούχα δεν κουνήθηκε από τη θέση της γιατί το κάρμπ βγήκε πανεύκολα. Το λέρωμα δεν το καθάρισα ποτέ, και ακόμη και μετά από βόλτες όπου το μπροστινό έχει δακρύσει δεν εχω σημάδια ότι συνεχίζει να βγάζει κάτι από εκεί. Παραμένει στεγνό και δεν επεκτείνεται.



Υποθέτω ότι αρκετό καιρό έχανε, αλλά κάποια στιγμή σταμάτησε λόγω... λίγδας και ξανάρχισε τώρα που τη σκάλισα..



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #418 on: Πέμπτη 15 Αύγουστος 2013, 17:55:06 μμ
Μου θύμησες έναν στρατιώτη (οδηγός άρματος) στον στρατό όταν υπηρετούσα. Ήθελε το άρμα που είχε να είναι τέλειο και σ' αυτουνού παρουσιάζοταν όλα τα προβλήματα. Αναρωτιέμαι, αν σ' εκδικείται έτσι. ;D ;D ;D
Υπάρχει μια κόλλα που μπαίνει και στεγανοποιεί. Δεν δένει τόσο ώστε να μην μπορείς αργότερα να επέμβεις, αλλά στεγανοποιεί. Είναι σαν σιλικόνη. Πρέπει να καθαρίσεις τις επιφάνειες και αφού την εφαρμόσης, να της δώσεις λίγο χρόνο να στεγνώσει.


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #419 on: Πέμπτη 15 Αύγουστος 2013, 18:29:43 μμ
Μου θύμησες έναν στρατιώτη (οδηγός άρματος) στον στρατό όταν υπηρετούσα. Ήθελε το άρμα που είχε να είναι τέλειο και σ' αυτουνού παρουσιάζοταν όλα τα προβλήματα. Αναρωτιέμαι, αν σ' εκδικείται έτσι. ;D ;D ;D
Υπάρχει μια κόλλα που μπαίνει και στεγανοποιεί. Δεν δένει τόσο ώστε να μην μπορείς αργότερα να επέμβεις, αλλά στεγανοποιεί. Είναι σαν σιλικόνη. Πρέπει να καθαρίσεις τις επιφάνειες και αφού την εφαρμόσης, να της δώσεις λίγο χρόνο να στεγνώσει.

Σκεφτόμουν απλά να την αλλάξω να τελειώνω.  ;D Δεν ξέρω αν με εκδικείται ή αν απλά πετάει ότι πρόβλημα έχει απομείνει να βγάλει αυτό το μοτέρ λόγω παλαιότητας. Θα φτιάξω ότι μπορώ τώρα που μπορώ με την ελπίδα ότι θα έχω το κεφάλι μου ήσυχο για αρκετό καιρό. Είδωμεν...


Ερώτηση προς όποιον γνωρίζει. Ο Σαρακάκης είναι κλειστός για διακοπές? Αν ναί γνωρίζει κανείς πότε ανοίγει? Δυστυχώς είμαι επαρχία και δεν μπορώ να περάσω να δώ τι παίζει από κοντά. Δοκίμασα τηλέφωνο αλλά δεν μπόρεσα να βγάλω γραμμή (ακόμα) συν του ότι μάλλον παίρνω σε λάθος αριθμό...  ;D



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #420 on: Πέμπτη 15 Αύγουστος 2013, 21:38:16 μμ
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί σ' εκδικείται. Η δική μου είναι παλιότερη κατά 4 χρόνια και ότι έχει βγάλει είναι τα φυσιολογικά. Κάνε μια καταγραφή και να τα δούμε ένα προς ένα. Δεν νομίζω να υπάρχει κάτι σοβαρό. Ίσως ο προκάτοχος να της είχε βγάλει λίγο το λάδι και να ήταν και στο δε βαριέσαι. Πάντως δεν νομίζω να είναι κάτι που να μην διορθώνεται με μικρό κόστος.


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #421 on: Σάββατο 17 Αύγουστος 2013, 09:56:31 πμ
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί σ' εκδικείται. Η δική μου είναι παλιότερη κατά 4 χρόνια και ότι έχει βγάλει είναι τα φυσιολογικά. Κάνε μια καταγραφή και να τα δούμε ένα προς ένα. Δεν νομίζω να υπάρχει κάτι σοβαρό. Ίσως ο προκάτοχος να της είχε βγάλει λίγο το λάδι και να ήταν και στο δε βαριέσαι. Πάντως δεν νομίζω να είναι κάτι που να μην διορθώνεται με μικρό κόστος.

Aς τα πάρουμε με τη σειρά:

1. Με το που την πήρα είχα θέμα με τα τσιμουχάκια στη μεταλλική ένωση ανάμεσα στους κύλινδους, τα χιλιόμετρα ήταν 85.000 και κάτι

2. Δισκόπλακα πίσω, αλλά θεωρώ ότι κάποτε θα γινόταν, μιας και ήταν ιμιτασιόν και φθηνή

3. Διαρροή από τη φλάτζα στον πίσω κύλινδρο, αλλάχτηκε φυσικά.

και τώρα μου δάκρυσε τις εισαγωγές. Δεν θυμάμαι είναι η αλήθεια κάτι άλλο. Βέβαια μέσα στα παραπάνω έπεσαν και τα ανάλογα έξοδα, για παράδειγμα, ψυκτικά, λάδια και άλλα αναλώσιμα. Δεν τα μετράω βέβαια γιατί αναφέρω μόνο τις "βλάβες" που είχα. Όντως δεν είναι πολλά, απλά κάνω το λάθος να τα συγκρίνω με το παλιό μου μοτό το οποίο ήταν κατά πολύ φθηνότερο στα παραπάνω. Ή μήπως όχι?

(Δισκόπλακα από 150, εισαγωγές από 190, πάλι καλά οι φλάτζες ήταν φθηνές [20 ευρώ όλο το μοτέρ με γνήσιες] :2hysterical: ) Απλά ίσως να με "χαλάει" το ότι μου τα ρίχνει μαζεμένα, μέσα στον πρώτο χρόνο από την αγορά. Πάντως είναι αλήθεια ότι δνε έχω ξεφύγει από τις προβλεπόμενες "ζημιές" και κανονικά θα έπρεπε να χαίρομαι γι αυτό. Αλλωστε την αγόρασα κατά πολύ φθηνότερα από ότι πουλιέται και το ποσό που "εξοικονόμησα" από την αγορά δεν το έχω ξεπεράσει με τις μέχρι τώρα χαζοβλάβες.



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #422 on: Τρίτη 20 Αύγουστος 2013, 21:38:41 μμ
Άλλο ένα 8ωρο σερί ενασχόλησης για την ΤΑ.  :goofy: Αν και είχα κάνει το λύσιμο και την εξαγωγή των κάρμπς σε πολύ σύντομο χρόνο μου πήρε αρκετή ώρα η επανασυρμολόγηση και έχασα τη μπάλα. Αλλά ας τα πάρουμε με τη σειρά.

Αφού έγδυσα όλη τη μοτ/τα σε επίπεδο πλαστικών, και αφού έσπασα μερικά ακόμα από τα κουμπωματάκια πήρα στο χέρι τα καρμπς. Για να διευκολύνω την έξοδο τους και τις μανούβρες ξεβίδωσα τον μπροστινό πολλαπλασιαστή για να μου δώσει λίγο "αέρα". Δεν τον έβγαλα τελείως όμως από τη θέση του, όπως βλέπετε στη φωτό επειδή έχω μια τάση να χάνω τις βίδες, αν και αυτή τη φορά ήμουν προετοιμασμένος από τον δάσκαλο Stoneman και κάθε βίδα που έβγαινε από τη μοτ/τα έπεφτε σε ένα κουτάκι για να μη χαθεί. Ήταν σωτήρια κίνηση με δεδομένο ότι οι εργασίες έγιναν και πάλι χύμα στο δρόμο, ευτυχώς που έλειπαν οι περίεργοι.



Πήρα τις παλιές εισαγωγές στο χέρι, για να τις "εξετάσω".



Διατηρούν ακόμη μια ελαστικότητα, φυσικά καμία σχέση με τις καινούργιες, αλλά έδειχναν τα γεράματα τους εσωτερικά όπου φαίνονταν στραβοπατημένες - λιωμένες (?)  ???. Πάντως έχαναν, και έχαναν καιρό πριν πάρω τη μοτό. Θυμήθηκα ότι στο ιστορικό σέρβις δεν βρήκα κάποια αναφορά για αλλαγή τους, αλλά για κάποιο λόγο είχαν σίγουρα ξαναβγεί πριν τις πειράξω εγώ και αρχίσουν να χάνουν. Καθάρισα σχολαστικά την γύρω περιοχή και πέρασα τις καινούργιες, ενώ στη μια και μοναδική φωτό που έβγαλα έκρυψα τη μία με το δάχτυλο (όχι ότι έχει και τόσο σημασία)  :2hysterical:





Ευθυγράμμισα τις τσιμούχες με τα σημάδια όπως και τα σφιχτηράκια στις αντίστοιχες υποδοχές και σταμάτησα για λίγο αφού είχα στο χέρι τα καρμπς. Σκέφτηκα ότι θα ήθελαν ένα καθαρισματάκι. Εδώ έχω πολυ καλά, καλά και κακά νέα. Πάμε με τα πολύ καλά. Οι φούσκες αν και έδειχναν σημάδια "κόπωσης" και ξεχειλώματος, αναμενόμενα πράγματα, δεν είχαν καμία απολύτως τρύπα (!!!). Τις κοίταξα και τις ξανακοίταξα, τις έβαλα σε μεγενθυτικό φακό, στον ήλιο τίποτα. Σε άριστη κατάσταση και ελπίζω να μείνουν έτσι. Τα καλά νέα ήταν ότι τα καρμπυρατέρ ήταν καθαρά. Το μόνο που βρήκα ήταν μια καφε-κόκκινη σκόνη στα μπολάκια και στα ζιγκλερ, ενώ βρήκα και ίχνη σαν λάσπη, στη βαλβίδα επιτάχυνσης (αν τη λέω καλά), τη δεύτερη μικρή φουσκίτσα που έχει το κάρμπ επάνω. Τα καθάρισα και αυτά με προσοχή και ξέπλυνα τα καρμπς εσωτερικά... Στο δεξί (πίσω κύλινδρος) ήταν μερικώς φραγμένο το μικρό ζιγκλέρ (του ρελαντί είναι αυτό?)

Μα είπα για κακά νέα... Ποιά ήταν αυτά? Όταν έδεσα τα κάρμπς, στο δεξί (μπροστινός κύλινδρος), μου έφυγε το πυραυλάκι από το φλοτέρ και το φλοτέρ το πάτησε από πάνω με αποτέλεσμα να μένει η δίοδος βενζίνης σφραγισμένη. Έτσι το καρμπ, δεν κατέβαζε καύσιμο, αλλά το ανακάλυψα όταν είχα δέσει τη μηχανή μέχρι και το τεπόζιτο. Δώσε πάλι λύσιμο από την αρχή για να βρώ τη βλάβη και δώσε πάλι δέσιμο για να φτάσω το μηχανάκι σε κυκλοφορίσημη έκδοση.  :2hysterical: Θα μπορούσα φυσικά να τα έχω κάνει χειρότερα, αλλά πάλι καλά κάτι τέτοιο δεν συνέβη. Γενικά ήταν πάρα πολύ καθαρά και έτσι δεν επέμεινα με χημικά για να προκαλέσω μεγαλύτερες ζημιές.

Με την ευκαιρία άλλαξα τα περισσότερα τσιμουχάκια τους, σύμφωνα με αυτά που αγόρασα από το πόστ του φίλου Stoneman. Με παίδεψε θα έλεγα λίγο το λεκανάκι, γιατί το καταραμένο ορίνγκ, αν και ταίριαζε 100% λόγω της θεσπέσιας στρογγυλάδας του έβγαινε από το αυλάκι. Σε κάποια φάση έκατσε, δεν κατάλαβα πως, αλλά δεν χρησιμοποίησα κόλλες ή κάτι άλλο. Το βίδωσα και καθάρισα. Μένει μόνο να τεστάριστεί και η αντοχή του στο χρόνο. Οι παλιές φλάτζες - ορίνγκ από το μπολάκι ήταν οι μαμά, τοποθετήμένες με το Honda - bond - πάστα, τι είναι αυτό όπως όλες οι φλάτζες της μηχανής. Δεν ξέρω αν είχαν ανοιχτεί ξανά ή όχι, αλλά φαινόταν ότι δεν άντεχαν να ξαναμπούν πάνω.

Αφού τελείωσα με αυτά τα πέρασα πάνω....





και τελείωσα τη συναρμολόγηση αργά το απόγευμα. Από εκείνο το σημείο πέρασα στην αλλαγή λαδιών, που ήταν το επόμενο πράγμα που ήθελα να κάνω για να κλείσω τον κύκλο εργασιών. Τα λάδια που μπήκαν τα έγραψα στο σχετικό νήμα και ήταν τα Bel Ray EXP σε 15-50. Η ροδέλα δεν έδειχνε σημάδια καταπόνησης, εντούτοις την άλλαξα με καινούργια. Παρατηρώ ότι σε κάθε αλλαγή η ροδέλα αντί να βγαίνει μαζί με τη βίδα μένει κολλημένη στο κάρτερ. Μήπως κάνω κάτι λάθος? Φιλτράκι καινούργιο επίσης, και αυτή τη φορά λάδωσα και τη φλάτζα του. Παρ όλα αυτά το παλιό που είχε μπει στεγνό δεν με δυσκόλεψε καθόλου, ίσως γιατί είχα το κυπελάκι της HONDA από την πρώτη αλλαγή λαδιών. Μια παρατήρηση μόνο, όσον αφορά το λάδι, ήταν σε 4κιλο δοχείο χωρίς ένδειξη δοσομετρητή στο πλάι. Έτσι αναγκάστηκα να βρώ ένα άλλο δοχείο και να μετράω 500-500ml μέχρι το 2.6 λίτρα που ήθελε το μοτέρ να πάρει. Τσεκάρισμα με το μετρητή και τέλος !  ;D


Μαζί με όλα αυτά ήθελα να αλλάξω και τα φλας από τις Wingrack και να ξαναβάλω τα μαμά, σε νέα όμως θέση ώστε να έρχονται πιο μέσα από ότι πριν και να μην περισσεύουν. Πάνω στη φούρια όμως των εργασιών πάτησα το αριστερό και κατάφερα να το σπάσω. Ο Σαρακάκης θέλει 40+ΦΠΑ και έτσι άφησα τα Wingrack. Ίσως αν βρώ ένα αριστερό να ξαναδοκιμάσω να βάλω τα μαμά φλας, τα οποία τα προτιμώ από εκείνα των wingrack.

ΥΓ: Στα κάρμπ είδα ότι τα σλάιντ είχαν φθορά από το πάνω κάτω εδώ και 90.000 χιλιόμετρα. Η φθορά αυτή μπορεί να θεωρηθεί αναμενόμενη ή συμβαίνει κάτι άλλο,? (πχ χώματα η κάποιο ξένο αντικείμενο στην εισαγωγή) Μετά τον καθαρισμό πάντως είδα ότι κινούνται κανονικότατα, ενώ πριν το κάρμπ στον πίσω κύλινδρο παρουσίαζε μια δυσκολία στο πάνω κάτω.
« Last Edit: Τρίτη 20 Αύγουστος 2013, 22:11:39 μμ by Johnny_Nik »



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #423 on: Κυριακή 25 Αύγουστος 2013, 11:25:38 πμ
πρινλιγο,για να περασει λιγο η ωρα,εβγαλα το ευκολο(το μονο για μενα) πισω αριστερα μπουζι ετσι απο περιεργεια.

παραθετω τις φωτο

Uploaded with ImageShack.com
Uploaded with ImageShack.com
Uploaded with ImageShack.com
Uploaded with ImageShack.com

τα μπουζι τα εχω 10000 χλμ πανω
η μηχανη εχει να παρει μπρος καμποσες μερες.
καταναλωση λαδιου δεν εχω ιδιαιτερη,δλδ σε καθε αλλαγη λαδιου που γινεται καθε 4500-5000 χλμ,αλλες φορες μου περισευει απο το περισευμα των 400ml της αλλαγης και αλλες φορες το χρειαζεται σχεδον ολο,προφανως αναλογα την χρηση.ας παρουμε το χειροτερο σεναριο δλδ των 400ml καθε 4500 χλμ. δεν νομιζω οτι ειναι ιδιατερο προβλημα αν συνυπολογισουμε οτι στην εθνικη που κανει τα περισσοτερα χλμ,ταξιδευει συχνα πυκνα με πανω απο 6000 σαλ.

πως τα βλεπετε εσεις οι πιο γνωστες απο μενα?




Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #424 on: Κυριακή 25 Αύγουστος 2013, 11:29:47 πμ
Πένα είναι, τρίφτο με γυαλόχαρτο, ξαναβίδωσε το και άνοιξε μια μπύρα. Θα σου λεγα να βγάλεις και τα άλλα να μη ζηλεύουν αλλά σε κόβω να βαριέσαι. Οπότε κάτσε να ρίξουμε έναν καυγά στο νήμα για τα προβλήματα του κλαμπ, εδώ στη δροσά και άσε τα μαστορέματα.  ;D


TEAM Αϊστοπαμπωλ