Hellas Transalp Forum
Γενικά Θέματα => Κουβεντούλα να γίνεται... => Ευχές ! => Topic started by: African Boy on Πέμπτη 05 Ιανουάριος 2017, 18:10:09 μμ
-
Μην πάει το νού σας σε τίποτα 1000άρια....... Όχι....!!!
Θέλαμε κάτι ελαφρύτερο, βολικότερο και περισσότερο χωμάτινο από την Vara.......
Οπότε εγένετο η γνωστή και μη εξαιρετέα σε όλους μας " A f r i c a XRV750-RD07A " Made in Japan.......... που ήρθε για να μείνει .......
Καλά μας χιλιόμετρα λοιπόν ........
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/f8205eae-9b92-4cb1-a02c-abd51346cdb6.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/0-02-05-8c6dcd9ae8c04e803382638166fffa4451615311953ac4ab2a41eff3525cc919_full.jpg)
-
Καλοτάξιδο φίλε
-
Καλορίζικο Λευτέρη, καλα, πολλά και απολαυστικα χιλιόμετρα.
Στάλθηκε από το ALE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ωραιος!
Καλα και απροβληματιστα χιλιομετρα να εχετε!
-
Υπέροχη η μαύρη καλλονή Λευτέρη. Καλά χιλιόμετρα φίλε!
-
Κούκλα Λευτέρη. Καλοταξιδη να ειναι και πάντα όρθια.
-
Καλοτάξιδη νεαρέ, εύχομαι πολλά κ απροβλημάτιστα χιλιόμετρα.
-
Μπράβο! Καλοτάξιδη!
-
Πολυ ομορφη και δοκιμασμενο μοντελο, καλοριζικη και να την χαρητε τα μεγιστα!!!
-
καλοταξιδη λευτερη.
-
Ωραίος Λευτέρη!! Καλοτάξιδη να' ναι!
-
Καλά χιλιόμετρα Λευτέρη, χωμάτινα και μη :)
-
Ευχαριστώ πολύ παιδιά για τις ευχές σας....
Πάντα ορθιοι να είμαστε και να απολαμβάνουμε τα μηχανάκια μας.....
Την συγκεκριμένη την ειχα πάντα στην καρδιά και το μυαλό μου.....
Εξαιρετική μοτοσυκλέτα παρά το άνθος της ηλικίας της....
-
Ωπα, τι ευχαριστη εκπληξη ειν'αυτη Λευτερακη!? Μπραβο ρε φιλαρακι, καλοταξιδη, καλολασπωτη και καλη συμβιωση μαζι της. Looking forward στην επομενη χωματαδα μαζι ;) 8)
-
Εμ ειχα κουραστεί να αλλάζω ζαντες στο Vara κάθε τρεις και λίγο.....
Τωρα μπήκαμε σε XR κατηγορία Γιωργαρε....
Η πλάκα είναι πως μετά το θηρίο η Africa φαντάζει πουπουλο... Σαν παπί είναι.... Οπως ακριβώς την ήθελα.....
-
Μπράβο Λευτεράκη, πολυ σωστή η κίνηση !!!!
Να την χαρείς όσο πιο πολύ μπορείς, πάντα λασπωμένη με πολλά και ασφαλή χιλιόμετρα!!!!
-
Καλοτάξιδη κι απροβλημάτιστη ! Να την χαρείς στο έπακρο Λευτέρη !!!
-
που ήρθε για να μείνει
Αυτό μ' αρέσει πιο πολύ. Τι εννοείς made in Japan, στην Ιταλία δεν φτιάχνονταν τα RD07?
-
Αυτό μ' αρέσει πιο πολύ. Τι εννοείς made in Japan, στην Ιταλία δεν φτιάχνονταν τα RD07?
Νομιζω Γιαννη οτι τα Αφρικα φτιαχνοντουσαν παντα στην Ιαπωνια.
@Leon: και που να ξανανεβεις σε Τρανσαλπ Λευτερακη, θα σου φανει κατηγορια φτερου! Εσυ XR, εγω CR σε λιγο :goofy:
-
Αυτό μ' αρέσει πιο πολύ. Τι εννοείς made in Japan, στην Ιταλία δεν φτιάχνονταν τα RD07?
Ο κωδικός πλαισίου είναι: JH2RD07A7YM412499 που σημαίνει:
JH2: country of production: WMI HONDA JAPAN
M: Factory: HAMAMATSU/JAPAN
το RD07A είναι ο τύπος του μοντέλου μετά το 2000 = Africa Twin - 2000
Αυτός είναι και ο λόγος που πήρα την Africa.... Καθαρό Japan....
Νομιζω Γιαννη οτι τα Αφρικα φτιαχνοντουσαν παντα στην Ιαπωνια.
@Leon: και που να ξανανεβεις σε Τρανσαλπ Λευτερακη, θα σου φανει κατηγορια φτερου! Εσυ XR, εγω CR σε λιγο :goofy:
ο κωδικός 1HF είναι Αμερική, ZDC = Ιταλία, και VTM = Montesa/Spain.....
Στην Ελλάδα λίγα ήταν τα κομμάτια που ήρθαν καθαρά Japan....
Αυτό ακριβώς Γιώργο, εσύ αναβαθμίστηκες για τα καλά στις αγωνιστικές προδιαγραφές της HONDA με την Νέα σου Africa CR.....
Κρατάμε την Ιστορία της Africa.... ;D
-
Καλοταξιδη Λευτέρη, να τη χαρείς οσο δεν παει. ;-)
-
Καλορίζικη,καλοτάξιδη Λευτέρη.Όμορφη μηχανή.....εύχομαι να την χαρείς..
-
Λευτέρη, Καλοπερπάτητη, Πολυπερπάτητη !!!!
Να την χαρείς κι απολαύσεις όπως θες κι αγαπάς !!!!
-
Ο κωδικός πλαισίου είναι: JH2RD07A7YM412499 που σημαίνει:
JH2: country of production: WMI HONDA JAPAN
M: Factory: HAMAMATSU/JAPAN
Ενδιαφέρον ότι υπάρχουν και γιαπωνέζες RD07! Στα υπόψη αν ξεστρατίσω προς τα μεγάλα ρεζερβουάρ. Στο νησί βγάζουν πολλές σκουριές οι ιταλικές.
-
Ωραιος......
καλοριζικη και καλοταξιδη..
-
Σας ευχαριστώ πολυ παιδιά.... Να στε καλά....
Παντα όρθιοι να είμαστε και να χαιρόμαστε αυτές που έχουμε....
-
Αχ αχ ! Αυτό το μοντέλο είχα για δύο χρόνια. Κούκλα.
-
Τι έγινε δεν έβρισκες άλλο Βαραντέρο χωματερό; :2hysterical:
Καλοτάξιδη και καλά λασπόλουτρα!
ΥΓ: Σκέψου τι τράβηξε ο κόλος σου με το σκρίνιο για να σου φαίνεται ελαφριά η Άφρικα!
-
Μπράβο Λευτέρη! :eusa_clap:
Καλοτάξιδο και να το ευχαριστηθείς όπως το θέλεις!
-
Πενα δειχνει.
Πολυ προσεγμενη την ειχε ο πρωην.
Τα Africa φτιαχνονται ολα και μον Japan. Σε διαφορα εργοστασια, αλλα ολα στην Ιαπωνια.
-
Black beauty Λευτέρη, καλοκαβάλητη και αγρατζούνιστη :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:
-
Σιγά μην έμενες εσύ χωρίς μηχανή ;D
Καλοτάξιδη Λευτέρη :)
-
Σιγά μην έμενες εσύ χωρίς μηχανή ;D
Καλοτάξιδη Λευτέρη :)
Χα χα χα Πραγματικά.... Είναι μικρόβιο... ή το έχεις ή δεν το έχεις..
Τι έγινε δεν έβρισκες άλλο Βαραντέρο χωματερό; :2hysterical:
ΥΓ: Σκέψου τι τράβηξε ο κόλος σου με το σκρίνιο για να σου φαίνεται ελαφριά η Άφρικα!
Αν ειχα το οκ από τους Γιατρούς το Dero μου θα το κραταγα χωρις αμφιβολία....
Οπότε το να πάμε σε ελαφρύτερο ηταν μονόδρομος .... Εως οτου δυναμωσουμε πάλι....
Όμως την Africa δεν την πουλάς για κανέναν λόγο και ας πάρεις και 2ο....
Είναι έρωτας τρελός....
Αχ αχ ! Αυτό το μοντέλο είχα για δύο χρόνια. Κούκλα.
Θυμάσαι που σε ρώταγα συνέχεια για το συγκεκριμένο μηχανάκι....?
Σας ευχαριστώ παιδιά για τις ευχές σας...
-
Λευτέρη....δεν άντεξες ε ? ;D
Καλορίζικη και καλότυχη φίλε μου με καλά και ασφαλή χιλιόμετρα !
Πάντα όρθιος !!!
:)
-
Ωπα ο νεαρός ... :o
Τσίλικο το εργαλείο , σταθερή αξία λέμε.
Να το χαρείτε όσο πάει Λευτέρη΄μ , με ασφάλεια και όρεξη .
Πραγματικά , όμορφο πράμα !!!
-
καλοριζικη και καλοταξιδη..Λευτερη η αφρικανα...για μας τους λιιιιιγο μεγαλύτερους ηταν το ονειρο μας.
-
Εξαιρετικό μηχανάκι για την ηλικία του και για την Χρονιά παραγωγής του....
Πραγματικά θα ηταν το όνειρο του καθενός για εκεινη την εποχή αν σκεφτείς πως ακόμα και σήμερα τραβαει τα βλέμματα και κλέβει εντυπώσεις....
Παντως εχω ενθουσιαστεί με την οδηγική συμπεριφορά του και την ευκολία συντήρησης του.... Με μια απλή κίνηση τα έχεις ολα στο χέρι....
Την Πέμπτη που το πήρα συνειδητοποίησα πως εκτός απο τα κλασσικά ψυγεία με τα βεντιλατέρ ειχε και ψυγείο λαδιού....
Δεν το ήξερα.....
Σας ευχαριστώ για τις ευχές σας παιδιά....
Πάντα ορθιοι να είμαστε...
-
Αργά εχθές το βράδυ στο κέντρο της Αθήνας.......
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/20170109_225624.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/20170109_225700_001.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/20170109_225735.jpg)
-
τη χοντρή την πουλησες;
-
Ναι ναι Γιώργο.....
Δεν πρόλαβε να μπει στο Car...... Μέσα σε 1 εβδομάδα είχε φύγει.....
-
Ρε φίλε είσαι για καταγγελία!!
Πρώτη φορά βλέπω να εύχονται σε Δίγαμο :shocked:
Είπαμε να παντρευτείς την εξαιρετική σύντροφο σου να ηρεμήσεις κι εσύ στο Τσακ μπαμ έκανες "απιστία" και δεύτερο γάμο. ;D
'Ινδαλμαααα!!!! :2bowing:
Ασφαλή κι απροβλημάτιστα χιλιόμετρα εύχομαι αδερφε μου.Να την χαρείς/χαρείτε...
-
Μπράβο Λευτεράκη!!! :eusa_clap: :eusa_clap:
Όνειρο το μωρό! Και Japan σημαντικό.
Καλοταξιδο!!
-
Ρε φίλε είσαι για καταγγελία!!
Χα χα χα Υπερβάλλεις Δημήτρη ....
Αφού το ξέρεις το μικρόβιο ή το έχεις ή δεν το έχεις......
Καλοταξιδο!!
Σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας......
Προσωπικά εύχομαι να είναι μόνο λασπωμένο .......
-
Προσωπικά εύχομαι να είναι μόνο λασπωμένο .......
παντως αν την παρασκευη απογευμα στις 7:30 ησουν στην θηβων μονο λασπωμενο δεν ηταν..
-
Το μηχανάκι το πήραμε, το είδαμε, το ελέγξαμε, το οδηγήσαμε για περίπου 300km να δούμε ατέλειες, συμπεριφορά, κλπ
Όμως για να ξέρουμε τι ακριβώς έχουμε έπρεπε να λυθεί και έτσι την Παρασκευή μπήκε στο Γκαράζ ......
Και αλλάχτηκαν....
1. Ρουλεμάν Λαιμού, εννοείται με κωνικά
2. Ελατήρια και λάδια μπροστινού
3. Αμορτισέρ πίσω
4. Όλα τα σωληνάκια "Υπερχείλισης - Νερού κλπ"
5. Φίλτρο Βενζίνης
6. Ρουμπινέτο και φίλτρο καυσίμου ντεπόζιτου
7. Λάδια
8. Μπουζί
9. Φίλτρο λαδιού
10. Καθάρισμα και Service σε όλες τις δαγκάνες
11. Υγρά φρένων αλλαγή
12. Φίλτρο αέρα
13. Υγρά ψυγείου και έλεγχος
14. Έλεγχος σε όλα τα ηλεκτρικά, ανορθωτές καλώδια, κυκλώματα
15. Έλεγχος σε όλες τα πλαστικά κουμπώματα κλπ
16. Προσθήκη Βολτόμετρου
17. Προσθήκη Παροχή μπρίζας.....
18. Καινούργια ελαστικά εννοείται Tourance
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/0-02-05-21096836b779109503173432e3ca2361d405d327663d8de274ad4f4f299b9b3d_full.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/0-02-05-509954d62b9253cd9b87081d0d81faee9a6238262647ae068142efbba401615b_full.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/0-02-05-968ca95ee0b5f4972ea22a50d7def62edd01a2bdb299d3d99731b08c1120adfd_full.jpg)
-
Μπράβο Λευτέρη καλά έκανες :eusa_clap:
Πόσο μου λείπει ο χρόνος να ασχοληθώ με τη μηχανή...
-
Αν ειναι δικός σου ο χώρος αυτός... σε ζηλεύω... με την καλή ενοια παντα ε?
-
Αν ειναι δικός σου ο χώρος αυτός... σε ζηλεύω... με την καλή ενοια παντα ε?
Όχι Σωτήρη μου δυστυχώς.... .
Μακάρι να είχα αυτό τον χώρο ......
Είναι φίλου μου, που τον δέσμευσα το ΣΚ και ίσως και παραπάνω για να λύσω το μηχανάκι...
-
Όχι Σωτήρη μου δυστυχώς.... .
Μακάρι να είχα αυτό τον χώρο ......
Είναι φίλου μου, που τον δέσμευσα το ΣΚ και ίσως και παραπάνω για να λύσω το μηχανάκι...
Λευτερη καλοταξιδη και αγρατζουνιστη!
Του Κωστα ειναι ο χωρος;
-
Λευτερη καλοταξιδη και αγρατζουνιστη!
Του Κωστα ειναι ο χωρος; Αν ναι την αφησες σε σχολαστικα χερια να την περιποιηθει!
-
Λευτερη καλοταξιδη και αγρατζουνιστη!
Του Κωστα ειναι ο χωρος; Αν ναι την αφησες σε σχολαστικα χερια να την περιποιηθει!
Το μόνο σίγουρο μέρος, Κώστα..... Σε ευχαριστώ...
Το γκαράζ του Κώστα είναι δίπλα στο σπίτι μου οπότε άδραξα την ευκαιρία να την περιποιηθούμε ....
-
Το γκαράζ του Κώστα είναι δίπλα στο σπίτι μου οπότε άδραξα την ευκαιρία να την περιποιηθούμε ....
Σ'αυτο το γκαραζ εχω περιποιηθει κι'εγω τα δικα μου μηχανακια :) οταν ειναι να κανω κατι σοβαρο που δεν ειναι για το πεζοδρομιο, οπως πχ. αλλαγη αμορτισερ πριν καποια χρονια και αλλαγη ψυγειων περσι τον Ιουνη. Εμενα βεβαια μου πεφτει κομματακι μακρια απο τα Ιλυσια/Χιλτον..
-
18. Καινούργια ελαστικά εννοείται Tourance
Σταγραψα και σε πμ Λευτερη, εφ'οσον δεν θα κανεις πια μακρινα ταξιδια ειλικρινα δεν εχει νοημα να βαλεις Tourance, για μεσα για την Αθηνα τα Sahara ειναι πολυ καλυτερα και ειναι μια χαρα και για σοβαρουτσικο χωμα χωρις λασπες. Τα ειχα και τα δυο, για την ακριβεια εχω ακομη ενα πισω Tourance με 9000χμ με το οποιο πηγα ταξιδια σε Τουρκια, Βουλγαρια, Σερβια και μπροστα φοραω Tourance εδω και 15Κ χμ στο Αγγλικο ΤΑ. Αν εβγαινε και το Traimax πισω σε 140/80-17 θα μπορουσες να βαλεις κι'αυτο αλλα δεν βγαινει.
Για πολλα χιλιομετρα και μακρινα ταξιδια ναι Tourance, αλλα οχι για μεσα στην Αθηνα. Μην κοιτας το Vara που ειχε αλλα κιλα και ητανε ενταξει με τα Tourance, ασε που δεν υπαρχουν τετοια λαστιχα γι'αυτο - με λιγη πιεση σε γλυστερη ασφαλτο γλυστρανε σε ΤΑ και ΑΤ. Μαλιστα οταν στη Βουλγαρια κυνηγηθηκα με ενα VFR σε στροφιλικια, το πισω Tourance εκανε τα δικα του στα ορια, ταχω γραψει αλλου.. :o
Τεσπα, αυτη ειναι κουβεντα για θεμα ελαστικων αλλα θαθελα να σου θυμησω οτι αλλο Vara αλλο ΑΤ ;) :)
-
Ωραία πλακάκια έχει αυτό το γκαράζ!
Λευτέρη αφού είσαι τόσο σχολαστικός θα πρέπει να μελετήσεις το θέμα με τις αντλίες βενζίνης των ΑΤ.
Με τόσο άγριες διαθέσεις που έχεις για χώμα, θα συμφωνήσω με τον Γιώργο για τα λάστιχα.
-
Σταγραψα και σε πμ Λευτερη, εφ'οσον δεν θα κανεις πια μακρινα ταξιδια ειλικρινα δεν εχει νοημα να βαλεις Tourance, για μεσα για την Αθηνα τα Sahara ειναι πολυ καλυτερα και ειναι μια χαρα και για σοβαρουτσικο χωμα χωρις λασπες. Τα ειχα και τα δυο, για την ακριβεια εχω ακομη ενα πισω Tourance με 9000χμ με το οποιο πηγα ταξιδια σε Τουρκια, Βουλγαρια, Σερβια και μπροστα φοραω Tourance εδω και 15Κ χμ στο Αγγλικο ΤΑ. Αν εβγαινε και το Traimax πισω σε 140/80-17 θα μπορουσες να βαλεις κι'αυτο αλλα δεν βγαινει.
Για πολλα χιλιομετρα και μακρινα ταξιδια ναι Tourance, αλλα οχι για μεσα στην Αθηνα. Μην κοιτας το Vara που ειχε αλλα κιλα και ητανε ενταξει με τα Tourance, ασε που δεν υπαρχουν τετοια λαστιχα γι'αυτο - με λιγη πιεση σε γλυστερη ασφαλτο γλυστρανε σε ΤΑ και ΑΤ. Μαλιστα οταν στη Βουλγαρια κυνηγηθηκα με ενα VFR σε στροφιλικια, το πισω Tourance εκανε τα δικα του στα ορια, ταχω γραψει αλλου.. :o
Τεσπα, αυτη ειναι κουβεντα για θεμα ελαστικων αλλα θαθελα να σου θυμησω οτι αλλο Vara αλλο ΑΤ ;) :)
Συμφωνώ απόλυτα. Ανάλογα είχα σχολιάσει και στο παρελθόν.
-
Σταγραψα και σε πμ Λευτερη, εφ'οσον δεν θα κανεις πια μακρινα ταξιδια ειλικρινα δεν εχει νοημα να βαλεις Tourance, για μεσα για την Αθηνα τα Sahara ειναι πολυ καλυτερα και ειναι μια χαρα και για σοβαρουτσικο χωμα χωρις λασπες. Τα ειχα και τα δυο, για την ακριβεια εχω ακομη ενα πισω Tourance με 9000χμ με το οποιο πηγα ταξιδια σε Τουρκια, Βουλγαρια, Σερβια και μπροστα φοραω Tourance εδω και 15Κ χμ στο Αγγλικο ΤΑ. Αν εβγαινε και το Traimax πισω σε 140/80-17 θα μπορουσες να βαλεις κι'αυτο αλλα δεν βγαινει.
Για πολλα χιλιομετρα και μακρινα ταξιδια ναι Tourance, αλλα οχι για μεσα στην Αθηνα. Μην κοιτας το Vara που ειχε αλλα κιλα και ητανε ενταξει με τα Tourance, ασε που δεν υπαρχουν τετοια λαστιχα γι'αυτο - με λιγη πιεση σε γλυστερη ασφαλτο γλυστρανε σε ΤΑ και ΑΤ. Μαλιστα οταν στη Βουλγαρια κυνηγηθηκα με ενα VFR σε στροφιλικια, το πισω Tourance εκανε τα δικα του στα ορια, ταχω γραψει αλλου.. :o
Τεσπα, αυτη ειναι κουβεντα για θεμα ελαστικων αλλα θαθελα να σου θυμησω οτι αλλο Vara αλλο ΑΤ ;) :)
Μέχρι στιγμής έχω κάνει 350km...... Και σε βρεγμένο και σε χιονισμένο και σε στεγνό ..... Οι εντυπώσεις μου είναι απλά εξαιρετικές με την Africa, όπως ακριβώς με το Vara....
Όσο για το χώμα εννοείται θα μπουν χωμάτινα λάστιχα αν και εφόσον μπούμε.....
Τα Tourance επιλέχθηκαν καθαρά για τα πολλά χιλιόμετρα που γράφω με την Africa καθημερινώς εντός και εκτός Αθήνας.........
-
Μέχρι στιγμής έχω κάνει 350km...... Και σε βρεγμένο και σε χιονισμένο και σε στεγνό ..... Οι εντυπώσεις μου είναι απλά εξαιρετικές με την Africa, όπως ακριβώς με το Vara....
Όσο για το χώμα εννοείται θα μπουν χωμάτινα λάστιχα αν και εφόσον μπούμε.....
Τα Tourance επιλέχθηκαν καθαρά για τα πολλά χιλιόμετρα που γράφω με την Africa καθημερινώς εντός και εκτός Αθήνας.........
Καλορίζικο και σιδερένιος...εγώ πριν λίγες μέρες το έμαθα :o
να το χαρείς.
Το έχω από καινούριο RD07 με 150.000χλμ....ότι θέλεις ρωτάς.
ανορθωτές, αντλίες, ρελέ μιζας...το εχω σπουδάσει.
-
Καλορίζικο και σιδερένιος...εγώ πριν λίγες μέρες το έμαθα :o
να το χαρείς.
Το έχω από καινούριο RD07 με 150.000χλμ....ότι θέλεις ρωτάς.
ανορθωτές, αντλίες, ρελέ μιζας...το εχω σπουδάσει.
Σε ευχαριστώ Νίκο ......
Ότι χρειαστώ να είσαι σίγουρος θα σε ενοχλήσω .......
Πάντα όρθιοι....
-
Μετά την αγορά της Africanas
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/20170105_101305.jpg)
και την 1 εβδομάδα μέσα σε κρύα και βροχές για να εστιάσουμε τι θα προσθέσουμε, τι θα αφαιρέσουμε και τι θα φτιάξουμε ....
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/20170109_225712_001.jpg)
μπήκε στο συνεργείο και γδύθηκε. Ανοίχτηκε και ελέγχθηκα τα πάντα. Όλα τα Μηχανολογικά της και όλα τα ηλεκτρικά της κυκλώματα:
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P1280005.jpg)
Ξεκινήσαμε από όλα τα σωληνάκια καυσίμου, νερού, που με τον καιρό είχαν φαγωθεί:
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P1280010.jpg)
Σε λίγο θα έπαιρναν την θέση τους τα καινούργια ....
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P1300119.jpg)
Σε αυτή την φωτό διακρίνεται και το φίλτρο που αλλάχτηκαν άμεσα με καινούργιο της Honda 16,00€:
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P1280014.jpg)
Αλλαγή φίλτρο αέρος επιβεβλημένη. Απλά μόνο το καθάριζαν:
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P1280016.jpg)
Όταν την πήρα είχα τσεκάρει μια έντονη μυρωδιά κάτω απο το ρεζερβουάρ. Είχα προσέξει πως είχαν πλακώσει το ρουμπινέτο της βενζίνης με φλαντζόκολλα. Δεν με είχε πτοήσει όμως στην αγορά της, αφού ήξερα πως ότι συναντούσα θα το αντικαθιστούσα με καινούργιο.
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P1280018.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P1280020.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P1280022.jpg)
Συνεχίζουμε το άνοιγμα της Africanas με τα υγρά στο ψυγείο νερού και με το που ανοίγουμε την τάπα το πρώτο πράγμα που αντικρίζουμε είναι "μύκητες" !!!! Παντού μύκητες .......
Εννοείται δεν πρέπει να είχαν καθαριστεί ποτέ και απλά το πολύ το πολύ να συμπληρώνανε υγρά...
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P1280025.jpg)
Τα βρύα και οι λειχήνες
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P1280027.jpg)
-
Αλλαγή στα ρουλεμάν του λαιμού και καθώς τα ανοίγουμε βλέπουμε ένα όμορφο χτύπημα. Προφανώς από κακή εξαγωγή από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη της....
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P1280031.jpg)
μάλλον διακρίνεται καλύτερα εδώ το πόσο βίαια είχαν βγάλει τον σταυρό και είχαν τραυματίσει τα χείλη του λαιμού!!!
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P1280033.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P1280034.jpg)
Έξω και ο σταυρός με τις μπίλιες των ρουλεμάν που σε λίγο θα έπαιρναν την θέση τους τα κωνικά...
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P1280037.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P1280039.jpg)
Χρήση εξολκέα για την σωστή έξοδο των δαχτυλιδιών του λαιμού ..
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P1280042.jpg)
και εδώ το νύχι "δόντι" επάνω στον λαιμό απο τον προηγούμενο μάστορα. ...
Αφού λύθηκαν όλα και το μηχανάκι έμεινε εντελώς γυμνό
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P1280058.jpg)
ξεκινάμε την διαδικασία μονταρίσματος με φρέσκα και καινούργια υλικά:
Κωνικά ρουλεμάν της NTN, καινούργιες φυσούνες, καινούργιο ρουμπινέτο βενζίνης καινούργια δαχτυλίδια λαιμού....
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P1280051.jpg)
1ο στάδιο λύσιμο το μπροστινό και έλεγχος στα ελατήρια και αλλαγή λαδιών με 10αράκι...
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P1280052.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P1280054.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P1280056.jpg)
Μετράμε μήκος ελατηρίων
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P1300095.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P1300096.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P1300098.jpg)
και όλα μέσα στα όρια τους..... Να είναι καλά το Haynes...
Προσοχή στην λεπτομέρεια...
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P1300099.jpg)
Εννοείται πίσω κείται το καταπληκτικό ημερολόγιο κολλημένο με μονωτική...
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P1300100.jpg)
Έτοιμα για τοποθέτηση ....
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P1300106.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P1300109.jpg)
και εν συνεχεία και οι μεταλλικές τσιμούχες....
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P1300110.jpg)
Αλφάδι για την συμπλήρωση των υγρών...... Χωρίς την παραμικρή κλίση
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P1300114.jpg)
Έτοιμη ...
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P1300116.jpg)
-
:eusa_clap: :eusa_clap: Ωραία πράγματα :eusa_clap: :eusa_clap:
Δώσε κι άλλα στο λαό ;D
-
Συνέχεια έχουν τα κωνικά ρουλεμάν, με την απαραίτητη φροντίδα τους και το πλημμύρισμα τους με μπόλικο γράσο αλλά πριν τοποθετηθούν θα έπρεπε να καθαρίσομε και να διορθώσουμε το χτύπημα του λαιμού ....
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P1300118.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P1300126.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P1300129.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P1300131.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P1290074.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P1290076.jpg)
Έτοιμο
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P1290077.jpg)
και τοποθέτηση των καλαμιών με το ανάλογο δυναμόκλειδο
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P2010135.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P2010136.jpg)
Σφίξιμο και τις μπότες και κλείσαμε:
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P2010137.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P2010138.jpg)
Σειρά είχε ο κεντρικός διακόπτης της κλειδαριάς που λογικό να είχε επάνω του μετά από τόσα χρόνια τα σημεία οξείδωσης του
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P1290092.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P2010143.jpg)
Άνοιγμα και καθάρισμα
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P2010150.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P2010151.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P2010153.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P2010155.jpg)
Καινούργιος
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P2010158.jpg)
Αφού όμως είχαμε φτάσει στον κόμβο της πλεξούδας κάτω απο το ντεπόζιτο βγήκαν και όλες οι φίσες και καθαρίστηκαν μια μια.....
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P2010159.jpg) ...
-
Αφού ολοκληρώσαμε την μπροστινή ανάρτηση σειρά είχα το πίσω αμορτισέρ με την αντικατάσταση του....
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P2020167.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P2020171.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P2020172.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P2020177.jpg)
ρυθμισμένο, Servicαρισμένο, έτοιμο
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P2020186.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P2020188.jpg)
Τέλος και με τις αναρτήσεις, οπότε πάμε στα μπουζί .......
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P2020192.jpg)
αν και τα δικά του ήταν πεντακάθαρα
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P2020193.jpg)
Αντικατάσταση εν συνεχεία με όλα τα σωληνάκια, καυσίμου, υπερχείλισης, τρόμπας, νερού, φίλτρου..
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P2020174.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P2020196.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P2020198.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P2020199.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P2020200.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P2020201.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P2030218.jpg)
Συνεχίζουμε με την αντικατάσταση όλων των υγρών ψυγείου λαδιού και του φίλτρου....
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P2030204.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P2030205.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P2030207.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P2030209.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P2030211.jpg)
Προσοχή στις χάλκινες ροδέλες, ολόκληρο set....
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P2030213.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P2030217.jpg)
έτοιμα .....
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P2030224.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P2030223.jpg)
-
Οι τσιμούχες που απορροφούσαν τους κραδασμούς απο το Trip Master είχαν φαγωθεί. Οπότε αντικαταστάθηκαν με καινούργιες και επί της ευκαιρίας καθαρίσαμε και τις φίσες του. Κολλήσαμε και καλύτερα και το καλώδιο του ρεύματος που πήγαινε στο Trip μιας και το είχαν κόψει προφανώς για να πάρουν ρεύμα απο εκεί για κάποιον λόγο ....
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P2030226.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P2040227.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P2040229.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P2040230.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P2040231.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P2040233.jpg)
Καινούργια ρελέ για την υποδοχή της μπρίζας και του βολτομέτρου
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P2040239.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P2040236.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P2040240.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P2040246.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P2040250.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P2050293.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P2050294.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/20170224_090326.jpg)
Επιδιόρθωση προστατευτικού πετάσματος ψυγείου που είχαν κοπεί τα αυτάκια του...
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P2040258.jpg)
Την λύση την δώσαμε με τι άλλο απο τα πριτσίνια
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P2040259.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P2040260.jpg)
Το κορυφαίο το κάναμε στο τέλος.......
Η ποδιά του Africa γενικά όταν συντόνιζε έκανε θόρυβο .......
Οπότε η λύση βρέθηκε άμεσα..... Σαμπρέλα ποδηλάτου στο πλαίσιο εκατέρωθεν και τέλος!!! Πλέον δεν ακούς τίποτα...
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P2050274.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P2050275.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P2050276.jpg)
Έτοιμη απο το συνεργείο ....
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/P2050282.jpg)
-
Ωραιο φωτορομαντζο!
Και πιο ωραια ακομα θα ειναι η πρωτη βολτα της μετα απο τετοια περιποίηση!
-
Σειρά είχε πλύσιμο γυάλισμα και τοποθέτηση βάσης GPS επάνω από το Trip Master, προστατευτικής σχάρας φώτων και διακριτικά led προβολάκια κάτω ακριβώς από τα φώτα τα οποία θα άναβαν με ρεύμα απο τα πορείας...
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/20170224_090150.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/20170224_090202.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/20170224_090215.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/20170224_090230.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/20170224_090329.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/20170224_090337.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/20170224_090400.jpg)
Προστέθηκε και κολλητική ταινία Velcro επάνω στην ζελατίνα διακριτική για να κρατάει το GPS μιας και με τους κραδασμούς είχε την τάση να πέφτει αφού η στήριξη ήταν με έναν μόνο άξονα πίσω από το Trip Master, οπότε και μου έκρυβε τις ενδείξεις του Trip Master. Το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό γιατι σε ένα επίπεδο έχεις εικόνα τόσο από το Trip όσο και απο το gps...
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/20170224_090432.jpg)
και κάποιες γενικές με το αποτέλεσμα ολοκληρωμένο ....
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/20170224_095729.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/20170224_095748.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/20170224_095808.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/20170224_095825.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/20170224_095839.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/20170224_100033.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/20170224_100012.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/20170224_095751.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/20170224_095800.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/20170224_095829.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/Africa%20Twin%20XRV750RD07/20170224_100002.jpg)
-
Φτου φτου :o το μανάρι!!! Καλοτάξιδη :)
-
Μετά από όλη αυτή την ενασχόληση με τόσες ώρες επάνω στην Africana ένα έχω να πω: παντρεύτηκε ......
Εξαιρετική ποιότητα κατασκευής....
Εξαιρετική εργονομία ......
Εξαιρετική χωροταξία μηχανικών και ηλεκτρικών μερών ......
Έξυπνες λύσεις ελέγχου από την ίδια την Honda....
Ωραία ποιότητα κύλισης...
Ήσυχο μοτέρ.....
Προσοχή στην λεπτομέρεια ακόμα και στο νεύρο της πίσω ζάντας για να αντέχει τις καταπονήσεις ......
Γενικά προσπάθησα να την φέρω όσο το δυνατόν στην αυθεντική της μορφή και να τοποθετηθούν μόνο γνήσια πράγματα επάνω της.....
Όπως π.χ. τα φλασάκια που είχαν αλλαχτεί με after market και πολλά πολλά άλλα, που άτσαλα είχαν τοποθετήσει......
Τέλος επειδή δεν ήθελα να τοποθετήσω extra προβολάκια που να μου χαλάνε την εικόνα της, την λύση μου την έδωσε ο φίλος Κωνσταντίνος από το Λόγω Τέχνης που είχε τοποθετήσει στην δική του Africa τα παραπάνω led που είχαν σχεδιάσει αποκλειστικά για την Africa....
Καλές μας βόλτες και πάντα όρθιοι .......
-
Μπράβο Λευτέρη, πραγματικά καινούρια η νέα Άφρικα της παρέας!
-
Πολλά πολλά μπράβο στο μάστορα! Καλοτάξιδη!
-
Αψογος Νέε μου!
Καλοτάξιδη απροβλημάτιστη και γρατζουνιστοι και οι δυο σας, καλά ταξιδιά και χαρές !!!
-
Αψογος Νέε μου!
Καλοτάξιδη απροβλημάτιστη και γρατζουνιστοι και οι δυο σας, καλά ταξιδιά και χαρές !!!
Βαγγέλη για να ξυπνάς απο τα χαράματα Κυριακάτικα....χάλασες την ευχή!!! ;D ;D ;D (ξέχασες το α- )
-
Αψογος Νέε μου!
Καλοτάξιδη απροβλημάτιστη και γρατζουνιστοι και οι δυο σας, καλά ταξιδιά και χαρές !!!
Σε ευχαριστώ πολυ Βαγγέλη ....
Να χαιρόμαστε τα μηχανάκια μας και πάντα ορθιοι παιδιά....
-
Μπράβο!!! Ωραία πράγματα :eusa_clap:
Σε λίγες μέρες θα ανεβάσω και γω φωτό απο την δικιά μου που της έχω κάνει γενική ανακατασκευή
Τα πάντα όμως :goofy:
-
"Βαρβάτη" δουλειά !!!! :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:
Έγινε "νεαρούδι", αν και κάποια μηχανάκια, θεωρώ, ότι είναι πάντα νέα...
Με το "πρόβλημα" που είχε παρουσιαστεί τί έγινε;
-
"Βαρβάτη" δουλειά !!!! :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:
Έγινε "νεαρούδι", αν και κάποια μηχανάκια, θεωρώ, ότι είναι πάντα νέα...
Με το "πρόβλημα" που είχε παρουσιαστεί τί έγινε;
Αφού το λύσαμε όλο τελικά η κεντρική φύσα της μίζας του διακόπτη δεν πάταγε φαίνεται καλά....
Με το που την ακουμπήσαμε η μίζα πήρε ξανά....
Όπως και να εχει ελέγξαμε και όλες τις καλωδιώσεις με αυτό τον τρόπο και τα ηλεκτρικά της......
-
Μπράβο Λευτέρη . Ωραία δουλειά.
Μόνη μου ένσταση η σαμπρέλα στη ποδιά. Όπως έχει τοποθετηθεί μπορεί να συγκρατεί υγρασία, λάσπη κλπ και η μόνιμη υγρασία είναι αδερφή της σκουριάς.
-
Ήρθαν και τα καινούργια μας κουστούμια για πιο Adventure Rally χρήση εν όψει και του Φωτογραφικού Rally..... ;D
Πρώτα επιλέχθηκαν από το ebay (http://www.ebay.com/itm/311813782206) τα καινούργια της μαρσπιέ τα οποία ήρθαν σε λιγότερο απο 2 εβδομάδες και με κόστος 20,00€ περίπου
(http://i.ebayimg.com/images/g/Z~UAAOSwfVpYt5a1/s-l1600.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/20170913_190551_2.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/20170913_190604_1.jpg)
και ύστερα ετοιμάσαμε με την perfect-fairings (http://www.perfect-fairings.com/en/products/show/africa-twin-rd07-rally-fairing-stock-lights_343) το καινούργιο της μούτρο για περισσότερο χώρο μπροστά ώστε να τοποθετείται καλύτερα το GPS και να έχει το rally σχήμα σε όρθια οδήγηση......
(http://www.perfect-fairings.com/assets/media/2.jpg)
Μετά το τρίψιμο και το βάψιμο ......
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/20170913_190521_2.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/20170913_190731_2.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/20170913_190819_2.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/20170913_190832_2.jpg)
Σειρά έχει η τοποθέτηση και τα κλασικά αυτοκόλλητα και έτοιμο ...... .
Να δω τώρα με τον μικρό πότε θα κλέψω χρόνο να τα τοποθετήσω ......
-
Μεγειές!
Κουκλι θα γίνει !
τυχερο μηχανακι!
-
Ωραιος Λευτερη! Τα φαρδυτερα οδοντωτα μαρσπιε ειναι απαραιτητα γι'συτους που πανε σοβαρουτσικο και πανω χωμα ;)
-
Τελικά, Dakar μου μυρίζει.... ;D ;D ;D
-
Ναι κάπως έτσι ......
Το project έχει και άλλες προσθήκες αλλά σιγά σιγά...... να το απολαμβάνουμε .....
Ευχαριστώ παιδιά...
-
Ωραίο το φέρινγκ!
Τα μαρσπιέ χρειάστηκαν καθόλου λίμα για να κάτσουν σωστά;
-
Ωραίο το φέρινγκ!
Τα μαρσπιέ χρειάστηκαν καθόλου λίμα για να κάτσουν σωστά;
Γιάννη δεν τα έχω τοποθετήσει ακόμα ....
Το Σάββατο θα το λύσω το μηχανάκι που θα κλέψω χρόνο οπότε θα σου πω......
-
Πολύ ωραία πράγματα Λευτέρη ! Καλοφόρετα !!!
-
Ένα Σάββατο μέσα στην χρονική πίεση κατάφερα και τελείωσα 3 θέματα που αφορούσαν την Africaνα μου......
1ον Τοποθέτηση μαρσπιέδων.....
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/20170916_190803.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/20170916_190813.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/20170918_111154.jpg)
εξαιρετική η αίσθηση τους, το πόδι ελέγχει καλύτερα την μηχανή και όσο για την όρθια θέση απλά ξεκούραστοι και σταθεροί ..... Αξίζουν τα λεφτά τους και την θεωρώ πολύ καλή αναβάθμιση ακόμα και για αυτούς που δεν κάνουν endurάδικες διαδρομές μιας και το πόδι είναι σε όρθια θέση και δεν κρεμάει ......
Κατά την τοποθέτηση ήθελαν απλά ένα μικρό χτυπηματάκι για να κουμπώσουν ...
2ον Τοποθέτηση μούτρου.....
Ένα 3ώρο το ήθελε για να βρώ την θέση της μιας και οι τρύπες που είχε δεν έκατσαν με την μια...... Οπότε άρχισα και άνοιγα και άνοιγα μέχρι να μου έρθει όπως ήθελα....
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/20170916_191647.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/20170916_221911.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/20170917_131411.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/20170917_131432.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/20170917_192251.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/20170917_192300.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/20170917_192317%20-%20Copy.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/20170917_192320.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/20170917_192323%20-%20Copy.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/20170918_111157.jpg)
Και για να σπάσει και όλο αυτό το μαύρο σχεδιάστηκαν εκ νέου καινούργια αυτοκόλλητα οπότε το τελικό αποτέλεσμα είναι αυτό
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/20170918_111131.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/20170918_111142.jpg)
Το μηχανάκι άλλαξε τελείως. Έδωσε τον απαραίτητο αέρα πίσω από το TripMaster για την τοποθέτηση του GPS, σε όρθια θέση μπορείς να οδηγάς αρκετή ώρα σκυμμένος μπροστά χωρίς να σε κόβει η ζελατίνα και έγινε και η κάλυψη από τον αέρα καλύτερη μιας και στον πετάει κατευθείαν επάνω απο το κράνος. Από άποψη ομορφιάς εννοείται την γουστάρω περισσότερο μιας και δίνει μια rally πινελιά... Άλλωστε είναι υποκειμενική.....
3ον Θέμα και τελευταίο που ετοίμασα ήταν η πλεξούδα των πηνίων του ανορθωτή ......
Το Voltόμερτο μου είχε αρχίσει να κάνει νερά...... με τα φώτα αναμμένα μου έδειχνε μια τάση κοντά στα 13.30v - 13.00v και φτάσαμε να οδηγάμε και με 12,40v....
Ανοίγω καπάκι και βλέπω μια συνηθισμένη εικόνα των Africa.....
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/20170917_121208.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/20170917_121213.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/20170917_121233.jpg)
κάρβουνα παντού .......
επιτόπου κόπηκαν ξύθηκαν - ενώθηκαν με μια κλέμα πορσελάνης και τέλος, το μηχανάκι ζωντάνεψε ξανά και οι ενδείξεις ήρθαν ξανά σε φυσιολογικά επίπεδα, ήτοι 14.00v - 14.60v....
Αυτά.... τα ωραία κάναμε το Σ.Κ......... ;D
-
ΜΑχιμο πάλι!
Μπραβο!
-
"Αν θέλει ο γαμπρός, κάνει την νύφη να πετάει"... ;D ;D
Μαχιμότατον !!!!
-
Πολυ ομορφο....για πες για τα μαρσπιε?τιμη ,απο που τα αγορασες,και αν μπαινουν σε τρανσαλπ 650? Εχω δει με κανα 20αρι στο ebay αλλα δεν ξερω αν μπαινουν στο τρανσαλπ....αυτα ειναι universal? Ok τωρα ειδα το λινκ πιο πανω...
-
Πολυ ομορφο....για πες για τα μαρσπιε?τιμη ,απο που τα αγορασες,και αν μπαινουν σε τρανσαλπ 650? Εχω δει με κανα 20αρι στο ebay αλλα δεν ξερω αν μπαινουν στο τρανσαλπ....αυτα ειναι universal? Ok τωρα ειδα το λινκ πιο πανω...
Να τα πάρεις...... Αξίζουν τα λεφτά τους.... Ο Κωδικός είναι ο ίδιος και κάνουν και στo Transalp ....
Ίσως να τα ζορίσεις να μπούνε γιατί είναι σφιχτά, μόνο αυτό...
-
Να τα πάρεις...... Αξίζουν τα λεφτά τους....
Όντως αξίζουν τα λεφτά τους, Βιάσου όμως γιατί πονήρεψαν και οι κινέζοι. Πριν λιγα χρόνια κόστιζαν 12€.
Ωραίο το μούτρο Λευτέρη!
Ωραία και τα χρώμια!
Κατάφερες την Άφρικα να δείχνει όμορφη και σε μαύρο.
-
Όντως αξίζουν τα λεφτά τους, Βιάσου όμως γιατί πονήρεψαν και οι κινέζοι. Πριν λιγα χρόνια κόστιζαν 12€.
Ωραίο το μούτρο Λευτέρη!
Ωραία και τα χρώμια!
Κατάφερες την Άφρικα να δείχνει όμορφη και σε μαύρο.
Σε ευχαριστώ Γιάννη και λοιποί ......
Το κόστος τους είναι 13.40€ και 4€ τα μεταφορικά. ...
Πραγματικά αξίζουν ....
Όσο για την φίσα μετά απο 17χρόνια και 85.000km την θεωρώ λογική αστοχία....
Και αστέρι το βολτόμετρο που προειδοποίησε έγκαιρα....
-
Και αστέρι το βολτόμετρο που προειδοποίησε έγκαιρα....
πολύ σωστό !
-
Ομορφο το αποτελεσμα Λευτερη και τα μασπιε χρησιμα
Πληροφοριακα και εφοσον λες οτι ειναι ιδια με αυτα του ΤΑ650, μπαινουν και απο ΚΤΜ αν λιμαριστει ενα μικρο καρουμπαλο που εχουν Τα βρισκει δε κανεις μεταχειρισμενα συνηθως σε ξεφτηλα τιμη
Μικρη επιφυλαξη εχω μονο για την πορσελανινη φυσα, αν θα αντεξει απο τους κραδασμους οταν μοιραια θα ζεματαει καποια στιγμη
-
Ομορφο το αποτελεσμα Λευτερη και τα μασπιε χρησιμα
Πληροφοριακα και εφοσον λες οτι ειναι ιδια με αυτα του ΤΑ650, μπαινουν και απο ΚΤΜ αν λιμαριστει ενα μικρο καρουμπαλο που εχουν Τα βρισκει δε κανεις μεταχειρισμενα συνηθως σε ξεφτηλα τιμη
Μικρη επιφυλαξη εχω μονο για την πορσελανινη φυσα, αν θα αντεξει απο τους κραδασμους οταν μοιραια θα ζεματαει καποια στιγμη
Θα αντέξει. Εμένα κράτησε 10 χρόνια.
Αλλά η ζωή του ανορθωτή δυστυχώς παραμένει η ίδια. Περίπου 2,5 Χρόνια ή 30.000χλμ!
Όταν βρω την σχετική μου αλληλογραφία θα σου πω τι έκανα στο δικό μου.
Έβαλα σαν αυτήν που φοράνε τα νεότερα....θα ψάξω...
Στα ξένα φόρουμ λενε πως αυτή δεν ξαναχαλαει.
Επίσης για το πρόβλημα που θα συναντήσεις με την τρομπέτα βενζίνης θα το λύσεις με αλλαγή των επαφών της (τύπου πλατινας). Εγώ τις παρήγγειλα από έξω, αλλά υπάρχουν και Ελλάδα.
Αν μείνεις από αυτό φρόντισε να έχεις ένα ρακόρ να συνδέσεις τα σωληνάκια τροφοδοσίας.
Με γεμάτο τεπόζυτο κάνεις 100 έως 140χλμ ανάλογα το δεξί σου χέρι.
Αν χρειαστείς κάτι που μου διαφεύγει στείλε πμ.
ΚΟΎΚΛΑ ΕΊΝΑΙ. ΕΊΣΑΙ ΜΕΡΑΚΛΉΣ. ΚΑΛΈΣ ΒΟΛΤΕΣ ΚΑΙ ΠΆΝΤΑ ΌΡΘΙΟΙ ΌΛΟΙ ΜΑΣ.
-
Φτάσαμε αισίως και τα 95.000km απροβλημάτιστα. ......
Κάθε ημέρα από το πρωί μέχρι το βράδυ, στο κρύο και στη ζέστη εκεί δίπλα μου.......
Οπότε της υποσχέθηκα να της κάνω εκτός από το Service της και κάποια extradάκια ως δώρο.....
1. Καινούργια αλυσιδογράναζα DID 525
2. Προβολάκια της Touratech
3. Kαι μια βαλίτσα αλουμινίου Dolomiti της Givi αφού την δική της την κλασική της Givi την σπάσανε....
Το αποτέλεσμα μας δικαίωσε......... ;D
Ήρθαν και κούμπωσαν όλα πολύ όμορφα......
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/1.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/4.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/16.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/15.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/3.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/2.jpg)
(http://i280.photobucket.com/albums/kk163/PIRGI/7.jpg)
-
Με γειες για τα καλουδια. Οσο για χιλιόμετρα για το ΑΤ είναι απλά στρώσιμο! Κούκλα.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
-
Σκόρδα, σκόρδα ;D
-
Σκόρδα, σκόρδα ;D
Και χάντρες για το μάτι!
Πολύ καλή επιλογή και η αλουμινένια Κάπα.
-
Απο τα καλυτερα ΑΤ που εχω δει!!!! :thumbright:
-
Σας ευχαριστώ πολύ παιδιά......
Να επισημάνω πως Τρόμπα Βενζίνης φοράμε ακόμα την μαμά. Έχουμε κάνει 95.000km και ακόμα εκεί φοράμε την γνήσια.
Η μόνη βλάβη ουσιαστικά είναι ο ανορθωτης που τον γλυτώνεις και αυτόν αν έχεις προβλέψει ενα Voltometro που τον αλλάξαμε στις 68.500km..... και μια κλεμα καμμένη απο την πλεξουδα των πηνιων.
-
αααχχχ... πάνε οι εποχές της λάσπης και της αγνής βαρβατίλας.
Σε λίγο θα πάρεις τη θέση του Stoneman στο νήμα "Καθρέπτη καθρεπτάκι μου, ποια είναι πιο καθαρή?"
Φαντάζομαι το πιο κοντινό σε λάσπη που έχεις δει τελευταία είναι όταν ανοίγεις την πάνα του μικρού ε ? :2hysterical:
-
αααχχχ... πάνε οι εποχές της λάσπης και της αγνής βαρβατίλας.
Σε λίγο θα πάρεις τη θέση του Stoneman στο νήμα "Καθρέπτη καθρεπτάκι μου, ποια είναι πιο καθαρή?"
Φαντάζομαι το πιο κοντινό σε λάσπη που έχεις δει τελευταία είναι όταν ανοίγεις την πάνα του μικρού ε ? :2hysterical:
Ακριβώς....
Η τελευταία "χωμάτινη" διασκέδαση σε εισαγωγικά ήταν αυτή του Υμηττού ....
Δεν πειράζει τα γεγονότα και οι όμορφες καταστάσεις με έχουν κάνει να πατήσω ένα μικρό Pause ..... Αλλά όχι Stop......!!!!
-
αααχχχ... πάνε οι εποχές της λάσπης και της αγνής βαρβατίλας.
Σε λίγο θα πάρεις τη θέση του Stoneman στο νήμα "Καθρέπτη καθρεπτάκι μου, ποια είναι πιο καθαρή?"
Φαντάζομαι το πιο κοντινό σε λάσπη που έχεις δει τελευταία είναι όταν ανοίγεις την πάνα του μικρού ε ? :2hysterical:
Χαχα ;D
Εμεις παντως τα λασπωσαμε γοα τα καλα χθες 8)
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20181125/63d6cc74ce04f47941155333cdcda3c2.jpg)
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20181125/525ab34497ea81c568d58847ddb8debc.jpg)
-
Χαχα ;D
Εμεις παντως τα λασπωσαμε γοα τα καλα χθες 8)
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20181125/63d6cc74ce04f47941155333cdcda3c2.jpg)
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20181125/525ab34497ea81c568d58847ddb8debc.jpg)
Μπράβο βρε George ! ακούραστος λύκος !
-
Μπράβο Γιώργο, εσύ κρατάς τη σημαία για το φόρουμ!
-
Στις 14/03/2020 άλλαξα τα ελαστικά της Africa και προχθές που άλλαζα τα τακάκια της και αντικατέστησα και κάποια περιφερειακά της παρατήρησα μια ρωγμή της τάξεως των 10cm κατά μήκος και παράλληλη στον μπροστινό τροχό.....
Λέω δεν γίνεται αυτό αφού δεν την είχα περπατήσει ποτέ την μηχανή με χαμηλές πιέσεις ...... Άλλωστε από τις 14/03/2020 που είχε 105.000km μέχρι σήμερα που είχε 107.900km δεν θα μπορούσε να δικαιολογηθεί αυτή η ρωγμή....
Η αλήθεια είναι πως δεν ανησύχησα γιατί η Africa φοράει Η ελαστικό που σημαίνει πιο ανθεκτικό αλλά μέσα μου με έτρωγε.
Προχθές λοιπόν που με έφερε ο δρόμος από εκεί επισκέφθηκα το μαγαζί με τα ελαστικά που τα είχα τοποθετήσει και αφού το εξέτασαν και έστειλαν τις απαραίτητες φωτό στην intramoto συμφωνήσαν να γίνει άμεση αντικατάσταση χρεώνοντας με μόνο με την εργασία τοποθέτησης του.
Η πλάκα και το αστείο της όλης αντικατάστασης ποιο ήταν? Δεν μπορούσε να καταλάβει ο υπάλληλος το ιστορικό των χιλιομέτρων της μηχανής μου.......
Είχε γράψει στις 14/03 πως η μηχανή μου είχε 105.000km και όταν κοίταξε το καντράν και διάβασε 7.900km μου απευθύνεται με ένα ύφος πως την πατήσαμε και μου λέει
- ΔΕΝ θα σου τα αντικαταστήσουν....
- Του λέω γιατί?
- Μα μου λέει εδώ γράφει 7.900km ....
- Ε και ? Τι ήθελες να γράφει?
- Εδώ έχει μηδενίσει και έχεις κάνει και 7.900km Παραπάνω .....
- Ορίστε του λέω? Ομολογώ κάπου σε χάνω...... Όταν είχα έρθει να τα τοποθετήσουμε τον Μάρτιο η μηχανή μου είχε 105.000km και το καντράν έγραφε 5.000km αφού είναι 5ψήφιο και στις 99.999 του λέω μηδενίζει .....και τώρα έχει 107.900Km και γράφει μόνο 7.900km....
- Όχι μου λέει θα έπρεπε να γράφει 107.900km.....
- Ρε φίλε θα μας τρελάνεις ? Δεν είναι ψηφιακό ..... Αναλογικό είναι και έχει 5ψηφία.... Πως να το κάνουμε? Στις 14/03 τι να σου έλεγα πως έχει 5.000km? Μα είναι δυνατόν του λέω αφού είχε μηδενίσει 1 φορά? Δηλαδή αν στο πούλαγα τι θα σου έλεγα πως έχει 5.000km? Και μάλιστα από την προ -προηγούμενη αλλαγή είχε 87.000km
- Καλά καλά μου λέει θα το διορθώσω στο pc μου και θα γράψω 5.000km....
- Τι θα διορθώσεις ρε φίλε του λέω.... Άστο όπως είναι σε παρακαλώ και στο Pc σου και στο ιστορικό του ελαστικού .....Να γράφει 105.000km και 107.900km.....
Μα αυτά και με αυτά αφού αναλώθηκα 30΄ πείσθηκε και μόλις τα στείλαμε στην Intramoto έγινε και άμεσα αποδεκτό χωρίς καμία παρατήρηση αφού είχαν όλο το ιστορικό των χιλιομέτρων της....
Super....
(https://i.ibb.co/3d1Gmz9/20201222-130608.jpg) (https://ibb.co/yP0GFSc)
(https://i.ibb.co/JBNvB3C/20201222-135159.jpg) (https://ibb.co/vwb3wXD)
(https://i.ibb.co/nr96V8Y/20201222-135215.jpg) (https://ibb.co/SNb517M)
(https://i.ibb.co/YQznDKB/20201222-135238.jpg) (https://ibb.co/tK7jZNp)
Έτοιμο .....
(https://i.ibb.co/bzJmDrw/20201222-141618.jpg) (https://ibb.co/yWSP78v)
(https://i.ibb.co/gSZtpbz/20201222-141625.jpg) (https://ibb.co/tqpYtw8)
Όταν άλλαξα τα τακάκια προστέθηκαν και καινούργιοι γνήσιοι καθρέπτες γιατί οι παλιοί είχαν ταλαιπωρηθεί καθώς και τα φλασάκια πάλι της Honda αλλά από τo CBR όπως και οι χούφτες της acerbis ....
(https://i.ibb.co/hRPmYx2/20201224-083127.jpg) (https://ibb.co/bgSKbjN)
(https://i.ibb.co/tLRy1VJ/20201224-083135.jpg) (https://ibb.co/7kh70s1)
(https://i.ibb.co/xL87C1H/20201224-083224.jpg) (https://ibb.co/MS5C2c6)
(https://i.ibb.co/tpMGwBW/20201224-091243.jpg) (https://ibb.co/TMBfDcF)
(https://i.ibb.co/X2LtGxr/20201224-091328.jpg) (https://ibb.co/PmjgVGv)
-
Κούκλα η Άφρικα,
στόκος ο υπάλληλος.
-
Ωραίο βουλκανιζατέρ, καθαρό και περιποιημένο. Μπράβο τους, αλλά ο τύπος πολύ στόκος ρε φίλε. :)
Πότε θα βάλουμε τακούνια ρε φίλε να πάρουμε τα βουνά;
-
Περιμένετε και εμένα, να πάρω μηχανή!
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
-
Περιμένετε και εμένα, να πάρω μηχανή!
Αμήχανος Στέφανε ?
-
Αμήχανος Στέφανε ?
Προς το παρόν ναι. Περιμένω να έρθει στοκ από αυτή που θέλω.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
-
Κούκλα η Άφρικα,στόκος ο υπάλληλος.
Σε ευχαριστώ Γιάννη.....
Πότε θα βάλουμε τακούνια ρε φίλε να πάρουμε τα βουνά;
Αμήν και πότε Παύλο μου.... Η Africa είναι ετοιμοπολεμη.... Μονταρω λάστιχα και φεύγουμε ......
Περιμένετε και εμένα, να πάρω μηχανή!
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Εσένα μάλλον περιμένουμε και θα παραλάβεις το εργαλείο σου στην καλύτερη περίοδο για στρώσιμο ;-)