Hellas Transalp Forum

Πρόβλημα με Immobilizer Transalp (HISS)

Γιάννης Σταυρουλάκης · 269159

Offline dskafidas

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 393
Reply #25 on: Παρασκευή 02 Μάρτιος 2007, 14:47:09 μμ
Καλημέρα σε όλους
Το λαμπάκι αναγνωρίζει το κλειδί και μετά δίνει εντολή στην ηλεκτρονική για το ΟΚ. Οταν μείνει αναμένο σημαίνει οτι δεν εχει αναγνωρίσει το κλειδί.Υπάρχει πάνω απο τον διακόπτη του κλειδιού αυτο υο μάυρο κουτάκι που γράγφει HISS.Ακριβώς απο κάτω φεύγουν 3 καλώδια κάποι απο αυτά σίγουρα με το στρίψιμο του τιμονιού μπορεί να αρχίσουν να κάνουν διακοπές.Η ηλεκτρονική κάνει check με το κλειδί κάποιες φορές το λεπτό, αν η μηχανή εχει πάρει μπροστά και στην πορεία ανάψει το λαμπάκι για 10 δευτερόλεπτα σημαίνει οτι εχει χαθεί τελείως η επικοινωνία μεταξύ κλειδιού και ηλεκτρονικής τότε ο κινητήρας σβήνει. Αν αναβοσβήνει στην πορεία σημαίνει οτι κάπου κάπου χάνει το συντονισμό με το κλειδί.Ενας καλός έλεγχος στην βάση του κουτιού HISS εκεί που φέυγουν τα καλώδια θα σου λύσει πιθανόν απορίες.



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #26 on: Παρασκευή 02 Μάρτιος 2007, 15:27:13 μμ
Η Χόντα προωτοεμφάνισε το σύστημα HISS στο ΤΑ τον Απρίλιο 2000. Μετά από 1 χρόνο επειδή κάποιος βρήκε τρόπο να το παραβιάσει και να το παρακάμψει, η Χόντα το βελτίωσε και το εξέλιξε. Αποτέλεσμα: το σημερινό σύστημα (που πρωτοκυκλοφόρησε το 2003) έχει θεωρηθεί μέχρι τώρα απαραβίαστο!

Η μόνη δυνατή ίσως παράκαμψη είναι κάποιος να το αφαιρέσει τελείως και στη θέση της ηλεκτρονικής να βάλει μια άλλη τρίτου κατασκευαστή (πιθανόν να κυκλοφορεί κάποια τέτοια) που να είναι συμβατή με τον κινητήρα του ΤΑ.
« Last Edit: Σάββατο 19 Ιούλιος 2008, 19:13:00 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #27 on: Παρασκευή 02 Μάρτιος 2007, 16:28:27 μμ
Επισης για να αγοράσεις την ECM με HISS εχει μεγαλη ιστορια ...και κοστος φυσικα


Offline labrosg

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 154
    • http://users.hol.gr/~kleolab
Reply #28 on: Σάββατο 03 Μάρτιος 2007, 01:24:03 πμ

Δηλαδη τα δυο κλειδια εχουν διαφορετικους κωδικούς ? Πολυ πιθανο αφου καπου ειχα ακουσει οτι αν χασεις και το 3ο κλειδι ,πας για ηλεκτρονική.


Όταν είχα πάει στο Γκινοσάτη για να μου προγραμματίσουν 3ο κλειδί, μου είχαν πεί ότι δεν αλλάζεις κλειδαριά μετά το 3ο κλειδί, απλώς ότι μπορείς να έχεις συγχρόνως (να αναγνωρίζονται προφανώς συγχρόνως) μέχρι 3 κλειδιά maximum.


Λάμπρος
XLV650 - Red Transalp '00
Honda CR-V Freedom BLACK '06

"Δύο πράγματα είναι άπειρα: το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αν και για το πρώτο, έχω κάποιες αμφιβολίες." Albert Einstein


rastabill

  • Guest
Reply #29 on: Τετάρτη 07 Μάρτιος 2007, 23:21:32 μμ
Σήμερα βρέθηκα σε έναν κλειδαρά και τον ρώτησα για το κλειδί του transalp,μου είπε ότι έχει μέσα ένα τσιπάκι που βρίσκεται στο πλαστικό μέρος του κλειδιού και είναι λίγο ευαίσθητο στο νερό γιατί το πλαστικό είναι κουμπωτό και όχι χυτό.Για να βγάλεις άλλο κλειδί βάζουν της μαμάς σε ένα μηχάνημα για να δει τον κωδικό του και μετά βάζουν το νέο για να προγραμματίσουν το τσιπάκι, το κόστος είναι 40euro ,είναι ο ίδιος κλειδαράς που στέλνει ο Σαρακάκης τα δικά του.



Offline tasoste

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 20
Reply #30 on: Πέμπτη 12 Απρίλιος 2007, 13:49:48 μμ
Στο προηγούμενο ποστ με θέμα τα HISS το θέμα ήταν αν δημιουργείται πρόβλημα με την εκκίνηση της μηχανής πριν σβήσει το λαμπακι του HISS.
Σήμερα αντιμετώπισα το ακριβώς αντίθετο. Δεν εσβηνε το λαμπακι και η μηχανή ΔΕΝ έπαιρνε μπροστά.
Το έκανε για κάποια δευτερόλεπτα κάποιες φορές εδώ και ένα μήνα, αλλά σήμερα με παίδεψε για 20 λεπτά.
Μετά από καμία 25αριά γυρίσματα του κλειδιού και μετά από πολλή αναμονή πήρε τελικά μπρος.
Σκέφτομαι τι θα γινόταν αν τελικά δεν έπαιρνε μπρος και αναγκαζόμουν να την αφήσω...
Στο συνεργείο μου είπε οτι είναι μάλλον σοβαρό θέμα, η τουλάχιστον μπορεί να γίνει σοβαρό, αν πρεπει να αφησεις τη μηχανή οπουδήποτε την παρκάρεις.
είχε κανείς παρόμοιο πρόβλημα ??

Τ.



Offline Γιάννης Σταυρουλάκης

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4154
  • by Jstavrou
Reply #31 on: Πέμπτη 12 Απρίλιος 2007, 13:58:34 μμ
Αν και δεν μου έχει τύχει το ίδιο, έχω να προτείνω να βγάλεις το κλειδί από μπρελόκ με άλλα κλειδιά και να το έχεις μόνο του. Η δική μου η κλειδαριά είναι πολύ ευαίσθητη. Εάν το κλειδί δεν είναι εντελώς κάθετα και στρίψει λιγάαακι προς τα δεξιά, η μηχανή σβύνει. Και από το βάρος των κλειδιών μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο. Θα θέλαμε να δοκιμάσεις να βάλεις μπροστά με το δεύτερο κλειδί και να μας πεις τι συμβαίνει τότε.

Ευχαριστώ.


There are 3 kinds of people.
Those who MAKE things happen.
Those who WATCH what happens.
Those who WONDER what happened.
Μέλος Κ.Τ. XL650V


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #32 on: Πέμπτη 12 Απρίλιος 2007, 14:09:50 μμ
   Όχι απλά μπορεί να γίνει σοβαρό, είναι ΗΔΗ σοβαρό. Εξάλλου το HISS είναι ακριβώς γι' αυτή τη δουλειά: να μην αφήνει τη μηχανή να παίρνει 'μπρος όταν συμβαίνει κάτι. Και είναι προφανές ότι στη δική σου περίπτωση κάτι συμβαίνει, που μπορεί να είναι από απομαγνητισμός του κλειδιού μέχρι αποπρογραμματισμός του ίδιου του HISS. Ό,τι κι αν είναι πρέπει να το ψάξεις-διορθώσεις ΑΜΕΣΑ.

ΥΓ: Δοκίμασε με το δεύτερο κλειδί. Αν κάνει το ίδιο σημαίνει ότι το πρόβλημα είναι πιο βαθύ. Αν παίρνει 'μπρος σημαίνει ότι ήταν απλά θέμα κλειδιού.




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline jon t

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 546
Reply #33 on: Πέμπτη 12 Απρίλιος 2007, 14:40:52 μμ
Είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα στο προηγούμενο ΤΑ 650 '01 που είχα. Προέκυψε ξαφνικά ένα πρωινό πέρσι τον Ιούνιο (λίγες μέρες πριν την αναχώρηση για το ταξίδι του συλόγου στη Βουλγαρία), γεμίζοντάς με ανυσηχία. Πράγματι με άνοιξε κλείσε τον διακόπτη κάποια στιγμή το λαμπάκι έσβησε και η μοτό πήρες εμπρός.
Μου το ξαναεμφάνισε το πρόβλημα στο επόμενο διάστημα 5 με 6 φορές.
Από σχετική έρευνα και έλεγχο διαπίστωσα ότι το πρόβλημα δεν ήταν η φθορά στο μαύρο καλώδιο που φεύγει στο πίσω μέρος του ΗΙSS στην κλειδαριά (αυτή είναι η αιτία αντίστοιχου προβλήματος που εμφάνησαν αρκετά Varadero λόγω κακού σχεδιασμού του καλωδίου αυτού και φθορά του από τα στριψήματα του τιμονιού αριστερά - δεξιά). Σ' αυτή την περίπτωση παρατηρείται και σβήσιμο εν κινήση της μοτο - πολύ επικίνδυνο.
Με περαιτέρω έρευνα και διάβασμα του service manual της Honda, εντοπίστηκαν ως πιθανά αίτια του προβλήματος το πικ απ της ηλεκτρονοκής ή η ίδια η ηλεκτρονική. Στο manual περιγράφεται και ο τρόπος ελέγχου με κατάλληλες μετρήσεις στις καλωδιώσεις των ανωτέρω ανταλακτικών. Επειδή βέβαια τα παραπάνω ξεπερνούσαν της τεχνικές δυνατότητές μου καθώς και τις γνώσεις του μέσου όρου των μαστόρων μοτοσυκλετών (θα πρέπει να γίνει και η απολύτως ακριβής μετάφραση από τα αγγλικά των τεχνικών που περιγράφονται) και επειδή είχα πάρει την απόφαση της αντικατάστασης της μοτό μου, δεν ασχολήθηκα παραπάνω με το θέμα.
Πρόσφατα διάβασα κάπου επιγραμματικά ώς πιθανή αιτία του παραπάνω προβλήματος τη χρήση μπαταρίας χαμηλότερων Ah από το προβλεπόμενο. Πράγματι εγώ στην ΤΑ μου χρησημοποιούσα τον καιρό που εμφάνησε το πρόβλημα μία μπαταρία χαμηλής ποιότητας με 9 Ah.
Βέβαια ποτέ δεν διαπίστωσα αν έβταιγε αυτό.

Καλό ψάξιμο ...
Φιλικά Τεάζης Γιάννης



Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #34 on: Πέμπτη 12 Απρίλιος 2007, 15:14:24 μμ
BTW: σχετικά με το καλωδιο του HISS στο Varadero , προχθές φευγοντας απο το ΣΥμοφε
μου παρουσίασε το ίδιο. Δυο φορες εσβυσε εν κινήσει (σε στροφή με χαμηλη ταχυτητα !)
Εψαξα κατευθείαν στο καλωδιο και παιζοντας λίγο αναπαρήγαγα το προβλημα.
Τελικα το πρωι έγινε επεμβαση στο καλώδιο , το απογυμνωσα και διαπιστωσα οτι ηταν κομμένο
το συρματάκι. Το εχω φτιάξει προσωρινά και συντομα θα το προεκτείνω με επιπλέον καλώδιο
ωστε να μην έχει τσακίζει ξανα.



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #35 on: Πέμπτη 12 Απρίλιος 2007, 21:41:11 μμ
Αν θυμάστε, στο προηγούμενο παρόμοιο θέμα για το HISS αναρωτιόμασταν για τη λειτουργία του. Έψαξα λίγο το θέμα του πώς ενεργοποιείται το HISS immobiliser, και η απάντηση είναι η εξής.

Το μεταλικό κλειδί είναι ένα απλό μεταλικό κλειδί και τίποτα παραπάνω. Στην πλαστική λαβή όμως του κλειδιού υπάρχει ενσωματωμένο ένα μικρό "κυκλωματάκι" που δουλεύει σαν μικρός πομποδέκτης σε συγκεκριμένη συχνότητα. Δεν υπάρχει μπαταρία. Απλώς το σήμα που στέλνει η μικρή "συσκευούλα" που υπάρχει γύρω από την κλειδαριά, λαμβάνεται από το δέκτη στο κλειδί στη συγκεκριμένη αυτή συχνότητα. Αυτό τώρα το λαμβανόμενο σήμα χρησιμοποιείται από το "κυκλωματάκι" με 2 τρόπους: πρώτον η ενέργειά του είναι ικανή να ενεργοποιήσει το κύκλωμα του πομποδέκτη (δηλ. το κάνει power on), ενώ παράλληλα οδηγεί ένα συντονισμένο κύκλωμα (μέσα στο "κυκλωματάκι") για να στείλει πίσω στη "συσκευούλα" κάποιο κωδικοποιημένο σήμα. Δηλ. το "κυκλωματάκι" λειτουργεί σαν ένας ... καθρέπτης, ο οποίος λαμβάνει ένα κωδικοποιημένο ηλεκτρομαγνητικό σήμα και το στέλνει πίσω από εκεί που ήρθε κατάλληλα πάλι κωδικοποιημένο. Η "συσκευούλα" το λαμβάνει και αν όλα είναι έτσι όπως τα περιμένει, τότε ξεμπλοκάρει την ηλεκτρονική και ο κινητήρας παίρνει μπροστά.

Αν όλα τα καλώδια είναι εντάξει, ενώ η πλαστική βάση του κλειδιού έχει υποστεί κάποια ζημιά/φθορά τότε είναι πολύ πιθανό να μην λειτουργεί σωστά. Για καλύτερη απόδοση, το κλειδί καλύτερα να είναι λίγο μακρυά από άλλα κλειδιά μαζί (ώστε να μην αποροφούν την ενέργεια του σήματος που λαμβάνεται/στέλνεται).


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline tasoste

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 20
Reply #36 on: Παρασκευή 13 Απρίλιος 2007, 09:06:32 πμ
Έτσι ακριβώς είναι. Ρώτησα και κάποιον γνωστό μου και μου είπε ακριβώς για το πλαστικό τμήμα του κλειδιού που πραγματοποιεί μια επικοινωνία με τη "συσκευούλα" στη βάση της υποδοχής.
Σκέφτομαι αν θα το δώσω το μηχανάκι για έλεγχο ή θα ρισκάρω να να μου ξανασυμβεί.
έχω καλού κακού το δεύτερο κλειδί μαζί μου, έχω και οδική βοήθεια, οπότε βοήθειά μου...
Ευχαριστώ όλους για τη βοήθεια

Τ.
XLV650 2004



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #37 on: Παρασκευή 13 Απρίλιος 2007, 09:11:38 πμ
Καμια μερα που θα βρεθουμε, να μου δειξεις Κωστα το καλωδιακι που λες.

Εμενα σιγουρα θα συμβει 1 φορα στις 15 που θα παω να βαλω μπροστα (απο τοτε που την πηρα ετσι εκανε)

Συνηθως με ενα κλεισιμο του διακοπτη και ξανα ανοιγμα, διορθωνεται.


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Tassos (Chios)

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1398
Reply #38 on: Παρασκευή 13 Απρίλιος 2007, 11:55:30 πμ
Καλημέρα,

την επόμενη φορά κάνετε το παρακάτω:

1) Βγάλτε το κλειδί
2) Βάλτε το στην τάπα του ρελερβουάρ
3) Ξαναβάλτε το κειδί και όλα ΟΚ

Το ανακάλυψα εντελώς τυχαία αλλά 3-4 φορές έχει δουλέψει. Λέτε να έχει τίποτα από MS Windows το TA???



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #39 on: Παρασκευή 13 Απρίλιος 2007, 12:51:53 μμ
Τάσο, αυτό το τρυκ καθαρά συμπτωματικό φαίνεται. Δεν έχει κάποια λογική εξήγηση που μπορεί να σκεφτώ. Η τάπα έχει μια απλή κλειδαριά. Εκτός και αν με αυτό τον τρόπο γειώνεται το κλειδί και αφαιρείται πιθανός στατικός ηλεκτρισμός που μπορεί να έχει επάνω του, πχ. όταν τριβόταν με άλλα κλειδιά μέσα στη τσέπη. Το ίδιο αποτέλεσμα όμως έχεις και με το κλειδί στην κεντρική κλειδαριά (γειώνεται και εκεί).


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline nikolakis

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 32
Reply #40 on: Παρασκευή 13 Απρίλιος 2007, 14:10:51 μμ
Παιδιά εμένα ο μαστορας μου, μου εχει πει να χρησιμοποιώ άλλο κλειδι κάθε μηνα (εχω δυο κλειδιά από την μανα του) έτσι ώστε να 'φορτιζονται' εναλλαξ και να μην εχω ποτε προβλημα. Αυτό κανω χωρις να ξερω τι ακριβως γινεται. Το έχει ακουσει αυτό κανενας αλλος??



Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #41 on: Παρασκευή 13 Απρίλιος 2007, 14:14:50 μμ
king size kotsain ...πες του μηχανικού.
Εγω ειχα δυο χρονια να χρησιμοποιήσω το δευτερο κλειδί και επαιξε μια χαρα οταν το
δοκιμασα πριν λιγες ημέρες.
Αλλη δουλεια δεν ειχαμε... να αλλαζουμε κλειδια.
Αλλα... πως θα φανει...γκουρου ο μηχανικός !


Offline Γιάννης Σταυρουλάκης

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4154
  • by Jstavrou
Reply #42 on: Παρασκευή 13 Απρίλιος 2007, 14:34:20 μμ
Κι εμένα πάντως μου το είχαν πει να αλλάζω τα κλειδιά κάθε δύο μήνες -το πολύ- από εκεί που την αγόρασα.


There are 3 kinds of people.
Those who MAKE things happen.
Those who WATCH what happens.
Those who WONDER what happened.
Μέλος Κ.Τ. XL650V


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #43 on: Παρασκευή 13 Απρίλιος 2007, 14:42:27 μμ
H honda το λεει ρε παιδια ... ? δε το λεει...


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #44 on: Παρασκευή 13 Απρίλιος 2007, 15:59:47 μμ
Και τα 2 κλειδιά είναι δηλωμένα (από το εργοστάσιο) στο (μικρό) database της ηλεκτρονικής. Αρα η ηλεκτρονική τα αναγνωρίζει και τα δύο, όποτε τα χρησιμοποιήσεις.

Αν όμως παραγγείλεις και 3ο κλειδί, τότε θα πρέπει να πάς στη Χόντα να στο προγραμματίσει και αυτό. Ο προγραμματισμός γίνεται με αφαίρεση όλων των κλειδιών από τη database της ηλεκτρονικής και επαναπρογραμματισμός πάλι όλων από την αρχή.

Δεν βλέπω το λόγο γιατί να χρησιμοποιείς εναλλάξ τα κλειδιά, αν είναι σωστά προγραμματισμένα. Τα κλειδιά αυτά δεν χάνουν τα settings τους εκτός και αν υπάρχει κάποιο είδος flash memory μέσα τους (ή μέσα στην ηλεκτρονική) που χάνει κατά κάποιο τρόπο τα δεδομένα με την πάροδο του χρόνου (πράγμα που δεν αποκλείω).

Συνήθως κάθε κλειδί φέρνει αυτό τον πομποδέκτη που σας περιέγραψα, ο οποίος είναι κωδικοποιημένος με συγκεκριμένες (fixed) τιμές από το εργοστάσιο. Απλώς η ηλεκτρονική πρέπει να είναι προγραμματισμένη να τον "βλέπει".

Μπορεί όμως (λέμε μπορεί) η ηλεκτρονική να έχει (στο firmware της) κάποιο "bug" που πιθανόν κάτω από ορισμένες συνθήκες να μην μπορεί σωστά να δεί ένα ήδη προγραμματισμένο κλειδί (και τότε έχουμε τα γνωστά παρατράγουδα που πολλοί περιγράφουν). Αλήθεια, εσείς με τα ΤΑ650 έχετε ακούσει ποτέ για new firmware releases?


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline markos

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 2
Reply #45 on: Παρασκευή 13 Απρίλιος 2007, 19:53:43 μμ
Το ίδιο πρόβλημα αντιμετώπισα στο varadero μου.Δεν έσβηνε το λαμπάκι του HISS όταν προσπαθούσα να βάλω μπρος. Το πρόβλημα λύθηκε με αντικατάσταση του pulse generator στα πλαίσια της εγγύησης. Συμβουλεύω όσους είναι στην εγγύηση να το πράξουν.

Το 2ο πρόβλημα ήταν αυτό που περιέγραψαν παραπάνω κάποια μέλη. Εν κινήση να σβήνει η μηχανή. Εγώ παρολίγον να πέσω στην Εθνική οδό λόγω αυτού του προβλήματος. Ταλαιπωρήθηκα μέχρι να βρω ότι φταίει αυτό το μαύρο καλώδιο που ξεκινάει από την κλειδαριά και καταλήγει κάπου μέσα στα πλαστικά. Μου το αντικατέστησαν (πάλι στην εγγύηση) και το εξάρτημα που άλλαξαν λέγεται "antenna".






Offline Georftn

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 94
  • Doctor George of the infamous Dope Dragons MC
Reply #46 on: Παρασκευή 18 Μάιος 2007, 15:47:11 μμ
Παιδιά,

χωρίς να έχω πολλές γνώσεις στο θέμα βρήκα την παρακάτω φωτογραφία. έπίσης η Honda θεωρεί το σύστημα αυτό απρόσβλητο !!! Όσο όμως και να έψαξα δεν βρήκε περισσότερες τεχνικές πληροφορίες (τον τρόπο επικοινωνίας).



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #47 on: Παρασκευή 18 Μάιος 2007, 16:06:50 μμ
Το έχουμε ξανασυζητήσει το θέμα αυτό παλαιότερα....
« Last Edit: Σάββατο 19 Ιούλιος 2008, 19:12:08 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #48 on: Παρασκευή 01 Ιούνιος 2007, 13:00:57 μμ
Μήπως είναι ..............














ΣΤΟΙΧΕΙΩΜΕΝΟ???? :badair:


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline helias

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 209
Reply #49 on: Παρασκευή 08 Ιούνιος 2007, 14:39:05 μμ
Από την πρώτη κιόλας ημέρα με την μεταχειρισμένη μου ΤΑ650 ΄02, αντιμετώπισα το ίδιο πρόβλημα, δηλαδή άνοιγα το διακόπτη και το πράσινο λαμπάκι με το κλειδί δεν έσβηνε και έτσι η μηχανή δεν 'επαιρνε μπροστά!!!!! :cussing:
'Αλλες φορές έκλεινα και άναβα το διακόπτη και διορθονόταν, άλλες πάλι όχι, έμενε ανοιχτό και δεν έσβηνε με τίποτα......ξανά :cussing:
Δοκίμασα το δεύτερο κλειδί......το ίδιο..... :cussing:
Διάβασα τα όσα αναφέρετε, έβαλα το κλειδί στην κλειδαριά της τάπας βενζίνης......τα ίδια.... :cussing:

Ρώτησα για το πρόβλημα το μηχανικό, μου λέει θέλουν αναπρογραμματισμό τα κλειδιά να του τα πάω και (με το αντίστοιχο τίμημα, το οποίο δεν ρώτησα) θα μου τα φτιάξει.

Ε λοιπόν, η λύση είναι απλή, έχει αναφερθεί στο Forum , αλλά δεν το είχα προσέξει (ευχαριστώ για τις πληροφορίες σας, άλλη φορά πρέπει να διαβάζω πιο προσεκτικά)...
...εαν το λαμπάκι μένει αναμένο, για να ξεκινήσω ανοιγοκλείνω 1 φορά το kill switch, το λαμπάκι παραμένει αναμένο, αλλά η μηχανή παίρνει μπροστά !!!!!! :eusa_dance:
Εκ τοτε τη μηχανή την κλείνω από το kill switch και όχι από τον διακόπτη και δεν μου το έχει ξαναπαρουσιάσει.
Δεν ξέρω εαν είναι συμπτωματικό αλλά δουλεύει το σύστημα .......   :eusa_dance: