Hellas Transalp Forum

Κεντρικός Διακόπτης XL600V

teresos · 3415

Offline teresos

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 8
on: Τετάρτη 15 Απρίλιος 2020, 19:43:11 μμ
Καλησπέρα
και καλή Ανάσταση να έχεται όλοι σας.

  Εχω ένα 600αρι του 98 και το προστατευτικό λαμάκι ασφαλείας που βρίσκεται στην είσοδο του κλειδιου εχει μείνει μεσα (..εσπασε ..δεν ξέρω).
Ξέρει κάποιος εάν επισκευάζετε (η εάν το εχει κάνει κάποιος) ;
  Γνωρίζω οτι η προφανής απάντηση είναι ο κλειδαρας αλλά επειδη ο διακόπτη δεν έχει ξαναβγει και θα πρεπει να λυθούν πολλά εκεί μπροστά για να γίνει αυτό ,
δεν θα ήθελα να μπώ στην διαδικασία εάν είναι κάτι που δεν επισκευάζεται .
  Ο διακόπτης δουλεύει  απροβληματιστα.

Ευχαριστώ



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #1 on: Πέμπτη 16 Απρίλιος 2020, 19:00:03 μμ
Δοκίμασες με λίγο αντισκουριακό μήπως κ έχει κολήσει?



Offline teresos

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 8
Reply #2 on: Πέμπτη 16 Απρίλιος 2020, 19:17:15 μμ
Ναί
εχω ρίξει και WD και σπρέυ επαφών.
 Κοιτωντας με εναν φακό , έχω την εντύπωση οτι το είδα να κρέμεται πρός τα κάτω στην μία πλευρά...σαν να είναι μόνιμα ανοιγμένο ....αλλά δεν είμαι σιγουρος γιατί ο χώρος ειναι πολύ περιορισμένος.
 Αν ισχύει κάτι τέτοιο , υποθέτω οτι έχει σπάσει το ελατήριο που το συγκρατεί και είναι μόνιμα ανοιγμένο πρός τα κάτω.
« Last Edit: Πέμπτη 16 Απρίλιος 2020, 23:30:24 μμ by teresos »



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2754
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #3 on: Παρασκευή 17 Απρίλιος 2020, 15:31:40 μμ
Αφού δεν έχει λειτουργικό πρόβλημα μην το ανοίγεις. Θα μπαίνει πιό πολύ νερό σκόνη κλπ. για αυτό ή πιο συχνά wd ή προστάτεψέ τον με καμμιά πατέντα.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #4 on: Σάββατο 18 Απρίλιος 2020, 08:23:25 πμ
Λογικό αυτό που λέει ο Γιάννης , τέτοιες μερες κ καιρούς με όλα κλειστά μην το πειράζεις κ μετα έχεις θέμα .
Κάποια στιγμή πάρε κ μια γνώμη απο ενα κλειδαρά που να είναι σχετικός με κλειδαριές αυτοκινητων/μηχανών κ βλέπεις τι παίζει.
Ομως δεν αξίζει να μπλέξεις περισσότερο , ο διακόπτης /κλειδαριά είναι δύο κομμάτια , αλλο δλδ το μηχανκο κ αλλο το ηλεκτρικό κομμάτι .
Οπως βλέπεις κ στο διάγραμμα παρακάτω :



Το Νο 1 είναι η κεραία του HISS, to No5 είναι η κλειδαριά κ το Νο6 το ηλεκτρικό κομμάτι .
Το Νο 5 με  Part Number: 35100-MCB-610  και περιγραφή  SWITCH ASSY., COMBINATION & LOCK  κοστίζει το αστρονομικό ποσό των :  110,00 € χωρίς ΦΠΑ.
Και είναι κ το οτι πρέπει να φέρεις σε κλειδαρά την κλειδαριά να ανοιγει με το υπάρχον κλειδί για να μην αγοράζεις και κλειδιά .



Offline Dimitri

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 357
  • I'm normal. It's everyone else that's weird.
    • Dimitri
Reply #5 on: Σάββατο 18 Απρίλιος 2020, 16:15:15 μμ
Το λαμάκι αυτο έχει ένα έλασμα εσωτερικά που το κρατάει στην θέση του. Με τον καιρό πίάνει πολύ βρωμιά και κολλάει. Εμένα στην 400 το έπαθε πρίν από ένα χρόνο.

Δοκίμασα λάδι, WD40 και αφαιρετικό γράσσου και προσπάθησα με μία βελόνα (που την άκρη την έιχα λυγίσει στις 90 μοίρες). Κατάφερα να το κάνω να κινηθεί λίγο, αλλά ποτέ δεν επανήλθε. Μια και την μηχανή την έχω ή σε γκαράζ ή με κουκούλα το άφησα έτσι.

Υποψιάζομαι ότι το έλασμα ή έχει σπάσει ή εχει φύγει από την εγκοπή που το κρατάει σε τάση, αλλά δεν νομίζω να αξίζει να λύσω όλο τον διακόπτη για να δω αν επισκευάζεται.


Dimitri

Too many Chiefs, not enough Indians...


Offline teresos

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 8
Reply #6 on: Κυριακή 19 Απρίλιος 2020, 10:09:21 πμ
Stoneman

Αν και δεν έχω HISS το υπόλοιπο είναι ίδιο.
Οπότε θα το "αφήσω" ήσυχο όπως προτείνεις κ' εσύ και ο Γιάννης , 
ιτουλαχιστον μέχρι την επόμενη φορά που θα λύσω για κάποιο λόγο την μούρη.
Τότε θα ελέγξω αν το κυλινδρικό κάλυμα του μύλου ανοίγει με βίδες η με σφήνες (έκανα μια μικρή έρευνα στόν Γούγλη) ,
γιατί αν είναι με σφήνες  δέν θα ασχοληθώ.  Οπως λές...δεν αξίζει τον κόπο...



Offline teresos

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 8
Reply #7 on: Κυριακή 19 Απρίλιος 2020, 10:11:44 πμ
Dimitri

Μου άρεσε πάρα πολύ η ιδέα σου με την βελόνα.
θα το δοκιμάσω μήπως και είναι κολλημένο καί όχι σπασμένο και αν "δεν" τότε  μάλλον θα το αφήσω στην ησυχία του.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #8 on: Δευτέρα 20 Απρίλιος 2020, 15:00:43 μμ

Αν και δεν έχω HISS το υπόλοιπο είναι ίδιο.



Δικό μου το λάθος , την 600 εχεις , ομως δεν γλυτωνεις τπτ, Part Number: 35100-MAW-630  Εξάρτημα: SWITCH ASSY., COMBINATION & LOCK   Τιμή:  110,00 €  (χωρίς ΦΠΑ 24%)



Οταν κάποτε προσπάθησα να βγαλω τον δικλο μου διακοπτη στην 650 , είδα απο κάτω τις βίδες ασφαλείας κ ετσι , το Ν017 στο σχεδιο, εμοιαζαν με αλενόβιδες χαλασμένες , ετσι πηρα ενα αλεν το λιμάρισα κ τίς ξεβίδωσα , ευκολάκι ήταν δεν είχα θέμα .
Μετα πήρα καινουργιες νομίζοντας οτι θα ηταν σε καλύτερη κατάσταση, που κ αυτές βίδωσα με το DIY ''ειδικό'' κλειδάκι  ;D
« Last Edit: Δευτέρα 20 Απρίλιος 2020, 15:05:04 μμ by Stoneman »