Hellas Transalp Forum

Πρόβλημα με τα φλας.

Chtech · 108066

Offline leroi

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 404
  • Φτιάξε καρδιά μου το δικό σου παραμύθι, αλλιώς...
    • www.pandorasbox.gr
Reply #25 on: Τρίτη 16 Σεπτέμβριος 2008, 19:09:38 μμ
Στο κάνει και στα 2 φλας ή μόνο στο ένα?
Ρίξε WD40. Και δες το αποτέλεσμα.

Μπορεί όμως να φταίει και το ρελέ των φλας.

και στα δύο... το ρελέ είπαμε ειναι που μετά την κίνηση του διακόπτη δίνει την εντολη ?


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #26 on: Τρίτη 16 Σεπτέμβριος 2008, 22:12:15 μμ
Πότισέ το με λιπαντικό. Και δες το αποτέλεσμα. Αλλά έτσι όπως περιγράφεις το πρόβλημα, εμένα μου κάνει για ρελέ. Αν κάθε φορά έχει καθυστέρηση 3 secs τότε αυτή είναι η πιο πιθανή βλάβη.

Κάνε την εξής δοκιμή για να σιγουρευτούμε: Βγάλε τη μια λάμπα είτε από το πίσω είτε από το μπροστινό αριστερό (ή δεξί) φλας. Από το μπροστινό είναι πιο εύκολο να βγάλεις τη λάμπα. Και δοκίμασε να δείς αν έχει πάλι καθυστέρηση στη μεριά που έχεις βγάλει τη μία λάμπα. Το ρελέ σε αυτή την περίπτωση θα έχει μικρότερο φορτίο και δεν θα ζορίζεται τόσο πολύ, αν έχει πρόβλημα, οπότε δεν θα έχει καθυστέρηση.
« Last Edit: Τρίτη 16 Σεπτέμβριος 2008, 22:15:24 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline johnbas

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 7
Reply #27 on: Τετάρτη 25 Φεβρουάριος 2009, 10:06:58 πμ
Λοιπόν αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα.
Το μπροστά αριστερό φλάς μένει μόνιμα αναμένο και όταν πατάς το κουμπί αναβοσβήνει μόνο το πίσω. Το δεξί δουλεύει κανονικά.
Υποψιάζομαι ρελέ αλλά δεν ξέρω που είναι, μάλλον πίσω από το καντράν.
Για να μην λύνω άσκοπα παρακαλώ τα φώτα σας...



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #28 on: Τετάρτη 25 Φεβρουάριος 2009, 11:32:16 πμ
Το μπροστά αριστερό φλάς μένει μόνιμα αναμένο και όταν πατάς το κουμπί αναβοσβήνει μόνο το πίσω.
Έτσι όπως το γράφεις σημαίνει ότι το μπροστινό είναι συνέχεια ανοιχτό χωρίς να ανοίξεις το διακόπτη του φλας. Είναι έτσι?


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline johnbas

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 7
Reply #29 on: Τετάρτη 25 Φεβρουάριος 2009, 11:41:25 πμ
Έτσι όπως το γράφεις σημαίνει ότι το μπροστινό είναι συνέχεια ανοιχτό χωρίς να ανοίξεις το διακόπτη του φλας. Είναι έτσι?

Ετσι ακριβώς. Σε ευχαριστώ για την άμεση απάντηση.



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #30 on: Τετάρτη 25 Φεβρουάριος 2009, 13:56:48 μμ
Έται όπως τα λές, θα έλεγα μάλλον κάποιο πρόβλημα με το αριστερό μπροστινό φλας (λάμπα, βάση) ή ένα μέρος του διακόπτη, αφού το δεξί δουλεύει σωστά.
Το δικό σου είναι 400. Άρα έχει διπλό νήμα η λάμπα των φλας.

Να αρχίσουμε από τα εύκολα: Για άλλαξε τη μπροστινή αριστερή λάμπα (12V 5/21W).
Aλλάζει πανεύκολα από το μέσα μέρος του αριστερού πλαστικού. Περιστρέφεις λίγο αριστερόστροφα ολόκληρη τη βάση και ξεκουμπώνει.
« Last Edit: Τετάρτη 25 Φεβρουάριος 2009, 14:03:31 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Zan Klon

  • οδηγώντας στους ελληνικούς δρόμους έγινα...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2202
  • μοτοσυκλετιστής παντός καιρού και εδάφους !!!
Reply #31 on: Τετάρτη 25 Φεβρουάριος 2009, 14:06:55 μμ
και γω εχω ενα προβλημα με τα φλας.πιστευω οτι ειναι λογο ηλικιας (400 του '92).σε μενα δεν αναβουν με την πρωτη.πολλες φορες χρειαζεται να ''παιξω'' και δεκα φορες με τον διακοπτη για να αποφασισουν να αναψουν....


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #32 on: Τετάρτη 25 Φεβρουάριος 2009, 14:19:12 μμ
Στη δική σου την περίπτωση: ρελέ ή επαφές διακόπτη.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4162
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #33 on: Τετάρτη 25 Φεβρουάριος 2009, 14:47:26 μμ

...Άρα έχει διπλό νήμα η λάμπα των φλας.
..λάμπα (12V 5/21W)...
γιατί να έχει διπλή λάμπα στο φλας; τι άλλο ανάβει; μήπως είναι μόνη 12V 21W;


Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!


Offline Zan Klon

  • οδηγώντας στους ελληνικούς δρόμους έγινα...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2202
  • μοτοσυκλετιστής παντός καιρού και εδάφους !!!
Reply #34 on: Τετάρτη 25 Φεβρουάριος 2009, 14:48:25 μμ
Στη δική σου την περίπτωση: ρελέ ή επαφές διακόπτη.

επισκευη ή αντικατασταση;κοστος περιπου;
« Last Edit: Τετάρτη 25 Φεβρουάριος 2009, 14:50:44 μμ by ioannis 400 »




Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #35 on: Τετάρτη 25 Φεβρουάριος 2009, 16:37:49 μμ
επισκευη ή αντικατασταση;κοστος περιπου;
Τί χρονολογία είναι το ΤΑ σου?
Ξεκίνα πρώτα από τα απλά: Καθάρισμα των επαφών του διακόπτη με λιπαντικό ή contact cleaner. Και αν θέλεις αλλάζεις μαζί και το ρελέ (δεν χρειάζεται να πας στη Χόντα για το ανταλλακτικό, αλλά σε ένα μαγαζί ηλεκτρολογικών να πάρεις ένα ολόιδιο, θα σου έρθει φθηνότερα).


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Zan Klon

  • οδηγώντας στους ελληνικούς δρόμους έγινα...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2202
  • μοτοσυκλετιστής παντός καιρού και εδάφους !!!
Reply #36 on: Τετάρτη 25 Φεβρουάριος 2009, 17:04:44 μμ
400 του '92...made in japan... ;D


DRAKE RAMORE

  • Guest
Reply #37 on: Τετάρτη 25 Φεβρουάριος 2009, 17:27:57 μμ
Σπρευ επαφών (χωρίς λάδι) και καθάρισες.
Παίζει ρόλο και το κρύο....σίγουρα θα έχεις παρατηρήσει οτι στο κάνει όταν η θερμοκρασία περιβάλλοντος πέφτει κοντά στο 0 ή είναι στο -1 και κάτω...



Offline johnbas

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 7
Reply #38 on: Πέμπτη 26 Φεβρουάριος 2009, 20:54:34 μμ
Έται όπως τα λές, θα έλεγα μάλλον κάποιο πρόβλημα με το αριστερό μπροστινό φλας (λάμπα, βάση) ή ένα μέρος του διακόπτη, αφού το δεξί δουλεύει σωστά.
Το δικό σου είναι 400. Άρα έχει διπλό νήμα η λάμπα των φλας.

Να αρχίσουμε από τα εύκολα: Για άλλαξε τη μπροστινή αριστερή λάμπα (12V 5/21W).
Aλλάζει πανεύκολα από το μέσα μέρος του αριστερού πλαστικού. Περιστρέφεις λίγο αριστερόστροφα ολόκληρη τη βάση και ξεκουμπώνει.
Αλλαξα λάμπα και τώρα κάνει το ίδιο και στο δεξί φλας. Δηλαδή μένει συνέχεια αναμένο το μπροστινό.



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #39 on: Πέμπτη 26 Φεβρουάριος 2009, 22:14:13 μμ
ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΟΚ.
Ετσι πρέπει να είναι!

Απλούστατα είχε καεί το νήμα θέσεως στο μπροστινό αριστερό!
Είπαμε το δικό σου είναι ΤΑ400 και έχει διπλά νήματα στις λάμπες.
Τα θέσεως (το μικρό νήμα) ανάβουν πάντα.
Τα φλας (το μεγάλο νήμα) ανάβει μόνο όταν ανάβεις το φλας!


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline johnbas

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 7
Reply #40 on: Παρασκευή 27 Φεβρουάριος 2009, 10:06:25 πμ
ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΟΚ.
Ετσι πρέπει να είναι!

Απλούστατα είχε καεί το νήμα θέσεως στο μπροστινό αριστερό!
Είπαμε το δικό σου είναι ΤΑ400 και έχει διπλά νήματα στις λάμπες.
Τα θέσεως (το μικρό νήμα) ανάβουν πάντα.
Τα φλας (το μεγάλο νήμα) ανάβει μόνο όταν ανάβεις το φλας!

Ευχαριστώ να είσαι καλά με γλύτωσες από αλλαγή ρελέ, αυτό θα έκανα πρώτα εγώ.



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #41 on: Παρασκευή 27 Φεβρουάριος 2009, 11:52:40 πμ
Εμενα που πατας να αναψει, και αναβει μετα απο μερικα (10-20) δευτερολεπτα? Και το δεξι και το αριστερο?

Στην αρχη ελεγα το κρυο θα ειναι... Μπορει?

Υπ οψιν, αργει, αλλα δεν ξεχναει. Παντα αναβει (αφου εχεις στριψει και μετα βεβαια)
Ειναι και λιγο  επικυνδυνο ...

Δεν μου εχει ξανατυχει παντως


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Βάιος ο Βραδύπους_ΤΑ

  • Απο
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2457
  • Tie wrap friendly
Reply #42 on: Παρασκευή 27 Φεβρουάριος 2009, 12:00:22 μμ
το ιδιο συνεβενε και σε εμενα εδω και δυο εβδομαδες ,το ελιωσα στο σπρει επαφων και συνηλθε αλλα μιλαμε για να ερθει του αδειασα ενα μπουκαλακι και η μαυριλα που εφευγε απο κατω δεν λεγετε





Πάντα να αφήνεις κάποιον άλλον να οργανώνει τις εκδρομές και τα ταξίδια. Μετά θα έχεις κάποιον να βρίζεις.


Offline Zan Klon

  • οδηγώντας στους ελληνικούς δρόμους έγινα...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2202
  • μοτοσυκλετιστής παντός καιρού και εδάφους !!!
Reply #43 on: Παρασκευή 27 Φεβρουάριος 2009, 16:22:34 μμ
Εμενα που πατας να αναψει, και αναβει μετα απο μερικα (10-20) δευτερολεπτα? Και το δεξι και το αριστερο?

Στην αρχη ελεγα το κρυο θα ειναι... Μπορει?

Υπ οψιν, αργει, αλλα δεν ξεχναει. Παντα αναβει (αφου εχεις στριψει και μετα βεβαια)
Ειναι και λιγο  επικυνδυνο ...
Δεν μου εχει ξανατυχει παντως

πολυ επικινδυνο θα ελεγα.ιδιαιτερα στις αριστερες στροφες εαν ερχετε αλλος απο απεναντι.


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #44 on: Παρασκευή 27 Φεβρουάριος 2009, 17:54:38 μμ
πολυ επικινδυνο θα ελεγα.ιδιαιτερα στις αριστερες στροφες εαν ερχετε αλλος απο απεναντι.

ναι ειναι πολυ επικινδυνο...
Εχω ξεμασχαλιαστει να βγαζω χερια... ουτε ποδηλατο να οδηγουσα...

Και δε βοηθαει και ο ΚριςΝτεΖε με καμια ιδεα...


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Tassos (Chios)

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1398
Reply #45 on: Παρασκευή 27 Φεβρουάριος 2009, 17:59:04 μμ
Πολύ Contact Cleaner στον διακόπτη

Το ίδιο πρόβλημα είχα και εγώ. Στο συνεργείο έβαλαν λίγο αλλά τίποτα. Πήρα ένα εγώ και τον έκανα μπάνιο κυριολεκτικά. Αυτό ήταν. Δεν ξανάκανε κιχ

Τ.



DRAKE RAMORE

  • Guest
Reply #46 on: Παρασκευή 27 Φεβρουάριος 2009, 19:58:15 μμ
Εμενα που πατας να αναψει, και αναβει μετα απο μερικα (10-20) δευτερολεπτα? Και το δεξι και το αριστερο?

Στην αρχη ελεγα το κρυο θα ειναι... Μπορει?

Υπ οψιν, αργει, αλλα δεν ξεχναει. Παντα αναβει (αφου εχεις στριψει και μετα βεβαια)
Ειναι και λιγο  επικυνδυνο ...

Δεν μου εχει ξανατυχει παντως

Ακριβως, μα ακριβως το ίδιο!
Φταίει το κρύο.Ρίξε πολύ contact cleaner.
Εγώ έτσι το έλυσα....μέχρι να ξαναγίνει.

Χρησιμοποίησε χωρίς λάδι(έχει δύο τύπους).




Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #47 on: Παρασκευή 27 Φεβρουάριος 2009, 21:59:12 μμ
Και το λιπαντικό spray κάνει δουλειά εκεί. Δεν υπάρχουν ηλεκτρονικά μέρη μέσα στο διακόπτη για να χαλάσουν ή να βραχυκυκλώσουν. Μόνο ηλεκτρικές επαφές υπάρχουν εκεί μέσα.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #48 on: Παρασκευή 27 Φεβρουάριος 2009, 22:48:47 μμ
Και το λιπαντικό spray κάνει δουλειά εκεί. Δεν υπάρχουν ηλεκτρονικά μέρη μέσα στο διακόπτη για να χαλάσουν ή να βραχυκυκλώσουν. Μόνο ηλεκτρικές επαφές υπάρχουν εκεί μέσα.

WD-40


Άριστο...


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


DRAKE RAMORE

  • Guest
Reply #49 on: Παρασκευή 27 Φεβρουάριος 2009, 23:02:00 μμ
WD-40


Άριστο...

Εγώ πριν χρησημοποιήσω σπρέυ επαφών , δοκίμασα WD-40...και χειροτέρεψε!!!

Μετά το καθάρισα με το σπρέυ επαφών , αλλά μέχρι να φύγει το WD-40  απο πάνω μου έκανε κάτι χαζά...

Γι'αυτό λέω καλύτερα σπρέυ χωρίς λάδι.

Βέβαια εδώ οι θερμοκρασίες δεν είναι και πολύ νορμάλ οπότε ίσως να μην ισχύει το ίδιο σε άλλα μέρη της Ελλάδας.
Το θέμα είναι πως μόλις έβγαινα απο το γκαράζ τα φλας δούλευαν πάντα κανονικά...μετά απο κανα 15λεπτο έξω δεν έπαιζαν.(Πάντα μιλάω για θερμοκρασίες κάτω του μηδενός).