Γιώργο λες να πάρω το 650; είναι φθηνότερο αν πάει και καλύτερα στο χώμα από ότι λες. ..
Κωστα, τα 600/650 και 700 ειναι αρκετα διαφορετικα μηχανακια και εχουν γραφτει εδω μεσα - αλλα και αλλου - πολλες σελιδες σχολιων.
Αν σου αρεσει το 700 και εχεις σκοπο να το χρησιμοποιησεις βασικα στην ασφαλτο και σε βατες χωματινες διαδρομες, τοτε ειναι πιο καταλληλο. Tα φρενα του ειναι καλυτερα λογω τριπιστονων δαγκανων μπροστα και ABS, ειναι αρκετα πιο δυνατο/ροπατο και καιει σαφως λιγοτερο λογω ψεκασμου. Αλλα εχει 19αρη τροχο μπροστα, πιο σφιχτες/στρηταδικες αναρτησεις και εκτεθειμενο καζανακι που βρισκει κατω για πλακα οταν το πραγμα δυσκολευει στο χωμα. Επισης εχει λιγοτερη καλυψη απο τον αερα στο ταξιδι. Η εμφανιση του ειναι επισης αμφιλεγομενη καθως η Χονδα χαλασε μια πετυχημενη συνταγη 20 χρονων.
Απο την αλλη το 650 εχει πιο ενδοτικες αναρτησεις με μεγαλυτερες διαδρομες, πολυ καλη καλυψη για ταξιδι - μιλαω και για τα δυο με αφτερμαρκετ ζελατινα την οποια χρειαζονται απαραιτητα, καλο ground clearance, ικανοποιητικα φρενα αλλα οχι συνδεδεμενα - στο 700 το πισω ενεργοποιει και το μπροστινο που δεν ειναι καλο στο χωμα, λιγοτερη ισχυ/ροπη και σαφως μεγαλυτερη καταναλωση παντα και ειδικα οταν του πινει κανεις το αιμα. Θαλεγα οτι δεν κανει για ταξιδια στις εθνικες με πανω απο 130-140χμω. Αλλα εχει καλυτερο road presence απο ογκο και αν και υποκειμενικο, θεωρειται το ομορφοτερο Τρανσαλπ.
Εξαρταται τι θες να κανεις με το μηχανακι, οδηγησε τα και τα δυο και βλεπεις τι θελεις και τι σου ταιριαζει.