Hellas Transalp Forum

V-Strom, πρωτες εντυπωσεις.

Yianni · 31386

Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #50 on: Τρίτη 06 Νοέμβριος 2007, 12:54:00 μμ
Μέμο τι λές?
Σα το Σπανό θα γίνουμε όλοι?
Μα αυτό είναι το δύσκολο.
Φυσικά και δεν θα γίνουμε όλοι σαν τον Σπανό.
Αλλά μπορεί να γίνουμε ας πούμε . . . . Χάτζ !!!  ;D
Και μην επικεντρώνεσαι στο όνομα "Σπανός" αλλά στην μηχανή V-STORM που πάει και αυτή το χωματάκι της. Δηλ. και το ON ισχύει αλλά και το OFF.


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


Offline eXoTiC

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 452
  • Γιώργος Κανελλάκης Tiger1050 2010
Reply #51 on: Τρίτη 06 Νοέμβριος 2007, 15:13:22 μμ
:o Γιατί τι κάνει και είναι απίστευτο ?
Είναι καλύτερο δηλ. από τα άλλα χιλιάρια της αγοράς ?
Varadero ,TDM ,Tiger ,Multi........

Δε νομίζω φίλε μου ότι το Varadero σηκώνετε λαμπάδα επειδή άνοιξες απότομα το γκάζι σε καλή άσφαλτο (το έχω πάθει προσωπικά) και δε μιλάω με 1η στη ροπή της. Σε εκδρομή σε επαρχιακό με 1000αρια supersport και στη διαδρομή Ρέθυμνο Ηράκλειο έμεινε πολύ λίγα λεπτά πίσω. Στον επαρχιακό μάλλον τα άλλα έμειναν, ήταν λιγότερο ευέλικτα.
Δεν είμαι κατά τις Honda και δε θα είναι το επόμενο μου μηχανάκι vstrom
To TDM είναι On/off?
Tέλος πάντων ήταν προσωπική μου γνώμη, είπα ότι έχει πρόβλημα με τον ψεκασμό και θέλει Power Commander, ότι δεν έχει τα φρένα που θα ήθελα( ψιλοχάλια ) και στην τελική δεν έχω κάνει χιλιόμετρα με Varadero. TDM, Multi, Tiger δεν τα έχω κάν οδηγήσει.
Ποιός δεν έχει λάθος απόψεις; Γιατί να μην έχω και εγώ;


Αν το πάθημα (δικό μας ή φίλων) δε μας γίνεται μάθημα τότε είμαστε άξιοι της μοίρας μας! Φοράτε κράνος!


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #52 on: Τρίτη 06 Νοέμβριος 2007, 15:32:05 μμ
Δε νομίζω φίλε μου ότι το Varadero σηκώνετε λαμπάδα επειδή άνοιξες απότομα το γκάζι σε καλή άσφαλτο (το έχω πάθει προσωπικά) και δε μιλάω με 1η στη ροπή της. Σε εκδρομή σε επαρχιακό με 1000αρια supersport και στη διαδρομή Ρέθυμνο Ηράκλειο έμεινε πολύ λίγα λεπτά πίσω. Στον επαρχιακό μάλλον τα άλλα έμειναν, ήταν λιγότερο ευέλικτα.
Δεν είναι κριτήρια αυτά γιά μένα Γιώργο.


To TDM είναι On/off?
Γιατί είναι το Vstrom.?

Tέλος πάντων ήταν προσωπική μου γνώμη, είπα ότι έχει πρόβλημα με τον ψεκασμό και θέλει Power Commander, ότι δεν έχει τα φρένα που θα ήθελα( ψιλοχάλια ) και στην τελική δεν έχω κάνει χιλιόμετρα με Varadero. TDM, Multi, Tiger δεν τα έχω κάν οδηγήσει.
Ποιός δεν έχει λάθος απόψεις; Γιατί να μην έχω και εγώ;

Μη με στενοχωράς τώρα .Δε σου είπα και κανένα κακό.Αλίμονο.Προσωπική γνώμη εξέφρασα και ότι έχω ακούσει γιά τα άλλα.
Άλλωστε μπορεί να έχεις εσύ δίκιο.
Μη ξεχνάς όμως ότι όλα αυτά που λες ότι χρειάζεται ,Power Commander ,φρένα όχι καλά ,συν μπαγκαζίέρες ,κάγκελα , φίλτρα .....θες δηλ ένα σκασμό λεφτά να το κάνεις μηχανή.


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline eXoTiC

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 452
  • Γιώργος Κανελλάκης Tiger1050 2010
Reply #53 on: Τρίτη 06 Νοέμβριος 2007, 23:08:44 μμ
Μη ξεχνάς όμως ότι όλα αυτά που λες ότι χρειάζεται ,Power Commander ,φρένα όχι καλά ,συν μπαγκαζίέρες ,κάγκελα , φίλτρα .....θες δηλ ένα σκασμό λεφτά να το κάνεις μηχανή.
Δεν έχεις άδικο.

Ναι είναι ον/οφ το vstrom δεν είναι σαν το ΤΑ ούτε οργώνεις χωράφι αλλά δε θα δείς κακοτράχαλο δρόμο, κακό χωματόδρομο, βότσαλο και θα κολώσεις.

Τις πιό πολλές μου εκδρομές τις έχω κάνει μαζί με το vstrom to 1000 και το συγχωρεμένο φίλο με το versys το οποίο δε τολμάς να το βγάλεις εκτός ασφάλτου.


Αν το πάθημα (δικό μας ή φίλων) δε μας γίνεται μάθημα τότε είμαστε άξιοι της μοίρας μας! Φοράτε κράνος!


Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Reply #54 on: Τετάρτη 07 Νοέμβριος 2007, 12:28:41 μμ
Μου αρέσει που τελικά διαφαίνεται να επικρατεί η λογική στην συγκεκριμένη συζήτηση.

Κατ' αρχήν δεν έχω πρόβλημα με όσους υπερασπίζονται το Στρόμ (650 ή 1000) και προς θεού καλά κάνουν αυτοί που τα αγοράζουν.

Εγώ κατέθεσα πλείστες φορές τη γνώμη μου ότι από το Στρόμ την έπαθα, γιατί ήταν υπερβολικά σκληρό και έχασα και ένα κάρο λεφτά με αξεσουάρ, μεταπώληση κλπ. κλπ.

Γι' αυτό, πέρα από τα συναισθήματα, καλό είναι να βλέπουμε και το γεγονός ότι διάγουμε "δύσκολους" καιρούς και μια λάθος επιλογή έχει ασύλληπτες επιδράσεις στο πορτοφόλι μας και στην δυνατότητα να επιλέξουμε κι άλλα πράγματα από το μάρκετινγκ (κράνη, γάντια κλπ.) από το να αλλάζουμε μηχανικά τα μοντέλα μας κάθε 6 μήνες.

Η χασούρα στα χρήματα δεν είναι πιό σημαντική από τον άνθρωπο και εκεί ακριβώς θα πρέπει να αναζητήσουμε την ουσία...στην ανθρώπινη, ατομική ή συλλογική διάσταση των πραγμάτων.

Δεν μας κάνει μια μηχανή καλύτερους σαν ανθρώπους και σαν μοτοσικλετιστές επειδή έχει Χ κυβικά, ψεκασμό ή ακτίνες...

Αντιθέτως, αν βασιζόμαστε στην μηχανή να μας δώσει την αξία μας, τότε είμαστε πολύ μικροί και μάλλον κομπλεξικοί...καθώς μας λείπει η ισορροπία από όλα πράγματα.

Η τεχνολογία δεν μας κάνει καλύτερους οδηγούς, αλλά η ψυχική μας ισορροπία και οι αισθήσεις μας.

Το ABS δεν θα μας σώσει ως από μηχανής θεός όταν περάσουμε την λεπτή γραμμούλα μεταξύ ζώ ή πεθαίνω από τις περιστάσεις.

Ο ψεκασμός δεν θα μας οδηγήσει στην οδηγική νιρβάνα, επειδή οι στροφές του κινητήρα είναι σταθερές στο ρελαντί.

Το καρμπυρατέρ θα γλυτώσει από κακή βενζίνη, αλλά δεν θα μας δώσει τις επιδόσεις δίχως αντίκτυπο στην κατανάλωση.

Εμείς δεν θα κερδίσουμε τίποτε αν δεν κάνουμε τα ταξίδια που ονειρευόμαστε, ενώ τα όνειρά μας δεν θέλουν συγκεκριμένη μάρκα ή μοντέλο για να έλθουν, να πραγματοποιηθούν ή να εκλείψουν.

Καλή μέρα σε όλους...

Υστερόγραφο:

Και για να μην ξεχνούμε το φόρουμ που είμαστε,

Ζήτω η Χόντα...Χα χα χα.... :D ;D :D   ΖΗΤΩΩΩΩΩ

Ζήτω το Τρανσάλπ... :D :D :D.         ΖΗΤΩΩΩΩΩΩΩΩΩ


 


ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • mods
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #55 on: Τετάρτη 07 Νοέμβριος 2007, 12:52:58 μμ
Η αγορά είναι γεμάτη μηχανάκια! Βλέπεις, συγκρίνεις και ανάλογα το ποσό που θέλεις να διαθέσεις και τη χρήση που το θέλεις, αγοράζεις!

Στο 90% βέβαια των περιπτώσεων, μετά το μετανιώνεις! Οπότε .... μετανιώνεις για αυτό που δεν ήθελες να κάνεις και δεν το έκανες! (Α. Καμύ). Έτσι είναι η ψυχή του ανθρώπου! Και ειδικά όταν δεν τα έχεις καλά με τον εαυτό σου ή παρακινείσαι από άλλα αίτια!

ΥΓ: Σοφά πάντως μίλησες Νίκο.
« Last Edit: Τετάρτη 07 Νοέμβριος 2007, 12:57:25 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #56 on: Τετάρτη 07 Νοέμβριος 2007, 13:13:12 μμ
Ζήτω η Χόντα...Χα χα χα.... :D ;D :D   ΖΗΤΩΩΩΩΩ

Ζήτω το Τρανσάλπ... :D :D :D.         ΖΗΤΩΩΩΩΩΩΩΩΩ

Nαι ναι ΖΗΤΩΩΩΩΩΩΩΩ

ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ
ΖΗΤ..  :clubbed: :boxing: :bricks:






Πάντως πολύ όμορφο post Νίκο.. :thumbup: :eusa_clap:


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • mods
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #57 on: Τετάρτη 07 Νοέμβριος 2007, 13:24:04 μμ
...και ευκαιρία βρήκες εσύ να εκδηλώσεις τα πατριωτικά σου αισθήματα !! :blob8: :qtank:
« Last Edit: Τετάρτη 07 Νοέμβριος 2007, 20:18:21 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #58 on: Τετάρτη 07 Νοέμβριος 2007, 13:24:45 μμ
Μου αρέσει που τελικά διαφαίνεται να επικρατεί η λογική στην συγκεκριμένη συζήτηση.

..............
...........

Ζήτω η Χόντα...Χα χα χα.... :D ;D :D   ΖΗΤΩΩΩΩΩ

Ζήτω το Τρανσάλπ... :D :D :D.         ΖΗΤΩΩΩΩΩΩΩΩΩ


 


Πολυ Σωστα όλα...
Ξεχνιουνται ποτε τα πρωτα μου ταξιδια που εκανα Αθηνα Καβαλα αλεξανδρουπολη ?
Τι και αν ειχα ΜΖ, τι και αν φοραγα κλασικα παπουτσακια στυλ σεμπαγκο, τι και αν ηταν φορτωμενο σα να πηγαινα στον γαμο του καραγκιοζη...

Ανεξιτηλα πραγματα...
« Last Edit: Τετάρτη 07 Νοέμβριος 2007, 15:09:13 μμ by Sotos »


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #59 on: Τετάρτη 07 Νοέμβριος 2007, 15:05:45 μμ
Μου αρέσει που τελικά διαφαίνεται να επικρατεί η λογική στην συγκεκριμένη συζήτηση.

Κατ' αρχήν δεν έχω πρόβλημα με όσους υπερασπίζονται το Στρόμ (650 ή 1000) και προς θεού καλά κάνουν αυτοί που τα αγοράζουν.

Εγώ κατέθεσα πλείστες φορές τη γνώμη μου ότι από το Στρόμ την έπαθα, γιατί ήταν υπερβολικά σκληρό και έχασα και ένα κάρο λεφτά με αξεσουάρ, μεταπώληση κλπ. κλπ.

Γι' αυτό, πέρα από τα συναισθήματα, καλό είναι να βλέπουμε και το γεγονός ότι διάγουμε "δύσκολους" καιρούς και μια λάθος επιλογή έχει ασύλληπτες επιδράσεις στο πορτοφόλι μας και στην δυνατότητα να επιλέξουμε κι άλλα πράγματα από το μάρκετινγκ (κράνη, γάντια κλπ.) από το να αλλάζουμε μηχανικά τα μοντέλα μας κάθε 6 μήνες.

Η χασούρα στα χρήματα δεν είναι πιό σημαντική από τον άνθρωπο και εκεί ακριβώς θα πρέπει να αναζητήσουμε την ουσία...στην ανθρώπινη, ατομική ή συλλογική διάσταση των πραγμάτων.

Δεν μας κάνει μια μηχανή καλύτερους σαν ανθρώπους και σαν μοτοσικλετιστές επειδή έχει Χ κυβικά, ψεκασμό ή ακτίνες...

Αντιθέτως, αν βασιζόμαστε στην μηχανή να μας δώσει την αξία μας, τότε είμαστε πολύ μικροί και μάλλον κομπλεξικοί...καθώς μας λείπει η ισορροπία από όλα πράγματα.

Η τεχνολογία δεν μας κάνει καλύτερους οδηγούς, αλλά η ψυχική μας ισορροπία και οι αισθήσεις μας.

Το ABS δεν θα μας σώσει ως από μηχανής θεός όταν περάσουμε την λεπτή γραμμούλα μεταξύ ζώ ή πεθαίνω από τις περιστάσεις.

Ο ψεκασμός δεν θα μας οδηγήσει στην οδηγική νιρβάνα, επειδή οι στροφές του κινητήρα είναι σταθερές στο ρελαντί.

Το καρμπυρατέρ θα γλυτώσει από κακή βενζίνη, αλλά δεν θα μας δώσει τις επιδόσεις δίχως αντίκτυπο στην κατανάλωση.

Εμείς δεν θα κερδίσουμε τίποτε αν δεν κάνουμε τα ταξίδια που ονειρευόμαστε, ενώ τα όνειρά μας δεν θέλουν συγκεκριμένη μάρκα ή μοντέλο για να έλθουν, να πραγματοποιηθούν ή να εκλείψουν.

Καλή μέρα σε όλους...

Υστερόγραφο:

Και για να μην ξεχνούμε το φόρουμ που είμαστε,

Ζήτω η Χόντα...Χα χα χα.... :D ;D :D   ΖΗΤΩΩΩΩΩ

Ζήτω το Τρανσάλπ... :D :D :D.         ΖΗΤΩΩΩΩΩΩΩΩΩ




:goodpost: :goodpost: :goodpost: :goodpost: :goodpost: :goodpost:


Offline Samonius

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 1
Reply #60 on: Πέμπτη 08 Νοέμβριος 2007, 17:04:31 μμ
Χαιρετώ όλα τα μέλη. Δεν είμαι "δικός σας" με τη έννοια του τύπου της μοτοσικλέτας, αλλά σίγουρα είμαι δικός σας με την έννοια του μοτοσικλετιστή.
Έχω ένα V-strom1000, το οποίο το αγόρασα κατά λάθος πριν από 3,5 χρόνια αφήνοντας τα πολυαγαπημένα μου τετρακύλινδρα supersport 600 (είχα 2 CBR και ένα 636) λόγο οικογενειακών απαιτήσεων( βλ. παντόφλα, γκρίνια, κρεβατομουρμούρα κτλ).
Τη συζήτηση την παρακολουθώ από τον Γιώργο (το πιτσιρικά με το φανελάκι που υπογράφει _exotic) και αν δεν σας πειράζει, μπορώ να σας καταθέσω την άποψη μου για ότι άκουσα.
1. Τα "μηχανάκια" είναι όλα καλά. Δεν υπάρχουν πια κακά μηχανάκια όπως τη δεκαετία του 80, ευτυχώς. Απλά για όλους μας υπάρχει ένα ή περισσότερα που μας κάνουν "κλικ". Άλλο λιγότερο, άλλο περισσότερο. Άρα, αξιωματικά, το καλύτερο είναι αυτό που γουστάρουμε προσωπικά.
2. Μην πιστεύετε τι γράφουν τα περιοδικά! Είναι χάδια στα αυτιά των εταιρειών που τα συντηρούν με τις διαφημίσεις. Σκεφθείτε: πως αλλιώς μπορεί να επιβιώσει ένα 15-ήμερο περιοδικό με ύλη που κανονικά έπρεπε να κυκλοφορεί κάθε 2 μήνες;
3. Έχω οδηγήσει, όλες σχεδόν τις μοτοσικλέτες που αναφέρετε και έχω σχετική άποψη. Να σας πω λοιπόν:
   Το Transalp είναι διαφορετικό μηχανάκι από το Vstrom. H Honda έχει άλλη προσέγγιση της κατηγορίας, θεωρεί ότι υπάρχουν αυτοί προτιμούν το Transalp και αυτοί που προτιμούν το CBF. H Suzuki δεν μπορεί να έχει δύο διαφορετικά μοντέλα και έφτιαξε κάτι ενδιάμεσο. Ένα ψηλό SV650 με fairing, σχάρα και λάστιχα on-off. Αναρωτηθείτε: το Vstrom έρχεται με χούφτες και καρίνα, ή μήπως μοιάζει πιο πολύ με το CBF με άλλα λάστιχα;   
   Ναι, το DL650 είναι καλύτερο σε όλα από το 1000. Πιο ελαφρύ, πιο φτηνό (ίσως και λίγο φτηνιάρικο), πιο πολιτισμένο δούλεμο, απίστευτη αυτονομία, καλύτερα φρένα και αξία μεταπώλησης.
   Οπότε τι μένει στο 1000; Μάλλον η διαφορετικότητα των 1000 κυβικών σε ήχο-"οπίσθια" και η δυνατότητα να το βελτιώσεις ώστε να γίνει σαν τον supersport ξάδερφο ΤL1000s και μετά να σπας πλάκα με τα supersport στον εθνικό που νομίζουν ότι θα καταπιούν κανένα Varadero.
4. Μην τρελαίνεστε με το χώμα. Ο δεινόσαυρος μου, με έχει πάει παντού- π.χ. στο καταφύγιο στον Ψηλορείτη, με απίστευτο αέρα, πέτρες, σούρουπο και με λάστιχα δρόμου! Αρκεί να μην το λυπάσαι, όταν ακούς τα χτυπήματα. Α, στο χώμα είμαι εντελώς -μα εντελώς- χέστης!
5. Η πλάκα είναι ότι έχω βρεθεί αρκετές φορές στο δίλημα να το δώσω και να πάρω ένα Transalp ας πούμε(!?) και ένα sp600 αλλά κάθε φορά το μετανιώνω. Λέτε να είμαι ερωτευμένος, τελικά, ή απλά ικανοποιημένος;

Καλές στρατιές!



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #61 on: Πέμπτη 08 Νοέμβριος 2007, 17:43:27 μμ
Γεια σου Samonius.
σίγουρα είσαι δικός μας με την έννοια του μοτοσικλετιστή...
Δεν παιζει ρολο τι καβαλας!

Συμφωνω με οσα γραφεις.


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #62 on: Πέμπτη 08 Νοέμβριος 2007, 18:52:14 μμ
  Η πιο εμπεριστατωμένη απάντηση από ένα άνθρωπο που το καβαλάει. Όλα τα υπόλοιπα είναι απλές οδοντόκρεμες!




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • mods
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #63 on: Πέμπτη 08 Νοέμβριος 2007, 19:10:20 μμ
Δηλ. ο "nikos 238" οδοντόκρεμα είναι??????

Σεβαστή η μία άποψη, σεβαστή και η άλλη.
« Last Edit: Πέμπτη 08 Νοέμβριος 2007, 19:22:19 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline takisd

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 241
  • TA XL600VX - 1999 ANNIVERSARY
    • http://www.dilios.gr
Reply #64 on: Πέμπτη 08 Νοέμβριος 2007, 20:06:21 μμ
Και οι δυο απόψεις έχουν μεγάλο ενδιαφέρον λαι πολλά χρήσιμα στοιχεία.
Ας αξιοποιήσουμε και τις δύο.


Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #65 on: Πέμπτη 08 Νοέμβριος 2007, 22:58:27 μμ
Α, στο χώμα είμαι εντελώς -μα εντελώς- χέστης!

Ααααα εσύ είσαι δικός μου . . . και λέω να φτιάξουμε ομάδα "εξερεύνησης ορεινών όγκων και λαγκαδιών".
Και το όνομα αυτής Los Chesitos (Λος Χεσίτος στα Ελληνικά).
Χάαατζ, σου θυμίζει κάτι το όνομα;  :goofy: :goofy: :goofy:
 :laughing9: :laughing9: :laughing9: :laughing9: :laughing9: :laughing9: :laughing9: :laughing9:


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #66 on: Παρασκευή 09 Νοέμβριος 2007, 08:50:57 πμ
  Εννοώ, ότι ο άνθρωπος είναι κάτοχος άρα άυτό που λέει είναι έγκυρο και αξιόπιστο. Αυτά που είπε ο Νίκος 238, είναι σωστά μεν αλλά δεν έχουν σχέση με το στρομ, αλλά γενικώς με τη μοστοσυκλέτα.
 

 Κι εμένα το πρώτο μου μηχανάκι όταν ήμουν 14, ήταν ένα αληθινό μοτοποδήλατο με πετάλια με το οποίο είχα κάνει απίστευτα πράγματα, τα οποία δεν πρόκειται να ξαναγίνουν ό,τι μηχανή κι αν έχω. Κι αυτό γιατί ήταν πρωτόγνωρα, ήταν η στιγμή, το συναίσθημα. Θυμηθήτε το πρώτο σας φιλί κλπ
  Είχα κάνει κάτι μακρινά ταξίδια (στα διπλανά χωριά), τα οποία ήταν εξωτερικό για 'μένα τότε, τα οποία είναι ανεπανάληπτα, όπου κι αν πάω.
  Αλλά μέχρι εκεί. Έχει περάσει στη σφαίρα των αναμνήσεων πλέον. Προχωράμε, πάμε γι' άλλα.
 




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline nikosr

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 810
Reply #67 on: Παρασκευή 09 Νοέμβριος 2007, 09:43:33 πμ
Στο Επικίνδυνες Αποστολές 2 με τον Τομ Κρουζ πάντως είδα ότι και τα street και τα racing πάνε χώμα, άρα δε μασάω  :blob1:

Σωστός.
Φοράνε όμως τρακτερωτά.



Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #68 on: Παρασκευή 09 Νοέμβριος 2007, 10:45:26 πμ
Samonius καλοσώρισες φίλε .
Ωραία τα λες και σε παρακαλώ αν θέλεις συνέχισε να συμετέχεις μιάς και δείχνεις αρκετά έμπειρος και "εντάξει".
Στα γενικά ποιό μας κάνει κλικ και ποιό αγαπάμε και ονειρευόμαστε και είμαστε δεμένοι θα συμφωνίσω αναγκαστικά αφού αυτά ο καθένας τα βλέπει διαφορετικά .
Για αυτό λοιπόν το ότι το strom σου το 1000 παίζει με τα supersport και τους ρίχνει γιά μένα δεν είναι κριτήριο και λόγος να επιλέξω μιά μηχανή .(Υποκειμενικό αυτό έτσι?)
Πέρα λοιπόν απ αυτή του τη δυνατότητα (η οποία έρχεται με κάποιο κόστος ,αφού το power com. κοστίζει )δε βρίσκω κάποιο χαρακτηριστικό του που να το κάνει ξεχωριστό και σε συνδυασμό με την χαμηλή του μεταπώληση (προχθές πουλούσε ένα εδώ κάποιος 7.000  2003 και τούμπανο.)γιά μενα προσωπικά δεν θα με απασχολούσε ποτέ αυτή η μηχανή να την αγοράσω καινούργια και να ρίξω λεφτά πάνω.(Αν θες πες μας πόσο κόστισε τo p. com.)
Η ίδια η Suzuki αδίκησε το συγκεκριμένο αφού έβγαλε κατάρχήν ένα πανομοιότυπο με την KAWA to KLV και επίσης ενα strom 650 ολόιδιο και σε μερικά σημεία καλύτερο.Παράξενη πολιτική δε βρίσκεις?
Γιά το χώμα πάλι συμφωνώ ότι όλα πάνε ,υπάρχουν όμως και διαβαθμίσεις και μερικά τα καταφέρνουν καλύτερα χωρίς να χρειαστεί να θυσιάσουν πολλές από τις δυνατότητες τους στο δρόμο όπου παραμένουν εξίσου άνετα ,αξιόπιστα και εύκολοδήγητα.
Άλλωστε το θέμα δεν είναι πάντα πως μπαίνεις στο χώμα αλλά πως θα βγείς κιόλας .(Εννοώ θα είσαι ξεκούραστος,ευχαριστημένος ,άνετος   η σφιγμένος ,λαχταρισμένος και κουρασμένος.)
Επίσης αν το δεις μακροπρόθεσμα μάλλον η ίδια η μηχανή θα σε αποτρέψει από ταρζανιές στο χώμα γιατί θ΄αρχίσουν τα προβλήματα αναρτήσεων ,ελαστικών ,....
 Όσον αφορά τώρα τη σύγκριση των δύο 650 (ΤΑ και strom) είναι άνιση ,είναι διαφορετικές μηχανές το ξαναλέω με διαφορετικό προσανατολισμό  και προσωπικά αυτό που λες γιά τα περιοδικά με δικαιώνει γιατί σε όλα τα test βάζουν το ΤΑ ως μέτρο σύγκρισης και κατόπιν βρίσκουν όλα εκείνα τα θετικά που έχουν ανάγκη να βρουν(διαφίμηση όπως είπες) ωστε να ανεβάσουν τα άλλα και να κάνουν τη δουλειά τους.
Πιό κοντά στο cbf 600 βλέπω το strom και μην αρχίσουμε  τώρα δε πάει χώμα άλλωστε όλοι στο χώμα θα πάμε κάποτε σ αυτήν την έρμη τη γη. :goofy:(να κάνουμε και λίγο χιούμορ,μη χάσουμε.....)

Τέλος όσον αφορά το διλημά σου να το δώσεις η όχι , αν πραγματικά έχεις τέτοιο δε μπορώ να σε βοηθήσω ,γιατί και γω με την καρδούλα μου ψωνίζω και όχι με τα test τους και τα οδοιπορικά τους.
Καλοσώρισες ξανά και να τα λέμε. :wave:







ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Reply #69 on: Παρασκευή 09 Νοέμβριος 2007, 12:50:49 μμ
  Εννοώ, ότι ο άνθρωπος είναι κάτοχος άρα άυτό που λέει είναι έγκυρο και αξιόπιστο. Αυτά που είπε ο Νίκος 238, είναι σωστά μεν αλλά δεν έχουν σχέση με το στρομ, αλλά γενικώς με τη μοστοσυκλέτα.
 
 

Λοιπόν, ως παλαιός κάτοχος, παρόλο που το τόνισα πολλές φορές, δεν είπα τα εξής:

1. Από το Πάσχα 2004 και μέχρι τον Δεκέμβριο που το άλλαξα, έγραψα με το -γερμανικής ονομασίας ανέμου - μοντέλο της Suzuki μου DL650V, περίπου 8000 χλμ (δεν θυμάμαι ακριβώς) εντός πόλης και με ένα μεγάλο ταξίδι Θεσσαλία, Ήπειρο και Ιόνιο.

2.  Η διαφορά αναφορικά με την άνεση 650 και 1000, είναι ότι το 1000άρι έχει λίγοοο μεγαλύτερης διαδρομής πίσω αμορτισέρ. Αυτό συνέβαλλε ίσως στο ότι ενώ τσιγκουνεύτηκα τα 2500 επιπλέον, άλλαξα το 650 σε 7 μήνες, αφού δεν το ήξερα εξ αρχής.

3. Σε αλλαγές φίλτρων λαδιού, προς θεού χρησημοποιήστε μανίσια ανταλλακτικά και ίσως εργαλείο αντιπροσωπείας μην αρχίσουν να στάζουν κηλίδες λαδιού από κάτω και απομυθοποιηθεί το μοντέλο. Εγώ αντιμετώπισα τέτοιο φαινόμενο, δίχως να το εξακριβώσω τελικά τι έφταιξε. 

4. Το μπροστινό φρένο είναι ξύλινο, στούκου, ντούκου και απαράδεκτο σε μικρές ταχύτητες. Ίσως η μεταγενέστερη προσθήκη ABS το άλλαξε λίγο, δεν ξέρω, αλλά η μηχανή αυτή θα ήθελε το  CBS που ποτέ δεν θα αποκτήσει, παρόλο που απευθύνετε σε street διαδρομές.

5. Σήμερα, μετά από 3 χρόνια, χρησιμοποιώ Colgate, αυτή με τα μικρά κομματάκια μέσα, αλλά ενίοτε και οδοντικό νήμα, καθότι τα δόντια μου πλεόν επανήλθαν και ΔΕΝ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΛΑΚΚΟΥΒΑ.

6. Επίσης, σήμερα, μπορώ να φορέσω και μποξεράκια, για ευνόητους λόγους, δηλαδή ενόψει σαμαρακίων και λακκουβών (σπααααάνιο φαινόμενο στην χώρα μας), δεν φοβάμαι μήπως πάθω τίποτε και εκτεθώ και λεπτήνει μετά η φωνή.

7. Επίσης ανεβαίνει άνετα η συνεπιβάτης, δίχως να χρειάζεται παυσίπονα για τη μέση της. (δεν την έχω για "καθάρισμα", είμαστε γονείς πλέον)


ΥΓ:

Μιχάλη, καλορίζικη, δεν σε κάνω πόλεμο.

Απλά επέτρεψέ μας να αισθανόμαστε και μείς ενθουσιασμένοι με την μηχανή μας.

Δεν χρειάζεται να ασπασθούμε το Vstromitiko δόγμα (ειδικά σε αυτό τον χώρο) για να

"επιβεβαιώσεις" την αγορά σου.

Χαίρομαι (και πολλοί άλλοι) για τον ενθουσιασμό σου.   

Συμφωνώ ότι είναι σε πολλά πράγματα καλή.

Και ακόμη καλύτερη σε άλλα που δεν θίχτηκαν και αν βρεθούμε θα στην ζητήσω για βόλτα. 

Μην υπερβάλλουμε όμως...και ο samonius αμερόληπτα μίλησε, δεν "καθάρισε" αμετάκλητα για το θέμα...

Και μεις είμασταν κάτοχοι και μάλλον μετράει η γνώμη μας...

   


ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #70 on: Παρασκευή 09 Νοέμβριος 2007, 16:09:07 μμ
  Σόρυ, δεν ήξερα ότι είχες v-strom. Μη λες όμως πράγματα από το κεφάλι σου. Πού είδες ότι προσπαθώ να επιβεβαιώσω την αγορά μου? Ίσα-ίσα που ήμουν πολύ διακριτικός για να μην θεωρηθεί πρόκληση, μέχρι που επίμονα μου ζήτησαν άλλα μέλη να γράψω τις εντυπώσεις μου. Μέχρι τότε δεν ειχα πει κουβέντα!
 
 Αγόρασα ένα μηχανάκι που μου άρεσε, το έψαξα, το μελέτησα για ένα χρόνο, περίμενα τη χόντα να δω τι νέο ΤΑ θα βγάλει και μετά το πήρα. Άρα ήξερα από πριν τι παίρνω και γιατί.
  Μου αρέσει πολύ, με βολεύει, με εξυπηρετεί, βρήκα κάποια πράγματα που ήθελα (και μπορώ να σου πω ότι τα 70 άλογά του μου φαίνονται ήδη λίγα)! Από κει και πέρα δεν με νοιάζει αν λέγεται ή είναι ον/οφ, ή ο,τιδήποτε άλλο. Ούτε με νοιάζει αν κάποιος έχει αντίθετη γνώμη. Αν έχει σημαίνει ότι δεν του αρέσει ή δεν τον βολεύει και καλά το κάνει.
  Έχουμε πει πολλάκις ότι κακές μοτοσυκλέτες δεν υπάρχουν σήμερα. Όλες καλές είναι. Το θέμα είναι τι βολεύει τον καθένα.

  Να είσαι καλά να χαίρεσαι το ΤΑ σου, καλές βόλτες και καλά χιλιόμετρα!
« Last Edit: Παρασκευή 09 Νοέμβριος 2007, 16:10:38 μμ by M. I. Pagalos »




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline fotisalp

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3007
Reply #71 on: Παρασκευή 09 Νοέμβριος 2007, 18:19:30 μμ
 
  Πάμε τώρα στο strom. Άλλο πράμα....Όχι με την έννοια του καλύτερου ή χειρότερου, απλώς άλλο πράμα! Τελείως άλλο. Αληθινή μοτοσυκλέτα!
 

Παρακουλούθησα την κουβέντα από την αρχή. Όλες οι απόψεις σεβαστές (όχι απαραίτητα δεκτές). Το καλύτερο ήταν ότι έμαθα πως τόσο καιρό δεν οδηγούσα αληθινή μοτοσυκλέτα...

Καλά χιλιόμετρα σε όλους. ό,τι κι αν καβαλάνε. Οι πράξεις κάνουν το μοτοσικλετιστή και όχι το σιδερικό. Τά' χουμε πει επανειλημμένως αυτά και στην παλιά λίστα.
Άντε, φευγάτε τώρα να κάνετε κανά χιλιόμετρο. ;)



Offline takisd

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 241
  • TA XL600VX - 1999 ANNIVERSARY
    • http://www.dilios.gr
Reply #72 on: Παρασκευή 09 Νοέμβριος 2007, 18:30:53 μμ
Μπράβο βρε Φώτη. Αυτό είναι το σημαντικό. Να απολαμβάνεις τη moto σου, ότι κι αν έχεις.


Offline nikosr

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 810
Reply #73 on: Τρίτη 13 Νοέμβριος 2007, 09:39:39 πμ
γιατί και γω με την καρδούλα μου ψωνίζω και όχι με τα test τους και τα οδοιπορικά τους.

Και γω και γω.
Μιλάμε για έρωτα με την μαυρούκα μου :love8: (XR750V Africa-Twin adventure sports)



Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #74 on: Τρίτη 13 Νοέμβριος 2007, 10:49:54 πμ

Καλά χιλιόμετρα σε όλους. ό,τι κι αν καβαλάνε. Οι πράξεις κάνουν το μοτοσικλετιστή και όχι το σιδερικό. Τά' χουμε πει επανειλημμένως αυτά και στην παλιά λίστα.
Άντε, φευγάτε τώρα να κάνετε κανά χιλιόμετρο. ;)


έτσι ακριβώς...
ο τύπος (με το παπί )ειναι Σαλονικιός. Τον πέτυχα κοντά στο Urbino επιστρέφοντας για Αncona. Είχε φτάσει μέχρι Γαλλικά παράλια
και δείτε με ποιόν τρόπο. Δεν είχε μεινει ουτε μια μέρα σε ξενοδοχείο και έτρωγε οτι έφτιαχνε στη μεταφερόμενη κουζίνα του.
Οι βαλίτσες δε... τι Givi... Bitonizi !