Hellas Transalp Forum

Aprilia Caponord 1200

camionero · 11843

Offline camionero

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 858
on: Τρίτη 14 Μάιος 2013, 21:52:10 μμ
Aprilia Caponord 1200 ...

Η επανάσταση στην κατηγορία των on-off

Η Aprilia φέρνει την επανάσταση στην κατηγορία των μεγάλων on-off, δημιουργώντας την ιδανική μοτοσυκλέτα για ταξίδι, διασκέδαση και καθημερινή χρήση. Το νέο CAPONORD 1200 εκμεταλλεύεται την υψηλού επιπέδου αγωνιστική εμπειρία που έχει αποκτήσει η Aprilia, καθιστώντας, για μια ακόμα φορά, την τεχνολογία διαθέσιμη και προσβάσιμη σε όλους.

 Ασφάλεια, επιδόσεις και άνεση βρίσκουν ένα σημείο ισορροπίας, ένα νέο σύνορο που έρχεται ως σημείο αναφοράς, χάρη και στην τεχνολογία αιχμής "ADD", το πιο προηγμένο σύστημα ημι-ενεργητικών αναρτήσεων που καλύπτεται από τέσσερεις αποκλειστικές πατέντες. Η πιο πρόσφατη καινοτομία της Aprilia, μαζί με το cruise control, ολοκληρώνει το πακέτο των ηλεκτρονικών συστημάτων που προσφέρεται ως στάνταρ εξοπλισμός στο CAPONORD 1200, όπως το ride by wire πολλαπλής χαρτογράφησης, το ρυθμιζόμενο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, καθώς και το δικάναλο ABS.



motograndprix.gr


Όλα είναι διαδρομές, όλη η ζωή μας ένας δρόμος. Άλλες φορές ανοιχτός, άλλες κλειστός, άλλες μονόδρομος, μα πάντα δίνει την ελευθερία της επιλογής.


Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #1 on: Τετάρτη 15 Μάιος 2013, 00:08:45 πμ
και καθημερινή χρήση.

να κατι τετοια λενε οι δημοσιοκαφροι και γεμιζει ο τοπος 1200αρια που το μεγαλυτερο ταξιδι εκτος αθηνας ειναι το καπανδριτι.

ΥΓ. και για να μην παρεξηγηθω επειδη θεωρω τα ιταλικα κινητα σκραπ, ναι ειναι ενα πανεμορφο μηχανακι που μπορει οδηγικα να σε στελνει στον παραδεισο.αλλα αμα βλεπω τετοιες υπερβολες(μαλακιες ηθελα να πω αλλα τελος παντων) μου την δινει.
« Last Edit: Τετάρτη 15 Μάιος 2013, 00:11:36 πμ by trackler »




Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2752
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #2 on: Τετάρτη 15 Μάιος 2013, 07:17:10 πμ

ΥΓ. και για να μην παρεξηγηθω επειδη θεωρω τα ιταλικα κινητα σκραπ....

Η Απρίλια πάντως είναι η πιό σοβαρή από τις ιταλικές εταιρείες αν και νεώτερη.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ

  • Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3677
  • Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!
    • http://www.biowines.gr/
Reply #3 on: Τετάρτη 15 Μάιος 2013, 07:33:50 πμ
να κατι τετοια λενε οι δημοσιοκαφροι και γεμιζει ο τοπος 1200αρια που το μεγαλυτερο ταξιδι εκτος αθηνας ειναι το καπανδριτι.



Σωστός….


Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #4 on: Τετάρτη 15 Μάιος 2013, 09:19:01 πμ
Με τίποτα... κρίμα το "ιταλικό design"



Δεν ισορροπεί τους όγκους του το μηχανάκι


Μπροστινό απο on-off και πίσω μέρος πολύ στριτάδικο. Εμετική καρίνα-ποδιά


Offline jon t

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 546
Reply #5 on: Τετάρτη 15 Μάιος 2013, 09:56:17 πμ
Αυτή η μοτοσυκλέτα μάλλον θα έπρεπε να χαρακτηρίζεται ως "δρόμου"!

Μπρος - πίσω ρόδες 17" . . . . και πολλά άλλα που στο χώμα την κάνουν όπως οποιαδήποτε δρόμου μοτοσυκλέτα.



Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #6 on: Τετάρτη 15 Μάιος 2013, 10:51:36 πμ
ΥΓ. και για να μην παρεξηγηθω επειδη θεωρω τα ιταλικα κινητα σκραπ.......

  Μην απαξιώνεις τόσο εύκολα και τόσο γενικόλογα (ιταλικά = σκραπ??) μια χώρα με τεράστια παράδοση στην μοτοσυκλέτα και με πολλά καταπληκτικά μοντέλα που έχει βγάλει.
 Ειδικά, το παλιό Caponord ήταν (είναι) ένα από τα καλύτερα μηχανάκια τής κατηγορίας που έχουν βγει ποτέ και φυσικά ΑΠΕΙΡΩΣ καλύτερο από το αντίστοιχο τής Χόντα. Απλά είχε την ατυχία εμπορικά να έχει κολλημένο στο ντεπόζιτο άλλο λογότυπο από το γνωστό που πουλάει μύθο. 
  Παγκοσμίως, δεν πουλάνε πάντα τα καλύτερα προϊόντα αλλά αυτά με το καλύτερο μάρκετινγκ ;).

  Τώρα για το καινούριο, δεν ξέρουμε ακόμη τι ψάρια θα πιάνει.
« Last Edit: Τετάρτη 15 Μάιος 2013, 11:36:13 πμ by M. I. Pagalos »




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #7 on: Τετάρτη 15 Μάιος 2013, 11:22:45 πμ
Το θέμα έχει παίξει και παίζει ΕΔΩ


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #8 on: Τετάρτη 15 Μάιος 2013, 13:33:55 μμ
 
 Ειδικά, το παλιό Caponord ήταν (είναι) ένα από τα καλύτερα μηχανάκια τής κατηγορίας που έχουν βγει ποτέ και φυσικά ΑΠΕΙΡΩΣ καλύτερο από το αντίστοιχο τής Χόντα.

ναι... για ρώτα τους 100δες ευχαριστημένους  :2hysterical:  ιδιοκτήτες που δε μπορούν να το ξεφορτωθούν !
Εμφανισιακά πάντως το παλιό Capo έσκιζε.


Offline redkom

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 993
Reply #9 on: Σάββατο 18 Μάιος 2013, 15:25:28 μμ
ναι... για ρώτα τους 100δες ευχαριστημένους  :2hysterical:  ιδιοκτήτες που δε μπορούν να το ξεφορτωθούν !
Εμφανισιακά πάντως το παλιό Capo έσκιζε.

Σωστό!!!!
Και από που ρε Μιχάλη βγαίνει το συμπέρασμα ότι είναι, και μάλιστα απείρως, καλύτερο, από το varadero;
Εγώ θυμάμαι παλιά συγκριτικά που το ιταλικό δεν έφτανε σε τίποτα το γιαπωνέζικο!!!


Μη κοιτάς ποτέ πίσω. Πάντα εμπρός. Εξάλλου...είσαι πρώτος!!!!!!

Χρήστος Σιώνας
Θεσ/νίκη


Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #10 on: Σάββατο 18 Μάιος 2013, 21:35:15 μμ


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline XTerminator

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 467
Reply #11 on: Σάββατο 18 Μάιος 2013, 23:29:17 μμ
To παλιο μου αρεσει οπτικα ποιο πολυ.Τεχνικα νεο μοντελο ειναι,θα εχει και καλουδια....
Τωρα οσο για το...."καθημερινη χρηση....",ειναι λιγο υπερβολικο.....εγω  παντως οριακα κινω το τρανσαλπ μεσα στην πολη για καθημερινη χρηση..... ;) ;) ;)


"ΝΑ ΦΟΒΑΣΑΙ ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΤΩΝ ΥΠΟΜΟΝΕΤΙΚΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ"


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #12 on: Κυριακή 19 Μάιος 2013, 12:02:47 μμ
ναι... για ρώτα τους 100δες ευχαριστημένους  :2hysterical:  ιδιοκτήτες που δε μπορούν να το ξεφορτωθούν !
Εμφανισιακά πάντως το παλιό Capo έσκιζε.

  Το είπα αυτό παραπάνω εμμέσως πλην σαφώς, μην το επαναλαμβάνεις. Άλλο θέμα είναι η εμπορική επιτυχία ενός μοντέλου άρα και η αξία μεταπώλησής του. Δεν έχει να κάνει πάντα με το πόσο καλό είναι το μοντέλο αλλά με το μάρκετινγκ και τις δημόσιες σχέσεις τής εταιρείας.
« Last Edit: Κυριακή 19 Μάιος 2013, 12:04:45 μμ by M. I. Pagalos »




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #13 on: Κυριακή 19 Μάιος 2013, 12:24:37 μμ
Σωστό!!!!
Και από που ρε Μιχάλη βγαίνει το συμπέρασμα ότι είναι, και μάλιστα απείρως, καλύτερο, από το varadero;
Εγώ θυμάμαι παλιά συγκριτικά που το ιταλικό δεν έφτανε σε τίποτα το γιαπωνέζικο!!!


  Από πού βγαίνει? Απ' το καλύτερο αλουμινένιο πλαίσιο μήπως? Απ' τα tubeless ελαστικά? Από τα πλήρη όργανα (το Χόντα ούτε δείχτη βενζίνης δεν έχει)? Από τα 5 παραπάνω άλογα και με ελαφρώς χαμηλότερη μάλιστα κατανάλωση? Απ' τον υδραυλικό συμπλέχτη? Από το θηριώδες 50mm πηρούνι? Απ' το μικρότερο βάρος? Απ' το καλύτερο στήσιμο σαν μηχανάκι γενικώς? Ακόμα κι από την εμφάνιση?

  Κι εγώ, απ' την άλλη, θυμάμαι άλλα συγκριτικά (ΜΟΤΟ) που έβγαζαν καλύτερο το ιταλικό. Ο καθένας πιστεύει αυτό που θέλει.




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #14 on: Κυριακή 19 Μάιος 2013, 15:28:21 μμ
  Από πού βγαίνει? Απ' το καλύτερο αλουμινένιο πλαίσιο μήπως? Απ' τα tubeless ελαστικά? Από τα πλήρη όργανα (το Χόντα ούτε δείχτη βενζίνης δεν έχει)? Από τα 5 παραπάνω άλογα και με ελαφρώς χαμηλότερη μάλιστα κατανάλωση? Απ' τον υδραυλικό συμπλέχτη? Από το θηριώδες 50mm πηρούνι? Απ' το μικρότερο βάρος? Απ' το καλύτερο στήσιμο σαν μηχανάκι γενικώς? Ακόμα κι από την εμφάνιση?

  Κι εγώ, απ' την άλλη, θυμάμαι άλλα συγκριτικά (ΜΟΤΟ) που έβγαζαν καλύτερο το ιταλικό. Ο καθένας πιστεύει αυτό που θέλει.

όσοι το πήραν το πήραν για τους παραπάνω πολύ σωστούς λόγους. απο εκεί και πέρα όμως... ενα μηχανάκι δεν είναι μόνο αυτά.


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #15 on: Κυριακή 19 Μάιος 2013, 16:53:13 μμ
όσοι το πήραν το πήραν για τους παραπάνω πολύ σωστούς λόγους. απο εκεί και πέρα όμως... ενα μηχανάκι δεν είναι μόνο αυτά.

  Φυσικά. Θέλει και μάρκετινγκ, θέλει και λίγο -τι λίγο? πολύ- μύθο, και το κυριότερο θέλει after market υποστήριξη που η Απρίλια δυστυχώς δεν είχε όταν το κυκλοφόρησε λόγω οικονομικών προβλημάτων εκείνη την εποχή.
  Κρίμα που δεν βρήκα ένα όπως το ήθελα (χρώμα, χρονολογία, τιμή, χιλιόμετρα, έξτρα) όταν έψαχνα για μηχανάκι. Βέβαια, ποτέ δεν ξέρεις!  :badgrin:
 
« Last Edit: Κυριακή 19 Μάιος 2013, 16:57:58 μμ by M. I. Pagalos »




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #16 on: Κυριακή 19 Μάιος 2013, 17:17:19 μμ
  Φυσικά. Θέλει και μάρκετινγκ, θέλει και λίγο -τι λίγο....... 
Σπρώξιμο.
Και πολύ υπομονή.
Και μόλις θα το πάρεις θ αλλάξεις τούτο , θ αλλάξεις κείνο και θα το πας σ έναν. Που μόνο αυτός πανευρωπαικά θα στο εγγυηθεί.
Ε και αν σ αφήσει καμιά φορά , ηλεκτρικά είναι αυτά , παθαίνουν.
Αυτά γιά το παλιό που συμφωνώ ήταν μηχανάρα αλλά ....όλο κάτι πάθαινε .(κι ο δικός μου δεν άντεξε και τόδωσε τζάμπα ).

Οπως κάργα ηλεκτρικά και αισθητήρες είναι τούτο το καινούργιο , γιά να δουλέψει η ανάρτηση πρέπει νάναι σ επιφυλακή η Πτολεμαίδα .
Πλάκα κάνεις ρε Μιχάλη γιά τέτοια είμαστε ?
Η Aprilia μόνη της βγάζει τα μάτια της μακάρι να τα καταφέρει αλλά ποιός παίρνει λαχεία  .

Κατα τ άλλα κουκλί , χέστηκα αν πάει δε πάει χώμα (στο κάτω κάτω δε σκονίζεις τέτοιο ζόρικο μανάρι ) .
Αμα είχα πολλά λεφτά θα γούσταρα πολύ και ένα τέτοιο (γιά το μαντρί λέω μαζί μ τ άλλα)  .


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #17 on: Κυριακή 19 Μάιος 2013, 20:04:32 μμ
  Βρε Θανάση, βρε Θανάση κι εσύ επιχειρήματα....ακόμη δεν τον είδαμε, αλλά ξέρουμε από τώρα ότι θα χαλάει? Θα μάς τρελλάνεις τώρα κι εσύ?  Τι είστε εσείς οι οπαδοί ρε!  ;D
 
  Γιατί, ποιο δεν έχει κάργα ηλεκτρικά σήμερα? Να δεις τι μού λέγανε όταν ήταν να πάρω το ΒMW. Που θα χαλάει, που θα κάνει, που θα κλάνει....που είναι φουλ ηλεκτρικά....Άσε σού λεω!  Ούτε βίδα δεν έχει ξεσφίξει, να μην το ματιάσω.
  Ή η ΚΤΜ? Που οδήγησα πριν κανά μήνα το καινούριο 1190 Adventure (αλλά δεν μπορώ να ανεβάσω φωτογραφίες γι' αυτό σταμάτησα το νήμα) και ρυθμίζουν όλα, αναρτήσεις, κινητήρας, με ένα κουμπάκι καθώς κινείσαι? Κομπιούτερ ολάκερο, σού λέω, στο αριστερό χέρι με οθόνη!
 
 Η εποχή που το πιο πολύπλοκο σύστημα που είχαν τα μηχανάκια ήταν οι πλατίνες και οι μαστόροι τις ρύθμιζαν με το χρυσόχαρτο από τα Καρέλια φίλτρο κασσετίνα, και ο παππούς μου έβγαζε την εξάτμιση τής Ζundapp και την έκαιγε για να καθαρίσει από τα λάδια και γέμισε η γειτονιά ντουμάνια, έχει περάσει ;)
« Last Edit: Κυριακή 19 Μάιος 2013, 20:08:42 μμ by M. I. Pagalos »




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


ekos

  • Guest
Reply #18 on: Κυριακή 19 Μάιος 2013, 21:09:02 μμ
Οσο οι Ιάπωνες στηρίζονται μόνο στην αξιοπιστία τους (που πια έχει παει περίπατο και αυτή) τόσο θα ξένο κοιτάμε προς Ευρώπη. Δυστυχώς σε αυτή την κατηγορία πλέον υπάρχει μόνο ένας εκπρόσωπος των Ιαπώνων, ολα τα υπόλοιπα ειναι ευρωπαϊκά

Εάν το capo δεν εμφανίσει  προβλήματα με τα ηλεκτρινικα, θα τραβήξει κόσμο (στην Ευρώπη γιατί Ελλάδα και 1200 πια δεν)



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #19 on: Κυριακή 19 Μάιος 2013, 23:29:08 μμ
Εάν το capo δεν εμφανίσει  προβλήματα με τα ηλεκτρινικα, θα τραβήξει κόσμο (στην Ευρώπη γιατί Ελλάδα και 1200 πια δεν)
Αυτό λέω κι εγώ. Εκεί την τρώγαν οι Ιταλοί.


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline XTerminator

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 467
Reply #20 on: Δευτέρα 20 Μάιος 2013, 13:20:39 μμ
Προχθες πηγα να αλλαξω λαδια σε ενα Ατλαντικ Απριλια που εχω,και χαζευα ενα Καπονορντ το ειχε εξω προς πωληση...Ωραιο λεω,ειπαμε απο "σουλουπι" παντα μου αρεζε.....Πριν φυγω ερχεται ενα παλληκαρι με ενα ιδιο,περιποιημενο στην τριχα και κατι παραπανω...Αγανακτησμενος,μαλλον θα ειναι τριτη τεταρτη φορα που θα΄ρχεται για το ιδιο θεμα....Δεν ξερω αν προκηται για συμπτωση,αλλα μαλλον τα συγκεκριμενα πρεπει να τα ειχαν τα προβληματακια τους....
  Παντως,σαν εταιρεια και ειδικα σαν αντιπροσωπευση της στην Ελλαδα,νομιζω τα πραγματα πλεον ειναι πολυ καλυτερα.Παλιοτερα,ειχα παλι ενα Απριλια και θυμαμαι ειχα αγανακτηση αρκετες φορες σε θεματα ανταλλακτικων,σε τιμες και ειδικα σε παραδοση.Τοτε τα ειχανε αντιπροσωπευση μαζι με τις BMW....Τωρα βλεπω μπηκαν στο αρμα της Πιατζιο.


"ΝΑ ΦΟΒΑΣΑΙ ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΤΩΝ ΥΠΟΜΟΝΕΤΙΚΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ"


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #21 on: Τρίτη 21 Μάιος 2013, 14:26:44 μμ
Προχθες πηγα να αλλαξω λαδια σε ενα Ατλαντικ Απριλια που εχω,και χαζευα ενα Καπονορντ το ειχε εξω προς πωληση...Ωραιο λεω,ειπαμε απο "σουλουπι" παντα μου αρεζε.....Πριν φυγω ερχεται ενα παλληκαρι με ενα ιδιο,περιποιημενο στην τριχα και κατι παραπανω...Αγανακτησμενος,μαλλον θα ειναι τριτη τεταρτη φορα που θα΄ρχεται για το ιδιο θεμα....Δεν ξερω αν προκηται για συμπτωση,αλλα μαλλον τα συγκεκριμενα πρεπει να τα ειχαν τα προβληματακια τους....
  Παντως,σαν εταιρεια και ειδικα σαν αντιπροσωπευση της στην Ελλαδα,νομιζω τα πραγματα πλεον ειναι πολυ καλυτερα.Παλιοτερα,ειχα παλι ενα Απριλια και θυμαμαι ειχα αγανακτηση αρκετες φορες σε θεματα ανταλλακτικων,σε τιμες και ειδικα σε παραδοση.Τοτε τα ειχανε αντιπροσωπευση μαζι με τις BMW....Τωρα βλεπω μπηκαν στο αρμα της Πιατζιο.

  Ποιο ήταν δηλαδή το πρόβλημα που είχε? Είπε τίποτα, πήρε τίποτα τ' αυτί σου? Γιατί ξέρουμε πού έπασχαν αυτά κατ' ευθείαν από το εργοστάσιο: στους πολλαπλασιαστές και στους πλαστικούς ταχυσύνδεσμους βενζίνης. Έπρεπε να τους αλλάξεις πριν καν το πάρεις να φύγεις απ' το μαγαζί που το αγόρασες! Κόστος 300 ευρώ σημερινά και καθάρισες για πολλάαααααα χρόνια.
 
 Για το θέμα τής τεχνικής υποστήριξης-ανταλλακτικών, άσε! Είχα (έχω) Απρίλια και ξέρω! Δεν υπήρχε ουσιαστικά αντιπροσωπεία. Κανείς δεν ήξερε ποιος είναι ποιος, τι είναι τι, ένα μπάχαλο. Αυτό ήταν ουσιαστικά που έτρωγε την Απρίλια (και κάθε εταιρεία), γιατί κατά τα άλλα το μηχανάκι (όπως και όλα τα μηχανάκι της άλλωστε) έσκιζε! Μια εταιρεία που βγάζει καταπληκτικά μηχανάκια να χαντακώνεται από το ίδιο της το μάρκετινγκ.
 Σήμερα τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα.




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #22 on: Τρίτη 21 Μάιος 2013, 16:45:56 μμ
Oποιος δεν εχει οδηγησει το παλιο capo καλο ειναι αν του δοθει η ευκαιρια να το οδηγησει
To πιθανοτερο ειναι οτι θα παθει πλακα Λιγο στο μπροστινο πασχει και στα φρενα που δεν στεκονται στο υψος του υπολοιπου συνολου χωρις ομως να χαρακτηριζονται και ανεπαρκη

Και οπως λεει και ο Παγκαλος απο ανορθωτες επασχε και απο τον ταχυσυνδεσμο μονο Το δε μοτερ ειναι αθραυστο

(Το VARA παντως ειναι νομιζω καλυτερο στο χωμα)



Offline XTerminator

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 467
Reply #23 on: Τρίτη 21 Μάιος 2013, 18:36:32 μμ
  Ποιο ήταν δηλαδή το πρόβλημα που είχε? Είπε τίποτα, πήρε τίποτα τ' αυτί σου? Γιατί ξέρουμε πού έπασχαν αυτά κατ' ευθείαν από το εργοστάσιο: στους πολλαπλασιαστές και στους πλαστικούς ταχυσύνδεσμους βενζίνης. Έπρεπε να τους αλλάξεις πριν καν το πάρεις να φύγεις απ' το μαγαζί που το αγόρασες! Κόστος 300 ευρώ σημερινά και καθάρισες για πολλάαααααα χρόνια.
 
 Για το θέμα τής τεχνικής υποστήριξης-ανταλλακτικών, άσε! Είχα (έχω) Απρίλια και ξέρω! Δεν υπήρχε ουσιαστικά αντιπροσωπεία. Κανείς δεν ήξερε ποιος είναι ποιος, τι είναι τι, ένα μπάχαλο. Αυτό ήταν ουσιαστικά που έτρωγε την Απρίλια (και κάθε εταιρεία), γιατί κατά τα άλλα το μηχανάκι (όπως και όλα τα μηχανάκι της άλλωστε) έσκιζε! Μια εταιρεία που βγάζει καταπληκτικά μηχανάκια να χαντακώνεται από το ίδιο της το μάρκετινγκ.
 Σήμερα τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα.
Το προβλημα ηταν ηλεκτρολογικης φυσης.....δεν καθισα να  ακουσω την συνεχεια....αλλα απο οτι καταλαβα ειχε ξαναρθει για το συγκεκριμενο και αλλες φορες....


"ΝΑ ΦΟΒΑΣΑΙ ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΤΩΝ ΥΠΟΜΟΝΕΤΙΚΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ"


Offline XTerminator

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 467
Reply #24 on: Τρίτη 21 Μάιος 2013, 18:39:43 μμ
Oποιος δεν εχει οδηγησει το παλιο capo καλο ειναι αν του δοθει η ευκαιρια να το οδηγησει
To πιθανοτερο ειναι οτι θα παθει πλακα Λιγο στο μπροστινο πασχει και στα φρενα που δεν στεκονται στο υψος του υπολοιπου συνολου χωρις ομως να χαρακτηριζονται και ανεπαρκη

Και οπως λεει και ο Παγκαλος απο ανορθωτες επασχε και απο τον ταχυσυνδεσμο μονο Το δε μοτερ ειναι αθραυστο

(Το VARA παντως ειναι νομιζω καλυτερο στο χωμα)
Συμφωνω!!
Νομιζω το παλιο ηταν ενα on-off με μοτερ....περιπου....super sport! Οποτε το αποτελεσμα...αναλογο!


"ΝΑ ΦΟΒΑΣΑΙ ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΤΩΝ ΥΠΟΜΟΝΕΤΙΚΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ"