Hellas Transalp Forum

Battery Thread - Προβλήματα με τη μπαταρία

transalp98 · 363259

Offline ΤΑΚΗΣ81

  • Κάτσε καλά λέμε...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 728
  • SUZUKI - JAPANESE POWER
Reply #300 on: Κυριακή 16 Μάιος 2010, 20:21:02 μμ
Αγνωστη η ηλικια! γεμισα υγρα τη φορτισα και παιρνει σαν τσακμακι τωρα! με ανησυχησε ομως αυτο για τα ρευματα και τον ανορθωτη! 55W ειναι τα προβολια! σκεφτομαι ν'αλλαξω ολες τισ λαμπες και τα λαμπακια επανω στη μηχανη και στα προβολια για να μειωθει η καταναλωση! το θεμα ειναι πως για να παρω λεντ και κατι αλλες που εχω δει εδω μεσα πρεπει να ξηλωθω γαμω το ΔΝΤ μου μεσα!!!


Με Honda Transalp XL 600V πήγαινα παντού !!! Τώρα πλέον συνεχίζω με V strom !!!

Όσο αξίζει ένας κώλος δεν αξίζει ο κόσμος όλος...


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #301 on: Κυριακή 16 Μάιος 2010, 20:46:31 μμ
Την γεμισες υγρα, η νερακι για μπαταριες,για να ακριβολογουμε δηλαδη, αν πηρε εισαι τυχερος, παντως μετα απο αυτο της αφαιρεσες καποιες ζωες...Οταν την φορτισες το ρευμα φορτισης μηδενισε?
55W δηλαδη 4.5 A, Και λειτουργουν παρεα με τη μεσαια σκαλα [55W] φυσικα... Δεν ειναι και τοσο τρομερη σαν  καταναλωση εκτος και αν εχεις ''μεγαλωσει'' και αυτην.Οσο για την αλλαγη σε Led  αδικα θα ξοδευτεις, γιατι εκτος απο τον προβολεα εμπρος, σε πορεια μονο οι ψειρες των οργανων[14 W συνολικα] και το πισω θεσης αναβουν [5W].Συνολικα 55+55+14+5=130 W και καπου 11Α περιπου , Η μπαταρια ειναι 12V/12Ah, [οριακα] και to αλτερνατορ 310 με 350W αναλογα το μοντελο. Ισως κατι αλλο ''στεγνωσε'' την μπαταρια σου, εχε την υπο επιτηρηση.



Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5163
  • Μπαμπάς * 2
Reply #302 on: Κυριακή 16 Μάιος 2010, 20:52:58 μμ
Ηλικια της μπαταριας?

<<ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ
TRANSALP 650 XLV '03..>>

Και εσυ Γεωργιε?


Ναι....  :goofy:



αν και γραφουμε τα ιδια.. αφου το εγραψα


Αγνωστη η ηλικια! γεμισα υγρα τη φορτισα και παιρνει σαν τσακμακι τωρα! με ανησυχησε ομως αυτο για τα ρευματα και τον ανορθωτη! 55W ειναι τα προβολια! σκεφτομαι ν'αλλαξω ολες τισ λαμπες και τα λαμπακια επανω στη μηχανη και στα προβολια για να μειωθει η καταναλωση! το θεμα ειναι πως για να παρω λεντ και κατι αλλες που εχω δει εδω μεσα πρεπει να ξηλωθω γαμω το ΔΝΤ μου μεσα!!!

Για τα LED που λες, δες την αγγελια μου για να δεις τιμες και link των LED. Πραγματι για να παρεις καλο φως και οχι καντηλι πρεπει να τα σκασεις τα €...
Βεβαια ακομα και με LED να αλλαξεις φλας, στοπ, στασης, φωτισμο οργανων δε θα ριξεις τοσο πολυ την καναλωση ωστε να φτασει τα 55+55W που προστιθενται ως φορτιο απο τα προβολακια....


Απλα να προσθεσω...
....Συνολικα 55+55+14+5=130 W .......... και to αλτερνατορ 310 με 350W ...........

προβολακια x2 ... 55+55+55+14+5=185 W  +  τα W που καταναλωνει η ηλεκτρονικη + τα W που απαιτουνται για να φορτιζει η μπαταρια...




Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #303 on: Κυριακή 16 Μάιος 2010, 20:57:43 μμ
Αμάν, επι δυο ειναι? Ακυρο το ποσταρισμα και ο υπολογισμος, νομιζα το ενα...



Offline ΤΑΚΗΣ81

  • Κάτσε καλά λέμε...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 728
  • SUZUKI - JAPANESE POWER
Reply #304 on: Κυριακή 16 Μάιος 2010, 22:59:27 μμ
Παιδια με βλεπω με την αμπεροτσιμπιδα να μετραω γενικως τα ρευματα και να υπολογιζω στο μπλοκακι!!!  :2hysterical: παντως καλου κακου σκεφτομαι να παρω και μια καινουργια μπαταρια και... να την εχω μονιμα στην πισω βαλιτσα ως ρεζερβα μη με ξαναπετυχει μακρυα αυτο!! :goofy:


Με Honda Transalp XL 600V πήγαινα παντού !!! Τώρα πλέον συνεχίζω με V strom !!!

Όσο αξίζει ένας κώλος δεν αξίζει ο κόσμος όλος...


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #305 on: Κυριακή 16 Μάιος 2010, 23:04:04 μμ
Αφου παιρνει και με σπρωξιμο, γιατι να ''στοκαρεις'' το ατιμο το χρημα? :2hysterical: :2hysterical:



Offline ΤΑΚΗΣ81

  • Κάτσε καλά λέμε...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 728
  • SUZUKI - JAPANESE POWER
Reply #306 on: Κυριακή 16 Μάιος 2010, 23:25:15 μμ
Το θεμα ειναι ποιος θα προθυμοποιηθει να σπρωξει!  :2hysterical: παντως χωρις πλακα ακομη και τα λαμπακια των οργανων-νεκρας-σταντ φωτιζαν πιο εντονα τωρα! χωρις αναμμενους προβολεις! ειδωμεν αμα τους αναψω! μηπως να παρω περισσοτερα ah μπαταρια;


Με Honda Transalp XL 600V πήγαινα παντού !!! Τώρα πλέον συνεχίζω με V strom !!!

Όσο αξίζει ένας κώλος δεν αξίζει ο κόσμος όλος...


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #307 on: Κυριακή 16 Μάιος 2010, 23:39:02 μμ
Μπα, δεν παιζει ρολο θα ξεφορτιζει πιο αργα αλλα θα φορτωνει και πιο αργα.Αληθεια εβαλες ενα βολτομετρο να δεις μεταβολη [πτωση] της τασης με και χωρις τα προβολακια σε ρελαντι και 5000στροφες? (Το Manual δινει 13.5 - 15.5 V στις 5000στροφες)



Offline ΤΑΚΗΣ81

  • Κάτσε καλά λέμε...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 728
  • SUZUKI - JAPANESE POWER
Reply #308 on: Κυριακή 16 Μάιος 2010, 23:47:39 μμ
οχι! καλα που μου το'πες! απλα επειδη ειχε αρχισει να πεφτει το βραδακι θεωρησα σωστο να κανω και μια βολτιτσα γιατι ολη μερα δεν την κινησα αλλα και για να φορτισει ακομη περισσοτερο!  :) θα το κανω αυριο καλα να ειμαστε!


Με Honda Transalp XL 600V πήγαινα παντού !!! Τώρα πλέον συνεχίζω με V strom !!!

Όσο αξίζει ένας κώλος δεν αξίζει ο κόσμος όλος...


Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5163
  • Μπαμπάς * 2
Reply #309 on: Δευτέρα 17 Μάιος 2010, 10:10:49 πμ
μηπως να παρω περισσοτερα ah μπαταρια;


Δεν εχει να κανει... αν η καταναλωση ειναι μεγαλη απο τα φορτια που εχει βαλει, ο ανορθωτης παλι δε θα μπορει να φορτισει τη μπαταρια...




Offline Γιάννης Σταυρουλάκης

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4154
  • by Jstavrou
Reply #310 on: Δευτέρα 28 Ιούνιος 2010, 11:58:49 πμ
Καλημέρα. Αν ξέρει κάποιος ας μου απαντήσει.
Εχω να κινήσω το αυτοκίνητο κανα 4μηνο. Κατα λάθος είχα οπλισμένο το συναγερμό. Μ@λακία μου το ξέρω.
Η μπαταρία είναι στα 7,6Volt. Την έχω βγάλει. Να θεωρήσω οτι έχει ψοφήσει και πάω για άλλη?
Εχω ένα φορτιστή αλλά είναι από την εποχή του Γκοτζίλα. Δεν είναι αυτόματος και τη φόρτιση τη σταματάει με ένα και μόνο τρόπο. Βγάζοντάς τον από την πρίζα. Η μπαταρία του car-ου είναι στα 45AH. Επειδή δεν βρίσκω που έχω βάλει το μάνιουαλ του φορτιστή, μπορεί κάποιος να μου πει πόσες ώρες χρειάζεται η μπαταρία να φορτιστεί?
Επίσης, κάτι άλλο που δεν ξέρω. Η μπαταρία γράφει πάνω MF, αλλά φαίνεται η στάθμη των υγρών. Δεν λείπουν υγρά. Δεν υπάρχουν καπάκια για κάθε στοιχείο. Ισως με κάποιο τρόπο να ανοίγουν όλα μαζί. Υπάρχει ένα μαύρο πλαστικό επίπεδο κάλυμα πάνω από τα στοιχεία, αλλά δεν ξέρω εάν και πως βγαίνει. Αν και μάλλον δεν χρειάζεται για συμπλήρωμα, απ' ότι θυμάμαι θα πρέπει να είναι ανοιχτά τα στοιχεία την ώρα της φόρτισης για τυχόν αναθυμιάσεις, υπερθερμάνσεις κλπ. Τι λέτε?
Καμμιά έγκυρη γνώμη πλίιζ....
Αν και δεν έχει να κάνει με ΤΑ, αλλά είναι γενικότερο ηλεκτρολογικό θέμα, θα είμαι υπόχρεος σε όποιον γνωρίζει και μου απαντήσει.
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.
« Last Edit: Δευτέρα 28 Ιούνιος 2010, 12:01:39 μμ by Γιάννης Σταυρουλάκης »


There are 3 kinds of people.
Those who MAKE things happen.
Those who WATCH what happens.
Those who WONDER what happened.
Μέλος Κ.Τ. XL650V


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #311 on: Δευτέρα 28 Ιούνιος 2010, 17:30:33 μμ
<<Εχω να κινήσω το αυτοκίνητο κανα 4μηνο.>>            Καλο αυτο
<<Η μπαταρία είναι στα 7,6Volt>>                                Κακο αυτο
<<Την έχω βγάλει>>                                                Καλα της εκανες
<<Να θεωρήσω οτι έχει ψοφήσει και πάω για άλλη?>>    Οχι απαραιτητα, ολοι αξιζουμε μια
                                                                            δευτερη ευκαιρια
<<Εχω ένα φορτιστή αλλά είναι από την εποχή του Γκοτζίλα>> Δηλαδη απο φανταρος που
                                                                                τρωγαμε γκοτζιλα?
<<Δεν είναι αυτόματος και τη φόρτιση τη σταματάει με ένα και μόνο τρόπο. Βγάζοντάς τον από την πρίζα.>> Αυτο ειναι καλο, σημαινει οτι ''τον εχεις στο νου σου''.

<<μπορεί κάποιος να μου πει πόσες ώρες χρειάζεται η μπαταρία να φορτιστεί?>> Γιατι οχι? 45Α σε μια ωρα , και αν δεν εκραγει, προσπαθησε 4.5 Α για δεκα ωρες , 0.45 Α για 100 ωρες και βλεπουμε [η με ενα φορτιστη κινητου δεκα μηνες.....]

<<θα πρέπει να είναι ανοιχτά τα στοιχεία την ώρα της φόρτισης>> ναι σε μια ταχεια φορτιση , οχι σε μια αργη φορτιση με χαμηλα Αmpere.

<<Η μπαταρία γράφει πάνω MF>> αν εννοει Μ-aintenance F-ree τοτε μην ψαχνεις για καπακια

<<Αν και δεν έχει να κάνει με ΤΑ..>> δεν πειραζει σε συγχωρουμε γιατι εισαι καλο παιδι

<<Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.>> Νασαι καλα




Offline Γιάννης Σταυρουλάκης

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4154
  • by Jstavrou
Reply #312 on: Δευτέρα 28 Ιούνιος 2010, 17:41:13 μμ
Ευχαριστώ πέτρινε άνθρωπε.
Το θέμα είναι οτι δεν έχει κάποια ρύθμιση ο φορτιστής για να ξέρω σε πόσα αμπέρ φορτίζει, γμτ.
Εχει μπροστά ένα οργανάκι σαν VUμετρο, αλλά δεν έχω ιδέα τι δείχνει. Αργά το βράδυ που θα είμαι σπίτι, θα σου δώσω περισσότερα στοιχεία.
Λέω να πάρω την επιλογή 4,5Α για 10 ώρες. Θα ήθελα να χρησιμοποιήσω το τουτού πριν περάσουν 10 μήνες, οπότε δεν παίζει να το φορτίζω μ το κινητό. Ούτε παίζει να φορτίσω με πολλά αμπέρια, γιατί όπως λες μπορεί να κάνει μπαμ. Το θέμα είναι να δω αν έχω επιλογή στα Αμπέρ.
Τα ξαναλέμε...


There are 3 kinds of people.
Those who MAKE things happen.
Those who WATCH what happens.
Those who WONDER what happened.
Μέλος Κ.Τ. XL650V


Offline Nikos 122s

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 356
Reply #313 on: Δευτέρα 28 Ιούνιος 2010, 17:44:03 μμ
Γιατί δεν δείνεις 5 euro να πας να στην φορτίσουν? ? και να σου πούν και αν θα αντεξει



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #314 on: Δευτέρα 28 Ιούνιος 2010, 17:52:48 μμ
Γιαννη , λογικα το οργανο αυτο θα ειναι 1] ενα Βολτομετρο αν ο φορτιστης εχει επιλογεα για φορτιση διαφορων τυπων μπαταριών, η 2] αν ομως ειναι Αμπερομετρο τοτε εισαι τυχερος γιατι απλα θα την συνδεσεις για φορτιση μεχρι το Αμπερομετρο να δειξει την χαμηλοτερη ενδειξη που μπορεις να πετυχεις. Αν μετα απο δεκα και βαλε ωρες [το καλο πραμα αργει να γινει] δειχνει ακομα ρευμα τοτε αυτο ειναι το λεγομενο ρευμα διαρροης, και οσο μεγαλυτερο τοσο λιγοτερα τα ''ψωμια'' της.
    Εγω πηγα απο το παζαρι του Σχιστου και πηρα ενα Αμπερομετρο  2 ευρα και το εχω συνδεσει στον φορτιστη μου , ετσι εποπτευω την φορτιση τέλεια.
    Οι μπαταριες εινα επταψυχες απλα με κατι τετοια μειωνονται οι ζωες τους!



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #315 on: Δευτέρα 28 Ιούνιος 2010, 17:56:55 μμ
Γιατί δεν δείνεις 5 euro να πας να στην φορτίσουν?

Γιατι κανουν ταχεια φορτιση , ισα να ''παρει'' τα πανω της και μετα αναλαμβανει το αυτοκινητο.

και να σου πούν και αν θα αντεξει

Αυτο ναι ειναι καλο γιατι ελεγχοντας τον ηλεκτρολυτη θα δουν αν αξιζει τον κοπο.Απλα σε τυπου τζελ δεν κατεχω αν  γινεται.



Offline Γιάννης Σταυρουλάκης

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4154
  • by Jstavrou
Reply #316 on: Δευτέρα 28 Ιούνιος 2010, 20:01:46 μμ
Ψάχνοντας στο διαδίκτυο βρήκα πως: "Φορτίστε τη μπαταρία μέγιστο ρεύμα ίσο με το 10% της χωρητικότητάς της σε Αh. Δηλαδή 60Αh μπαταρία με μέγιστο ρεύμα 6 Αμπέρ. Σταματήστε τη φόρτιση όταν η τάση ή η πυκνότητα του ηλεκτρολύτη μείνει σταθερή για 3 ώρες."
« Last Edit: Δευτέρα 28 Ιούνιος 2010, 20:07:33 μμ by Γιάννης Σταυρουλάκης »


There are 3 kinds of people.
Those who MAKE things happen.
Those who WATCH what happens.
Those who WONDER what happened.
Μέλος Κ.Τ. XL650V


Offline xplast

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3652
Reply #317 on: Δευτέρα 28 Ιούνιος 2010, 21:25:48 μμ
Η μπαταρία απ' ότι κατάλαβα είναι υγρών κλειστού τύπου, αρά δεν παίζει να συμπληρώσεις υγρά. Αυτά. Τα υπόλοιπα θα σου τα πουν οι μάστορες.



Offline Γιάννης Σταυρουλάκης

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4154
  • by Jstavrou
Reply #318 on: Τρίτη 29 Ιούνιος 2010, 10:04:05 πμ
Τελικά ο φορτιστής είναι EinHell BFN-12. Πρέπει να τον είχα πάρει απ' το Πράκτικερ πριν από καμμιά 10ετία.
Αυτός:
Φορτίζει μόνο 12βολτες. Με αυτόν είχα φορτίσει 2 φορές την μπαταρία της βέσπας (που είχα)
Μετά από πολύ ψάξιμο, βρήκα τελικά 5 σελίδες πιασμένες με συρραπτικό. Το υποτιθέμενο μάνιουαλ. Αναφέρει πως για μπαταρίες 44Ah, ο συνιστώμενος χρόνος φόρτισης είναι 6 ώρες.
Ετσι λοιπόν την έβαλα το πρωί, πριν φύγω, να φορτίσει και είπα στην Αννα να βγάλει το φορτιστή από την πρίζα στις 3 το μεσημέρι.
Το οργανάκι που έχει μπροστά είναι Αμπερόμετρο. Τώρα το τι μετράει, ο Θεός και η ψυχή του. Εχει και πάρκινσον...
Εκτός από μία ασφάλεια 20Α που έχει από κάτω από το ογρανάκι δεν έχει πίποτα άλλο πάνω του. Ούτε διακόπτη on-off, ούτε ένα led-άκι, τίποτα.
Το μόνο καλό είναι, πως την στιγμή αυτή κάθεται και φορτίζει.
Είδομεν....
« Last Edit: Τρίτη 29 Ιούνιος 2010, 10:06:18 πμ by Γιάννης Σταυρουλάκης »


There are 3 kinds of people.
Those who MAKE things happen.
Those who WATCH what happens.
Those who WONDER what happened.
Μέλος Κ.Τ. XL650V


Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5163
  • Μπαμπάς * 2
Reply #319 on: Τρίτη 29 Ιούνιος 2010, 12:43:54 μμ
Αναφέρει πως για μπαταρίες 44Ah, ο συνιστώμενος χρόνος φόρτισης είναι 6 ώρες.


Αρα μπορει να δωσει 7Α.....


Αν μεσα σε 1ωρα δεν ανεβασει ταση 12V και μεινει στα 7..., τοτε μαλλον δε θα αναστηθει.... 10.5V ειναι η κατωτερη safe ταση θεωρητικα που μετα μπορει να ξυπνησει....

Τη φορτιζεις σε ανοιχτο/καλα αεριζομενο χωρο.... και δεν την αφηνεις μονη της.... αν ανεβασει θερμοκρασια την αποσυνδεεις...




Offline Διαμαντης

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2816
Reply #320 on: Τρίτη 29 Ιούνιος 2010, 12:47:35 μμ
Αυτό το φορτιστή έχω και εγώ.Δυστυχώς κάνει ταχεία φόρτιση.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #321 on: Τρίτη 29 Ιούνιος 2010, 15:39:02 μμ
<<Το οργανάκι που έχει μπροστά είναι Αμπερόμετρο.>> Καλο αυτο ,οπως ειπε και ο Γιωργος προσεχε μην ζεσταθει υπερβολικα [η μπαταρια] και μολις πεσει  η ενδειξη στο οργανο  σε μια τιμη που μετα απο 3-4 ωρες περαμενει σταθερη και  δεν κατεβαινει αλλο βγαλτην.
 Τωρα το θεμα ειναι αν η μπαταρια θα ''κρατησει'' το φορτιο της , δηλαδη υπαρχει περιπτωση να την τοποθετησεις στο αυτ/το και να παρει με την μια, αλλα μετα απο καποιες ωρες να μην αναβει ουτε η μπλαφονιερα! Αυτο σημαινει οτι πας για αλλαγη.[ εχεις πμ]



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #322 on: Τρίτη 29 Ιούνιος 2010, 18:54:45 μμ
Γιάννη, πόσων ετών είναι η μπαταρία?
Αν έχει ξεφορτισθεί τελείως και έχει μείνει έτσι καιρό, υπάρχει πιθανότητα να έχει βραχυκυκλώσει κάποιο στοιχείο της και να μην μπορεί να αποδώσει. Οπότε θα χρειαστείς καινούρια.
Με το φορτιστή που έχεις, άστον επάνω για 6 ώρες και μετά μέτρησε την τάση της μπαταρίας. Αν είναι πάνω από 12V, σημαίνει ότι φορτίζει. Αν δεις κάτω από 12 σημαίνει ότι η μπαταρία αποδήμησε.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Γιάννης Σταυρουλάκης

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4154
  • by Jstavrou
Reply #323 on: Τρίτη 29 Ιούνιος 2010, 19:32:14 μμ
Είναι 4-5 χρονών.
Πριν "ακινητοποιήσω" το αυτοκίνητο, δούλευε άψογα.
Το βράδυ που θα πάω σπίτι θα τη μετρήσω.
Ευχαριστώ πολύ.


There are 3 kinds of people.
Those who MAKE things happen.
Those who WATCH what happens.
Those who WONDER what happened.
Μέλος Κ.Τ. XL650V


Offline Γιάννης Σταυρουλάκης

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4154
  • by Jstavrou
Reply #324 on: Τρίτη 29 Ιούνιος 2010, 23:14:14 μμ
Λοιπόν. Μόλις έφτασα σπίτι, μετά από ένα καταπληκτικό σεμινάριο για το πως θα σβύνουμε φωτιές. Μέναι να μάθουμε πως θα τις ανάβουμε :goofy:
Μέτρησα τη μπαταρία και δίνει 12,46 Volt.
Μάλλον τη σκαπουλάρησε. Θα με κρατήσει λιγο ακόμα.


There are 3 kinds of people.
Those who MAKE things happen.
Those who WATCH what happens.
Those who WONDER what happened.
Μέλος Κ.Τ. XL650V