Hellas Transalp Forum

Battery Thread - Προβλήματα με τη μπαταρία

transalp98 · 363203

Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #275 on: Παρασκευή 12 Φεβρουάριος 2010, 16:14:50 μμ
Τιιιιιιιιιιιιιι;;;;;;;;;;;;;;;; δεν έχει δυναμό;;;;; :goofy:
Ωχ!!! λες;;; :2hysterical:

Έχει στη μπροστινή ρόδα αλλά πρέπει να πατήσεις το κουμπί για να κουμπώσει στο λάστιχο.. ;D



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #276 on: Παρασκευή 12 Φεβρουάριος 2010, 16:53:24 μμ
Η συζήτηση μεταφέρθηκε και συγχωνεύθηκε με το υπάρχον σχετικό νήμα.

Για το "δυναμό" εδώ:
http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=2546.msg32231#msg32231
http://www.electricalmoto.gr/Index_Gen.htm
« Last Edit: Παρασκευή 12 Φεβρουάριος 2010, 16:59:47 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline samniotis

  • Ποτέ δεν ήμουν
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 231
  • Όταν μεγαλώσω θα γίνω...
Reply #277 on: Παρασκευή 12 Φεβρουάριος 2010, 18:00:15 μμ
Έχει στη μπροστινή ρόδα αλλά πρέπει να πατήσεις το κουμπί για να κουμπώσει στο λάστιχο.. ;D

είσαι σίγουρος για το κουμπάκι? Στο δικό μου δεν το βλέπω πουθενά!


Transalp XL650V


Offline leftlane

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1137
Reply #278 on: Παρασκευή 12 Φεβρουάριος 2010, 21:00:09 μμ
αντε ρε, αυτο ειναι μονο για να αναβουν τα φωτα οταν κινειται η μηχανή, λαθος κανεις  :2hysterical:



Offline babis-x

  • OXI... δεν είμαι
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 173
Reply #279 on: Παρασκευή 12 Φεβρουάριος 2010, 21:08:28 μμ
είσαι σίγουρος για το κουμπάκι? Στο δικό μου δεν το βλέπω πουθενά!


Το δικό σου είναι το φθηνό πλαστικό μοντέλο, στο καλό μεταλλικό μοντέλο έχει και κουμπί ενεργοποίησης.



Offline lanos

  • May the Force be with you..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 919
  • May the Force be with you..
Reply #280 on: Δευτέρα 01 Μάρτιος 2010, 19:48:35 μμ
 να ρωτήσω κάτι στους έχοντας γνώση,είναι φυσιολογικό να αδειάσει η μπαταρία από υγρά μέσα σε δυο μήνες,σήμερα δυσκολεύτηκε να πάρει μπροστά και την άνοιξα να την δω και είχε αδειάσει,πριν δυο μήνες την είχα ξαναγεμίσει


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #281 on: Δευτέρα 01 Μάρτιος 2010, 20:12:15 μμ
Είναι στα τελευταία της και για αυτό καταναλώνει τα υγρά. Άλλαξέ την.
Το ίδιο κάνω και εγώ ακριβώς τώρα.
Σάββατο απόγευμα μπαταρία dead!
Σήμερα το πρωί πήρα μια Yuasa (€48) από ένα εξουσιοδοτημένο Honda στην Ελευσίνα.

ΥΓ: Όπως καταλαβαίνεις το νήμα πάει για συγχώνευση...
« Last Edit: Δευτέρα 01 Μάρτιος 2010, 20:15:04 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #282 on: Δευτέρα 01 Μάρτιος 2010, 20:19:45 μμ
 Αυτο ειμαι ενδειξη υπερφωρτισης, αν κατεβηκε περιπου το ιδιο η σταθμη σε ολα τα στοιχεια.Και πρεπει να ελεγξεις την ταση του ανορθωτη.Ακομα μια παλια μπαταρια που βρισκεται προς το τελος της ζωης της τραβαει αρκετο ρευμα για να φωρτισει οποτε ζεσταινεται και εξατμιζει τα υγρα της..
         Αν κατεβηκε μονο σε ενα στοιχειο σημαινει προβλημα στο στοιχειο αυτο ,αρα βλαβη της ιδιας της μπαταριας.Το προβλημα αυτο δεν εχει να κανει με τα ''χρονια'' της αλλα μπορει να συμβει και σε μια καινουργια, ειναι κατι που εντοπιζεται και αν ειναι στην εγγυηση την αντικαθιστουν.
       Γενικα αν η μπαταρια στεγνωνει σημαινει οτι βραζει, αυτο ομως δεν σημαινει οτι θα σε αφησει αρκει να μην μεινει απο υγρα, αν ομως συμβαινει σε ενα στοιχειο τοτε ενδεχεται ξαφνικα και απροειδοποιητα να ''κοψει στοιχειο'' οπως λενε και να σε αφησει.
       Χρηστο παλι απο τα μερη μας????



Offline Nikos 122s

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 356
Reply #283 on: Δευτέρα 01 Μάρτιος 2010, 20:20:11 μμ
Είναι στα τελευταία της και για αυτό καταναλώνει τα υγρά. Άλλαξέ την.
Το ίδιο κάνω και εγώ ακριβώς τώρα.
Σάββατο απόγευμα μπαταρία dead!
Σήμερα το πρωί πήρα μια Yuasa (€48) από ένα εξουσιοδοτημένο Honda στην Ελευσίνα.

ΥΓ: Όπως καταλαβαίνεις το νήμα πάει για συγχώνευση...


Σήμερα το πρωί πήρα μια Yuasa (€48) από ένα εξουσιοδοτημένο Honda στην Ελευσίνα.


48 μονο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :o



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2754
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #284 on: Δευτέρα 01 Μάρτιος 2010, 20:59:02 μμ
Πρέπει να ελέξεις και τον ανορθωτή.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4162
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #285 on: Τρίτη 02 Μάρτιος 2010, 17:24:31 μμ
Σήμερα το πρωί πήρα μια Yuasa (€48) από ένα εξουσιοδοτημένο Honda στην Ελευσίνα.


48 μονο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :o
Μηπως ειχε σχιστα ματακια???


Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #286 on: Τρίτη 02 Μάρτιος 2010, 18:03:39 μμ
Διευκρίνιση: Πρόκειται για απλή μπαταρία με υγρά (όχι MF) για ΤΑ600, και με κωδικό ΥΒ12Α-Α (το σωληνάκι εξαέρωσης από αριστερά). €45 η μπαταρία και €3 τα υγρά.
« Last Edit: Τρίτη 02 Μάρτιος 2010, 18:20:26 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #287 on: Παρασκευή 26 Μάρτιος 2010, 20:18:37 μμ
Καλιο αργα παρα ποτε, βρηκα τυχαια ψαχνοντας για κατι δικο μου τα παρακατω φθηνα οργανα ελεγχου μπαταριας , ισως καποιον βοηθησουν:

http://www.cheaperbatteries.co.uk/analogue-battery-tester---bt-386-221-p.asp
http://www.letsbuy.gr/product_info.php?cPath=18_42&products_id=815



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #288 on: Κυριακή 28 Μάρτιος 2010, 23:05:49 μμ
Το 2ο δεν κάνει. Μετράει μέχρι 9V. To TA έχει μπαταρία 12V.

Όσο για το 1ο, στο πράκτικερ έχει μικρό ψηφιακό πολύμετρο με ... €5 χωρίς μεταφορικά! Και είναι πολύ καλό, και κάνει άψογη δουλειά και είναι και βολικό και είναι πρακτικό και είναι και μικρούλι (χωράει παντού) και μπορείς να μετρήσεις και ένα σωρό άλλα πράγματα (αντιστάσεις, εναλλασσόμενη/συνεχή τάση κλπ).
« Last Edit: Κυριακή 28 Μάρτιος 2010, 23:11:45 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #289 on: Δευτέρα 29 Μάρτιος 2010, 08:56:53 πμ
Σωστα αλλα για καποιον που αναρωτιεται γιατι οι ακροδεκτες ειναι παντα κοκκινο-μαυρο ενω υπαρχουν τοσα ωραια αλλα χρωματα, ξερει πως να το χρησιμοποιησει? :2hysterical:

ΥΓ¨: Χρηστο καλη μεγαλοβδομαδα και καλο Πασχα, ακομα αναμενω..



Offline teslafun

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 565
Reply #290 on: Σάββατο 03 Απρίλιος 2010, 16:00:22 μμ
Ξεκίνησα να ελέγξω την μπαταρία μου μιας και μου κάνει κάτι περίεργα...

Με γυρισμένο το κλειδί στο off, θα έπρεπε να μου δείχνει μια ένταση ρέυματος κάτω των 2mA, στη δική μου περίπτωση δείχνει 5,4mA.

Έχω πάνω συναγερμό... πιστεύω ότι είναι λογική αυτή η διαφορά, έτσι δεν είναι;



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #291 on: Δευτέρα 05 Απρίλιος 2010, 20:19:24 μμ
Λοιπον. η μπαταρια σου ειναι 12V  - 11.2 Ah . Και αν πιστεψουμε το γνησιο μανουαλ,  δικαιολογει μια διαρροη στα 2mA χωρις  συναγερμο,οπως φαινεται και απο το [σχημα 1].Τωρα κατι θα ζηταει και ο συναγερμος....Ομως μην ανησυχεις γιατι ακομα και με 10mA η μπαταρια σου θα ''χασει'' 1Ah σε 100 ωρες ακινησιας.Με τα 5 που μετρησες εχεις 200 ωρες...



Offline teslafun

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 565
Reply #292 on: Δευτέρα 05 Απρίλιος 2010, 20:40:01 μμ
Πιστεύω ότι αυτά τα 3,4mA είναι λογική κατανάλωση για τον συναγερμό. (όταν θα έχω χρόνο θα τον αποσυνδέσω και θα ξαναμετρήσω)

Από κει και πέρα... Όταν μου έκανε νούμερα η μπαταρία την έβαλα 2 φορές σε αυτόματο φορτιστή και μέσα σε 10 λεπτά έδειχνε πλήρη φόρτιση και γύριζε στη συντήρηση. Αποτέλεσμα μηδέν!

Προχθές την έβαλα σε κλασσικό απλό φορτιστή για 10 ώρες και πλέον δείχνει ισχυρή όταν πατάω μίζα, το γεγονός αυτό με κάνει να θέτω υπό αμφισβήτηση αυτούς τους "αυτόματους" φορτιστές. Δε ξέρω αν έχω δίκιο...



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #293 on: Δευτέρα 05 Απρίλιος 2010, 21:27:10 μμ
Τι να σου πω τωρα... εγω πιστευω στις απλες ,κλασικες λυσεις.Ο κανονας ειναι :Μια αργη φορτιση ειναι οτι καλυτερο.Συνηθως με το 1/10 της τιμης των Ah.Ακομα και το μανουαλ το γραφει 1.1Α για 5-10 ωρες.Ολα αυτα βεβαια εξαρτωνται απο την χρηση της μοτο.Αν κινειται καθημερινα δεν θα εχεις προβλημα, αν ομως οπως εγω την αραζεις για 6 μηνες τοτε μπαταρια τελος.Η μπαταρια εχει ζωη 4 χρονια κατα μεσο ορο,απο κει και μετα καθε χειμωνα που σε βγαζει της λες ευχαριστω, και μετα τα 4 χρονια με την πρωτη στραβη την αλλαζεις εκτος και αν σου αρεσει το ζειν επικινδυνως.Εχω κατασκευασει ενα φθηνο φορτιστη  που ελεγχεται απο εναν χρονοδιακοπτη για 3.5 ωρες καθε μερα και που δινει 700mA  μεγιστο ρευμα ,εχω αφαιρεσει την μπαταρια απο την μοτο και την εχω στον παγκο.Ο χρονος φορτισης [αυτες οι 3,5 ωρες ] βγηκαν εμπειρικα και ειναι ο χρονος που  χρειαζεται η μπαταρια για να μηδενισει το ρευμα φορτισης , με την ταση φορτισης στα 13.8-14 Volt.



Offline mparta

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 63
  • Θα πάρω τα βουνά...
Reply #294 on: Τρίτη 13 Απρίλιος 2010, 23:45:12 μμ
Η μπαταρια που φορά το 700 είναι η YTZ14S της YUASA?






Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #295 on: Τρίτη 13 Απρίλιος 2010, 23:59:15 μμ
Στο μανουαλ δεν γραφει, οι πληροφοριες που δινει ειναι αυτες στην εικονα που εχω ποσταρει πιο πριν.Μαλλον καποιος πρεπει να την ''δει'' και να σου πει.



Offline mparta

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 63
  • Θα πάρω τα βουνά...
Reply #296 on: Τετάρτη 14 Απρίλιος 2010, 00:09:33 πμ
Επειδή είμαι Αρτινος Πόντιος...ξέχασα ότι πήρα το 700 σήμερα και θα πάω να δω ο ίδιος :2hysterical: :2hysterical:

Τελικά πράγματι YTZ14S της YUASA είναι made in Japan
« Last Edit: Τετάρτη 14 Απρίλιος 2010, 01:02:35 πμ by mparta »






Offline ΤΑΚΗΣ81

  • Κάτσε καλά λέμε...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 728
  • SUZUKI - JAPANESE POWER
Reply #297 on: Κυριακή 16 Μάιος 2010, 17:49:33 μμ
Καλησπερα σας! σημερα πηγα να βαλω μπρος τη μηχανη και η μιζα ετοιμαζοταν να πεθανει! κατευθειαν πηγε το μυαλο μου λοιπον οτι ισως εχει πεθανει η μπαταρια πρωτη! η αληθεια ειναι οτι αφοτου αγορασα τη μηχανη (μεταχειρισμενη) δεν ειχα ελεγξει την μπαταρια γιατι δεν μου ειχε δωσει και κανενα δικαιωμα! με ενα τσαφ της μιζας ακουγοταν ο υπεροχος ηχος μιας τρανσαλπ! εβγαλα λοιπον τη μπαταρια και ειδα οτι δεν ειχε σταλα υγρου μεσα της! πηγα πηρα αναπληρωσα και την εβαλα στο φορτιστη-ελπιζω να πετυχει η... καρδιοαναπνευστικη ανανηψη! :goofy: δεν ξερω ομως αν ευθυνονται τα προβολακια που συνδεσα καμια βδομαδα πριν! τα εχω βαλει να παιρνουν ρευμα απο τον διακοπτη κατω απο το καντραν-κοντερ +12v αλλα με ανοιχτο κυκλωμα! τα προβολακια μου δηλ. αναβαν και με κλειστο διακοπτη-ανοιχτο κυκλωμα! δεν τα ειχα ξεχασει αναμμενα ομως και το βασανιστικο ερωτημα που με καιει ειναι: ηταν η μπαταρια στα τελευταια της λογω μη συντηρησεως της; ή ευθυνονται τα προβολακια-ρελε για καποιο λογο;


Με Honda Transalp XL 600V πήγαινα παντού !!! Τώρα πλέον συνεχίζω με V strom !!!

Όσο αξίζει ένας κώλος δεν αξίζει ο κόσμος όλος...


Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5163
  • Μπαμπάς * 2
Reply #298 on: Κυριακή 16 Μάιος 2010, 18:59:47 μμ
Αν η μπαταρια ηταν παλια ειναι λογικο να τα παιξει καποια στιγμη.
Αν δεν αναβεις τα προβολακια και τα επαιξε η μπαταρια ηταν φυσικη φθορα..

ΑΛΛΑ αν αναβεις τα προβολακια αναλογα με το ρευμα που τραβανε μπορει να μην αντεχει η μηχανη να τροφοδοτησει ολο το κυκλωμα ΚΑΙ να φορτισει ΚΑΙ τη μπαταρια.... οποτε αν ηταν ηδη παλια/ταλαιπωρημενη παρεδωσε το πνευμα της ευκολοτερα.

Εκτος απο τη μπαταρια λοιπον που μπορει να γερασε, θα πρεπει να ελεγξεις και τα ρευματα της μηχανης γιατι μπορει να χαλασει και η καινουρια μπαταρια αλλα και το σημαντικοτερο να καει ο ανορθωτης...




Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #299 on: Κυριακή 16 Μάιος 2010, 19:17:48 μμ
Ηλικια της μπαταριας?

<<ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ
TRANSALP 650 XLV '03..>>

Και εσυ Γεωργιε?