Τι να σου πω τωρα... εγω πιστευω στις απλες ,κλασικες λυσεις.Ο κανονας ειναι :Μια αργη φορτιση ειναι οτι καλυτερο.Συνηθως με το 1/10 της τιμης των Ah.Ακομα και το μανουαλ το γραφει 1.1Α για 5-10 ωρες.Ολα αυτα βεβαια εξαρτωνται απο την χρηση της μοτο.Αν κινειται καθημερινα δεν θα εχεις προβλημα, αν ομως οπως εγω την αραζεις για 6 μηνες τοτε μπαταρια τελος.Η μπαταρια εχει ζωη 4 χρονια κατα μεσο ορο,απο κει και μετα καθε χειμωνα που σε βγαζει της λες ευχαριστω, και μετα τα 4 χρονια με την πρωτη στραβη την αλλαζεις εκτος και αν σου αρεσει το ζειν επικινδυνως.Εχω κατασκευασει ενα φθηνο φορτιστη που ελεγχεται απο εναν χρονοδιακοπτη για 3.5 ωρες καθε μερα και που δινει 700mA μεγιστο ρευμα ,εχω αφαιρεσει την μπαταρια απο την μοτο και την εχω στον παγκο.Ο χρονος φορτισης [αυτες οι 3,5 ωρες ] βγηκαν εμπειρικα και ειναι ο χρονος που χρειαζεται η μπαταρια για να μηδενισει το ρευμα φορτισης , με την ταση φορτισης στα 13.8-14 Volt.