Καλημέρα σε όλους τους εναπομείναντες από διακοπές. Θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες ακόμα και με τους αντιφρονούντες. Αυτό που θέλω να σας μεταφέρω είναι ότι η άποψη μου για τη συγκεκριμένη μοτό είναι άριστη για τους παρακάτω λόγους: πρώτο δε ζητάει σε καύσιμο, δεν σε κουράζει ως μοτοσυκλέτα, πάει καλά σχετικά (παντού και πάντα 180), έχει καλό ζύγισμα, άψογα φρένα, καλή προστασία από αέρα και αρχοντική σέλα. Να μου επιτρέψετε να πω χωρίς να θέλω να θίξω τη μοσυκλετιστική ικανότητα κανενός ότι κι αν ακόμα είχε αλουμινένιο ψαλίδι κανείς μας δεν θα το καταλάβαινε και για όσους υποστήριξαν ότι το πίσω αμορτισέρ είναι χάλια, να μας πουν σε ποιο τομέα. Μιλάω έτσι γιατί πιστεύω ότι οι περισσότεροι από εμάς έχουμε πέσει θύματα καλοστημένου μάρκετινγκ από τις εταιρίες οι οποίες μας πλασάρουν ότι για να γίνουμε Ρόσσι θέλουμε εξωτικά υλικά και άπειρα €€€. Τη μοτοσυκλέτα την κάνει ο αναβάτης. Τι να σας πω. Προσωπικά έχω φάει άπειρα τσαγιάσματα από μοτοσυκλέτες θεωρητικά κατώτερες σε κυβικά και στήσιμο. Όσο για το ΤΑ το μόνο που μου χρειάστηκε ήταν μια ψηλότερη ζελατίνα και ένα διπλό στάντ. Για την ιστορία και μόνο να αναφέρω ότι έχω πάψει πλέον να φανατίζομαι με εταιρίες και άλλα τέτοια. Πριν από 2 χρόνια δεν πίστευα ποτέ ότι θα έπαιρνα Honda και τώρα έχω TA. Και φανταστείτε επίσης ότι το ΤΑ έχει τα πιο λίγα άλογα από όλα τα προηγούμενα μηχανάκια μου. Η ευχαρίστηση είναι αλλού . Καβαλάτε γιατί εκεί είναι η ζωή.