Hellas Transalp Forum

σεβασμος στο νεο TRANSALP 700

cbfaras · 39829

Offline leftlane

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1137
Reply #50 on: Πέμπτη 13 Αύγουστος 2009, 00:48:51 πμ
ρε παιδια μερικοι φενεται πως δεν εχουν εμπηρια με μηχανες
και το λεω αυτο γιατι μηχανο-βιοι ειναι λιγοτεροι και περισοτεροι μαλον
ιδιοκτητες μοτοσυκλετων. δεν θελω να ειμαι κακος αλλα απο την
εμπηρια που εχω σας λεω ειναι βλακωδες να κολας σε ενα φαναρι
για να κρινεις μια μηχανη.
κατσε ρε φιλε Kώστα, (εισαι και πατριώτης...) δεν νομιζω οτι καποιος εδω μεσα εκρινε το ΤΑ700 βάσει του (ασχημου παραταυτα... ;D ;D) φαναριου του, απλά σχολιάζουμε το design μιας καινουργιας μοτοσυκλέτας.
Άλλωστε είπαμε ,σ'αλλους αρεσει και αλλους όχι, υποκειμενικο είναι στην τελική.  ;)



Offline alexvan

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 42
Reply #51 on: Πέμπτη 13 Αύγουστος 2009, 10:34:15 πμ
Καλημέρα σε όλους τους εναπομείναντες από διακοπές. Θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες ακόμα και με τους αντιφρονούντες. Αυτό που θέλω να σας μεταφέρω είναι ότι η άποψη μου για τη συγκεκριμένη μοτό είναι άριστη για τους παρακάτω λόγους: πρώτο δε ζητάει σε καύσιμο, δεν σε κουράζει ως μοτοσυκλέτα, πάει καλά σχετικά (παντού και πάντα 180), έχει καλό ζύγισμα, άψογα φρένα, καλή προστασία από αέρα και αρχοντική σέλα. Να μου επιτρέψετε να πω χωρίς να θέλω να θίξω τη μοσυκλετιστική ικανότητα κανενός ότι κι αν ακόμα είχε αλουμινένιο ψαλίδι κανείς μας δεν θα το καταλάβαινε και για όσους υποστήριξαν ότι το πίσω αμορτισέρ είναι χάλια, να μας πουν σε ποιο τομέα. Μιλάω έτσι γιατί πιστεύω  ότι οι περισσότεροι από εμάς έχουμε πέσει θύματα καλοστημένου μάρκετινγκ από τις εταιρίες οι οποίες μας πλασάρουν ότι για να γίνουμε Ρόσσι θέλουμε  εξωτικά υλικά και άπειρα €€€. Τη μοτοσυκλέτα την κάνει ο αναβάτης. Τι να σας πω. Προσωπικά έχω φάει άπειρα τσαγιάσματα από μοτοσυκλέτες θεωρητικά κατώτερες σε κυβικά και στήσιμο. Όσο για το ΤΑ το μόνο που μου χρειάστηκε ήταν μια ψηλότερη ζελατίνα και ένα διπλό στάντ. Για την ιστορία και μόνο να αναφέρω ότι έχω πάψει πλέον να φανατίζομαι με εταιρίες και άλλα τέτοια. Πριν από 2 χρόνια δεν πίστευα ποτέ ότι θα έπαιρνα Honda και τώρα έχω TA. Και φανταστείτε επίσης ότι το ΤΑ έχει τα πιο λίγα άλογα από όλα τα προηγούμενα μηχανάκια μου. Η ευχαρίστηση είναι αλλού . Καβαλάτε γιατί εκεί είναι η ζωή.



Offline Αιγαιοπλόος

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 359
Reply #52 on: Πέμπτη 13 Αύγουστος 2009, 11:04:12 πμ
Σωστά μιλάς, Alexvan.



Μια αστραπή είν' η ζωή και στ' άναμμα που κάνει, ό,τι προλάβει ο άνθρωπος, τα υπόλοιπα τα χάνει.


Offline Akis

  • PcDoctor
  • Μέλος HTC
  • Οδηγάρα
  • ***
    • Posts: 408
  • Tragic
Reply #53 on: Πέμπτη 13 Αύγουστος 2009, 13:39:11 μμ
Εγώ θα την αγόραζα αν ήταν κάπως έτσι.







Offline leftlane

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1137
Reply #54 on: Πέμπτη 13 Αύγουστος 2009, 14:43:14 μμ
Εγώ θα την αγόραζα αν ήταν κάπως έτσι.



XA XAXA πολυ καλο !  ;D ;D Και γω μαζι σου!!! :eusa_clap: :eusa_clap:

Alexvan μιλας πολυ σωστα, συμφωνω μαζί σου  :eusa_clap:



Offline Ζορπας

  • ΤΑ 700 Golden Edition, και ασε τους αλλους να ειναι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1443
  • Ο Κυπριος του forum
Reply #55 on: Πέμπτη 13 Αύγουστος 2009, 14:46:29 μμ
Ρε παιδες και επειδη δεν ειναι καπως ετσι, δεν θα την αγοραζατε δηλαδη ?
Δηλαδη εννοειτε εσεις οτι θα αγοραζατε η δεν θα αγοραζατε μια μοτοσυκλετα για το...φαναρι της ?

Εδω γελαμε


And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instict, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna


Offline Tassos (Chios)

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1398
Reply #56 on: Πέμπτη 13 Αύγουστος 2009, 14:50:40 μμ
Το Look είναι υποκειμενικό οπότε δεν το σχολιάζω

Αυτό που δεν έχει όμως είναι υδραυλική προφόρτιση που θα έκανε τη ζωή στα ταξίδια πολύ πιο εύκολη. Βάζεις εκ των υστέρων αλλά η τιμή τσούζει !!!



Offline leftlane

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1137
Reply #57 on: Πέμπτη 13 Αύγουστος 2009, 15:07:02 μμ
Ρε παιδες και επειδη δεν ειναι καπως ετσι, δεν θα την αγοραζατε δηλαδη ?
Δηλαδη εννοειτε εσεις οτι θα αγοραζατε η δεν θα αγοραζατε μια μοτοσυκλετα για το...φαναρι της ?

Εδω γελαμε
ενταξει ρε συναδελφε, κανουμε και λιγακι πλακιτσα. χαλαρα... ;)



Offline Akis

  • PcDoctor
  • Μέλος HTC
  • Οδηγάρα
  • ***
    • Posts: 408
  • Tragic
Reply #58 on: Πέμπτη 13 Αύγουστος 2009, 15:07:17 μμ
Ρε παιδες και επειδη δεν ειναι καπως ετσι, δεν θα την αγοραζατε δηλαδη ?
Δηλαδη εννοειτε εσεις οτι θα αγοραζατε η δεν θα αγοραζατε μια μοτοσυκλετα για το...φαναρι της ?

Εδω γελαμε
θα σου δώσω ένα παράδειγμα.

Έχεις γνωρίσει δυο γκόμενες και μοιάζουν καταπληκτικά μεταξύ τους και στην εμφάνιση άλλα και στο χαρακτήρα.
η μια όμως από τις δυο έχει τρία νούμερα μεγαλύτερο στήθος .
Η άλλη έχει λίγο καλύτερο χαρακτήρα.
Με ποια θα τα φτιάξεις??







Offline Ζορπας

  • ΤΑ 700 Golden Edition, και ασε τους αλλους να ειναι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1443
  • Ο Κυπριος του forum
Reply #59 on: Πέμπτη 13 Αύγουστος 2009, 15:14:47 μμ
θα σου δώσω ένα παράδειγμα.

Έχεις γνωρίσει δυο γκόμενες και μοιάζουν καταπληκτικά μεταξύ τους και στην εμφάνιση άλλα και στο χαρακτήρα.
η μια όμως από τις δυο έχει τρία νούμερα μεγαλύτερο στήθος .
Η άλλη έχει λίγο καλύτερο χαρακτήρα.
Με ποια θα τα φτιάξεις??




Με καμια, δεν μπορω, ειμαι παντρεμενος  :2hysterical:


And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instict, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #60 on: Πέμπτη 13 Αύγουστος 2009, 15:28:29 μμ
θα σου δώσω ένα παράδειγμα.

Έχεις γνωρίσει δυο γκόμενες και μοιάζουν καταπληκτικά μεταξύ τους και στην εμφάνιση άλλα και στο χαρακτήρα.
η μια όμως από τις δυο έχει τρία νούμερα μεγαλύτερο στήθος .
Η άλλη έχει λίγο καλύτερο χαρακτήρα.
Με ποια θα τα φτιάξεις??

στην περίπτωση του GS το ένα στήθος με το άλλο θα έχει 3 νούμερα διαφορά ?



Offline Akis

  • PcDoctor
  • Μέλος HTC
  • Οδηγάρα
  • ***
    • Posts: 408
  • Tragic
Reply #61 on: Πέμπτη 13 Αύγουστος 2009, 15:34:29 μμ
στην περίπτωση του GS το ένα στήθος με το άλλο θα έχει 3 νούμερα διαφορά ?


Στην περίπτωση του GS δεν κοιτάς  το στήθος μιας και όλα τα άλλα θα τα ζήλευε ο καθένας.






Offline Αιγαιοπλόος

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 359
Reply #62 on: Πέμπτη 13 Αύγουστος 2009, 23:43:16 μμ
Εγώ θα την αγόραζα αν ήταν κάπως έτσι.

Εμένα πάλι, με τίποτα δε μου άρεσε το φανάρι του 650. Αλλά είπαμε, γούστα είναι αυτά. Ο,τι ορέγεται ο καθείς. Επί της ουσίας πάντως, το νέο Transalp (άσχετα αν αρέσει σε κάποιον ή δεν αρέσει) κανείς δε μπορεί να πει ότι είναι συνηθισμένο. Το ξεχωρίζεις από πολύ μακριά και σε αυτό έχει συμβάλει σαφώς και το ιδιαίτερο φανάρι του.
Αυτά από εμέ. Καλό βράδυ.



Μια αστραπή είν' η ζωή και στ' άναμμα που κάνει, ό,τι προλάβει ο άνθρωπος, τα υπόλοιπα τα χάνει.


Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #63 on: Παρασκευή 14 Αύγουστος 2009, 22:33:57 μμ
Μέμο....... :director: :director: :director:

Έλα ρε συ τι θες;
Το 700άρι;
Γιατί δεν το αγοράζεις να ησυχάσεις;  ;D ;D ;D


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


Offline manthos

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 49
Reply #64 on: Πέμπτη 10 Σεπτέμβριος 2009, 14:36:03 μμ
παιδια το 700αρι ειναι πολυ καλο.θα ελεγα και φουτουριστικο για την κατηγορια γιατι πλεον ολα πανε να τα κανουν street.τα transalp θελουν χωμα.μην ξεχναμε ειναι on/off με ολη τη σημασια


οποιος φοβαται πεφτει και κοιμαται


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2754
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #65 on: Παρασκευή 18 Σεπτέμβριος 2009, 10:01:02 πμ
Η διαδρομή του στροφάλου είναι ίδια με του 600 και η διάμετρος του εμβόλου ίδια με του Africa. Γνωρίζει κανείς αν ταιριάζουν και γίνεται το 600 680;


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline kotskofi

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 144
Reply #66 on: Παρασκευή 18 Σεπτέμβριος 2009, 10:40:34 πμ
Καλημέρα σε όλους τους εναπομείναντες από διακοπές. Θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες ακόμα και με τους αντιφρονούντες. Αυτό που θέλω να σας μεταφέρω είναι ότι η άποψη μου για τη συγκεκριμένη μοτό είναι άριστη για τους παρακάτω λόγους: πρώτο δε ζητάει σε καύσιμο, δεν σε κουράζει ως μοτοσυκλέτα, πάει καλά σχετικά (παντού και πάντα 180), έχει καλό ζύγισμα, άψογα φρένα, καλή προστασία από αέρα και αρχοντική σέλα. Να μου επιτρέψετε να πω χωρίς να θέλω να θίξω τη μοσυκλετιστική ικανότητα κανενός ότι κι αν ακόμα είχε αλουμινένιο ψαλίδι κανείς μας δεν θα το καταλάβαινε και για όσους υποστήριξαν ότι το πίσω αμορτισέρ είναι χάλια, να μας πουν σε ποιο τομέα. Μιλάω έτσι γιατί πιστεύω  ότι οι περισσότεροι από εμάς έχουμε πέσει θύματα καλοστημένου μάρκετινγκ από τις εταιρίες οι οποίες μας πλασάρουν ότι για να γίνουμε Ρόσσι θέλουμε  εξωτικά υλικά και άπειρα €€€. Τη μοτοσυκλέτα την κάνει ο αναβάτης. Τι να σας πω. Προσωπικά έχω φάει άπειρα τσαγιάσματα από μοτοσυκλέτες θεωρητικά κατώτερες σε κυβικά και στήσιμο. Όσο για το ΤΑ το μόνο που μου χρειάστηκε ήταν μια ψηλότερη ζελατίνα και ένα διπλό στάντ. Για την ιστορία και μόνο να αναφέρω ότι έχω πάψει πλέον να φανατίζομαι με εταιρίες και άλλα τέτοια. Πριν από 2 χρόνια δεν πίστευα ποτέ ότι θα έπαιρνα Honda και τώρα έχω TA. Και φανταστείτε επίσης ότι το ΤΑ έχει τα πιο λίγα άλογα από όλα τα προηγούμενα μηχανάκια μου. Η ευχαρίστηση είναι αλλού . Καβαλάτε γιατί εκεί είναι η ζωή.
+1000


Πρώην ΤΑ 650 (πρώτη αγάπη και παντοτινή) και νυν BMW R 1150 GS...
Dare!