Για το μέγεθος του πίσω λάστιχου γράφει για 130/80-17 65s.
... Πληροφοριακά ρωτάω και όχι για να σας αμφισβητήσω…
Το έχουμε ξαναναφέρει κάπου εδώ μέσα αλλά ας το ξαναπούμε σχετικά με τη διάσταση 130 που έγινε 120.
Επειδή το είχα ψάξει τότε, όταν η Χόντα (τα παλιά εκείνα χρόνια) συνιστούσε 130 πίσω, τα λάστιχα τότε (που συνιστούσε) ήταν bias ply (και όχι radial όπως σήμερα), το οποίο σημαίνει διαφορετική κατασκευή ελαστικού και διαφορετικό δέσιμο των "λινών" και διαφορετική καμπυλότητα πέλματος στην 2.50'' ζάντα.
Με radial λάστιχο, η κατασκευή του ελαστικού είναι τελείως διαφορετική, και για να έχεις τη σωστή καμπυλότητα στο πέλμα σε μια ζάντα 2.50'' δεν πρέπει να υπερβείς το 120 (αλλιώς δεν "πατάει" καλά/σωστά το λάστιχο στο δρόμο με αποτέλεσμα μειωμένη πρόσφυση).
Ελπίζω να λύθηκε η απορία.
Όσο για τα τακάκια πίσω, ναι μπορούν να μπουν ημιμεταλικά ή ακόμα και (σκληρά) μεταλλικά. Θα φας πιο γρήγορα το δίσκο και πιθανόν να έχεις και "γρυλίσματα". Αλλά το φρένο θα ... "δαγκώνει"! Το ίδιο μπορείς να κάνεις και μπροστά. Θα έχεις την εντύπωση ότι έβαλες ... τετραπίστονες!
« Last Edit: Δευτέρα 19 Μάιος 2008, 17:55:09 μμ by Chris_de_Ze »
Ιδρυτικό μέλος HTC. XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.