Hellas Transalp Forum

Τι θα έκανε την μηχανή σου καλύτερη?

επισκέπτης · 35881

DRAKE RAMORE

  • Guest
on: Κυριακή 18 Μάιος 2008, 00:34:56 πμ
Εντάξει το ξέρω... όλων οι μοτοσυκλέτες είναι οι καλύτερες, αλλιώς δεν θα τις είχαν επιλέξει.

-Αλλα ποιο σημείο της δικής σου θα ήθελες να βελτιώσεις?
-Που έκανε λάθος ή παράλειψη το εργοστάσιο και το διορθωσες?
-Τι βελτιώσεις έχεις κάνει?
-Απέδωσαν?



Offline tserts

  • Θιασώτης του τραμπουκισμού
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3530
  • Transalp GS Forum
Reply #1 on: Κυριακή 18 Μάιος 2008, 03:48:20 πμ
Όλες οι "βελτιώσεις" καλές είναι και το κυριότερο μας φέρνουν πιό κοντά στις μηχανές μας (είναι ένα είδος customization/personalization)..  ;)

Απο αυτά που έχω κάνει εγώ, κορυφαίο και απαραίτητο για τις 600άρες θεωρώ την αλλαγή του μπροστινού γραναζιού σε 16άρι, αφού ταξιδεύει πολύ πιο άνετα και οικονομικά η γριά έτσι..

Τα φώτα ξένου είναι το δεύτερο πιο απολαυστικό δωράκι που της έχω κάνει.. Και τη μέρα αλλά κυρίως το βράδυ, "ανοίγουν" οι δρόμοι χωρίς κόπο και βλέπεις πολύ καλύτερα από τα μαμά...


Το δικό μου φόρουμ κερδίζει το δικό σου φόρουμ και είναι πιο δυνατό.


Offline haniotis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 610
Reply #2 on: Κυριακή 18 Μάιος 2008, 06:42:47 πμ
Τα φώτα ξένου είναι το δεύτερο πιο απολαυστικό δωράκι που της έχω κάνει.. Και τη μέρα αλλά κυρίως το βράδυ, "ανοίγουν" οι δρόμοι χωρίς κόπο και βλέπεις πολύ καλύτερα από τα μαμά...

Αν ήταν και λίγο πιό συμμαζεμένο το φώς τους που να μην σκοτώνουν.....


Success is just like being pregnant.
Everybody congratulates you,
but nobody knows how many times you were F****D


Offline Βάιος ο Βραδύπους_ΤΑ

  • Απο
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2457
  • Tie wrap friendly
Reply #3 on: Κυριακή 18 Μάιος 2008, 07:33:12 πμ
βασικα τα xenon και σε μενα ειναι το καλυτερο δωρο και στους δυο μας ,τωρα αμα της βρω και ενα οικοομικο διπλο σταντ θα ειναι ακομη καλυτερα ,ισως και εναν καλυτερο οδηγο να την καβαλαει  ;D ;D ;D





Πάντα να αφήνεις κάποιον άλλον να οργανώνει τις εκδρομές και τα ταξίδια. Μετά θα έχεις κάποιον να βρίζεις.


Offline Chtech

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1378
  • Honda XL650V 2004 Black
Reply #4 on: Κυριακή 18 Μάιος 2008, 10:11:12 πμ
Ρωτάς κάτι που είναι εντελώς υποκειμενικό. Κάτι που θεωρώ εγώ ότι θα έκανε την μηχανή μου καλύτερη για κάποιον άλλον να μην είναι τόσο μεγάλης σημασίας. Τέλος πάντων έγω την βελτίωσα στα φώτα της με φώτα xenon, στα φρένα της όπου και έβαλα σωληνάκια υψιλής πίεσης, και  εξάτμιση(remus revolution) και φίλτρο ελευθέρας(KN), ελατήρια μπρος - πίσω (hyperpro) , ακόμα ψηλή ζελατίνα και κάγκελα μπρος και πίσω και ένα ακόμα που δεν έχω βάλει αλλά θα γίνει στο άμεσο μέλλον είναι να βάλω και ένα διπλό σταντ. Όλα αυτά εγώ προσωπικά πιστεύω πως βελτιώνουν και την μηχανή αλλά και τον τρόπο οδηγησή της που γίνεται πιο απολαυστικός και πιο ασφαλές.



DRAKE RAMORE

  • Guest
Reply #5 on: Κυριακή 18 Μάιος 2008, 15:32:24 μμ
Υποκειμενικές απαντήσεις ζητάω ;)



Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #6 on: Κυριακή 18 Μάιος 2008, 16:28:56 μμ
Απόστολε είναι ωραία μεν αυτή η ερώτηση, αλλά  νομίζω ότι δεν θα μπορεί να απαντηθεί σε ένα ΜΟΝΟ νήμα.
Θα πρέπει να ανατρέξεις σε αρκετά άλλα νήματα, που λέμε τις απόψεις μας, με πιο πολλές λεπτομέριες, με πιο πολλές διαφωνίες και σε πιο συγκεκριμένα θέματα. Εδώ θα χάσουμε την μπάλα "άι θινκ"...  :goofy: :goofy: :goofy:


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


DRAKE RAMORE

  • Guest
Reply #7 on: Κυριακή 18 Μάιος 2008, 17:09:56 μμ
Για να μην χάσουμε την μπάλα....και που να την βρούμε μετά, και να μην χαλάω και το section των μηχανολογικοηλεκτρολογικοβελτιωσεωνκαντομόνοςσουαξεσουάρ, και επειδή κουβεντούλα κάνω απλώς,και γνωριζω πως όλα έχουν απαντηθεί το μετακινώ στην κουβεντούλα να γίνεται...ελπίζω να μην πειράξει κανέναν....μετα μένει μόνο το εκτός θέματος...


Φιλικά.




Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #8 on: Κυριακή 18 Μάιος 2008, 19:15:08 μμ
Υπάρχει ήδη και ένα άλλο παρόμοιο thread που έχει σχεδόν (όχι ακριβώς αλλά εν μέρει) ίδιο αντικείμενο και σκοπό (όσον αφορά το ένα σκέλος του θέματος).


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline junior CAESAR

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1309
  • ...¨Οποιος έχει μυαλό το προστατεύει!!
Reply #9 on: Δευτέρα 19 Μάιος 2008, 13:50:15 μμ
Εγω νομιζω οτι το ΤΑ θελει λιγο ποιο φαρδυ το πισω λαστιχο και σκοπευω να το κανω...μιας και ειμαι σε αναζητηση ελαστικων.
Επισης σκοπευω να αλλαξω και το πισω φρενο.


Salonica Iron Club

ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑΞΙ
Η ΑΣΚΟΠΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΠΩΛΕΙΑ ΖΩΗΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΜΑΣ
ΠΡΟΣΟΧΗ!
ΜΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΠΟΤΕ ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΣΟΒΑΡΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ


Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9900
Reply #10 on: Δευτέρα 19 Μάιος 2008, 14:09:03 μμ
Εγω νομιζω οτι το ΤΑ θελει λιγο ποιο φαρδυ το πισω λαστιχο και σκοπευω να το κανω...μιας και ειμαι σε αναζητηση ελαστικων.
Επισης σκοπευω να αλλαξω και το πισω φρενο.

Λάθος φίλε μου, θα έχει πρόβλημα αν το κάνεις αυτό.


Παύλος Καρούμπης


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #11 on: Δευτέρα 19 Μάιος 2008, 15:14:07 μμ
Εδώ η Χόντα για να βάλει στο νέο ΤΑ700 λάστιχο 130-80/17 πίσω (αντί 120-90/17 που είχε στα ΤΑ400/600/650), αναγκάστηκε και έβαλε φαρδύτερη ζάντα 3.50'' (αντί 2.50'' που είχε στα ΤΑ400/600/650).
Άρα για τί φαρδύτερο λάστιχο μιλάμε σε μια ζάντα 2.50''?

Το πίσω φρένο είναι ολόιδιο με το ΑΤ750 (που είναι και βαρύτερο). Δεν χρειάζεται μεγαλύτερο γιατί θα μπλοκάρει συχνά και εύκολα οπότε στην ουσία ... δεν θα έχεις πίσω φρένο!
« Last Edit: Δευτέρα 19 Μάιος 2008, 15:20:29 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline junior CAESAR

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1309
  • ...¨Οποιος έχει μυαλό το προστατεύει!!
Reply #12 on: Δευτέρα 19 Μάιος 2008, 17:17:48 μμ
Εδώ η Χόντα για να βάλει στο νέο ΤΑ700 λάστιχο 130-80/17 πίσω (αντί 120-90/17 που είχε στα ΤΑ400/600/650), αναγκάστηκε και έβαλε φαρδύτερη ζάντα 3.50'' (αντί 2.50'' που είχε στα ΤΑ400/600/650).
Άρα για τί φαρδύτερο λάστιχο μιλάμε σε μια ζάντα 2.50''?

Το πίσω φρένο είναι ολόιδιο με το ΑΤ750 (που είναι και βαρύτερο). Δεν χρειάζεται μεγαλύτερο γιατί θα μπλοκάρει συχνά και εύκολα οπότε στην ουσία ... δεν θα έχεις πίσω φρένο!

Τοτε μηπως να αλλαξω τακακια στο πισω φρενο?Οσο για το λαστιχο νομιζω 1 με2 νουμερα ποιο φαρδυ δεν θα ειχε καλυτερο κρατημα?


Salonica Iron Club

ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑΞΙ
Η ΑΣΚΟΠΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΠΩΛΕΙΑ ΖΩΗΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΜΑΣ
ΠΡΟΣΟΧΗ!
ΜΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΠΟΤΕ ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΣΟΒΑΡΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ


Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #13 on: Δευτέρα 19 Μάιος 2008, 17:28:04 μμ
Εδώ η Χόντα για να βάλει στο νέο ΤΑ700 λάστιχο 130-80/17 πίσω (αντί 120-90/17 που είχε στα ΤΑ400/600/650), αναγκάστηκε και έβαλε φαρδύτερη ζάντα 3.50'' (αντί 2.50'' που είχε στα ΤΑ400/600/650).
Άρα για τί φαρδύτερο λάστιχο μιλάμε σε μια ζάντα 2.50''?

Το πίσω φρένο είναι ολόιδιο με το ΑΤ750 (που είναι και βαρύτερο). Δεν χρειάζεται μεγαλύτερο γιατί θα μπλοκάρει συχνά και εύκολα οπότε στην ουσία ... δεν θα έχεις πίσω φρένο!
Παιδιά πριν από 6 χρόνια που αγόρασα την "Μικρούλα" μου είχα πάρει και το περιοδικό "ΜΟΤΟ" για να έχω έναν "μπούσουλα".
Αυτό το τεύχος είναι από τόοοοτε που πρωτοήρθε το 400 στην Ελλάδα (όχι από Σαρακάκη).
Για το μέγεθος του πίσω λάστιχου γράφει για 130/80-17,65s.

Και εγώ ενώ στην αρχή φορούσε 130 (και έβαλα άλλες 2-3  φορές 130) τώρα έχω βάλει (2 φορές) 120 … για λιγότερο βάρος (!) λίγο παραπάνω αυτονομία ….

Πληροφοριακά ρωτάω και όχι για να σας αμφισβητήσω…  :eusa_naughty: :eusa_naughty: :eusa_naughty:


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


DRAKE RAMORE

  • Guest
Reply #14 on: Δευτέρα 19 Μάιος 2008, 17:30:40 μμ
Έκοψες την τελική ρε μπατζανάκη......τώρα όλοι θα αναρωτιούνται γιατί τους περνάμε :goofy:



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #15 on: Δευτέρα 19 Μάιος 2008, 17:44:53 μμ
Για το μέγεθος του πίσω λάστιχου γράφει για 130/80-17 65s.
... Πληροφοριακά ρωτάω και όχι για να σας αμφισβητήσω…

Το έχουμε ξαναναφέρει κάπου εδώ μέσα αλλά ας το ξαναπούμε σχετικά με τη διάσταση 130 που έγινε 120.

Επειδή το είχα ψάξει τότε, όταν η Χόντα (τα παλιά εκείνα χρόνια) συνιστούσε 130 πίσω, τα λάστιχα τότε (που συνιστούσε) ήταν bias ply (και όχι radial όπως σήμερα), το οποίο σημαίνει διαφορετική κατασκευή ελαστικού και διαφορετικό δέσιμο των "λινών" και διαφορετική καμπυλότητα πέλματος στην 2.50'' ζάντα.
Με radial λάστιχο, η κατασκευή του ελαστικού είναι τελείως διαφορετική, και για να έχεις τη σωστή καμπυλότητα στο πέλμα σε μια ζάντα 2.50'' δεν πρέπει να υπερβείς το 120 (αλλιώς δεν "πατάει" καλά/σωστά το λάστιχο στο δρόμο με αποτέλεσμα μειωμένη πρόσφυση).

Ελπίζω να λύθηκε η απορία.

Όσο για τα τακάκια πίσω, ναι μπορούν να μπουν ημιμεταλικά ή ακόμα και (σκληρά) μεταλλικά. Θα φας πιο γρήγορα το δίσκο και πιθανόν να έχεις και "γρυλίσματα". Αλλά το φρένο θα ... "δαγκώνει"! Το ίδιο μπορείς να κάνεις και μπροστά. Θα έχεις την εντύπωση ότι έβαλες ... τετραπίστονες!
« Last Edit: Δευτέρα 19 Μάιος 2008, 17:55:09 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline FrankAigaleo

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 227
Reply #16 on: Δευτέρα 19 Μάιος 2008, 17:54:52 μμ
Οταν σκεφτεις να βελτιωσεις το μηχανακι σου η καλυτερη βελτιωση ειναι να παρεις ενα καινουριο 8) 8) 8)


Πηρες την καρδια μου, πηρες το μυαλο μου, παρε να φορας και το πουκαμισο μου


DRAKE RAMORE

  • Guest
Reply #17 on: Δευτέρα 19 Μάιος 2008, 17:59:05 μμ
Καινούριο είναι :2cool:



Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4162
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #18 on: Δευτέρα 19 Μάιος 2008, 18:02:49 μμ

.... ημιμεταλικά ή ακόμα και (σκληρά).... το φρένο θα ... "δαγκώνει"!
Χρήστο το τακακι όταν είναι μαλακό δεν φρενάρει καλύτερα;


Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #19 on: Δευτέρα 19 Μάιος 2008, 19:27:25 μμ
Χρήστο το τακακι όταν είναι μαλακό δεν φρενάρει καλύτερα;
Τα (σκληρά) μεταλλικά τακάκια έχουν μεγαλύτερο συντελεστή τριβής από τα απλά. Δαγκώνουν, δεν φρενάρουν! Τρώνε όμως εύκολα τους δίσκους και άρα ... δεν συμφέρουν!
« Last Edit: Δευτέρα 19 Μάιος 2008, 19:29:11 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #20 on: Δευτέρα 19 Μάιος 2008, 21:14:46 μμ
Χρήστο το τακακι όταν είναι μαλακό δεν φρενάρει καλύτερα;


  Κι εγώ αυτό ξέρω, ότι τα μαλακά τακάκια πιάνουν καλύτερα, με τίμημα όμως ότι τρώγονται γρηγορότερα.




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline siflis (Σταυρος)

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 462
Reply #21 on: Δευτέρα 19 Μάιος 2008, 21:25:18 μμ
Το μαλακο τακακι δεν τρωει τον δισκο.Αλλα στα χιλιομετρα η οταν ζεσταθει αρκετα θα σε πουλισει οταν το χρειαστεις.


The transact side of life
The TRANSALP side of life


Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #22 on: Δευτέρα 19 Μάιος 2008, 23:12:54 μμ
Έκοψες την τελική ρε μπατζανάκη......τώρα όλοι θα αναρωτιούνται γιατί τους περνάμε :goofy:

Άμα σου πω ότι γράφει 172 θα με πιστέψεις;;; :o :o :o


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #23 on: Δευτέρα 19 Μάιος 2008, 23:15:25 μμ
Το έχουμε ξαναναφέρει κάπου εδώ μέσα αλλά ας το ξαναπούμε σχετικά με τη διάσταση 130 που έγινε 120.

Επειδή το είχα ψάξει τότε, όταν η Χόντα (τα παλιά εκείνα χρόνια) συνιστούσε 130 πίσω, τα λάστιχα τότε (που συνιστούσε) ήταν bias ply (και όχι radial όπως σήμερα), το οποίο σημαίνει διαφορετική κατασκευή ελαστικού και διαφορετικό δέσιμο των "λινών" και διαφορετική καμπυλότητα πέλματος στην 2.50'' ζάντα.
Με radial λάστιχο, η κατασκευή του ελαστικού είναι τελείως διαφορετική, και για να έχεις τη σωστή καμπυλότητα στο πέλμα σε μια ζάντα 2.50'' δεν πρέπει να υπερβείς το 120 (αλλιώς δεν "πατάει" καλά/σωστά το λάστιχο στο δρόμο με αποτέλεσμα μειωμένη πρόσφυση).

Ελπίζω να λύθηκε η απορία.


Λύθηκε, λύθηκε και σε (ξανα) ευχαριστώ !!!  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


DRAKE RAMORE

  • Guest
Reply #24 on: Δευτέρα 19 Μάιος 2008, 23:43:45 μμ
Άμα σου πω ότι γράφει 172 θα με πιστέψεις;;; :o :o :o

Φυσικάααααά.....αφού με συμφέρει :badgrin:

Πάντως αυτά που μου έγραψες όταν σε ρώτησα για τις ταχύτητες ισχύουν στο έπακρο....είναι ακριβώς έτσι ;)