Hellas Transalp Forum

ΕΞΑΤΜΙΣΗ ??

shadow.gr · 26797

Offline shadow.gr

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 9
on: Παρασκευή 25 Μάιος 2007, 20:54:05 μμ
ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΙΡΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΝΑ ΔΩΡΑΚΙ ΣΤΗΝ ΚΑΛΗ ΜΟΥ... ΚΑΙ ΚΑΤΕΛΗΞΑ ΣΕ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΙΑ...?
MIVV,REMUS H SEBRING? ???

ΓΙΑ ΠΕΣΤΕ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΕΧΕΤΕ ΒΑΛΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ??ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ?


......''Only a Biker knows why a dog sticks his head out of a car window.'' ............


toshmagic

  • Guest
Reply #1 on: Παρασκευή 25 Μάιος 2007, 21:11:19 μμ
ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΙΡΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΝΑ ΔΩΡΑΚΙ ΣΤΗΝ ΚΑΛΗ ΜΟΥ... ΚΑΙ ΚΑΤΕΛΗΞΑ ΣΕ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΙΑ...?
MIVV,REMUS H SEBRING? ???

ΓΙΑ ΠΕΣΤΕ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΕΧΕΤΕ ΒΑΛΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ??ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ?

Κατ΄εμέ να βάλεις BSM FUTURE (από Γερμανία), μακράν καλύτερη από αισθητική, βάρος, απόδοση χωρίς καμία άλλη μετατροπή, με προσθαιφαιρούμενο σιγαστήρα. Βελτιωμένο ροπή σε όλο το φάσμα χαμηλά-ψηλά και "ανδρικός θόρυβος"




Offline vag11

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 58
Reply #2 on: Παρασκευή 25 Μάιος 2007, 22:48:22 μμ
ενάμιση χρόνο έχω βάλει τη Mivv Titanium και ειμαι πολύ ευχαριστημένος! θα έλεγα ότι έχει όλα αυτα που λέει ο Τόλης για τη γερμανική, απλα τη θεωρώ και αισθητικά πιο όμορφη...  ;)


Βαγγέλης Αγγελής
NC 750X '14


Offline shadow.gr

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 9
Reply #3 on: Κυριακή 27 Μάιος 2007, 13:30:15 μμ
...για την mivv ελεγα και εγω την αλουμινιο λογω και της τιμης της..επειδη εχω σιδερα πισω για βαλιτσες θα εχω προβλημα?κανενα site ξερετε για να δω τιμες και εξω??


......''Only a Biker knows why a dog sticks his head out of a car window.'' ............


okeanos

  • Guest
Reply #4 on: Κυριακή 27 Μάιος 2007, 14:51:41 μμ
εγώ πάντως δεν θα άλλαζα την εξάτμιση για λόγους αισθητικής... αλλάζει έτσι η εμφάνηση της μηχανής, μιας μηχανής με θαυμαστές και club, που έχουν λόγους να την κατέχουν και να την θαυμάζουν! και όταν σε ένα φανάρι είμαι δίπλα σε ένα οποιοδήποτε μοντέλο ΤΑ, i cann't take my eyes off of you...you'been that heaven to touch!
δεν λέω, και άλλες μηχανές είναι εντυπωσιακές πάντως!



Offline eXoTiC

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 452
  • Γιώργος Κανελλάκης Tiger1050 2010
Reply #5 on: Κυριακή 27 Μάιος 2007, 20:35:11 μμ
Κατ΄εμέ να βάλεις BSM FUTURE (από Γερμανία), μακράν καλύτερη από αισθητική, βάρος, απόδοση χωρίς καμία άλλη μετατροπή, με προσθαιφαιρούμενο σιγαστήρα. Βελτιωμένο ροπή σε όλο το φάσμα χαμηλά-ψηλά και "ανδρικός θόρυβος"

Φίλε μου αυτή την εξάτμηση φοράς στο ΤΑ σου; Θα μπορούσες να ανεβάσεις μερικές φώτο;


Αν το πάθημα (δικό μας ή φίλων) δε μας γίνεται μάθημα τότε είμαστε άξιοι της μοίρας μας! Φοράτε κράνος!


toshmagic

  • Guest
Reply #6 on: Κυριακή 27 Μάιος 2007, 21:14:25 μμ
Φίλε μου αυτή την εξάτμηση φοράς στο ΤΑ σου; Θα μπορούσες να ανεβάσεις μερικές φώτο;

Αυτή φοράω, την είχα πάρει το 2001 από Γερμανία είναι ακριβώς αυτή της φωτογραφία που έβαλα.
Με την πρώτη ευκαιρία θα ανεβάσω μερικές φωτό



Offline eXoTiC

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 452
  • Γιώργος Κανελλάκης Tiger1050 2010
Reply #7 on: Κυριακή 27 Μάιος 2007, 21:18:59 μμ
Ευχαριστώ! Είσαι ευχαριστιμένος? Οδηγάς και κανένα άλλο ΤΑ και δε βλέπεις να χάνεις στα χαμηλά? Τιμή?


Αν το πάθημα (δικό μας ή φίλων) δε μας γίνεται μάθημα τότε είμαστε άξιοι της μοίρας μας! Φοράτε κράνος!


Offline shadow.gr

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 9
Reply #8 on: Δευτέρα 28 Μάιος 2007, 20:43:16 μμ
εγώ πάντως δεν θα άλλαζα την εξάτμιση για λόγους αισθητικής... αλλάζει έτσι η εμφάνηση της μηχανής, μιας μηχανής με θαυμαστές και club, που έχουν λόγους να την κατέχουν και να την θαυμάζουν! και όταν σε ένα φανάρι είμαι δίπλα σε ένα οποιοδήποτε μοντέλο ΤΑ, i cann't take my eyes off of you...you'been that heaven to touch!
δεν λέω, και άλλες μηχανές είναι εντυπωσιακές πάντως!

 :)
....συνφωνω και γω μαζι σου απλα ελεγα να την κανω ενα μικρο δωρακι... ::) παντως και με την mivv δεν ειναι ασχημη ε? ???


......''Only a Biker knows why a dog sticks his head out of a car window.'' ............


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #9 on: Τετάρτη 30 Μάιος 2007, 14:56:06 μμ
Κε shadow η εξατμίσή θέλει αλλαγή η θεωρείς οτι το δωράκι θα την αλλάξει προς το καλύτερο?
Καταρχήν συμφωνώ με τον Σταύρο οτι η εμφάνιση της Τ.Α είναι μοναδική και αυτό το οφείλει ΚΑΙ στην εξατμισή της.
Τα περί βελτίωσης απόδοσης - ροπής θα τα δεχόμουν αν γινόταν δυναμομέτρηση γιατί
η άλλαγή του ήχου σε κάνει να πιστεύεις οτι έχεις κανα γκάζι ενώ είσαι στα ίδια(Τόλη
με συγχωρείς χωρίς παρεξήγηση.)
Τέλος νομίζω ότι τα λεφτά που χρειάζονται είναι αρκετά και στο φινάλε πάλι Τ.Α.
θα ΄χεις .(με πιό <<αντρικό>> ήχο.) :salut:


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline Γιάννης Σταυρουλάκης

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4154
  • by Jstavrou
Reply #10 on: Τετάρτη 30 Μάιος 2007, 15:32:03 μμ
Μιας και το θέμα είναι η εξάτμιση θα σς γράψω κι εγώ τον προβληματισμό μου εδώ.

Πιστεύω οτι ένα πρόβλημα που έχει το ΤΑ είναι οτι κινδυνεύει μέχρι και με εγκαύματα το δεξί πόδι του/της συνεπιβάτη/ιδος. Ειδικά εάν είναι ξεκάλτσωτος και με σορτσάκι, όπως είναι συνήθως το καλοκαίρι δηλαδή σε μικρές διαδρομές. Δηλαδή το τελικό της εξάτμισης ζεστένεται υπερβολικά. Μία λύση που έχει κάνει ένας φίλος το να το τυλίξει με αμιαντόπανο, θεωρώ οτι είναι λάθος γιατί έτσι δεν την αφήνει να κρυώσει. Το να αλλάξω και να βάλω MIVV είναι μία επιλογή. Που όμως κοστίζει ένα 400άρι ευρώπουλα πάνω- κάτω και δυστυχώς μετά η εξάτμισή μου δεν θα είναι το γνωστό δίκανο το σήμα κατατεθέν του ΤΑ, οπότε δεν μου αρέσει σαν επιλογή. Σε πολλές μηχανές, όπως Vara & Vstrom υπάρχει πάνω από την εξέτμιση ένα άλλο κάλυμα που δεν ξέρω από τι υλικό είναι φτιαγμένο και το οποίο θα μου άρεσε να μπορούσε να προσαρμοστεί πάνω στο τελικό του ΤΑ. Ετσι και ο αέρας θα κυκλοφορεί κάτω από το "κάλυμα" αυτό και θα ψύχεται η εξάτμιση και το κάλυμα θα προστατεύει τον 2ο αναβάτη από εγκαύματα. Επίσης κάτι σημαντικό από αισθητική σκοπιά, είναι οτι παραμένει το δίκανο. Ξέρετε κάποιον που να κάνει αυτή την "πατέντα" ή έχετε να προτίνεται κάτι άλλο?

Ευχαριστώ


There are 3 kinds of people.
Those who MAKE things happen.
Those who WATCH what happens.
Those who WONDER what happened.
Μέλος Κ.Τ. XL650V


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #11 on: Τετάρτη 30 Μάιος 2007, 15:38:37 μμ
Καλησπέρα Γιάννη.
Η βάση για τριπλέτα λειτουργεί και σαν προστατευτικό (ψηλά κοντά στη σέλα.)και εξυπηρετεί στο φόρτωμα ,(κάνει και γιά σαμάρια).


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline Γιάννης Σταυρουλάκης

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4154
  • by Jstavrou
Reply #12 on: Τετάρτη 30 Μάιος 2007, 15:47:36 μμ
Καλησπέρα Γιάννη.
Η βάση για τριπλέτα λειτουργεί και σαν προστατευτικό (ψηλά κοντά στη σέλα.)και εξυπηρετεί στο φόρτωμα ,(κάνει και γιά σαμάρια).

Μπα. Εχω τέτοια βάση δεν κάνει τίποτα. Σκέψου μόνο το πόδι που πατάει στο πίσω μαρσπιέ. Εκεί που βρίσκεται ο αστράγαλος του συνοδηγού. Τίποτα δεν τον προστατεύει.


There are 3 kinds of people.
Those who MAKE things happen.
Those who WATCH what happens.
Those who WONDER what happened.
Μέλος Κ.Τ. XL650V


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #13 on: Τετάρτη 30 Μάιος 2007, 15:58:39 μμ
Μπα. Εχω τέτοια βάση δεν κάνει τίποτα. Σκέψου μόνο το πόδι που πατάει στο πίσω μαρσπιέ. Εκεί που βρίσκεται ο αστράγαλος του συνοδηγού. Τίποτα δεν τον προστατεύει.

Αν κοιτάξεις προσεκτικά, στο πίσω μέρος της εξάτμισης σε εκείνο το σημείο υπάρχει μια μικρή τρυπίτσα από όπου διαφεύγει καυτός αέρας. Η τρυπίτσα αυτή εξυπηρετεί (και είναι χρήσιμη) για να διαφεύγει η εσωτερική υγρασία από την εξάτμιση ώστε να μην σκουριάζει και φθείρεται εσωτερικά. Μήπως αυτή η τρυπίτσα φταίει για το κάψιμο του συνεπιβάτη? Αν ναί τότε ίσως μπορούσε εκεί να προσαρμοστεί κάποιο μικρό σωληνάκι που να διοχετεύει τον καυτό αέρα προς άλλη κατεύθυνση. Η τρυπίτσα πάντως δεν πρέπει να κλειστεί.

Παλιότερα, (προσπαθώντας να βρούμε κάποια άλλη λύση) στο ΤΑ650 του Τόλη (toshmagic) είχαμε προσπαθήσει (μια Κυριακή) με αμίαντο και υαλόπανα να "χτίσουμε" ένα προστατευτικό τείχος για τα πόδια του συνεπιβάτη αλλά το σύστημα δεν απέδωσε τα αναμενόμενα! (...Τόλη το θυμάσαι?)
« Last Edit: Τετάρτη 30 Μάιος 2007, 16:00:51 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


toshmagic

  • Guest
Reply #14 on: Τετάρτη 30 Μάιος 2007, 16:07:08 μμ
Αν κοιτάξεις προσεκτικά, στο πίσω μέρος της εξάτμισης σε εκείνο το σημείο υπάρχει μια μικρή τρυπίτσα από όπου διαφεύγει καυτός αέρας. Η τρυπίτσα αυτή εξυπηρετεί (και είναι χρήσιμη) για να διαφεύγει η εσωτερική υγρασία από την εξάτμιση ώστε να μην σκουριάζει και φθείρεται εσωτερικά. Μήπως αυτή η τρυπίτσα φταίει για το κάψιμο του συνεπιβάτη? Αν ναί τότε ίσως μπορούσε εκεί να προσαρμοστεί κάποιο μικρό σωληνάκι που να διοχετεύει τον καυτό αέρα προς άλλη κατεύθυνση. Η τρυπίτσα πάντως δεν πρέπει να κλειστεί.

Παλιότερα, (προσπαθώντας να βρούμε κάποια άλλη λύση) στο ΤΑ650 του Τόλη (toshmagic) είχαμε προσπαθήσει (μια Κυριακή) με αμίαντο και υαλόπανα να "χτίσουμε" ένα προστατευτικό τείχος για τα πόδια του συνεπιβάτη αλλά το σύστημα δεν απέδωσε τα αναμενόμενα! (...Τόλη το θυμάσαι?)

Και βέβαια το θυμάμαι.
Επίσης και την αριστοτεχνική δουλειά που έκανες για να προσαρμοστεί΄το προστατευτικό όχι εις βάρος της αισθητικής και πράγματι ήταν όμορφο αλλά δεν έκανε και πολύ δουλειά.
Πολύ θερμοκρασία βγαίνει και από το καζανάκι.

Τώρα με το μπουρί πίσω το πρόβλημα έχει εξαφανιστεί σχεδόν






Offline vag11

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 58
Reply #15 on: Τετάρτη 30 Μάιος 2007, 16:48:56 μμ
Αυτό το θέμα με το κάψιμο (και συνεπώς τη μουρμούρα  ;) καλοκαιριάτικα!) απο τη συμεπιβάτη είναι και ο μόνος μπελάς που είχα, μέχρι να αλλάξω βέβαια τελικό εξάτμισης! Μιλώντας με το Τόλη πέρυσι και μετά απο αποτυχημένες πατέντες προστασίας κατέληξα στη Mivv. Το πρόβλημα λύθηκε μιας και στο χώρο του δεξιου μαρπιέ του συνεπιβάτη δεν υπάρχει πλεον αυτός ο τεράστιος όγκος της μαμίσιας που εκπέμπει ανυπόφορη ζέστη, αλλά ένα εμφανώς μικρότερος σωλήνας που ενώνει τελικό με καζανάκι! Μάλιστα όπως φαίνεται και στη φωτό που έχει ποστάρει ο shadow είναι και πιο μακρια από το μαρπιέ... Και εγώ προβληματίστηκα πολύ πριν, μιας και είμαι κατά τωνν after market, αλλά σε αυτή την περίπτωση δεν υπήρχε επιλογή!


Βαγγέλης Αγγελής
NC 750X '14


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #16 on: Τετάρτη 30 Μάιος 2007, 17:35:04 μμ
Αυτό το θέμα με το κάψιμο (και συνεπώς τη μουρμούρα  ;) καλοκαιριάτικα!) απο τη συμεπιβάτη είναι και ο μόνος μπελάς που είχα, μέχρι να αλλάξω βέβαια τελικό εξάτμισης! Μιλώντας με το Τόλη πέρυσι και μετά απο αποτυχημένες πατέντες προστασίας κατέληξα στη Mivv. Το πρόβλημα λύθηκε μιας και στο χώρο του δεξιου μαρπιέ του συνεπιβάτη δεν υπάρχει πλεον αυτός ο τεράστιος όγκος της μαμίσιας που εκπέμπει ανυπόφορη ζέστη, αλλά ένα εμφανώς μικρότερος σωλήνας που ενώνει τελικό με καζανάκι! Μάλιστα όπως φαίνεται και στη φωτό που έχει ποστάρει ο shadow είναι και πιο μακρια από το μαρπιέ... Και εγώ προβληματίστηκα πολύ πριν, μιας και είμαι κατά τωνν after market, αλλά σε αυτή την περίπτωση δεν υπήρχε επιλογή!

   Και από επιδόσεις-λειτουργία-θόρυβο τι γίνεται?




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline eXoTiC

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 452
  • Γιώργος Κανελλάκης Tiger1050 2010
Reply #17 on: Τετάρτη 30 Μάιος 2007, 19:24:20 μμ
Γίνεται να ανεβάσει κανείς καμοια φώτο να δούμε πώς φαίνετε πάνω στο ΤΑ


Αν το πάθημα (δικό μας ή φίλων) δε μας γίνεται μάθημα τότε είμαστε άξιοι της μοίρας μας! Φοράτε κράνος!


toshmagic

  • Guest
Reply #18 on: Πέμπτη 31 Μάιος 2007, 09:12:43 πμ
Γίνεται να ανεβάσει κανείς καμοια φώτο να δούμε πώς φαίνετε πάνω στο ΤΑ





Offline vag11

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 58
Reply #19 on: Πέμπτη 31 Μάιος 2007, 11:19:24 πμ
   Και από επιδόσεις-λειτουργία-θόρυβο τι γίνεται?
Δεν εχω να σχολιάσω κάτι αρνητικό σε επιδόσεις-λειτουργία, το αντίθετο μάλιστα. Στις χαμηλές δεν διαπίστωσα κάποια διαφορά αλλά στις ψηλές αυξήθηκε, απο 102-103ΚΗΜ στις 5.000rpm με 5η τώρα βγάζει 107-108. Αναλόγως προέκυψε και αύξηση της αυτονομίας... Οσο για το θόρυβο αλλα και την αισθητική ο καθένας θα έχει την άποψη του  ;)


Βαγγέλης Αγγελής
NC 750X '14


Offline nikosr

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 810
Reply #20 on: Πέμπτη 31 Μάιος 2007, 11:55:11 πμ
Κι΄όμως κατά βάθος κάπου υπάρχει λάθος....
άλλαξες και βήμα στα γρανάζια σου?
δεν εξηγείται διαφορετικά...



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #21 on: Πέμπτη 31 Μάιος 2007, 12:45:54 μμ
Δεν εχω να σχολιάσω κάτι αρνητικό σε επιδόσεις-λειτουργία, το αντίθετο μάλιστα. Στις χαμηλές δεν διαπίστωσα κάποια διαφορά αλλά στις ψηλές αυξήθηκε, απο 102-103ΚΗΜ στις 5.000rpm με 5η τώρα βγάζει 107-108. Αναλόγως προέκυψε και αύξηση της αυτονομίας... Οσο για το θόρυβο αλλα και την αισθητική ο καθένας θα έχει την άποψη του  ;)

Αυτο που λες Βαγγελη, δεν μπορει να συμβαινει...
Δηλαδη η μηχανη στις ιδιες στροφες να βγαζει περισσοτερα χιλιομετρα...
Ειναι αδυνατον.

Εκτος και αν αλλαξες κατι στο βημα (γραναζια, νεα λαστιχα (λιγο τραβηγμενο))


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Ευτύχης

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1053
Reply #22 on: Πέμπτη 31 Μάιος 2007, 13:27:03 μμ
απο 102-103ΚΗΜ στις 5.000rpm με 5η τώρα βγάζει 107-108.

Πως και μπορείς και μετράς με τόση ακρίβια τα χιλιόμετρα.
Παίζει ρόλο, είναι αισθητό αυτλο το ένα χλμ διαφορά.


Triumph Tiger 955i '05


Offline vag11

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 58
Reply #23 on: Πέμπτη 31 Μάιος 2007, 14:54:47 μμ
Σεβαστές οι ενστάσεις αλλά δεν έχω λόγο να σας παραμυθιάζω... Απλά αυτό με την 5η στις 5000 στροφές είναι κάτι που το παρατήρησα απο τις πρώτες μέρες που την άλλαξα και το αναφέρω... γρανάζια, κλπ δεν έχω αλλάξει... αλήθεια τα υπόλοιπα ΤΑ 650 τί ένδειξη έχουν σε αυτές τις στροφές? σε μένα απο λίγο μετα τα 100 έχει πάει στο αντίστοιχο πριν τα 110... φυσικά και είναι κατ' εκτίμηση τα 102-3 και 107-8  :) ας με δικαιώσει κάποιος ότι υπάρχει τεχνική εξήγηση!!!


Βαγγέλης Αγγελής
NC 750X '14


Offline eXoTiC

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 452
  • Γιώργος Κανελλάκης Tiger1050 2010
Reply #24 on: Δευτέρα 04 Ιούνιος 2007, 23:16:19 μμ
Μόνο ο Χρήστος σε σώνει τώρα!
Ευχαριστώ για τις φώτο. Την πρώτη δε μπορώ να τη  δω βέβαια αλλά οκ


Αν το πάθημα (δικό μας ή φίλων) δε μας γίνεται μάθημα τότε είμαστε άξιοι της μοίρας μας! Φοράτε κράνος!