Μιας και το θέμα είναι η εξάτμιση θα σς γράψω κι εγώ τον προβληματισμό μου εδώ.
Πιστεύω οτι ένα πρόβλημα που έχει το ΤΑ είναι οτι κινδυνεύει μέχρι και με εγκαύματα το δεξί πόδι του/της συνεπιβάτη/ιδος. Ειδικά εάν είναι ξεκάλτσωτος και με σορτσάκι, όπως είναι συνήθως το καλοκαίρι δηλαδή σε μικρές διαδρομές. Δηλαδή το τελικό της εξάτμισης ζεστένεται υπερβολικά. Μία λύση που έχει κάνει ένας φίλος το να το τυλίξει με αμιαντόπανο, θεωρώ οτι είναι λάθος γιατί έτσι δεν την αφήνει να κρυώσει. Το να αλλάξω και να βάλω MIVV είναι μία επιλογή. Που όμως κοστίζει ένα 400άρι ευρώπουλα πάνω- κάτω και δυστυχώς μετά η εξάτμισή μου δεν θα είναι το γνωστό δίκανο το σήμα κατατεθέν του ΤΑ, οπότε δεν μου αρέσει σαν επιλογή. Σε πολλές μηχανές, όπως Vara & Vstrom υπάρχει πάνω από την εξέτμιση ένα άλλο κάλυμα που δεν ξέρω από τι υλικό είναι φτιαγμένο και το οποίο θα μου άρεσε να μπορούσε να προσαρμοστεί πάνω στο τελικό του ΤΑ. Ετσι και ο αέρας θα κυκλοφορεί κάτω από το "κάλυμα" αυτό και θα ψύχεται η εξάτμιση και το κάλυμα θα προστατεύει τον 2ο αναβάτη από εγκαύματα. Επίσης κάτι σημαντικό από αισθητική σκοπιά, είναι οτι παραμένει το δίκανο. Ξέρετε κάποιον που να κάνει αυτή την "πατέντα" ή έχετε να προτίνεται κάτι άλλο?
Ευχαριστώ