Πρωινός πρωινος Νικόλα
Μιλάμε για κόστος ανταλλακτικών , οτι τα Χόντα είναι ακριβά σε ανταλλακτικά κλπ κλπ
Μια τρόμπα νερού για το 650 κοστίζει 200-250 ευρω ? δεν θυμάμαι ακριβώς κ αν υπάρχει και καινουργια .
Δε στόρυ:
Οταν αγόρασα την γριά μου , ενα Φίατ Μπράβα το 2000 μου είπαν οτι θέλει αλλαγή Ιμάντες κάθε 30.000 χλμ . Ελεος .
Την πρώτη φορά εγινε εντός εγγυήσεως και γλύτωσα την εργασία , κόστος υλικών 350 ευρώ.
Δλδ μια φορά το χρόνο για εμένα που τότε εκανα πάνω απο 30.000 χλμ το χρόνο.
Την δεύτερη φορά έτσουξε , 450 ευρω κόστος επειδή ενα τμήμα των οδηγών του ιμάντα χρονισμου είναι κ η τρόμοα νερου
που αλλάζει προληπτικά κάθε φορά.
Ομως αυτή τη φορά κ αφου το αυτοκινητο επιασε τα 100.000χλμ η αλλαγή πλέον γινόταν ανά 65000χλμ κ αν του άρεσαι,
πήρα κ ενα δεύτερο μικρό , τα χιλιομετρα μειώθηκαν και η αλλαγή πλέον γινεται στην 5 ετία.
Ομως στα 187.000 χλμ έχω αλλάξει 4 τρόμπες νερού στο ρημάδι το Φίατ. Προληπτικά πάντα.
Θέλω να πώ , γιατι ο Ιταλός μαφιόζος θεωρεί την τρόμπα νερού αναλώσιμο και ο Χοντας πρέπει να την θεωρεί τμήμα του σκελετού?
250 την χρεώνει η Χόντα? 140 ο Μαφιόζος.
Εχω δωσει δλδ καπου 600 ευρω για τρόμπες στα 185.000 χλμ , μια 650 να μην θέλει δλδ 200 ευρω στα 100.000 χλμ ? Τι ζητάμε δλδ
απο τα μηχανάκια ? όταν μάλιστα οι περισσότεροι αγνοούμε πληρως την ύπαρξη του γνήσιου αντιψυκτικού/ψυκτικου και βάζουμε ότι βρουμε απο διάφορα
χρωματιστα ζουμιά που βρίσκουμε σε ράφια σουπερμαρκετ, η που μας συστηνουν ασχετοι βενζινοπώλες η συνεργειάδες.
Αρα κατ΄ εμέ βαζεις ένα γνήσιο ανταλλακτικό κ ησυχάζεις με τον ένα χρόνο εγγύηση αγοράς, η επισκευάζεις την ηδη υπάρχουσα με κάποιο κίτ
αν δεν υπάρχουν τα κκπίνια, η θες να την σπρώξεις γρήγορα.