Hellas Transalp Forum

Ώρα για Service

Johnny_Nik · 381078

Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #275 on: Τρίτη 28 Μάιος 2013, 18:47:56 μμ
Επιστρέφω με κακά δυστυχώς νέα.... Μακάρι να βγώ λάθος όταν το λυθεί και επισήμως αλλά φοβάμαι ότι ζητάει ατέρμονα (λεφτά).

Έβγαλα τη ντίζα και ξαναδοκίμασα το κενό, που έχει το σιδεράκι που βγαίνει από τον ατέρμονα. Παίζει αριστερά δεξιά ως προς τον άξονά του περί το 1 χιλιοστό. Ίσως και πολύ λιγότερο. Όμως....

Μέσα έξω πάει σχεδόν 0.5 cm. Μάλλον μας την έκανε έ??   :( :(

Τελικά έβγαλα για μία ακόμη φορά τη ντίζα από την κάτω πλευρά της. Έβαλα τρυπάνι και δοκίμασα, αλλά καθότι το τρυπάνι ξεφόρτιστο δεν ανέβασα πάνω από 5χαω. Στο λίγο που ανέβασε έδειξε να κουνάει, αλλά ειναι πιθανό να κουνούσε λόγω του ότι έχανε στροφές το τρυπάνι όσο άδειαζε η μπαταρία.

Αφαίρεσα τη ντίζα από το κάλυμμα και καθάρισα τελείως το γράσσο. Δεν έβαλα φρέσκο καθώς μέσα στη φωλιά της είχε ήδη από το προηγούμενο. Φάνηκε να διορθώθηκε το πρόβλημα, για πολύ λίγο όμως αφού όταν βγήκα στο δρόμο, μετά από 200 μέτρα άρχισε τα "κόλπα". Ευρος 0~20 χαω και από εκεί και πάνω βράχος. Παρατήρησα ότι όταν κουνιόταν η βελόνα, εάν έπεφτα σε ατέλεια του οδοστρώματος (τουτέστιν λακούβα  ;D ) τότε σταματούσε να κουνιέται για λίγο, ή μέχρι να πέσω σε άλλη λακούβα οπότε και άρχιζε πάλι να πηδάει. Κάπου εκεί κουράστηκα και τα παράτησα....



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #276 on: Τετάρτη 29 Μάιος 2013, 01:36:14 πμ
Τα υγρά φρένων έχουν τη φοβερή ...ικανότητα να απορροφούν την υγρασία. Τα παλιά υγρά φρένων που είχε κρατήσει ο τέως κάτοχος, απλά ...έμοιαζαν με υγρά φρένων, αλλά ήταν νερό! Με το που συμπλήρωσες λοιπόν μέσα στα ήδη βρόμικα (και μειωμένης ικανότητας) υγρά, απλά επιδείνωσες το πρόβλημα.

Ο κανόνας λέει ότι ΔΕΝ βάζουμε υγρά από ανοιχτό μπουκαλάκι... Το πρόβλημα το έλυσες, οπότε τα γράφω για την ιστορία...

συνηθως τα επωνυμα μπουκαλια υγρων φρενων,εχουν τετοιο πωμα ωστε κλεινουν αεροστεγως.
εξαλλου τα DOT4 που θελει η ΤΑ δεν εχουν και τοσο μεγαλη αποροφητικοτητα,αν μιλαγαμε για DOT5.1  η ακομα χειροτερα για RBF600 τοτε ναι.

κατα τα αλλα,συμφωνω απολυτα.




Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #277 on: Τετάρτη 29 Μάιος 2013, 18:43:21 μμ
Nεότερα με το θέμα ντίζα:

Σήμερα ανοίχτηκε όλο το σύστημα πάλι, αλλά αυτή τη φορά βγήκε ο τροχός και έγινε λεπτομερής έλεγχος στα επιμέρους τμήματα. Ο ατέρμονας φαινόταν σε καλή κατάσταση, ενώ δεν έλειπε καμία από τις δύο ροδέλες που έχει μέσα κανονικά. Τα μπόσικα του ήταν σε φυσιολογικά επίπεδα, και δεν παρουσίαζε κανένα σημάδι φθοράς, ούτε βρέθηκαν γρέζια, σημάδι του ότι κάτι τριβόταν μέσα του. Το γραναζάκι επίσης, καλό, χωρίς σημάδια φθοράς. Καθαρίστηκαν και μπήκε γράσσο λιθίου όπως έπρεπε και ξανά στη θέση τους. Απέμεινε λοιπόν το κομμάτι από την ντίζα μέχρι το κοντέρ.

Αυτή τη φορά με σωστό τρυπάνι, δοκιμάστηκε η ντίζα εξωτερικά και ωπ!! Κουνιέται η βελόνα. Από 0 έως 35 χαω όπως έκανε και πρίν. Η ντίζα όμως ήταν σε καλη γενικά κατάσταση, χωρίς ξεφτίσματα ή κάτι που να μαρτυρά ότι έχει πρόβλημα, τουλάχιστον οπτικά. Καθαρίστηκε ξανά, και με καινούργια φωλιά ντίζας (μεταχειρισμένο spare), ξανά με γράσσο λιθίου μπήκε στη θέση της. Δοκιμή με τρυπάνι και....

....κουνιέται η βελόνα από 0 έως 20χαω, όχι όμως όσο έντονα κουνιόταν πρίν. Με τα πολλά η μηχανή δέθηκε και θα μείνει έτσι.

Ίσως το πρόβλημα να είναι στη φωλιά (και στα μπόσικα που μπορεί να έχει πάρει) αφού με την αλλαγή έδειξε αμέσως διαφορα, ή στη ντίζα τελικά η οποία αν και οπτικά δεν έδειχνε πρόβλημα, ένιωθα όταν την καθάριζα ότι σε κάποια σημεία το χέρι μου σκάλωνε, όμως μπορεί να κάνω και λάθος. Βέβαια δεν σκοπεύω σε καμία περίπτωση να ξαναβάλω χέρι σύντομα.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9812
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #278 on: Τετάρτη 29 Μάιος 2013, 22:51:35 μμ

.....η μηχανή δέθηκε και θα μείνει έτσι.


Εντυπώσεις κατά την επιστροφή?



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #279 on: Τετάρτη 29 Μάιος 2013, 23:39:08 μμ
Εντυπώσεις κατά την επιστροφή?

Πέρα από το χιλιομετρητή (τρεμόπαιγμα ελάχιστο στα 0~20, σταθερός θα όλο το υπόλοιπο φάσμα και δεν επηρεάζεται από τις λακούβες όπως είχα γράψει σε παλιότερο ποστ), παρατήρησα διαφορά στη θερμοκρασία προς τα κάτω, όσο βρισκόμουν σε πορεία. Όχι τρελά πράγματα, αλλά αρκετά χαμηλότερα, από ότι με το παλιό ψυκτικό. Το βεντιλατέρ δεν άναψε καθόλου παρ όλο που βρέθηκα και κόλλησα σε κίνηση και ο δείκτης δεν ακούμπησε καν τη μεσαία γραμμή (το βεντιλατέρ απ όσο θυμάμαι ανάβει λίγο μετά τη γραμμή). Το δοχείο διαστολής δεν κατέβηκε καθόλου. Υποθέτω όλα αυτά θα γίνονται ώσπου να "παλιώσει" το ψυκτικό, εκτός και αν έχει κάτι το ιδιαίτερο μέσα και κρατήσει τις ιδιότητες του αυτές μέχρι να έρθει η ώρα για αλλαγή.

Ο συμπλέκτης θέλει ένα τσικ σφίξημο να μαζέψω λίγο τα κενά, η μανέτα πάει πιο χαλαρά τώρα, αλλά υποθέτω ότι θα σφίξει με το μάζεμα. Δεν θέλω υπερβολικά πράγματα, απλά να το φέρω λίγο πιο κοντά στα κενά που είχε η παλιά ντίζα. Ελπίζω να μη ρισκάρω να κοπεί η καινούργια ντίζα (είδες διαφορά στο πάχος)

ΥΓ: Η αλυσίδα μου θέλει καθάρισμα οπωσδήποτε ;D



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9812
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #280 on: Πέμπτη 30 Μάιος 2013, 17:51:16 μμ

ΥΓ: Η αλυσίδα μου θέλει καθάρισμα οπωσδήποτε ;D


Αντέχεις στην "μέθοδο της βαλβολίνης"  που είδες?  η βαριέσαι?



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #281 on: Πέμπτη 30 Μάιος 2013, 18:13:00 μμ
Αντέχεις στην "μέθοδο της βαλβολίνης"  που είδες?  η βαριέσαι?

Θα την αντέξω. Ίσως η πρώτη φορά με προβληματίσει λίγο, και μπορεί να ζοριστώ, αλλά θα την καταφέρω πιστεύω.

Ήδη ψάχνω να βρώ άδεια δοχεία σαν αυτό που είχες για να φτιάξω αντίστοιχα "special tools". Αν δεν βρώ σκέτα, θα αγοράσω με απιονισμένο και τα αδειάσω (απλά σκεφτόμουν μήπως τα σκέτα παίζουν πιο φθηνά). Σήκωμα με γρύλο όπως όταν τη λάδωνα και μια παλιά οδοντόβουρτσα για την εφαρμογή. Νομίζω θα τα καταφέρω.  ;D Αλλά όλα αυτά πρέπει να τα κάνω μια Κυριακή ή ένα Σαββάτο (πιθανότατα το επόμενο, λόγω κοινωνικών υποχρεώσεων).

Τι βαλβολίνη χρησιμοποιείς? (80άρα 90άρα πιο παχιά?)


Για πες μου εσύ, σε σχέση με λάδωμα με σπρέι, η μέθοδος είναι καθαρότερη, οικονομικότερη ή και τα δύο? Σίγουρα δεν είναι γρηγορότερη, αλλά θέλω να δώ τι άλλα θετικά έχει.


« Last Edit: Πέμπτη 30 Μάιος 2013, 18:16:23 μμ by Johnny_Nik »



Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #282 on: Πέμπτη 30 Μάιος 2013, 18:16:27 μμ
Αντέχω. Βασικά ψάχνω να βρώ άδεια δοχεία σαν αυτό που είχες για να φτιάξω αντίστοιχα "special tools". Αν δεν βρώ σκέτα, θα αγοράσω με απιονισμένο και τα αδειάσω (απλά σκεφτόμουν μήπως τα σκέτα παίζουν πιο φθηνά). Σήκωμα με γρύλο όπως όταν τη λάδωνα και μια παλιά οδοντόβουρτσα για την εφαρμογή. Νομίζω θα τα καταφέρω.  ;D Αλλά όλα αυτά πρέπει να τα κάνω μια Κυριακή ή ένα Σαββάτο (πιθανότατα το επόμενο, λόγω κοινωνικών υποχρεώσεων).

Τι βαλβολίνη χρησιμοποιείς? (80άρα 90άρα πιο παχιά?)
90αρα  ;D




Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9812
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #283 on: Πέμπτη 30 Μάιος 2013, 18:21:07 μμ
Αντέχω. Βασικά ψάχνω να βρώ άδεια δοχεία σαν αυτό που είχες για να φτιάξω αντίστοιχα "special tools".
Τι βαλβολίνη χρησιμοποιείς? (80άρα 90άρα πιο παχιά?)

Ενα δοχείο απο νερό για ηλεκτρικά σίδερα, 1 ευρώ κοστίζει.

Πρέπει να βρείς ενα χωράφι για να την πλύνεις αρχικά, και θα βγάλει πολύ πράμα.
Σε πεζοδρόμιο δεν λέει θα στην πούνε.

90αρα είναι, η κλασική για κιβώτια.(απάντησε ο νονός μου)

Αλλά θέλει μια νύχτα να στραγγίξει, μετα μια βόλτα 1-2χλμ με 1η και 20χλμ σταμάτημα στο πλαινό να στραγγίξει , και μετα βόλτα κανονικά.
Αν κάνεις το λάθος και βιαστείς θα λαδώσεις μέχρι και το πίσω φλάς. :2slap:

 :spamsign:  ΟΝ  Νονέ μου ισχύει η προσφορά σου?  :spamsign: OFF



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #284 on: Πέμπτη 30 Μάιος 2013, 18:26:09 μμ
Ενα δοχείο απο νερό για ηλεκτρικά σίδερα, 1 ευρώ κοστίζει.

Πρέπει να βρείς ενα χωράφι για να την πλύνεις αρχικά, και θα βγάλει πολύ πράμα.
Σε πεζοδρόμιο δεν λέει θα στην πούνε.

90αρα είναι, η κλασική για κιβώτια.

Αλλά θέλει μια νύχτα να στραγγίξει, μετα μια βόλτα 1-2χλμ με 1η και 20χλμ σταμάτημα στο πλαινό να στραγγίξει , και μετα βόλτα κανονικά.
Αν κάνεις το λάθος και βιαστείς θα λαδώσεις μέχρι και το πίσω φλάς. :2slap:

Υπάρχει ένα παλιό οικόπεδο που δεν θα μου βάλουν χέρι αν κάνω τέτοια δουλειά. Πλύσιμο με παραφινέλαιο? Αυτό που έχουν τα σουπερμάρκετ το χρωματιστό?

Αν δεν βρώ άδεια στο εμπόριο θα πάρω με νερό για σίδερο. Νομίζω ότι τα βρίσκω στα 70~80 λεπτά, ειδικά δε αν είναι και "ανώνυμα" από αυτά που έχει το σούπερμάρκετ της γειτονιάς. Λογικά θα είναι μικρή η διαφορά για να τη φάω στο ψάξιμο, αλλά μιας και δεν με βλέπω να ασχολούμαι πριν το τέλος της επόμενης εβδομάδας, όπου περνάω θα ρίχνω και μια ερώτηση μπας και.  ;)



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9812
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #285 on: Πέμπτη 30 Μάιος 2013, 18:46:08 μμ

 Πλύσιμο με παραφινέλαιο? Αυτό που έχουν τα σουπερμάρκετ το χρωματιστό?


Ναι , εχει και με αρωμα για τις λάμπες θυέλης.  :thumbright:

Για δοχείο  μην την ψάχνεις, είπαμε νερό για σίδερα, και ριχτο στο αυτ/το στο πλύσιμο του παρμπρίζ.

Εχει κει το Πράκτικερ μια λεκανη για αλλαγή λαδιών στα 3 ευρώ, πολύ καλή.



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2752
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #286 on: Πέμπτη 30 Μάιος 2013, 19:37:23 μμ
Τι βαλβολίνη χρησιμοποιείς? (80άρα 90άρα πιο παχιά?)


Eγώ έχω βάλει και 140άρα επειδή την είχα. Τώρα χρησιμοποιώ βαλβολίνη για την αλυσίδα του αλυσοπρίονου. Γενικά στα μαγαζιά με αγροτικά προϊόντα τη βρίσκεις φτηνότερα από την βαλβολίνη που έχουν τα λαδάδικα.

Για πες μου εσύ, σε σχέση με λάδωμα με σπρέι, η μέθοδος είναι καθαρότερη, οικονομικότερη ή και τα δύο? Σίγουρα δεν είναι γρηγορότερη, αλλά θέλω να δώ τι άλλα θετικά έχει.

Το λάδωμα με βαλβολίνη και πινελάκι είναι μακράν το καλύτερο και τα έχω δοκιμάσει όλα. Το μειονέκτημα είναι ότι είναι μπελάς σε σχέση με το σπρέυ. Το μειονέκτημα του σπρέυ είναι ότι επειδή κολλάει για να μη τινάζεται κολλάει πάνω του ότι βρεθεί στο δρόμο του. Αντίθετα με τη βαλβολίνη που τινάζεται πετάγεται και όλη η βρώμα.

Πλύσιμο με παραφινέλαιο? Αυτό που έχουν τα σουπερμάρκετ το χρωματιστό?

Άχρωμο από τα φαρμακεία.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #287 on: Παρασκευή 31 Μάιος 2013, 10:07:42 πμ
Άχρωμο από τα φαρμακεία.

Υπάρχει πρόβλημα αν χρησιμοποιηθεί η άλλη? Παίζει να χουν κανα τάληρο διαφορά στην τιμή :o



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9812
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #288 on: Παρασκευή 31 Μάιος 2013, 15:09:33 μμ
Μην κολάς στο 5ευρω, μια φορά θα το χρησιμοποιήσεις, αφού δεν θα την ξανακαθαρίσεις.



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #289 on: Παρασκευή 31 Μάιος 2013, 16:37:20 μμ
Μην κολάς στο 5ευρω, μια φορά θα το χρησιμοποιήσεις, αφού δεν θα την ξανακαθαρίσεις.

Oπότε πάω για τη φαρμακευτική... Με την πρώτη ευκαιρία αφού καλύψω όλες τις άλλες υποχρεώσεις που έχω. Σήμερα είχα την τιμή να δοκιμάσω το αντιψυκτικό της χόντα σε ακραίες καταστάσεις, με κίνηση και αρκετή ζέστη. Στην επιστροφή από Αιγάλεω επέλεξα να χωθώ από Μοναστηράκι όπου η κίνηση είναι πηχτή εκείνη την ώρα και ο ήλιος από πάνω καμπάνα. Το βεντιλατέρ μου άναψε (κολλημένος στην κίνηση πάντα, ακολουθώντας τα αμάξια σημειωτών μέχρι τη κρεαταγορά) μόλις έστριψα για τους γνώστες της περιοχής στον κάθετο της Αιόλου για να βγώ Κλαυθμώνος. Έσβηνε όμως γρήγορα, και άναβε πιο γρήγορα από ότι με τα παλιά υγρά*. Γενικά παρατήρησα ότι εάν υπάρχει ελάχιστη ροή αέρα, ακόμη και με 30χαω στο κοντέρ, το ψυκτικό ρίχνει θερμοκρασία κάτω από τη μέση (απόσταση από τη γραμμή της μέσης "2 βελονες"), δύο φορές δηλαδή το πάχος της βελόνας, αλλά ακόμη και όταν περάσει τη μέση ή βρίσκεται ακριβώς εκεί κρατάει για περισσότερη απόσταση τη θερμοκρασία σταθερή προτού ανάψει το βεντιλατέρ. Νομίζω ότι ήταν μια καλή "αναβάθμιση" για τη μοτό, αν και ο λόγος αρχικά που έκανα την επέμβαση ήταν για να γλυτωσω την τρόμπα νερού από χειρότερα, καθώς δεν ήξερα τι αντιψυκτικό είχε μπεί μέσα.

*Άρα φίλε Νίκο, πιστεύω ότι το ρελεδάκι με καθυστέρηση ίσως να βοηθούσε την κατάσταση, καθώς θα περιόριζε τα άναψε σβήσε του βεντιλατέρ, έστω και αυτό το λίγο που λέμε. Εμένα άναβε φυσούσε 2~5 sec και σταματούσε. Αν αποφασίσεις ότι ήρθε η ώρα για επεμβάσεις τέτοιου τύπου είμαι μέσα  ;D




Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9812
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #290 on: Σάββατο 01 Ιούνιος 2013, 11:01:11 πμ
......ακόμη και με 30χαω στο κοντέρ, το ψυκτικό ρίχνει θερμοκρασία κάτω από τη μέση (απόσταση από τη γραμμή της μέσης "2 βελονες"), δύο φορές δηλαδή το πάχος της βελόνας, αλλά ακόμη και όταν περάσει τη μέση ή βρίσκεται ακριβώς εκεί κρατάει για περισσότερη απόσταση τη θερμοκρασία σταθερή προτού ανάψει το βεντιλατέρ.

Eσύ κοίτα μπροστά σου και ασε την βελόνα να κάνει την δουλειά της ....  ;D

Η επέμβαση στα ηλεκτρικά θέλει μελέτη , ωστε να μην πειραχτεί ουτε ενα καλώδιο και η όλη διαδικασία να μπορεί να αναστραφεί.
Ακόμα δεν ξέρω αν υπάρχει στο εμπόριο ακόμα τέτοιο ρελέ με χρονική καθυστέρηση κλεισίματος.
Αν και μια ιδέα ειναι η μεταβολή των στροφών του βεμτιλατερ ανάλογα με την θερμοκρασία.
Θα δούμε .... πρός το παρόν βολτάρουμε.  :goofy:



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #291 on: Σάββατο 01 Ιούνιος 2013, 11:23:01 πμ
Παλιότερα στ' αυτοκίνητα 'κάναν μια πατέντα και βάζαν ένα διακόπτη με τον οποίο μπορούσαν να δουλεύουν το βεντιλατέρ κατά βούληση. Νίκο, τη γνώμη σου. Δεν ξέρω αν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο. Προσωπικά, μεχρι τώρα μα έχει τύχει να πάρει μπροστά το βεντιλατέρ να είναι τρείς φορές.


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9812
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #292 on: Σάββατο 01 Ιούνιος 2013, 11:31:51 πμ
.... Προσωπικά, μεχρι τώρα να έχει τύχει να πάρει μπροστά το βεντιλατέρ να είναι τρείς φορές.

Τρείς φορές αλλά δεν είχες θέμα με ανεβασμένες θερμοκρασίες, απλά τότε χρειαστηκε και πήρε.

Δεν νομίζω να χρειάζεται κάτι τέτοιο στην ΤΑ Γιάννη, δεν βλέπω το λόγο αφού το μοτέρ ψύχεται πολύ ικανοποιητικά.
Απλά ψυρίζοντας την μαιμού μπορεί κάποιος να συνδέσει το βεντιλατερ μέσω ρελέ στο μόνιμο (+) ετσι ωστε οταν λειτουργεί το βεντιλατερ και σβήσεις να συνεχίσει για αυτά τα 3-5 " μέχρι θεωρητικά να ψύξει το δεξί ψυγείο.
Αλλά και πάλι ο χρόνος που το βεντιλατερ παραμενει σε λειτουργία είναι τόσο μικρός που μπορείς να περιμένεις 5" να σβήσει και να μην μπείς σε μια τέτοια περιπέτεια να κόβεις/ράβεις καλώδια.
Το απλό κραταει και περισσότερο χωρίς προβλήματα.



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #293 on: Σάββατο 01 Ιούνιος 2013, 11:49:51 πμ
Προσωπικά δεν έδωσα και μεγάλη σημασία στο ότι πήρε μπροστά το βεντιλατέρ. Άλλωστε αυτός είναι ο ρόλος του. Απ την στιγμή που η θερμοκρασία ήταν σε σταθερό επίπεδο και δεν πήγαινε παραπάνω δεν νοιάστηκα. Απλά, βεντιλατέρ έχει μόνο στο ένα ψυγείο κι αυτό το  κάνει να παίρνει νωρίτερα μπροστά (αφού είχε ξαναδουλέψει).
Για το διακόπτη που έγραψα, δεν ξέρω, ήταν μια φλασιά σ' ότι είχε γραφτεί παραπάνω. Στ' αυτοκίνητα υπάρχει ένας θερμοστατικός διακόπτης στο ψυγείο, και αυτόν ας το πούμε παρακάμπτανε όταν βάζαν διακόπτη, χωρίς να τον καταργούνε.


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9812
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #294 on: Σάββατο 01 Ιούνιος 2013, 11:54:49 πμ
Τα ψυγεία είναι συγκοινωνούντα δοχεία , και λόγω εξαναγκασμένης ροής δεν υπάρχει περίπτωση να εχουν τόσο μεγαλη διαφορά θερμοκρασίας μεταξύ τους.
Γενικά η ΤΑ δεν ανεβάζει θερμοκρασίες, επειτα η βαλβίδα του βεντιλατερ ενεργοποιείται αφού ανοίξει ο θερμοστάτης και μεχρι τότε εχει ανάψει πράσινο  ;D

ΕΡ: Δεν πήγες κάτω?



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #295 on: Σάββατο 01 Ιούνιος 2013, 12:03:39 μμ
Τα ψυγεία είναι συγκοινωνούντα δοχεία , και λόγω εξαναγκασμένης ροής δεν υπάρχει περίπτωση να εχουν τόσο μεγαλη διαφορά θερμοκρασίας μεταξύ τους.
Γενικά η ΤΑ δεν ανεβάζει θερμοκρασίες, επειτα η βαλβίδα του βεντιλατερ ενεργοποιείται αφού ανοίξει ο θερμοστάτης και μεχρι τότε εχει ανάψει πράσινο  ;D

ΕΡ: Δεν πήγες κάτω?
Ήταν να κατέβω Βραχάτι χθες, αλλά μία υποχρέωση με κράτησε εδώ μέχρι αργά. Ύστερα από ένα έντονο "συμβούλιο" πέρι τα οικονομικά με την συμβία (αυτό τον καιρό δεν είμαι και στα καλύτερά μου) δεν πήγα.


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #296 on: Σάββατο 01 Ιούνιος 2013, 18:06:27 μμ
Eσύ κοίτα μπροστά σου και ασε την βελόνα να κάνει την δουλειά της ....  ;D

Είπα να ρίξω μια ματιά τις πρώτες μέρες για σιγουριά. Γενικώς κοιτάω μπροστά  ;D

Η επέμβαση στα ηλεκτρικά θέλει μελέτη , ωστε να μην πειραχτεί ουτε ενα καλώδιο και η όλη διαδικασία να μπορεί να αναστραφεί.


Εγώ είμαι κατά της κοπτοραπτικής στα ηλεκτρικά από την εποχή της "φριτέζας". Οποιαδήποτε αλλαγή ή βελτίωση έγινε με παράλληλη στη μαμά πλεξούδα όπου περνούσα τα καλώδια που ήθελα όπως τα ήθελα, παρακάμπτωντας τελείως τα μαμά ηλεκτρικά όπου αυτό ήταν δυνατόν ή/και απαραίτητο. Με τόση πατέντα που είχε πέσει από τους προηγούμενους ιδιοκτήτες + την φθορά των ετών, ήταν απορίας άξιο πως το μηχανάκι είχε ακόμα ηλεκτρικά. Έτσι κατασκεύασα από την αρχή δεύτερη πλεξούδα σύμφωνα με το ηλεκτρικό διάγραμμα της μοτ/τας, μια δουλειά που πήρε πάνω από έξι μήνες και κόστισε πάρα πολλά για τα δεδομένα μου τότε. Το αποτέλεσμα ήταν μια 100% λειτουργική πλεξούδα, σύμφωνα όπως είπα με το διάγραμμα της μαμά Yamaha. Μόνο και μόνο από τον χρόνο που δαπάνησα και τον κόπο που έκανα δεν θα ήθελα να το ξαναζήσω ως αποτέλεσμα μιας οποιασδήποτε πατέντας σε μια μαμίσια (απείραχτη) πλεξούδα. Αν μου τύχει λόγω φθοράς δεν μιλάω... Εκεί είναι άλλη ιστορία.  :P

ΥΓ1: To κοντέρ σταμάτησε τελείως (τελείως λέμε) να τρέμει... Δεν μπορώ να το εξηγήσω, αλλά δεν με χαλάει κιόλας, ίσως η ζέστη, ή κάτι άλλο. Ή έστρωσε το όλο σύνολο μόλις κυκλοφόρησε το γράσσο? Τι να πώ.....

ΥΓ2: Το πλαστικό που έχω γράφει μέσα RH. Εσύ θέλεις το απέναντι?
« Last Edit: Σάββατο 01 Ιούνιος 2013, 18:10:50 μμ by Johnny_Nik »



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9812
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #297 on: Σάββατο 01 Ιούνιος 2013, 18:32:24 μμ


ΥΓ2: Το πλαστικό που έχω γράφει μέσα RH. Εσύ θέλεις το απέναντι?


Nai το αριστερό, αλλά δεν πειράζει, μικρό το κακό.
Ασε που βαρεθηκα να ασχολούμαι, φτάνει για φετος τώρα βόλτες.

Τα ηλεκτρικά οπως είπες, δεν τα πειράζω εκτός βλάβης, μόνο τα πίσω φλάς θα κάνω Led αφού εχω τα υλικά ετοιμα.

Οσο για την ΤΑ? τι να πώ? άλλο μηχανάκι, κάτω απο τις 2500στρ/λ εχει βελτιωθεί σημαντικά η λειτουργία της, πιστεύω να διάβασες στο "θέμα" μου για τις μεταβολές της υποπίεσης σε σχέση με τις στροφές.
Στα δικά μου καρμπς υπήρχαν και πάλι μεταβολές αλλά σε άλλες στροφές, μου κάνει μεγαλη εντύπωση που στις στροφές που παρουσιάζεται αυτή η διαφορά υποπίεσης ο κινητήρας τρέμει.
Γνώμη μου οτι  το ζητούμενο είναι μια γραμμική μεταβολή , πιστεύω όμως οτι οι μεταβολές αυτές εχουν να κάνουν με την γενική κατασταση του κάθε κινητήρα ξεχωριστά σε οτι αφορά , συμπίεση, βαλβίδες, κλπ.
Κρίμα που δεν είμαι σίγουρος απο τι προέρχεται αυτή η καλυτερευση, απο τις βαλβίδες η τα καρμπς?
Οταν ρύθμισα βαλβίδες ο κινητήρας εφτιαξε ασχετα αν παρουσιάστηκε θέμα με τα καρμπς, ισως να ηταν οι βαλβίδες, δεν είμαι όμως σίγουρος.
Το στροφόμετρο παίζει, αλλά το μηχανάκι δεν τρέμει και ο κινητήρας δεν μεταβάλει τον ηχο η τις στροφές του ενοχλητικά όπως πριν.

Είναι κοι ο καιρός ψυχοπλακωτικός , εδώ ψιχαλίζει.



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #298 on: Σάββατο 01 Ιούνιος 2013, 18:50:33 μμ
Ασε που βαρεθηκα να ασχολούμαι, φτάνει για φετος τώρα βόλτες.
Τα ηλεκτρικά οπως είπες, δεν τα πειράζω εκτός βλάβης, μόνο τα πίσω φλάς θα κάνω Led αφού εχω τα υλικά ετοιμα.
Είναι κοι ο καιρός ψυχοπλακωτικός , εδώ ψιχαλίζει.
Πάντως στην αυλή κάτω απ' την τάντα τον απολαμβάνω.....
Νίκο, δεν ρώτησα εσένα, αλλά το ρώτησα γενικά, είναι κι άσχετο με το θέμα αλλά μού 'ρθε. Δεν μπορώ ν' ανεβάσω φωτογραφίες. Όσες φορές το επιχείρησα πάπαλα. Διαρκώς ένα τετράγωνο μ' ένα x. περιμένω λεπτομερείς οδηγίες για βήμα-βήμα απ' την αρχή. 'Ισως βοηθηθούν πολλοί, εκτός απο 'μένα


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9812
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #299 on: Σάββατο 01 Ιούνιος 2013, 18:55:47 μμ
Τις ανεβάζεις σε ενα σάιτ σχετικό με φωτό πχ photobucket.com , αφού ανοίξεις φυσικά ενα λογαριασμό εκεί, και μετά παίρνεις απο κάθε φωτό που θές να ανεβάσεις το λινκ και το κάνεις αντιγραφή/επικόληση στο που βγαίνει οταν επιλέξεις "Απάντηση".