ΥΓ2: Το πλαστικό που έχω γράφει μέσα RH. Εσύ θέλεις το απέναντι?
Nai το αριστερό, αλλά δεν πειράζει, μικρό το κακό.
Ασε που βαρεθηκα να ασχολούμαι, φτάνει για φετος τώρα βόλτες.
Τα ηλεκτρικά οπως είπες, δεν τα πειράζω εκτός βλάβης, μόνο τα πίσω φλάς θα κάνω Led αφού εχω τα υλικά ετοιμα.
Οσο για την ΤΑ? τι να πώ? άλλο μηχανάκι, κάτω απο τις 2500στρ/λ εχει βελτιωθεί σημαντικά η λειτουργία της, πιστεύω να διάβασες στο "θέμα" μου για τις μεταβολές της υποπίεσης σε σχέση με τις στροφές.
Στα δικά μου καρμπς υπήρχαν και πάλι μεταβολές αλλά σε άλλες στροφές, μου κάνει μεγαλη εντύπωση που στις στροφές που παρουσιάζεται αυτή η διαφορά υποπίεσης ο κινητήρας τρέμει.
Γνώμη μου οτι το ζητούμενο είναι μια γραμμική μεταβολή , πιστεύω όμως οτι οι μεταβολές αυτές εχουν να κάνουν με την γενική κατασταση του κάθε κινητήρα ξεχωριστά σε οτι αφορά , συμπίεση, βαλβίδες, κλπ.
Κρίμα που δεν είμαι σίγουρος απο τι προέρχεται αυτή η καλυτερευση, απο τις βαλβίδες η τα καρμπς?
Οταν ρύθμισα βαλβίδες ο κινητήρας εφτιαξε ασχετα αν παρουσιάστηκε θέμα με τα καρμπς, ισως να ηταν οι βαλβίδες, δεν είμαι όμως σίγουρος.
Το στροφόμετρο παίζει, αλλά το μηχανάκι δεν τρέμει και ο κινητήρας δεν μεταβάλει τον ηχο η τις στροφές του ενοχλητικά όπως πριν.
Είναι κοι ο καιρός ψυχοπλακωτικός , εδώ ψιχαλίζει.