Hellas Transalp Forum

Μέτρηση αυτονομίας (κατανάλωση)

επισκέπτης · 633762

Offline bestoftherest7

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 269
Reply #1100 on: Τετάρτη 01 Οκτώβριος 2014, 17:18:54 μμ
το τρανσαλπ 650 μετατρεπεται να καιει αεριο; αν ναι ποσο κοστιζει; και που μπαινει η φιαλη;


XL650V


Online Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9817
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #1101 on: Τετάρτη 01 Οκτώβριος 2014, 22:17:49 μμ
Κάνε μια ψαχτική, πχ http://www.papgas.gr/index.php/el/categories/6-bikes

Αν και αυτό



σαν λύση δεν λέει, απο θέμα ασφάλειας κατ' εμέ.

Σε σκουτερ αλλάζει όμως αφού έχουν χώρους.



Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #1102 on: Τετάρτη 01 Οκτώβριος 2014, 22:22:12 μμ
Αυτό είναι πετρογκάζ όχι μηχανάκι.



Offline giamar4

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2025
Reply #1103 on: Τετάρτη 01 Οκτώβριος 2014, 22:26:50 μμ
ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΛΙΝΚ ΕΧΕΙ ΙΟ(ΤΡΟΓΙΑΝ) ΜΗΝ ΤΟ ΑΝΟΙΓΕΤΕ
http://www.papgas.gr/index.php/el/categories/6-bikes



Offline bestoftherest7

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 269
Reply #1104 on: Τετάρτη 01 Οκτώβριος 2014, 23:15:49 μμ
καθε μέρα που περναει η οικονομικη  κατασταση χειροτερευει. δεν θελω να πουλησω το τρανσαλπ απλα σκεφτομαι αξιζει η μετατροπη σε φυσικο αεριο;


XL650V


Offline trelomhxmhx

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 582
Reply #1105 on: Πέμπτη 02 Οκτώβριος 2014, 08:37:19 πμ
Κάνε μια ψαχτική, πχ http://www.papgas.gr/index.php/el/categories/6-bikes

Αν και αυτό



σαν λύση δεν λέει, απο θέμα ασφάλειας κατ' εμέ.

Σε σκουτερ αλλάζει όμως αφού έχουν χώρους.

είναι γνωστό ότι τα οχήματα που έχουν κάνει μετατροπή πάσχουν λίγο στη λίπανση καθώς η βενζίνη είναι από μόνη της λιπαντική ενώ το φυσικό αέριο δεν είναι

ειδικά στα μηχανάκια που η λίπνασή τους υστερεί σε σχέση με του αυτοκίνητου (τα λάδια για μηχανάκια με συμπλέκτη λαδιού δεν έχουν αντιτριβικά) εγώ δεν θα έκανα τίποτα

εκτός αν μιλάμε για μηχανές με ξηρό συπμλέκτη (πόσες είναι αυτές; καμιά ducati δηλαδή, ε δεν νομίζω κανείς με ducati να το σκεφτεί αυτό)

ή με σασμάν (bmw με boxer δηλαδή, ε δεν νομίζω κανείς με bmw να το σκεφτεί αυτό)

ή στα σκούτερ που τα περισσότερα δεν καίνε και πολύ οπότε δεν αξίζει να μπεις στην διαδικασία μάλλον


Online Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9817
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #1106 on: Πέμπτη 02 Οκτώβριος 2014, 10:30:27 πμ
καθε μέρα που περναει η οικονομικη  κατασταση χειροτερευει. δεν θελω να πουλησω το τρανσαλπ απλα σκεφτομαι αξιζει η μετατροπη σε φυσικο αεριο;

Η μετατροπή θα σου δώσει οικονομία στην καλύτερη περίπτωση 50% σε κόστος μετακίνησης.
Και φυσικά ανάλογα την χρήση που κάνεις στο μηχανάκι κ τα χιλιομετρα θα εξαρτηθεί το πόσο θα κάνεις οικονομία και σε ποσο χρόνο θα αποσβέσεις τα εξοδα της μετατροπής,
Αν θέλεις την γνώμη μου τα μηχανάκια είναι πολύ περισσότερο ευάλλωτα απο τα αυτ/τα που έχουν λαμαρίνες και ασφάλεια.
Γνώμη μου αν κάνεις πολλά χλμ το μήνα συμφέρει να πάρεις ενα μικρότερο κ οικονομικότερο ψεκαστό μηχανάκι παρά να καβαλάς μια μπόμπα που αν κάνει μπάμ θα βρεθείς σε τροχιά. :2hysterical:


Τα μηχανάκια ΔΕΝ καίνε, η μάλλον καίνε όσο καίγανε.
Η βενζίνη ακρίβηνε κ οι μισθοί η μειώθηκαν στο 50% η απλά εξαφανίστηκαν.
Με άλλα λόγια φτωχύναμε.

Αποτέλεσμα πλέον να μην μπορούμε να τα βγάλουμε πέρα.
Κάπου εδώ μέσα εχω γράψει:

Προηγούμενη: 21-3-14 (38750Κm)
Τώρα : 15/9.14 (41897Κm)

Απίστευτο: 3147Κm σε εξι μήνες.
Ταξίδια? κανένα,
Η μέγιστη διαδρομή που έχω κάνει πήγαινε - έλα δεν ξεπερνά τα 200 χλμ.
Χρήση? πόλη μές στους τρελούς με τα νεύρα τσίτα. Παπί δλδ.
Δεν συμφέρει, πολλά τα έξοδα για να συντηρείς ένα μεγάλο παπί. Αλλά το παπί δεν σταματάει το ρημάδι και είναι σαν σκνίπα , το φοβάμαι.
Υπομονή , και όσο αντεξω ακόμα.


Τελικά όλα μειώνονται, οι βόλτες, οι συναντήσεις, όλα.
Αμα θες 50 ευρώ=τρία μεροκάματα  σε καύσιμο+καφέ+εστω σούβλακους στο πόδι για μια καταδρομική μέχρι την Κόρινθο , πόσες φορές θα πάς? ετσι ... απλά κάθεσαι σπίτι.
Οταν τα πάγια έξοδα, δόση εφορίας, δόση ενφια, ΔΕΗ, τηλέφωνο, ασφάλεια αυτ/του πλησιάζουν τα 600 ευρώ σε ενα μισθό των 1050 ευρώ με τρία παιδιά, που να πάς? απο που να κόψεις? Μα πολύ απλά απο την ευχαρίστησή σου.
Ετσι το μηχανάκι εκτελεί χρέη παπιού, μωτ εντός πόλης 20-30 χλμ, καίει και περισσότερο, σε κουράζει κ περισσότερο λόγω ογκου κ βάρους, έχεις και περισσότερες φθορές/συντήρηση ανά χιλιόμετρο αλλά λές τουλάχιστον οτι γυρίζουν τα λάδια.
Κάποια στιγμή αρχίζεις να το σκέφτεσαι να το σπρώξεις οσο όσο, να πάρεις παπί, ενα μπουζί, ενα λιτρο λάδι, μια αλυσίδα 60 ευρώ με τα γρανάζια, λάστιχα με 80 ευρώ και είσαι μέσα στο πνεύμα της οικονομίας.

Ομως κατεβαίνεις κάτω στο πάρκιγκ, την ξεσκεπάζεις, και την βλέπεις ετσι γυαλιστερή,  βάζεις το κλειδί πατας μιζα και παίρνει με την μία, σα να σου λέει , ανέβα κ φύγαμε, αστα όλα πίσω...
Μέχρι που το μάτι πάει στο όργανο της βενζίνης και ο δείκτης ακουμπάει το κόκκινο, αρα δεν θα πάμε μακριά, ισα με το φούρνο για ψωμί , αντε και μια μακρινή μέχρι το επόμενο φανάρι και πίσω μην σπρώχνουμε κ ξεφτυλιστούμε κ απο πάνω .
Οδηγάς και παρακαλάς να σε πιάσει η κίνηση για να κάτσεις περισσότερο στην σέλα  :2hysterical:

Καταντήσαμε να κρατάμε τα μηχανάκια μας για συναισθηματικούς λόγους, η απλά για να πιάνουμε μια θέση πάρκιγκ, η επειδή τα έχουμε ελπίζουμε σε καλύτερες μέρες.
Καταντήσαμε να τα πουλάμε για ενα κομμάτι ψωμί που λένε.
Να τα βλέπουμε ετσι αραγμένα κ να θυμόμαστε τι κάναμε, αφού μάλλον αυτά που ΘΑ κάνουμε φαντάζουν λιγότερα.
Τι να πείς? οτι εμείς λυπόμαστε που δεν κυκλοφοράμε τα μηχανάκια μας ενώ αλλοι λυπούντε που δεν έχουν να ταίσουν τα παιδιά τους?
Το ότι υπάρχουν κ χειρότερα είναι μια παρηγοριά? Οπως το πάρει ο καθένας.

Μερικοί το αντέχουν και τα δίνουν, μερικοί οχι, επιμένουν , για πόσο ακόμα?



Offline ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ

  • Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3677
  • Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!
    • http://www.biowines.gr/
Reply #1107 on: Πέμπτη 02 Οκτώβριος 2014, 11:12:57 πμ
Για οικονομία παίρνεις απλά ένα μικρότερο νεας τεχνολογίας μηχανάκι, π.χ σκούτερ 300, παπάκι κλπ...

Αυτού του είδους οι μετατροπές είναι του κόλου τα 9μερα.... ;)


Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..


Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Reply #1108 on: Πέμπτη 02 Οκτώβριος 2014, 13:03:41 μμ

Τελικά όλα μειώνονται, οι βόλτες, οι συναντήσεις, όλα.
Αμα θες 50 ευρώ=τρία μεροκάματα  σε καύσιμο+καφέ+εστω σούβλακους στο πόδι για μια καταδρομική μέχρι την Κόρινθο , πόσες φορές θα πάς? ετσι ... απλά κάθεσαι σπίτι.
Οταν τα πάγια έξοδα, δόση εφορίας, δόση ενφια, ΔΕΗ, τηλέφωνο, ασφάλεια αυτ/του πλησιάζουν τα 600 ευρώ σε ενα μισθό των 1050 ευρώ με τρία παιδιά, που να πάς? απο που να κόψεις? Μα πολύ απλά απο την ευχαρίστησή σου.
Ετσι το μηχανάκι εκτελεί χρέη παπιού, μωτ εντός πόλης 20-30 χλμ, καίει και περισσότερο, σε κουράζει κ περισσότερο λόγω ογκου κ βάρους, έχεις και περισσότερες φθορές/συντήρηση ανά χιλιόμετρο αλλά λές τουλάχιστον οτι γυρίζουν τα λάδια.
Κάποια στιγμή αρχίζεις να το σκέφτεσαι να το σπρώξεις οσο όσο, να πάρεις παπί, ενα μπουζί, ενα λιτρο λάδι, μια αλυσίδα 60 ευρώ με τα γρανάζια, λάστιχα με 80 ευρώ και είσαι μέσα στο πνεύμα της οικονομίας.

Ομως κατεβαίνεις κάτω στο πάρκιγκ, την ξεσκεπάζεις, και την βλέπεις ετσι γυαλιστερή,  βάζεις το κλειδί πατας μιζα και παίρνει με την μία, σα να σου λέει , ανέβα κ φύγαμε, αστα όλα πίσω...
Μέχρι που το μάτι πάει στο όργανο της βενζίνης και ο δείκτης ακουμπάει το κόκκινο, αρα δεν θα πάμε μακριά, ισα με το φούρνο για ψωμί , αντε και μια μακρινή μέχρι το επόμενο φανάρι και πίσω μην σπρώχνουμε κ ξεφτυλιστούμε κ απο πάνω .
Οδηγάς και παρακαλάς να σε πιάσει η κίνηση για να κάτσεις περισσότερο στην σέλα  :2hysterical:

Καταντήσαμε να κρατάμε τα μηχανάκια μας για συναισθηματικούς λόγους, η απλά για να πιάνουμε μια θέση πάρκιγκ, η επειδή τα έχουμε ελπίζουμε σε καλύτερες μέρες.
Καταντήσαμε να τα πουλάμε για ενα κομμάτι ψωμί που λένε.
Να τα βλέπουμε ετσι αραγμένα κ να θυμόμαστε τι κάναμε, αφού μάλλον αυτά που ΘΑ κάνουμε φαντάζουν λιγότερα.
Τι να πείς? οτι εμείς λυπόμαστε που δεν κυκλοφοράμε τα μηχανάκια μας ενώ αλλοι λυπούντε που δεν έχουν να ταίσουν τα παιδιά τους?
Το ότι υπάρχουν κ χειρότερα είναι μια παρηγοριά? Οπως το πάρει ο καθένας.

Μερικοί το αντέχουν και τα δίνουν, μερικοί οχι, επιμένουν , για πόσο ακόμα?


Απόλυτα εύστοχος...

Για οικονομία παίρνεις απλά ένα μικρότερο νεας τεχνολογίας μηχανάκι, π.χ σκούτερ 300, παπάκι κλπ...

Μόνο η πάπια σώζει...ή ένα μικρό ΙΧ με αέριο.

Θα πρέπει βασικά να απομονώσουμε και το λόγο που αναζητά κάποιος τη λύση του αερίου σε δίκυκλο. Εμένα δεν μου κάθεται σαν λύση. Μόνο στο ΙΧ.






ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline nikos_pc

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 153
Reply #1109 on: Πέμπτη 02 Οκτώβριος 2014, 13:19:05 μμ
Θα συμφωνήσω με των Stoneman ας είχαμε δουλειά με μισθό κανένα 800 ευρώ και θα μας ένοιαζε η κατανάλωση η τίποτα άλλο, αναφέρομαι σε άτομα άνεργα η χαμηλόμισθα χωρίς οικογένεια, γιατί αν έχεις και οικογένεια θέλεις τουλάχιστον 1500 ευρώ. Πάντως δεν γίνετε στο 2014 να βάζω βενζίνα και να μου βγάζει μόνο 200χλμ. τι "νερό" μας δίνουν πλέον.
Σε πρόσφατο ταξίδι από Θεσσαλονίκη πάλαιρο και πίσω η υψηλότερη κατανάλωση που είδα ήταν 6 από χάλια βενζίνη και 4,3 με πολύ καλή βενζίνη το σύνολο για 1000χλμ. έκαψα γύρω στα 50 λίτρα βενζίνη, πολύ καλά πιστεύω.



Offline bestoftherest7

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 269
Reply #1110 on: Πέμπτη 02 Οκτώβριος 2014, 14:35:35 μμ
Το γουστάρω το τρανσάλπ και κάνω υπομονή. ειμαι ψηλός και χοντρος δεν μπορω να παω σε παπάκι . για σκουτερ ειναι καλη λυση αλλα το τρανσαλπ ειναι το πιο ανετο μηχανακι που οδηγησα ποτε. δεν πιανομαι ποτε ουτε μεση ουτε αυχενας . μη νομιζετε και το 200αρι σκουτερ της συμ καιει 4,4 λιτρα μεσα στην αθηνα. να μου πεις το τρανσαλπ καιει 7 αλλα η διαφορα δεν ειναι τραγικη στη καταναλωση , η διαφορα ομως αναμεσα στο τρανσαλπ και σε ενα οποιοδηποτε σκουτερ ειναι τεραστια υπερ του τρανσαλπ.


XL650V


Offline XL700V ARCHANES

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 891
Reply #1111 on: Πέμπτη 02 Οκτώβριος 2014, 14:55:49 μμ
................... η διαφορα ομως αναμεσα στο τρανσαλπ και σε ενα οποιοδηποτε σκουτερ ειναι τεραστια υπερ του τρανσαλπ.

Γιατί βρε Δημήτρη είναι τεράστια υπέρ του Transalp; ΑΝ λέω ΑΝ η κατανάλωση του Sym (π.χ.) είναι όντως 4.4 lit. τότε έχουμε θέμα. Γιατί ένα σύγχρονο σκούτερ προσφέρει εκτός από περισσότερη άνεση, προστασία και χώρους, και περισσότερη ασφάλεια ΑΝ διαθέτει ABS. Άσε που είναι και περισσότερο ευκολοοδήγητο στην κίνηση.....

Σημ. Πάντα για κίνηση στην πόλη μιλάμε έτσι;



Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #1112 on: Πέμπτη 02 Οκτώβριος 2014, 15:10:28 μμ
Συμφωνώ με τον Νικήτα ότι το σκούτερ και δη τα μεγάλα είναι ότι καλύτερο για την πόλη απο θέμα οικονομίας και προστασίας αλλά και άνεσης. Τρανταχτό παράδειγμα ο κόπανος που κοπάνησε πάνω μου (παραβίασε κόκινο σε διασταύρωση με χίλια) και δεν έπαθε τίποτα. Το σκούτερ έγινε κ@λος. Στο αυτοκίνητο άλλαξα αμορτισέρ, ψαλίδι και κρεμαριέρα!. Αν είχε παπί ή ακόμα και μικρή μηχανή, θα ήταν ή σε κάσα ή σε καροτσάκι. Αυτό έγινε πρίν 6 χρόνια.
Οι σκουτεράδες όμως έιναι ΑΛΛΗ ΡΑΤΣΑ!



Offline bestoftherest7

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 269
Reply #1113 on: Πέμπτη 02 Οκτώβριος 2014, 15:15:24 μμ
γιατι το τρανσαλπ παει χωμα, καβαλαει πεζοδρομια ( πραγμα που κανω καθε μερα) ειναι πιο αξιοπιστο και ειναι μηχανη ρε φιλε. εχει 5 ταχυτητες που κανεις κουμαντο εσυ. ακομα και απο μπαταρια να μεινεις το βαζεις σε κατηφορα. οσον αφορα τους σκουτεραδες δεν ειναι μηχανοβιοι. οι περισσοτεροι δεν ξερουν να οδηγανε και για αυτο παιρνουν σκουτερ επειδη ειναι αυτοματα.


XL650V


Offline XL700V ARCHANES

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 891
Reply #1114 on: Πέμπτη 02 Οκτώβριος 2014, 16:42:50 μμ
Συγνώμη συνάδελφε αλλά εγώ νομίζα οτι μιλούσαμε για καταναλωσεις και κίνηση στήν πόλη. Οχι για δυνατότητες. Με την λογική σου, τα μεγάλα τουριστικά υστερουν μπροστά στο Transalp επειδή δεν πάνε χώμα, και δεν καβαλάνε πεζοδρόμια. Τα αλλά τα αφήνω ασχολίαστα. Ξέρω πολλούς "μηχανόβιους" που ξέρουν να αλλάζουν ταχύτητες, στρίβουν όμως όρθιοι, και δεν παραδέχονται οτι τα δίκυκλα στρίβουν με ανάποδο τιμόνι.





Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1441
Reply #1115 on: Πέμπτη 02 Οκτώβριος 2014, 17:02:22 μμ
και δεν παραδέχονται οτι τα δίκυκλα στρίβουν με ανάποδο τιμόνι.

Πάντως το ΤΑ για να το κάνει αυτό, μόνο με δυνατό μπλοκάρισμα πίσω το κάνει....   :goofy:

Επιστροφή στο θέμα... Τα σκούτερ αν δεν κινούνται αποκλειστικά στον αστικό ιστό της πόλης είναι ψιλοαπαράδεκτα.
Τουλάχιστον αυτά που έχουν τροχούς κάτω απο 15''. Κουνάνε στον αέρα, έχουν ψηλό κέντρο βάρους, δεν φρενάρουν σωστά τα κιλά τους, δεν έχεις αίσθηση του τι διαβάζει το μπροστινό... Μιλάω για τα σκούτερ της σειράς, γιατί υπάρχουν και κάποια που είναι πριόνια !
Με μία μοτοσυκλέτα (ας είναι και XT125) δεν τα έχεις αυτά. Προστασία ok.. απο τι? απο την στραβή που θα πέσεις? Απο την βροχή που θες αδιάβροχο έτσι κι αλλιώς? Απο τον αέρα?
Το μόνο μηχανάκι πόλης (κατά την ταπεινή άποψη μου) είναι το παποειδές. Μικρή κατανάλωση, ελαφρύ και με χαρακτηριστικά moto.
Κι εγώ τέτοιο παπί αγόρασα όταν αγόραζα το ΤΑ... Απλά μου είπαν ψέματα για την κατανάλωση !!!  ;D


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline bestoftherest7

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 269
Reply #1116 on: Πέμπτη 02 Οκτώβριος 2014, 17:02:58 μμ
πρεπει να κοιταξεις ολους τους παραγοντες ομως για να πουλησεις μια μηχανη. αν το παμε αποκλειστικα στη καταναλωση ειμαστε ηλιθιοι ή πλουσιοι που δεν παιρνουμε σκουτερ συμφωνω. μια λυση που με βοηθαει λιγο ειναι παιρνω συγκοινωνια και δεν βγαζω εισιτηριο.


XL650V


Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #1117 on: Πέμπτη 02 Οκτώβριος 2014, 17:46:28 μμ
Πάντως το ΤΑ για να το κάνει αυτό, μόνο με δυνατό μπλοκάρισμα πίσω το κάνει....   :goofy:

Γιατι εσυ πως στριβεις ?




Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #1118 on: Πέμπτη 02 Οκτώβριος 2014, 18:19:32 μμ
Πάντως το ΤΑ για να το κάνει αυτό, μόνο με δυνατό μπλοκάρισμα πίσω το κάνει....   :goofy:


ο νικητας μαλλον μιλαει για το counter steering,η καπως ετσι,δεν θυμαμαι πως λεγεται.




Online Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9817
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #1119 on: Πέμπτη 02 Οκτώβριος 2014, 18:33:46 μμ
Μην τα μπερδεύουμε όλα μαζί.
Αλλο μηχανάκι, εστω και 125 κυβικά με τεποζιτο ανάμεσα στα μπούτια και συμπλέκτη,
άλλο σκουτερ κ άλλο παπί.

Σε κάθε κατηγορία υπάρχει και η υπερβολή, πχ αυτοί που βάζουν μηχανάκια 1000+ κυβικά στην κίνηση, αυτοί που βάζουν σκουτερ 650-850 κυβικά στην κίνηση, και αυτοί που βγάζουν 50ρια και μικρά σκουτερ η μηχανάκια στην Εθνική νομίζοντας οτι καβαλάνε 1000ρες.

Αν μιλάμε για οικονομία εντός πόλης τότε το παπί είναι αρχηγός, μετά ερχονται τα σκουτερ και τα μηχανάκια σε κάποια λογικά κυβικά, με πάνω απ όλα τα ψεκαστα κάθε κατηγορίας.
Με το παπί πάντα να υπερέχει και σε κόστος συντήρησης, αλλά που όμως με τπτ δεν παρέχει την ενεργητική ασφάλεια μιας μοτό η ενός σκούτερ.

Απο εκεί και πέρα μπαίνει και το προσωπικό γούστο του καθενός.

Προσωπικά δεν μπορώ να αισθανθώ άνετα δίχως συμπλέκτη, θέλω να ελέγχω τον κινητήρα όπως εγώ θέλω, μου αρέσει η ανάρτηση σουμιές και όχι οι μικρές διαδρομές των αναρτήσεων στα παπιά/σκουτεροειδή που ειδικά το πίσω μέρος αναπηδά με το παραμικρό σαμαράκι.

Ολα βέβαια είναι και ανάλογα των αναγκών μας, δεν μπορούμε να έχουμε και παπί, και μικρό μηχανάκι/σκουτερ, και ον-οφ, και SS και .... :2hysterical:



Offline leftlane

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1137
Reply #1120 on: Πέμπτη 02 Οκτώβριος 2014, 22:43:45 μμ
μη νομιζετε και το 200αρι σκουτερ της συμ καιει 4,4 λιτρα μεσα στην αθηνα. να μου πεις το τρανσαλπ καιει 7 αλλα η διαφορα δεν ειναι τραγικη στη καταναλωση , η διαφορα ομως αναμεσα στο τρανσαλπ και σε ενα οποιοδηποτε σκουτερ ειναι τεραστια υπερ του τρανσαλπ.

o αδερφος μου εχει παρει καινουργιο ενα Sym 300 και του καιει 3-3.5 Lt/100 μεσα στην πόλη !!! Η αλήθεια ειναι οτι και γω μπηκα στον πειρασμό να το συγκρίνω με τα 6-6.5 lt/100 του Τransalp αλλα πηρα μια ασπιρίνη και μου περασε  ;D ;D

Αυτο που εγραψε καποιος πιο πριν ειναι απολυτα αληθες ομως, οι σκουτεραδες μονο μηχανόβιοι δεν ειναι....Φανταστειτε οτι ο αδερφος μου απαιτπυσε να του εξηγήσω γιατι οοοολες οι μηχανες δεν τις κανουν αυτοματες για να μην παιδευομαστε με τις ταχυτητες, γιατι δεν τις κανουν με μια προστασια στα πόδια (οπως τα σκουτερ καλη ωρα...) ωστε να σε προστατευει απο τον αερα και αλλα διάφορα κουλά.... ;D  τι να του απαντήσεις τωρα.... Αστο ρε bro του λεω, παμε για καμια φραπα παραλία και μη σκοτίζεσαι... ;D ;D



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #1121 on: Παρασκευή 03 Οκτώβριος 2014, 06:29:29 πμ
Μην τα μπερδεύουμε όλα μαζί.
Αλλο μηχανάκι, εστω και 125 κυβικά με τεποζιτο ανάμεσα στα μπούτια και συμπλέκτη,
άλλο σκουτερ κ άλλο παπί. Νίκο, με αντιγράφεις :2hysterical: :2hysterical:

Σε κάθε κατηγορία υπάρχει και η υπερβολή, πχ αυτοί που βάζουν μηχανάκια 1000+ κυβικά στην κίνηση, αυτοί που βάζουν σκουτερ 650-850 κυβικά στην κίνηση, και αυτοί που βγάζουν 50ρια και μικρά σκουτερ η μηχανάκια στην Εθνική νομίζοντας οτι καβαλάνε 1000ρες.

Αν μιλάμε για οικονομία εντός πόλης τότε το παπί είναι αρχηγός, μετά ερχονται τα σκουτερ και τα μηχανάκια σε κάποια λογικά κυβικά, με πάνω απ όλα τα ψεκαστα κάθε κατηγορίας.
Με το παπί πάντα να υπερέχει και σε κόστος συντήρησης, αλλά που όμως με τπτ δεν παρέχει την ενεργητική ασφάλεια μιας μοτό η ενός σκούτερ.

Απο εκεί και πέρα μπαίνει και το προσωπικό γούστο του καθενός.

Προσωπικά δεν μπορώ να αισθανθώ άνετα δίχως συμπλέκτη, θέλω να ελέγχω τον κινητήρα όπως εγώ θέλω, μου αρέσει η ανάρτηση σουμιές και όχι οι μικρές διαδρομές των αναρτήσεων στα παπιά/σκουτεροειδή που ειδικά το πίσω μέρος αναπηδά με το παραμικρό σαμαράκι.

Ολα βέβαια είναι και ανάλογα των αναγκών μας, δεν μπορούμε να έχουμε και παπί, και μικρό μηχανάκι/σκουτερ, και ον-οφ, και SS και .... :2hysterical:
Έτσι ακριβώς. Πάντως όταν πρίν λίγο καιρό καβάλησα ένα Beverly 150 ενός φίλου, είχα την αίσθηση ότι με κάνει ότι θέλει. Χ@στηκα....


γιατι το τρανσαλπ παει χωμα, καβαλαει πεζοδρομια ( πραγμα που κανω καθε μερα) ειναι πιο αξιοπιστο και ειναι μηχανη ρε φιλε. εχει 5 ταχυτητες που κανεις κουμαντο εσυ. ακομα και απο μπαταρια να μεινεις το βαζεις σε κατηφορα. οσον αφορα τους σκουτεραδες δεν ειναι μηχανοβιοι. οι περισσοτεροι δεν ξερουν να οδηγανε και για αυτο παιρνουν σκουτερ επειδη ειναι αυτοματα.
Προσωπικά, τους λέω "όψιμους"


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline XL700V ARCHANES

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 891
Reply #1122 on: Παρασκευή 03 Οκτώβριος 2014, 11:14:08 πμ
Μάλλον συνάδελφοι δεν έχετε πάει ποτέ βόλτα με πραγματικούς μοτοσυκλετιστές, έστω κι' αν οδηγούν σκούτερ...........



Offline leftlane

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1137
Reply #1123 on: Παρασκευή 03 Οκτώβριος 2014, 12:04:22 μμ
Μάλλον συνάδελφοι δεν έχετε πάει ποτέ βόλτα με πραγματικούς μοτοσυκλετιστές, έστω κι' αν οδηγούν σκούτερ...........
νταξ' φιλος , υπαρχουν και αυτοι, ειναι μειοψηφία όμως...

Οσο αφορα την πλειοψηφία των σκουτεραδων το επιβεβαιωνω εχοντας αμετρητα παραδειγματα.... Δικυκλο απο αναγκη γρηγορης μετακινησης και μονο (δεν τους κατηγορω, προς θεού...)



Offline KKalantzis

  • HTC ΔΣ
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 2753
  • Where the streets have no name!
Reply #1124 on: Παρασκευή 03 Οκτώβριος 2014, 12:31:49 μμ
Για να αφήσουμε τα scooter στην ησυχία τους και να δούμε λίγο τα δικά μας ... έχω παρατηρήσει με ανησυχία πως στα τρία τέσσερα τελευταία γεμίσματα, μόλις φτάσω στα 200 χλμ μπαίνει στη ρεζέρβα. Λίγο πιο πριν, λίγο πιο μετά, γύρω στα 200 πάντως.

Ασχέτως πρατηρίου ή εταιρείας, έχω δοκιμάσει διάφορα, αλλά αποτέλεσμα μηδέν. Ούτε έχω αλλάξει κάτι στον τρόπο που κινούμαι.

Να είναι συμφωνία κυρίων ανάμεσα στις εταιρείες ή τους πρατηριούχους για να μας τα παίρνουνε ή να φύγω τρέχοντας για το μάστορα;
Το έχει παρατηρήσει κανένας άλλος;


Keep riding !!!