Hellas Transalp Forum

Μέτρηση αυτονομίας (κατανάλωση)

επισκέπτης · 633370

Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #925 on: Τετάρτη 09 Μάιος 2012, 14:12:01 μμ
Όχι. Μόνο δίσκους. Μόλις μαζέψω κάνα φράγκο, θα του το πάω και για καθάρισμα – ρύθμιση καρμπυρατέρ (και βαλβίδων) γιατί ο προηγούμενος που το πήγαινα ήταν ‘’νούμερο’’! Αφού να σκεφτείς, όταν τον ρώτησα αν ρύθμισε το καρμπυρατέρ που του είπα, μου απάντησε ‘’εντάξει ήταν οκ, δεν χρειάζεται τίποτα.. αυτές τις βίδες δεν τις πειράζεις ποτέ γιατί μετά δεν μπορείς να το ξαναφέρεις εργοστασιακά ποτέ’’ και κάτι τέτοιες μαλ.. βλακείες!  

  Αν έπρεπε να μην τις πειράζεις και αν έπρεπε να μένουν τα μηχανάκια στην εργοστασιακή τους κατάσταση δεν θα τις έβαζε το εργοστάσιο.
  Ε, ρε με τους τσαρλατάνους που έχουμε μπλέξει!




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline ΕΛΛΗ- ΛΕΥΤΕΡΗΣ (flwrina)

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 556
  • transalp 1000 cc
Reply #926 on: Δευτέρα 11 Ιούνιος 2012, 14:45:27 μμ
μετα απο καθαρισμο και ρυθμιση καρμπς οπου εγινε και το υπολοιπο γενικο σερβις, βαλβιδες κλπ, διαπιστωνω καταλαλωση μ.ο στα 100 χλμ εντος και εκτος πολης στα 6,44 λιτρα,  ταχυτητες οχι πανω απο 120-130 χλμ. δεν την δοκιμασα σε καθαρο ταξιδι ακομη, αλλα περιμενα πιο καλη καταναλωση να ειχα..

τι λετε?? :-\ :-\ :-\


Ζήσε το σήμερα χωρίς αναστολές

NRG...


Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Reply #927 on: Δευτέρα 11 Ιούνιος 2012, 17:16:03 μμ
Να βάζεις καλύτερη βενζίνη.

Να σιγουρευτείς ότι κάνεις σωστή ρύθμιση στο σέρβις.

Ήσουν παρόν στο σέρβις ? Σταθερό ρελαντί έχεις ?


 


ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #928 on: Δευτέρα 11 Ιούνιος 2012, 17:31:01 μμ
μετα απο καθαρισμο και ρυθμιση καρμπς οπου εγινε και το υπολοιπο γενικο σερβις, βαλβιδες κλπ, διαπιστωνω καταλαλωση μ.ο στα 100 χλμ εντος και εκτος πολης στα 6,44 λιτρα,  ταχυτητες οχι πανω απο 120-130 χλμ. δεν την δοκιμασα σε καθαρο ταξιδι ακομη, αλλα περιμενα πιο καλη καταναλωση να ειχα..

τι λετε?? :-\ :-\ :-\

  Ε, τόσο περίπου καίνε τα ΤΑ ρε παιδιά! Μην περιμένετε και θαύματα!




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Harry

  • Guest
Reply #929 on: Δευτέρα 11 Ιούνιος 2012, 19:15:21 μμ
  Ε, τόσο περίπου καίνε τα ΤΑ ρε παιδιά! Μην περιμένετε και θαύματα!

+1 . Έχουμε carbs ,δυστυχώς ..... Προσωπικά έχω δει και 4,2 πολλές φορές αλλά όλα εξαρτώνται και από το πόσο βαθύ χέρι έχεις κλπ .



Offline ΕΛΛΗ- ΛΕΥΤΕΡΗΣ (flwrina)

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 556
  • transalp 1000 cc
Reply #930 on: Δευτέρα 11 Ιούνιος 2012, 21:41:59 μμ
Να βάζεις καλύτερη βενζίνη.

Να σιγουρευτείς ότι κάνεις σωστή ρύθμιση στο σέρβις.

Ήσουν παρόν στο σέρβις ? Σταθερό ρελαντί έχεις ?


 
να σου πω κανα 2 φορες εχω γεμισει...απο εναν μαλακα....

ημουν παρων σε ολες τις εργασιες.
το ρελαντι απολυτα σταθερο οσο ποτε!!


Ζήσε το σήμερα χωρίς αναστολές

NRG...


Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #931 on: Δευτέρα 11 Ιούνιος 2012, 21:49:10 μμ
την ιδια καταναλωση εχω και εγω που δεν εχω και σταθερο ρελαντι.δεν γινοταν δυστηχως καλυτερη ρυθμιση.μαλλον περναει αερας απο τους λαστιχενιους λαιμους των καρμπς.σημερα βεβαια γυρνωντας παλι απο λαμια μου εδειξε ενα ωραιο 7,35l/100χλμ αλλα του ηπια λιγο το αιμα.
και στο πηγαινε και στο ελα ημουν συνεχεια μεταξυ 140 και 165.λογικο να καψει το ερμο.




Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #932 on: Κυριακή 17 Ιούνιος 2012, 10:02:40 πμ
την ιδια καταναλωση εχω και εγω που δεν εχω και σταθερο ρελαντι.δεν γινοταν δυστηχως καλυτερη ρυθμιση.μαλλον περναει αερας απο τους λαστιχενιους λαιμους των καρμπς.

Κάνοντας clopy-paste : <<- τα τετραχρονα  οταν παιρνουν αερα....απλα χαλαει η αναλογια αερα-βενζινης με αποτελεσμα να φτωχαίνει πολυ το μιγμα , να βηχει στο ρελαντι (μικρά σκασίματα) και  να σβηνει στα ξαφνικα ,  αναλογα την ποσοτητα της εισροης αερα  θα καθυστερει να ριξει στροφες αλλα δεν ειναι παντα ορατο.οταν φτασει σε σημειο να εχουμε τοσο πολυ μεγαλη εισροη αερα ωστε να εχουμε προβλημα στην λειτουργεια των στροφων το μηχανακι δεν θα επερνε μπροστα κρυο γιατι ανατρεπεται η λειτουργεια ψυχρης εκκινησης (τσοκ) μιας κ η υποπιεση στις εισαγωγες αν παιρνει αερα σχεδον μηδενιζεται.>>

Βγάζεις τα κολιέ, αφαιρείς τους αποστάτες (δεν τους πετάς τους αποθηκεύεις κάπου) και σφίγγεις, αν και πάλι τα ίδια πάς για αλλαγή.



Offline loylas

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 35
Reply #933 on: Κυριακή 17 Ιούνιος 2012, 11:52:04 πμ
Tην Κυριακη που μας περασε πηγα απο Πατρα-Πυλο-Καλαματα-Πατρα. Συνολο 521 χλμ. Ανωτατη ταχυτητα 120 χλμ διοτι ειναι δρομος με παγιδες (τρακτερ κτλ) Καταναλωση συμφωνα με ενα απλικασιον ;D ;D που εχω 3,60λιτρα/100χλμ.

Πριν κανα 3ρι εβδομαδες Πατρα-Διακοφτο-Καλαβρυτα-Πλανητερο και το ιδιο πισω καταναλωση 4,79λιτρα/100χλμ

Πριν εναμιση μηνα περιπου Πατρα-Αστακο-Μυτικα-Πρεβεζα και επιστροφη απο εθνικη με ταχυτητα στα καλα κοματια 140χλμ καταναλωση 4,89λιτρα/100χλμ

Καθαρα συνθηκες πολης καταναλωση 6,59λιτρα/100χλμ

ΤΑ700 το μοτορι. Ικανοποιημενος ειμαι απο αποψη καταναλωσης. Το 3,60 βεβαια ηταν το κατι αλλο :). Δεν το περιμενα. Ηταν ομως πολυ χαλαροι κ τουριστικοι οι ρυθμοι γιαυτο κ ηταν μονο τοσο.

Συμφωνα με το ιδιο application καιω 0,08 γιουρο το χλμ μεσο ορο. Αυτο ειναι σχετικο ομως γιατι η τιμη της βενζινης εχει πεσει τελευταια.



Offline Specialized

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 296
Reply #934 on: Κυριακή 17 Ιούνιος 2012, 20:08:16 μμ
Με 700ρι επιβεβαίωνω κι εγω τα παραπάνω νούμερα εκτός της πόλης, εκει καιω 4,6 λίτρα. Πραγματικα απορω για τα νούμερα που διάβαζα εδω πριν πάρω τη μηχανη. Τρόπος μέτρησης το φουλαρισμα μέχρι επάνω και τα διανυθεντα χιλιόμετρα.



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #935 on: Τετάρτη 06 Μάρτιος 2013, 14:16:11 μμ
Ας το ξεθάψω και εγώ!

Έχω μετρήσει περίπου στα 5.9 μέσα σε πόλη, με οδήγηση "αυτοκινήτου" με ολίγον άνοιγμα. Δηλαδή, υπό φυσιολογικές συνθήκες δουλεύω από 2500 έως 4000 στροφές, και ταχύτητες μέχρι 90χαω. Ανά τακτά διαστήματα, τουτέστιν μιά δύο φορές την εβδομάδα κάνω ένα άνοιγμα για "ξεκάπνισμα", κατάλοιπο από το δίχρονο μηχανάκι, με γεναία ομοιόμορφα γεμίσματα στο γκάζι, αντίστοιχες εναλλαγές και λίγη πορεία σταθερή με αρκετές στροφές. Τα μπουζί τα είχα αναρτήσει στο θέμα που είχα ανοίξει με το σέρβις μου. Υποθέτω ότι είναι ενταξει από την κατανάλωση.

Η απορία που μου ήρθε όμως κοιτάζοντας την πορεία του δείκτη βενζίνης είναι η εξής:

Ο δείκτης ξέρω ότι έχει μια περίεργη λειτουργία, δηλαδή μένει στο φουλ και πέφτε ξαφνικά (περί τα 150 χιλιόμετρα) όπου παίρνει κατήφορο γερό για τα υπόλοιπα χιλιόμετρα που απομένουν. Όταν σβήνω τη μηχανή αργεί να κατέβει στο μηδέν (ή Ε), και μερικές φορές μάλιστα (όταν το τεπόζιτο είναι γεμάτο και άρα έχει περισσότερη διαδρομή να κάνει η βελόνα), δεν φτάνει ποτέ κάτω από την κόκκινη γραμμή (με τη μηχανή σβηστή έ). Όμως με λιγότερο καύσιμο στο τεπόζιτο, αυτό το καταφέρνει overnight, δηλαδή το επόμενο πρωί είναι εκεί που πρέπει. Γενικά "αργεί"

Είναι φυσιολογική η συμπεριφορά του; Η να αρχίσω να ψάχνομαι; Νομίζω ότι ο δείκτης θερμοκρασίας "πέφτει" πιο γρηγορα όταν κλείνω το διακόπτη, αλλά μπορεί να κάνω και λάθος.



Offline ~DIMITRIS_AEK~

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 577
  • ΔΕΣΤΕ ΤΟΥΣ ΤΡΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΖΕΥΓΑΡΩΝΕΤΕ.
Reply #936 on: Τετάρτη 06 Μάρτιος 2013, 15:00:28 μμ
Tην Κυριακη που μας περασε πηγα απο Πατρα-Πυλο-Καλαματα-Πατρα. Συνολο 521 χλμ. Ανωτατη ταχυτητα 120 χλμ διοτι ειναι δρομος με παγιδες (τρακτερ κτλ) Καταναλωση συμφωνα με ενα απλικασιον ;D ;D που εχω 3,60λιτρα/100χλμ.

Πριν κανα 3ρι εβδομαδες Πατρα-Διακοφτο-Καλαβρυτα-Πλανητερο και το ιδιο πισω καταναλωση 4,79λιτρα/100χλμ

Πριν εναμιση μηνα περιπου Πατρα-Αστακο-Μυτικα-Πρεβεζα και επιστροφη απο εθνικη με ταχυτητα στα καλα κοματια 140χλμ καταναλωση 4,89λιτρα/100χλμ

Καθαρα συνθηκες πολης καταναλωση 6,59λιτρα/100χλμ

ΤΑ700 το μοτορι. Ικανοποιημενος ειμαι απο αποψη καταναλωσης. Το 3,60 βεβαια ηταν το κατι αλλο :). Δεν το περιμενα. Ηταν ομως πολυ χαλαροι κ τουριστικοι οι ρυθμοι γιαυτο κ ηταν μονο τοσο.

Συμφωνα με το ιδιο application καιω 0,08 γιουρο το χλμ μεσο ορο. Αυτο ειναι σχετικο ομως γιατι η τιμη της βενζινης εχει πεσει τελευταια.

εχεις pm.




Offline leftlane

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1137
Reply #937 on: Τετάρτη 06 Μάρτιος 2013, 18:12:58 μμ
σημερα έβαλα 16,8 λιτρα με τα οποία ειχα διανύσει 250 χλμ τουτέστιν καταναλωση 6,7 λτ/100 χλμ  ??? ???
Συνηθισμενη οδήγηση στις ροπές εντος πόλης με μερικα "ξεκαπνίσματα", τα μπουζί ειναι σχετικα νέα (3500 χλμ) και πριν απο αυτα τα χλμ ειχα καθαρισει και καρμπιρατερ....
Παιζει  ο βενζινας μου την έφερε.... >:(



Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #938 on: Τετάρτη 06 Μάρτιος 2013, 19:31:33 μμ
σημερα έβαλα 16,8 λιτρα με τα οποία ειχα διανύσει 250 χλμ τουτέστιν καταναλωση 6,7 λτ/100 χλμ  ??? ???
Συνηθισμενη οδήγηση στις ροπές εντος πόλης με μερικα "ξεκαπνίσματα", τα μπουζί ειναι σχετικα νέα (3500 χλμ) και πριν απο αυτα τα χλμ ειχα καθαρισει και καρμπιρατερ....
Παιζει  ο βενζινας μου την έφερε.... >:(

Είναι λίγο τσιμπημένη η κατανάλωση. Τσέκαρε το όμως  δυο ή τρία γεμίσματα και σε άλλο βενζινάδικο για να βγάλεις ασφαλές συμπέρασμα.
Το καθάρισμα πως έγινε με λύσιμο ή σπρέι?



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #939 on: Τετάρτη 06 Μάρτιος 2013, 23:02:22 μμ
μικτη καταναλωση στα 6,7 λιτρα νομιζω οτι ειναι καλα.
επισης αυτο
Συνηθισμενη οδήγηση στις ροπές εντος πόλης με μερικα "ξεκαπνίσματα",
ειναι πολυ σχετικο.
ποσο γρηγορα φτανεις στις 5000 σαλ που νομιζω οτι ειναι η ροπη του 650?
θελω να πω οτι μπορει 2 διαφορετικοι οδηγοι να αλλαζουν στις ιδιες στροφες ταχυτητα αλλα να εχουν διαφορετικη καταναλωση.το ανοιγμα του γκαζιου γινεται ομαλα και με ηρεμια ή πιο αποτομα?
επισης το ¨ξεκαπνισμα¨ τι ακριβως σημαινει?
βαρας 8αρες ας πουμε?




Offline leftlane

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1137
Reply #940 on: Πέμπτη 07 Μάρτιος 2013, 10:44:43 πμ
trackler σωστες οι παρατηρησεις. Το ανοιγμα του γκαζιου γινεται σχετικα ομαλά και το ξεκάπνισμα εως 7-8.000 rpm αλλα 2-3 φορες στον περιφειακό με 3η,4η και 5η εως 160 χλμ/ω...
Το καθαρισμα του καρμπιρατερ εγινε πριν απο 3500 χλμ περιπου με λύσιμο .
Γενικά αυτον το χειμωνα , αν και δεν εχει πολυ χαμηλες θερμοκρασιες, η καταναλωση ειναι καπως μεγαλυτερη.....Υπαρχει περιπτωση να ριχνει παραπανω μειγμα και να χρειαζεται ρυθμιση? Δεν θελω να το πειραξω για εξοικονόμηση καυσιμου, απλά σκέφτομαι μηπως πίνει τ'αντερά του χωρις λόγο......




Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #941 on: Πέμπτη 07 Μάρτιος 2013, 18:37:05 μμ
ξαναλεω οτι στα 6,7 λιτρα μικτη καταναλωση δεν το λες οτι πινει τα αντερα του.ειναι μια σχετικα καλη καταναλωση,νομιζω.
αν ηταν στην εθνικη οδο με χαλαρους ρυθμους ναι,ισως ειναι λιγο καμποση,αλλα μικτη καταναλωση με τα περισσοτερα χλμ μεσα στην πολη στην κινηση και σε συνεχεις αυξομειωσεις ταχυτητας,δεν νομιζω οτι καιει πολυ.




Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #942 on: Πέμπτη 07 Μάρτιος 2013, 18:49:05 μμ
.....Υπαρχει περιπτωση να ριχνει παραπανω μειγμα και να χρειαζεται ρυθμιση? Δεν θελω να το πειραξω για εξοικονόμηση καυσιμου, απλά σκέφτομαι μηπως πίνει τ'αντερά του χωρις λόγο......

Από όσα ξέρω την κατανάλωση στις χαμηλές στροφές επηρεάζουν οι Pilot Screws του μίγματος.
Και την επηρεάζουν ακόμα περισσότερο οσο το μηχανάκι κυκλοφορεί σε πόλη και δουλεύει σταματα - ξεκίνα  μένοντας πολλή ώρα στο ρελαντί.

Πάνω απο τις 2500 στρ/λ περίπου αναλαμβάνει το main jet και η κατανάλωση είναι πλέον σταθερή.

Απο εκεί και πέρα υπάρχουν ενα σωρό παραγοντες που επηρεάζουν την κατανάλωση, πρώτος οι απαιτήσεις του οδηγού σε επιταχύνσεις και ανώτατη ταχύτητα, ασκοπα ανοίγματα κλπ.
Και δεύτερον η συνολική λειτουργική κατάσταση της μηχανής. Πχ: ενα αρύθμιστο μοτέρ επειδή δεν αποδίδει τα προβλεπόμενα κάνει τον αναβάτη να ανοίγει περισσότερο το γκάζι με αύξηση και της κατανάλωσης.
Και να μην ξεχνάμε τους ευσεβείς πρατηριούχους που δεν χάνουν ευκαιρία να μας κατακλέβουν.



Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #943 on: Πέμπτη 07 Μάρτιος 2013, 20:34:29 μμ
...

Πάνω απο τις 2500 στρ/λ περίπου αναλαμβάνει το main jet και η κατανάλωση είναι πλέον σταθερή.


Συνεχίζουν να ρίχνουν και πάνω από τις 2500 αλλά το βασικό μείγμα φεύγει από το main Jet.
Υπερβολικά ανοιγμένα Pilots είναι μια επιπλέον επιβάρυνση στην κατανάλωση.
Το δικό μου μετά από μια ρύθμιση βαλβίδων και pilots η κατανάλωση κυμαίνεται στα 4,8 - 5λ/100χλμ με ταχύτητες 100-110χαω και στα 5,5 - 5,7λ/100χλ σε σφιχτά ανηφορικά και εθνική με ταχύτητες 120 - 130χαω.
Γενικά όμως ποτέ δε έφτασα σε κατανάλωση τα 6,7 λίτρα ακόμη και δικάβαλος & τριβάλιτσος σε ταξίδια στην εθνική.
Αυτό όμως που θα σου δείξει αν καταναλώνεις άσκοπα είναι το χρώμα στα μπουζί. Αυτά λένε ΠΑΝΤΑ την αλήθεια!



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #944 on: Πέμπτη 07 Μάρτιος 2013, 22:23:15 μμ
η κατανάλωση κυμαίνεται στα 4,8 - 5λ/100χλμ με ταχύτητες 100-110χαω και στα 5,5 - 5,7λ/100χλ σε σφιχτά ανηφορικά και εθνική με ταχύτητες 120 - 130χαω.
Γενικά όμως ποτέ δε έφτασα σε κατανάλωση τα 6,7 λίτρα ακόμη και δικάβαλος & τριβάλιτσος σε ταξίδια στην εθνική.

στην πολη μεσα?





Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #945 on: Πέμπτη 07 Μάρτιος 2013, 22:24:11 μμ
στην πολη μεσα?



Κυκλοφορώ με Fiat Panda ;D
Αλλά και πάλι τα 6,7 πολλά είναι!
« Last Edit: Πέμπτη 07 Μάρτιος 2013, 22:28:43 μμ by Aerios »



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #946 on: Πέμπτη 07 Μάρτιος 2013, 22:31:20 μμ
και εσυ φιατακιας?

diesel ειναι το παντα?




Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #947 on: Πέμπτη 07 Μάρτιος 2013, 22:39:14 μμ
και εσυ φιατακιας?

diesel ειναι το παντα?


Εκ των πραγμάτων μια που είναι εταιρικό
Όχι Βενζίνη είναι, αλλά τα καινούργια που αντικαθιστούν αυτά που έληξε η χρονο - μίσθωση είναι Ντιζελ και φοβερά σε απόδοση και οικονομία.



Offline leftlane

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1137
Reply #948 on: Παρασκευή 08 Μάρτιος 2013, 20:58:28 μμ
ναι αυτη η κατανωλωση που ανεφερα ειχε περισσοτερα χλμ (3/4 τεποζιτου) εντος πολης σταματα-ξεκινα και 1/4 περιπου περιφερειακο με μεγαλυτερες ταχυτητες. Παρα ταυτα δεν θυμαμαι να τσιμπησε τοοοσο πολυ αλλη φορά....Είπαμε, ισως ο βενζινας....Θα κοιταξω και νεο γεμισμα απο αλλον αυτη τη φορά στις ιδιες συνθηκες.

υ.γ. Αεριος λιγο αναποδα δεν τα κανεις φιλε μου? μηχανή εκτός και αμαξι εντός....
(offtopic) Χαιρετισματα στην ξαδερφη μου και να την προσέχετε εσεις τα ρσενικά εκεί... ;D



Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #949 on: Παρασκευή 08 Μάρτιος 2013, 21:15:52 μμ
...
υ.γ. Αεριος λιγο αναποδα δεν τα κανεις φιλε μου? μηχανή εκτός και αμαξι εντός....
(offtopic) Χαιρετισματα στην ξαδερφη μου και να την προσέχετε εσεις τα ρσενικά εκεί... ;D

Σε πληροφορώ ότι το μικρό Panda εντός πόλης είναι πολύ καλύτερο και ασφαλέστερο από τη μηχανή (προσωπική γνώμη). Ύστερα στο κέντρο βγαίνω σπάνια και προτιμώ το περπάτημα. Βέβαια δεν τίθεται και θέμα σύγκρισης των αστικών αποστάσεων και της κίνησης της  Θεσσαλονίκης ή της Αθήνας, με αυτές της Λάρισας.
Για μένα η μηχανή είναι μόνο για βόλτα και πάντα έξω μακριά από την κίνηση των ΙΧ

Υ.Γ.
Η Ξαδέρφη σου τα καταφέρνει μια χαρά κι από μόνη της δε χρειάζεται προστασία ;)