Ας το ξεθάψω και εγώ!
Έχω μετρήσει περίπου στα 5.9 μέσα σε πόλη, με οδήγηση "αυτοκινήτου" με ολίγον άνοιγμα. Δηλαδή, υπό φυσιολογικές συνθήκες δουλεύω από 2500 έως 4000 στροφές, και ταχύτητες μέχρι 90χαω. Ανά τακτά διαστήματα, τουτέστιν μιά δύο φορές την εβδομάδα κάνω ένα άνοιγμα για "ξεκάπνισμα", κατάλοιπο από το δίχρονο μηχανάκι, με γεναία ομοιόμορφα γεμίσματα στο γκάζι, αντίστοιχες εναλλαγές και λίγη πορεία σταθερή με αρκετές στροφές. Τα μπουζί τα είχα αναρτήσει στο θέμα που είχα ανοίξει με το σέρβις μου. Υποθέτω ότι είναι ενταξει από την κατανάλωση.
Η απορία που μου ήρθε όμως κοιτάζοντας την πορεία του δείκτη βενζίνης είναι η εξής:
Ο δείκτης ξέρω ότι έχει μια περίεργη λειτουργία, δηλαδή μένει στο φουλ και πέφτε ξαφνικά (περί τα 150 χιλιόμετρα) όπου παίρνει κατήφορο γερό για τα υπόλοιπα χιλιόμετρα που απομένουν. Όταν σβήνω τη μηχανή αργεί να κατέβει στο μηδέν (ή Ε), και μερικές φορές μάλιστα (όταν το τεπόζιτο είναι γεμάτο και άρα έχει περισσότερη διαδρομή να κάνει η βελόνα), δεν φτάνει ποτέ κάτω από την κόκκινη γραμμή (με τη μηχανή σβηστή έ). Όμως με λιγότερο καύσιμο στο τεπόζιτο, αυτό το καταφέρνει overnight, δηλαδή το επόμενο πρωί είναι εκεί που πρέπει. Γενικά "αργεί"
Είναι φυσιολογική η συμπεριφορά του; Η να αρχίσω να ψάχνομαι; Νομίζω ότι ο δείκτης θερμοκρασίας "πέφτει" πιο γρηγορα όταν κλείνω το διακόπτη, αλλά μπορεί να κάνω και λάθος.