Σας ευχαριστώ όλους σας για το καλοσόρισμα στο forum!
1. Ενδεχομένος να με θυμάστε από την Πανελλήνια στη Πάργα όπου συμμετείχα για πρώτη φορά με ένα μπλε xt-600, ή από την Λευκάδα που συμμετείχα, μετά τις συζύγου μου, με ένα XRV-750 '99. Μετά από ομηρικούς καυγάδες λοιπόν, αποφάσισα ότι η γυναίκα μου δεν είναι για μοτο και κατέληξα στην επιλογή της μοναχικής ταξιδιωτικής λύσης, δηλ.ένα γρήγορο,αξιόπιστο,τετρακύλινδρο μηχανάκι. Έτσι λοιπόν βρέθηκα με το CBR 600F!
2. Καλησπέρα και σε εσένα Λίνα, απλά σημειώνω ότι στο Terra Mater δεν βρίσκεται μόνο ο Σιώνας ανελειπώς κάθε τετάρτη αλά και εγώ!
3. Η διεύθυνση του terra mater στην Θεσσαλονίκη είναι Καρακάση 61 κάτω τούμπα, δίπλα από την Παπαναστασίου με Μ.Μπότσαρη, για τον φίλο από την Φλώρινα τον οποίο και περιμένουμε από κοντά την ερχόμενη Τετάρτη.
4. Πλησιάζει και το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος. ΄Αντε θα κάνουμε τίποτα :
Ευτυχώς η φύση, μας έδωσε κάποια πράγματα, για να γράφουμε τους άλλους, όταν μας τρελένουν.