Hellas Transalp Forum

ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΠΟ ΔΑΦΝΗ

hunterpap · 15221

Offline hunterpap

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 119
on: Κυριακή 25 Οκτώβριος 2009, 04:16:30 πμ
Γειά στην παρέα.Μετα απο αρκετά μοτο κατέληξα  στο transalp 650 (πολύ καλό μεταχειρισμένο) μοντελο 2001 ασημί και είμαι πολύ ευχαριστημένος.Το μηχανάκι είναι άπαιχτο.  :D  :D :D
« Last Edit: Παρασκευή 20 Νοέμβριος 2009, 19:51:15 μμ by hunterpap »



tzeronymo

  • Guest
Reply #1 on: Κυριακή 25 Οκτώβριος 2009, 04:24:04 πμ
 :thawave: :welcome:



Offline Dimitris(honda)

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 506
  • 7o ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΡΑΛΛΥ HTC ΦΘΙΩΤΙΔΑ 2012
Reply #2 on: Κυριακή 25 Οκτώβριος 2009, 04:28:16 πμ
Καλώς ήρθες στη παρέα.



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #3 on: Κυριακή 25 Οκτώβριος 2009, 04:33:31 πμ
Καλώς τον κοντοχωριανό!

Καλα ταξίδια λοιπον, και αν σε φερει ο δρομος σου και καμια Τριτη απο την ΣυΜοΦΕ, ελα να γνωριστουμε!


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4162
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #4 on: Κυριακή 25 Οκτώβριος 2009, 04:36:29 πμ
Γειά στην παρέα.Μετα απο αρκετά μοτο κατέληξα  στο transalp 650 (πολύ καλό μεταχειρισμένο) μοντελο 2002 ασημί και είμαι πολύ ευχαριστημένος.Το μηχανάκι είναι άπαιχτο.  :D  :D :D
όπως τα λες !
 Καλώς μας βρήκες!


Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!


Offline hunterpap

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 119
Reply #5 on: Κυριακή 25 Οκτώβριος 2009, 04:48:44 πμ
Καλώς τον κοντοχωριανό!

Καλα ταξίδια λοιπον, και αν σε φερει ο δρομος σου και καμια Τριτη απο την ΣυΜοΦΕ, ελα να γνωριστουμε!
θα χαρώ να τα πουμε απο κοντά.



Offline Doctor

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 636
Reply #6 on: Κυριακή 25 Οκτώβριος 2009, 08:02:03 πμ
:moped: :welcome: :welcome: :welcome: :welcome: :welcome: :welcome:



Offline Chtech

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1378
  • Honda XL650V 2004 Black
Reply #7 on: Κυριακή 25 Οκτώβριος 2009, 20:08:15 μμ
Καλώς όρισες στην παρέα μας.



Offline hunterpap

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 119
Reply #8 on: Δευτέρα 26 Οκτώβριος 2009, 00:21:47 πμ
Μάγκες ευχαριστώ για το καλοσώρισμα.



Offline Διαμαντης

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2816
Reply #9 on: Δευτέρα 26 Οκτώβριος 2009, 03:10:59 πμ
Καλώς ήρθες γείτονα.



costas

  • Guest
Reply #10 on: Δευτέρα 26 Οκτώβριος 2009, 03:28:47 πμ
καλώς ήρθες!!!!!!!!!!



strofakias

  • Guest
Reply #11 on: Δευτέρα 26 Οκτώβριος 2009, 04:35:33 πμ
 :welcome: :welcome: :welcome:



Offline kostasj

  • >>>>>>
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1523
Reply #12 on: Τρίτη 03 Νοέμβριος 2009, 02:21:45 πμ
:moped: :welcome: :welcome: :welcome:


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  ???


Offline AGGELOS pireas

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 654
  • ΘΑ ΠΑΩ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΣ
Reply #13 on: Τρίτη 17 Νοέμβριος 2009, 01:56:44 πμ
 :welcome: :welcome:στην :discussion: :discussion:



Offline sotiris1

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 345
  • Τα καταφερα!!!μου πηρε 7 ημερες για να βαλω φωτο
Reply #14 on: Τρίτη 17 Νοέμβριος 2009, 02:28:51 πμ
Απο ΔΑΦΝΗ!Εκει τα πινω καθε πεμπτη στο οστρακο.ΚΑΛΟΣ ΗΡΘΕΣ.


[IMG]


Offline hunterpap

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 119
Reply #15 on: Τρίτη 17 Νοέμβριος 2009, 05:12:29 πμ
Απο ΔΑΦΝΗ!Εκει τα πινω καθε πεμπτη στο οστρακο.ΚΑΛΟΣ ΗΡΘΕΣ.
Ευχαριστώ φίλε μου.Πηγαίνω και εγω τακτικά στο Οστρακο.Εχει ωραίους μεζέδες ο Παντελής.



Offline junior CAESAR

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1309
  • ...¨Οποιος έχει μυαλό το προστατεύει!!
Reply #16 on: Τρίτη 17 Νοέμβριος 2009, 05:47:46 πμ
Γουελ καμ!


Salonica Iron Club

ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑΞΙ
Η ΑΣΚΟΠΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΠΩΛΕΙΑ ΖΩΗΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΜΑΣ
ΠΡΟΣΟΧΗ!
ΜΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΠΟΤΕ ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΣΟΒΑΡΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ


Offline sotiris1

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 345
  • Τα καταφερα!!!μου πηρε 7 ημερες για να βαλω φωτο
Reply #17 on: Τρίτη 17 Νοέμβριος 2009, 17:23:54 μμ
Ευχαριστώ φίλε μου.Πηγαίνω και εγω τακτικά στο Οστρακο.Εχει ωραίους μεζέδες ο Παντελής.
Εισαι λοιπον του σωματειου.οταν ξαναερθεις θα δεις εξω την ΤΑ και τον Γρηγορη,μιλα μας¨θα γνωρισω και εγω την δικη σου ΤΑ.
« Last Edit: Τρίτη 17 Νοέμβριος 2009, 22:15:16 μμ by sotiris1 »


[IMG]


Offline hunterpap

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 119
Reply #18 on: Πέμπτη 19 Νοέμβριος 2009, 01:09:30 πμ
Εισαι λοιπον του σωματειου.οταν ξαναερθεις θα δεις εξω την ΤΑ και τον Γρηγορη,μιλα μας¨θα γνωρισω και εγω την δικη σου ΤΑ.
Οκ φίλε μου.



Offline apnea_xaos

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1305
  • οι 4 ροδες ταξιδευουν το κορμι, οι 2 την ψυχη!!!
Reply #19 on: Σάββατο 19 Δεκέμβριος 2009, 23:41:58 μμ
 :welcome: