Hellas Transalp Forum

Nεος στην παρεα.......

mitsos-amfissa · 8620

Offline mitsos-amfissa

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 4
on: Κυριακή 25 Οκτώβριος 2009, 03:47:02 πμ
Καλησπερα ή Καλημερα για οποτε δειτε το μηνυμα. Καλως σας βρηκα! Βρισκομε εκτος Αθηνων και συγκεκριμενα στην Αμφισσα. Εχω TRANSALP τα τελευταια δυομιση χρονια (ειχα xt600). Μ΄αρεσουν οι βολτες, ειδικα στα βουνα, οχι οτι με χαλαει ο καμπος και.... ελπιζω να τα λεμε απο δω και περα. Αν σας φερει ο δρομος προς τα δω κερναμε τσιπουρακι στην πλατεια της πολης.....ετσι για τα καλοριζικα!!!! :) :) :) :)



andy

  • Guest
Reply #1 on: Κυριακή 25 Οκτώβριος 2009, 03:38:33 πμ
Καλώς όρισες στην παρέα μας. :welcome:
Εχω έρθει αμέτρητες φορές στα "Σάλονα" γιατί έχω συγγενείς στο Χρισσό.



costas

  • Guest
Reply #2 on: Κυριακή 25 Οκτώβριος 2009, 03:45:47 πμ
Καλώς όρισες ρε Μήτσο!!!!!!



tzeronymo

  • Guest
Reply #3 on: Κυριακή 25 Οκτώβριος 2009, 04:14:04 πμ
 Bρε καλως τον ΜΗΤΣΟ,  καλωσορισες  στην  παρεα



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #4 on: Κυριακή 25 Οκτώβριος 2009, 04:31:08 πμ
Καλως ηρθες στην παρεα μας Μητσο !

Καλη ανταμωση!


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4162
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #5 on: Κυριακή 25 Οκτώβριος 2009, 04:40:13 πμ
Καλώς μας βρήκες λοιπόν!


Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!


Offline Doctor

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 636
Reply #6 on: Κυριακή 25 Οκτώβριος 2009, 04:58:01 πμ
Καλως ηρθες και καλα  ορθια χλμ.... 
:D :D :D :D :D



Offline Chtech

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1378
  • Honda XL650V 2004 Black
Reply #7 on: Κυριακή 25 Οκτώβριος 2009, 20:09:11 μμ
Καλώς όρισες στην παρέα μας.



Offline mariost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 674
Reply #8 on: Κυριακή 25 Οκτώβριος 2009, 20:38:47 μμ
 :welcome: :welcome:καλως ήρθες και καλούς δρόμους να έχεις


"Βάλαμε φωτιά στα φρένα
Και μας έμεινε το γκάζι...."


strofakias

  • Guest
Reply #9 on: Κυριακή 25 Οκτώβριος 2009, 20:59:38 μμ
 :welcome: :welcome: :welcome:



Offline myttasio

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 19
Reply #10 on: Δευτέρα 26 Οκτώβριος 2009, 04:15:55 πμ
Καλώς ήρθες φίλε....... :eusa_clap:



Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #11 on: Δευτέρα 26 Οκτώβριος 2009, 05:37:07 πμ
 :welcome: :welcome: Μήτσε...
Οσες φορές πέρασα απ την πόλη σου δυστυχώς ποτέ δε σταμάτησα.
Μας χρωστάει μιά τσάρκα κατα κει κάποτε.


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline kostasj

  • >>>>>>
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1523
Reply #12 on: Τρίτη 03 Νοέμβριος 2009, 02:22:37 πμ
:moped: :welcome: :welcome: :welcome:


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  ???