Login
Register
Menu
Home
Help
Search
News:
Δείτε το ανανεωμένο Site του συλλόγου:
εδώ
Εάν είσαι νέος στην παρέα επισκέψου πρώτα:
εδώ
Hellas Transalp Forum
Γενικά Θέματα
Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας?
(Moderators:
Παύλος
,
Yianni
)
Nεος στην παρεα.......
News
Εάν είσαι νέος στην παρέα επισκέψου πρώτα:
εδώ
Nεος στην παρεα.......
mitsos-amfissa
·
8620
« προηγούμενο
επόμενο »
Send this topic
Print
Pages:
1
Go Down
mitsos-amfissa
οδηγός τρίκυκλου
Posts:
4
Nεος στην παρεα.......
on:
Κυριακή 25 Οκτώβριος 2009, 03:47:02 πμ
Καλησπερα ή Καλημερα για οποτε δειτε το μηνυμα. Καλως σας βρηκα! Βρισκομε εκτος Αθηνων και συγκεκριμενα στην Αμφισσα. Εχω TRANSALP τα τελευταια δυομιση χρονια (ειχα xt600). Μ΄αρεσουν οι βολτες, ειδικα στα βουνα, οχι οτι με χαλαει ο καμπος και.... ελπιζω να τα λεμε απο δω και περα. Αν σας φερει ο δρομος προς τα δω κερναμε τσιπουρακι στην πλατεια της πολης.....ετσι για τα καλοριζικα!!!!
andy
Guest
Απ: Nεος στην παρεα.......
Reply #1 on:
Κυριακή 25 Οκτώβριος 2009, 03:38:33 πμ
Καλώς όρισες στην παρέα μας.
Εχω έρθει αμέτρητες φορές στα "Σάλονα" γιατί έχω συγγενείς στο Χρισσό.
costas
Guest
Απ: Nεος στην παρεα.......
Reply #2 on:
Κυριακή 25 Οκτώβριος 2009, 03:45:47 πμ
Καλώς όρισες ρε Μήτσο!!!!!!
tzeronymo
Guest
Απ: Nεος στην παρεα.......
Reply #3 on:
Κυριακή 25 Οκτώβριος 2009, 04:14:04 πμ
Bρε καλως τον ΜΗΤΣΟ, καλωσορισες στην παρεα
Sotos
Global Moderator
Rossi και πάνω !
Posts:
11471
Απ: Nεος στην παρεα.......
Reply #4 on:
Κυριακή 25 Οκτώβριος 2009, 04:31:08 πμ
Καλως ηρθες στην παρεα μας Μητσο !
Καλη ανταμωση!
Dad to the bone!
Σωτήρης - GSA -
b 82.144km
georig25
Θα ήθελα να είμαι
Rossi και πάνω !
Posts:
4162
Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
Απ: Nεος στην παρεα.......
Reply #5 on:
Κυριακή 25 Οκτώβριος 2009, 04:40:13 πμ
Καλώς μας βρήκες λοιπόν!
Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;
Γιώργος Ρήγας
click me!
Doctor
Rossi και πάνω !
Posts:
636
Απ: Nεος στην παρεα.......
Reply #6 on:
Κυριακή 25 Οκτώβριος 2009, 04:58:01 πμ
Καλως ηρθες και καλα ορθια χλμ....
Chtech
Rossi και πάνω !
Posts:
1378
Honda XL650V 2004 Black
Απ: Nεος στην παρεα.......
Reply #7 on:
Κυριακή 25 Οκτώβριος 2009, 20:09:11 μμ
Καλώς όρισες στην παρέα μας.
mariost
Rossi και πάνω !
Posts:
674
Απ: Nεος στην παρεα.......
Reply #8 on:
Κυριακή 25 Οκτώβριος 2009, 20:38:47 μμ
καλως ήρθες και καλούς δρόμους να έχεις
"Βάλαμε φωτιά στα φρένα
Και μας έμεινε το γκάζι...."
strofakias
Guest
Απ: Nεος στην παρεα.......
Reply #9 on:
Κυριακή 25 Οκτώβριος 2009, 20:59:38 μμ
myttasio
οδηγός τρίκυκλου
Posts:
19
Απ: Nεος στην παρεα.......
Reply #10 on:
Δευτέρα 26 Οκτώβριος 2009, 04:15:55 πμ
Καλώς ήρθες φίλε.......
louros
Μονάχος μονάχος
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
Posts:
7326
Kαι αδιάβροχος.....!
Απ: Nεος στην παρεα.......
Reply #11 on:
Δευτέρα 26 Οκτώβριος 2009, 05:37:07 πμ
Μήτσε...
Οσες φορές πέρασα απ την πόλη σου δυστυχώς ποτέ δε σταμάτησα.
Μας χρωστάει μιά τσάρκα κατα κει κάποτε.
ΘΑΝΑΣΗΣ
Ομορφάάά
" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?
kostasj
>>>>>>
Rossi και πάνω !
Posts:
1523
Απ: Nεος στην παρεα.......
Reply #12 on:
Τρίτη 03 Νοέμβριος 2009, 02:22:37 πμ
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές
Send this topic
Print
Pages:
1
Go Up
« προηγούμενο
επόμενο »
Hellas Transalp Forum
Γενικά Θέματα
Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας?
(Moderators:
Παύλος
,
Yianni
)
Nεος στην παρεα.......
Search
Username
Password
Always stay logged in
Forgot your password?