Γεια σας.
Με λένε Γιάννη, και από χτες είμαι μέλος της παρέας σας. Έχω γενηθεί και έχω ζήσει τα περισσότερα χρόνια μου στο Ηράκλειο Κρήτης, τα τελευταία 5 χρονια ζω και εργάζομαι στη Αθήνα, και συγκεκριμένα τον τελευταίο έναμιση χρονο στα Ταμπούρια στο Κερατσινι.
Το μηχανάκι (χρώματος μάυρου) το πήρα το Νοέμβριο του 2004, καινούργιο από την οδο Μιχαλακοπούλου.
Μέχρι τώρα έχει "γράψει" 25.000 χλμ περίπου, αλλά δυστυχώς είναι σχεδόν όλα μέσα στην Αθήνα...
Μηχανάκι άργησα πολύ να μάθω στη ζωή μου, το '98 (ήμουνα 22 τότε), όταν πήρα ένα μεταχειρισμένο παπάκι supercub. Μετά από ένα χρόνο περίπου αποφάσισα να δω πως είναι και τα "πραγματικά" μηχανάκια οπότε και αγόρασα (πάλι μεταχειρισμένο) ένα KLR 250 του 95, το οποίο με ταλαιπώρησε και το ταλαιπώρησα για 5+ χρόνια (κοντέψαμε να κάνουμε μαζί τον Ισημερινό της γης εις διπλούν), μέχρι που πήρα την transalp.
Σούζες δε ξέρω να κάνω, αλλά έχω όλη την καλή θέληση να βελτιωθώ...