Μέχρι τώρα το Bandit 650 φάνταζε στα μάτια πολλών ως η πλέον τίμια πρόταση στα street 600αρια.
Φθηνό, οικονομικό, με καλούς χώρους, και έναν αξιόπιστο κινητήρα έκανε καλές πωλήσεις και μια αξιόλογη καριέρα σε όσους ήθελαν ένα commuter που θα έκανε πάνω κάτω...τα πάντα όλα!
Η μόνη ένσταση που υπήρχε ήταν αυτή της ξεπερασμένης σχετικά εμφάνισης που δεν εξίταρε τον υπόψηφιο αγοραστή τόσο ωστ ενα το προτιμήσει απο τις αντίστοιχες και ακριβότερες προτάσεις του ανταγωνισμου.
H Suzuki τα έβαλε κάτω λοιπόν και εγένετο GSX 650 F.
Η ίδια ακριβώς πρόταση με πολύ διαφορετικό περιτύλιγμα.
Το είδα στην έκθεση της Suzuki προχτές.Ογκώδες και γεμάτο, γυαλιστερό και σε γρήγορα χρώματα...
και τι χρώματα!Απο μακριά νόμισα οτι εβλεπα GSXR .Μου έκανε μάλιστα εντύπωση το πόσο ογκωδες φαινόταν για GSXR.Έμοιαζε με τις SS προ 15 ετών σε ογκο.Γεμάτη μηχανή!
Κατάλαβα ότι έβλεπα την φεριγκάτη έκδοση του Bandit όταν είδα οτι απουσιάζουν τα κλιπόν.
Το σχήμα του μου θύμισε έντονα το CBR 600 f του 1998 , αλλά φαντάζομαι η ευχρηστία του θα είναι ακόμη μεγαλύτερη μιας και μιλάμε για ένα φεριγκάτο στρητ και όχι για ένα χρηστικό ss.
Αλλά το καλύτερο είναι η τιμή του.
6595€ για να κάνεις άνετο ταξίδι, να παίρνεις άνετα συνεπιβάτη, να μην πληρώνεις τα μαλλιοκέφαλα σου σε σέρβις και βενζίνες και απο πάνω να σε μπερδεύουν με GSXR μάλλον είναι λίγα!