Hellas Transalp Forum

Νεα με τον έλικα στο πλάι

mania · 11225

Offline mania

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 2
on: Τετάρτη 30 Σεπτέμβριος 2009, 17:55:08 μμ
Γειά σας αγόρια κάτι μου εκανε κλικ  και είπα να μπώ στην παρέα σας
.Δίτροχη και έγω εδώ και πολλά χρόνια ,τελευταίο μου απόκτημα ένα κιτρινάκι με τον έλικα στο πλάι ,μην φοβάστε δεν θα σας σνομπάρω όταν θα συναντηθούμε .
Και σας προειδοποιώ αν με συναντήσετε στον δρόμο μην προσπαθήσετε να με φτάσετε .



Offline ThanDim

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1672
Reply #1 on: Τετάρτη 30 Σεπτέμβριος 2009, 18:06:24 μμ
Καλώς ήρθες και καλά κουράγια εδω μέσα..................   ;) ;) ;) ;) ;)


Δημητρακόπουλος Θανάσης
R1200GS
Καλαμάτα


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #2 on: Τετάρτη 30 Σεπτέμβριος 2009, 18:11:14 μμ
Καλώς ήρθες και καλά κουράγια εδω μέσα..................   ;) ;) ;) ;) ;)

Mμμμμ βρήκε ο γύφτος τη γενιά του.


- Καλώς το κορίτσι το ζουμπουρλούδικο......(λέω τώρα) :goofy:

Πάντα όρθια και το νού σου .
Αιντε και στο Φ.Ρ...
 :welcome:


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
Reply #3 on: Τετάρτη 30 Σεπτέμβριος 2009, 18:15:36 μμ
Καλώς ήρθες και καλά κουράγια εδω μέσα..................   ;) ;) ;) ;) ;)

Πάρε το κορίτσι στην ομάδα ρε να γίνεται πολλές  :2hysterical: :2hysterical:

Καλώς ήρθες Μανια


Παύλος Καρούμπης


Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #4 on: Τετάρτη 30 Σεπτέμβριος 2009, 18:26:11 μμ
Γεια σου Μανια με την μπεμπα .....δυο μπεμπες ομως ειναι πολυ  ;D ;D ;D

Καλως ηρθες λοιπον ...και καλα χλμ ;D




Offline Chtech

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1378
  • Honda XL650V 2004 Black
Reply #5 on: Τετάρτη 30 Σεπτέμβριος 2009, 18:28:40 μμ
Καλώς όρισες στην παρέα μας.



Offline xamogelo

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2514
  • να ταξιδεύετε πάντα........
Reply #6 on: Τετάρτη 30 Σεπτέμβριος 2009, 18:30:45 μμ
 :wave: :wave: :wave:

 :welcome:


...με τη μηχανή σας και τα μάτια της ψυχής σας!!!



Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #7 on: Τετάρτη 30 Σεπτέμβριος 2009, 18:34:13 μμ
Καλώς ήρθες ας ήρθες και με την έλικα στο πλάι.
Εδω μέσα θα βρεις μερικούς με την έλικα μέσα στο κεφάλι, αλλά οκ... τους αντέχουμε και αυτούς.

Ενα απο τα παλαιότερα μέλη μας ήταν η Ελένη με την έλικα στο πλάι επίσης ! πρώτη και καλύτερη στις
εντουροβόλτες και στη διαμονή στη φύση. (ξεκουράζετε με εναν μπέμπη στην αγκαλιά)   


Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5166
  • Μπαμπάς * 2
Reply #8 on: Τετάρτη 30 Σεπτέμβριος 2009, 18:35:07 μμ
Αααα... Μάνια... Και διαβαζα εγω.... mania.... μανία ???   ... Μαρία.... αλλα εκανε ορθογραφικο???...

Τελικα Μάνια, ε? Καλωσηρθες...

Mε τον ελικα στο πλάι?  ??? ???






Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #9 on: Τετάρτη 30 Σεπτέμβριος 2009, 18:45:43 μμ
Καλώς την Μανια με τον ελικα...

Μηπως εισαι η γνωστη Μανια απο τα παλιά?


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7278
Reply #10 on: Τετάρτη 30 Σεπτέμβριος 2009, 19:21:55 μμ
Μάνια καλωσόρισες στην παρέα μας!



Offline Tassos (Chios)

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1398
Reply #11 on: Τετάρτη 30 Σεπτέμβριος 2009, 19:28:19 μμ
Γεια σου Έλικα, εεεε Μάνια εννοούσα



Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #12 on: Τετάρτη 30 Σεπτέμβριος 2009, 22:31:04 μμ
  Με την έλικα στο πλάϊ??? Εγώ πάλι την έχω μπροστά (την έλικα). Καλώς ήλθες  ;D ;D




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


strofakias

  • Guest
Reply #13 on: Τετάρτη 30 Σεπτέμβριος 2009, 22:43:40 μμ
 :welcome: :welcome: :welcome:



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #14 on: Τετάρτη 30 Σεπτέμβριος 2009, 22:43:47 μμ
ναι ....
το ξεχασα.
και εγω την εχω μπροστα!


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #15 on: Τετάρτη 30 Σεπτέμβριος 2009, 22:48:30 μμ
Καλώς ήρθες ας ήρθες και με την έλικα στο πλάι.
Εδω μέσα θα βρεις μερικούς με την έλικα μέσα στο κεφάλι, αλλά οκ... τους αντέχουμε και αυτούς.

Ενα απο τα παλαιότερα μέλη μας ήταν η Ελένη με την έλικα στο πλάι επίσης ! πρώτη και καλύτερη στις
εντουροβόλτες και στη διαμονή στη φύση. (ξεκουράζετε με εναν μπέμπη στην αγκαλιά)   

Ελα ποιος με φώναξε;


TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #16 on: Τετάρτη 30 Σεπτέμβριος 2009, 22:52:51 μμ


Ενα απο τα παλαιότερα μέλη μας ήταν η Ελένη με την έλικα στο πλάι επίσης ! πρώτη και καλύτερη στις
εντουροβόλτες και στη διαμονή στη φύση. (ξεκουράζετε με εναν μπέμπη στην αγκαλιά)  

Ελα ποιος με φώναξε;

Απο ποτε Βαγγελακη      :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:

την ελικα απο πισω :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:
« Last Edit: Τετάρτη 30 Σεπτέμβριος 2009, 22:57:58 μμ by παλτακης »




Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #17 on: Τετάρτη 30 Σεπτέμβριος 2009, 23:06:55 μμ
Απο ποτε Βαγγελακη      :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:

την ελικα απο πισω :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:

Για την έλικα στο κεφάλι προέκυψα "άγγελε μου"... σε σκανδάλισα?


TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Reply #18 on: Τετάρτη 30 Σεπτέμβριος 2009, 23:32:32 μμ
Καλώς όρισες...είσαι στο σωστό μέρος...καμιά φορά τα κλίκ είναι εύστοχα.  :eusa_clap: :eusa_clap:
Πάντα έλικα είχες στο πλάι ?   ;D


ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline myttasio

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 19
Reply #19 on: Πέμπτη 01 Οκτώβριος 2009, 01:01:32 πμ
Καλώς ήλθες :welcome:



Offline thanos_trikala

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1753
Reply #20 on: Πέμπτη 01 Οκτώβριος 2009, 01:04:48 πμ
 :welcome: :welcome: :welcome:




tzeronymo

  • Guest
Reply #21 on: Πέμπτη 01 Οκτώβριος 2009, 01:50:42 πμ
kαλως τη Μανια απο Μανη  :2hysterical:   για εξλεπλεην  πληζ  ελικα πλαι πως  τι καντο μας λιανα :welcome:



Offline ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ

  • Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3677
  • Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!
    • http://www.biowines.gr/
Reply #22 on: Πέμπτη 01 Οκτώβριος 2009, 02:15:00 πμ
Welcome…welcome!

ThanDim για εσένα χτυπά η καμπάνα! 


Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..


Offline ThanDim

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1672
Reply #23 on: Πέμπτη 01 Οκτώβριος 2009, 02:21:50 πμ

ThanDim για εσένα χτυπά η καμπάνα! 


 ;D ;D Σου το 'πα εγώ...  Θα το φτιάξουμε το παράρτημα της BMW εδω μέσα κάποια στιγμή!!!! Προλαβαίνεις.....  ;)


Δημητρακόπουλος Θανάσης
R1200GS
Καλαμάτα


Offline azwros

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3928
  • Ερωτας με την πρώτη ματιά!!
Reply #24 on: Πέμπτη 01 Οκτώβριος 2009, 02:29:01 πμ
Καλώς την Νέα!!!!
Μάνια , Μανία τέλος πάντων δεν το ξεκαθάρισες με τον τόνο!!!!
Είπες ότι έχεις έλικα στο πλάι. Το καταλάβαμε.
Οι ποιο πολλοί εδω μέσα έχουν έλικες παντού!!! ;D


Δεν   πλαλάου!!!!
γιατί νουγάου!!!! γκε γκε;;
[img]http://farm3.static.flickr.com[img]