Γειά σας αγόρια κάτι μου εκανε κλικ και είπα να μπώ στην παρέα σας
.Δίτροχη και έγω εδώ και πολλά χρόνια ,τελευταίο μου απόκτημα ένα κιτρινάκι με τον έλικα στο πλάι ,μην φοβάστε δεν θα σας σνομπάρω όταν θα συναντηθούμε .
Και σας προειδοποιώ αν με συναντήσετε στον δρόμο μην προσπαθήσετε να με φτάσετε .