Hellas Transalp Forum

γεια σε ολους

manthos · 17072

Offline manthos

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 49
on: Παρασκευή 25 Σεπτέμβριος 2009, 22:40:29 μμ
παιδια συγνωμη αλλα δεν ηξρα οτι πρεπει πρωτα να μπω εδω.καλες βολτες σε ολους με ασφαλεια ;) ;)


οποιος φοβαται πεφτει και κοιμαται


Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #1 on: Παρασκευή 25 Σεπτέμβριος 2009, 22:43:03 μμ
Bρε συγχωρεμενος αλλα για πε  λιγα πραγματα για σε .......γιαυτο περναμε απο εδω  ;D ;D


Καλως ηρθες παντως και καλα να περνας ;D




Offline manthos

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 49
Reply #2 on: Παρασκευή 25 Σεπτέμβριος 2009, 22:46:11 μμ
οδηγω ενα xlv650  του 06 εδω και δυο χρονια.το πηρα καινουργιο και εχει φτασει τα 18000χλμ.για Κρητη πολλα.την γυρισα ολη φετος το καλοκαιρι.συνηθως σ/κ γιατι τις αλλες μερες υπαρχει πιεση στη δουλεια


οποιος φοβαται πεφτει και κοιμαται


Offline thanos_trikala

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1753
Reply #3 on: Παρασκευή 25 Σεπτέμβριος 2009, 22:57:40 μμ
 :welcome: mantho καλα κ ορθια χλμ να εχεις




Offline Chtech

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1378
  • Honda XL650V 2004 Black
Reply #4 on: Παρασκευή 25 Σεπτέμβριος 2009, 23:43:15 μμ
Καλώς όρισες στην παρέα μας.



Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4162
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #5 on: Σάββατο 26 Σεπτέμβριος 2009, 05:28:40 πμ
Καλως ηρθες και επισημα! Πες που δουλευεις, που συχναζεις, ετων, χρωμα μαλλιων...πλακα κανω!


Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!


Offline junior CAESAR

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1309
  • ...¨Οποιος έχει μυαλό το προστατεύει!!
Reply #6 on: Σάββατο 26 Σεπτέμβριος 2009, 06:07:05 πμ
Γουελκαμ manthos.


Salonica Iron Club

ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑΞΙ
Η ΑΣΚΟΠΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΠΩΛΕΙΑ ΖΩΗΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΜΑΣ
ΠΡΟΣΟΧΗ!
ΜΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΠΟΤΕ ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΣΟΒΑΡΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ


strofakias

  • Guest
Reply #7 on: Σάββατο 26 Σεπτέμβριος 2009, 06:12:38 πμ
 :welcome: :welcome:



Offline Διαμαντης

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2816
Reply #8 on: Σάββατο 26 Σεπτέμβριος 2009, 06:29:54 πμ
Καλώς ήρθες Μάνθο.



Offline AGGELOS pireas

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 654
  • ΘΑ ΠΑΩ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΣ
Reply #9 on: Κυριακή 27 Σεπτέμβριος 2009, 04:51:25 πμ
Καλως ηρθες μεγαλε καλλα ταξιδια με σιγουρια και ασφαλεια



Offline kotskofi

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 144
Reply #10 on: Κυριακή 27 Σεπτέμβριος 2009, 16:42:59 μμ
Καλώς όρισες!


Πρώην ΤΑ 650 (πρώτη αγάπη και παντοτινή) και νυν BMW R 1150 GS...
Dare!


Offline myttasio

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 19
Reply #11 on: Κυριακή 27 Σεπτέμβριος 2009, 17:21:01 μμ
Καλώς όρισες στην παρέα μας.  ;)



Offline Zan Klon

  • οδηγώντας στους ελληνικούς δρόμους έγινα...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2202
  • μοτοσυκλετιστής παντός καιρού και εδάφους !!!
Reply #12 on: Κυριακή 27 Σεπτέμβριος 2009, 17:42:59 μμ
 :welcome: :welcome: :welcome:


Offline Dimitris(honda)

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 506
  • 7o ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΡΑΛΛΥ HTC ΦΘΙΩΤΙΔΑ 2012
Reply #13 on: Κυριακή 27 Σεπτέμβριος 2009, 18:37:13 μμ
 :welcome:



Offline zami

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 816
Reply #14 on: Κυριακή 27 Σεπτέμβριος 2009, 22:18:04 μμ
 :eusa_clap: :eusa_clap: :welcome: :welcome: :eusa_clap: :eusa_clap: μάνθο!


HONDA ή γενόσιμο?


Offline Απεναντι

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 210
Reply #15 on: Δευτέρα 05 Οκτώβριος 2009, 19:57:25 μμ
 :welcome: :welcome:



Offline kostasj

  • >>>>>>
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1523
Reply #16 on: Τετάρτη 07 Οκτώβριος 2009, 14:54:49 μμ
:moped: :welcome: :welcome: :welcome:


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  ???


Offline Doctor

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 636
Reply #17 on: Πέμπτη 15 Οκτώβριος 2009, 06:23:57 πμ
 Καλώς όρισες   :thawave:



Offline vasilis samos

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 480
Reply #18 on: Κυριακή 10 Οκτώβριος 2010, 17:38:14 μμ
παιδια συγνωμη αλλα δεν ηξρα οτι πρεπει πρωτα να μπω εδω.καλες βολτες σε ολους με ασφαλεια ;) ;)
ε μα δεν πειραζει... :welcome: :welcome: φιλε μου κ παντα ορθιος κ ατσαλακωτος....



Offline postman

  • i love my moto
  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 409
  • Κωστας Παπαδοπουλος
Reply #19 on: Κυριακή 10 Οκτώβριος 2010, 17:50:01 μμ
 :welcome:




Ο ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥΜ ΣΑΣ ΕΥΧΕΤΑΙ


ΠΑΝΤΑ ΟΡΘΙΟΙ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΔΡΟΜΟ


Offline Βαγγέλης

  • Ζήσε με την Υγεία σου, μην παίζεις με αυτήν, θα χάσεις πολλά
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3987
Reply #20 on: Κυριακή 10 Οκτώβριος 2010, 18:24:01 μμ
Βρε καλώς τον Μάνθο από τον τόπο που είμαι και εγώ
Που παίρνεις τον καφέ σου εσύ?
Καλωσόρισες και καλά χιλιόμετρα και πάντα όρθιος
Αντε να μεγαλώσει η ομάδα της transalp στην Κρήτη



Offline mimsk

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 36
Reply #21 on: Κυριακή 10 Οκτώβριος 2010, 23:27:16 μμ
 :welcome: :welcome: :welcome: :welcome: :welcome:



Offline ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ

  • Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3677
  • Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!
    • http://www.biowines.gr/
Reply #22 on: Δευτέρα 11 Οκτώβριος 2010, 00:16:55 πμ
Που τα ξεθάβετε αυτά ρε παιδιά….


Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..


Offline ntinos50

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1714
  • Η αγαπη μου Honda XL 650 V Transalp
    • pagkas
Reply #23 on: Τρίτη 12 Οκτώβριος 2010, 01:18:50 πμ
Καλώς όρισες στην παρέα μας. :welcome: :welcome: :welcome: :welcome: