Hellas Transalp Forum

Γεια σας!!!

Akalyptos · 8596

Offline Akalyptos

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 29
    • MiataMadness
on: Σάββατο 19 Σεπτέμβριος 2009, 19:37:56 μμ
Γεια σας και από εμενα! Είμαι ο Παναγιώτης από Θεσσαλονίκη και από χτες είμαι κάτοχος ενός Transalp 650 ασημι χρώματος του 2002. Λεπτομέρειες για το μηχανάκι δεν ξέρω. Απ ότι διάβασα οι συναντήσεις της Θεσσαλονίκης γίνονται κάθε τεταρτη. Δυστυχώς είναι δύσκολη εκείνη η ημερα επειδή έχουμε συνάντηση με την άλλη μεγάλη μου αγάπη, το Mx5 στο La scala. Σίγουρα όμως θα προσπαθήσω να ξεκλέψω χρόνο και να έρθω να σας γνωρίσω. Θα ήθελα να με πείτε και κάποιες λεπτομέρειες για το που είναι η συνάντηση!
Αυτά προς το παρόν! Thanks!


http://www.miatamadness.gr
http://www.mazdanorthclub.gr
Θέλω την μπύρα μου παγωμένη, την γυναικα μου καυτή και το αυτοκίνητο μου γρήγορο!!!
Μx5 mk2FL silver 1,8 Sporty  Turbo GT2560-R


Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #1 on: Σάββατο 19 Σεπτέμβριος 2009, 20:53:36 μμ
καλως ηρθες Παναγιωτη στηνπαρεα και καλα χλμ




Offline Pezos

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 579
Reply #2 on: Σάββατο 19 Σεπτέμβριος 2009, 21:19:34 μμ
Καλώς ήρθες Παναγιώτης.

Αύριο αν δεν έχεις κανονίσει έλα μια βόλτα http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=9290.0



Offline Akalyptos

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 29
    • MiataMadness
Reply #3 on: Σάββατο 19 Σεπτέμβριος 2009, 23:32:00 μμ
Καλώς ήρθες Παναγιώτης.

Αύριο αν δεν έχεις κανονίσει έλα μια βόλτα http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=9290.0

Την είδα την εκδρομή και ψηνόμουνα παρα πολύ, αλλα έχω μια μπέμπα 2,5 μηνών και είναι δύσκολα ακόμη να την αφήνω!!! Thanks πάντως.


http://www.miatamadness.gr
http://www.mazdanorthclub.gr
Θέλω την μπύρα μου παγωμένη, την γυναικα μου καυτή και το αυτοκίνητο μου γρήγορο!!!
Μx5 mk2FL silver 1,8 Sporty  Turbo GT2560-R


Offline kostas larisa

  • XL650V6
  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 273
Reply #4 on: Κυριακή 20 Σεπτέμβριος 2009, 00:27:36 πμ
  :welcome: Παναγιώτη.


ΤΟΙΣ ΤΟΛΜΩΣΙΝ Η ΤΥΧΗ


Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4162
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #5 on: Κυριακή 20 Σεπτέμβριος 2009, 00:29:28 πμ
 :welcome:και με γεια το 'μωρο' (και τα δυο :goofy:)


Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!


Offline Dimitris(honda)

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 506
  • 7o ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΡΑΛΛΥ HTC ΦΘΙΩΤΙΔΑ 2012
Reply #6 on: Κυριακή 20 Σεπτέμβριος 2009, 00:50:03 πμ
 :welcome: :welcome:



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #7 on: Κυριακή 20 Σεπτέμβριος 2009, 00:54:51 πμ
Γεια σου Πανο.
Να τις χαιρεσαι και τις δυο (μπεμπα, μηχανη)

λεπτομερειες για τν συναντηση θα σου πουν τα αλλα καρντασια


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


strofakias

  • Guest
Reply #8 on: Κυριακή 20 Σεπτέμβριος 2009, 03:50:22 πμ
 :welcome: :welcome: :welcome:



Offline junior CAESAR

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1309
  • ...¨Οποιος έχει μυαλό το προστατεύει!!
Reply #9 on: Κυριακή 20 Σεπτέμβριος 2009, 05:08:00 πμ
Γουελ καμ Panagiotis.
Η συναντηση γινεται καθε Τεταρτη στο καφε ΑΛΦΑ(Αλεξ.Σβολου με Εθνικης Αμυνης)μετα τις 21:30 Σε περιμενουμε.


Salonica Iron Club

ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑΞΙ
Η ΑΣΚΟΠΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΠΩΛΕΙΑ ΖΩΗΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΜΑΣ
ΠΡΟΣΟΧΗ!
ΜΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΠΟΤΕ ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΣΟΒΑΡΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ


Offline panlask

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 72
    • radioamateur
Reply #10 on: Κυριακή 20 Σεπτέμβριος 2009, 05:29:55 πμ
Καλωσήρθες Παναγιώτη και να χαιρεσαι τις αγάπες σου!



Offline Akalyptos

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 29
    • MiataMadness
Reply #11 on: Κυριακή 20 Σεπτέμβριος 2009, 17:39:24 μμ
Σας ευχαριστώ πολύ για το καλωσόρισμα. Τα μωρά μου είναι τρία (εξαιρείται η γυναικα φυσικά αλλιώς λέμε τέσσερα) Η κορούλα μου, το Mx5, που ομολογώ ότι είμαι αθεράπευτα άρρωστος με αυτό και τώρα η μηχανή! Thanks και πάλι!


http://www.miatamadness.gr
http://www.mazdanorthclub.gr
Θέλω την μπύρα μου παγωμένη, την γυναικα μου καυτή και το αυτοκίνητο μου γρήγορο!!!
Μx5 mk2FL silver 1,8 Sporty  Turbo GT2560-R


Offline Chtech

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1378
  • Honda XL650V 2004 Black
Reply #12 on: Κυριακή 20 Σεπτέμβριος 2009, 18:46:21 μμ
Καλώς όρισες στην παρέα μας.



Offline thanos_trikala

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1753
Reply #13 on: Κυριακή 20 Σεπτέμβριος 2009, 23:39:52 μμ
 :welcome:




Offline Θύμιος

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 128
Reply #14 on: Δευτέρα 21 Σεπτέμβριος 2009, 00:26:02 πμ
 :welcome: :welcome: :welcome:Παναγιώτη! Καλά χλμ!  :eusa_clap:



Offline xamogelo

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2514
  • να ταξιδεύετε πάντα........
Reply #15 on: Δευτέρα 21 Σεπτέμβριος 2009, 20:09:38 μμ
 :wave:

Γουελ και καμ σε λεω...!!


...με τη μηχανή σας και τα μάτια της ψυχής σας!!!



Offline AGGELOS pireas

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 654
  • ΘΑ ΠΑΩ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΣ
Reply #16 on: Τρίτη 22 Σεπτέμβριος 2009, 03:41:42 πμ
Καλως ηρθες μεγαλε καλλα ταξιδια και να σου ζηση το μωρο μωρο



Offline Akalyptos

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 29
    • MiataMadness
Reply #17 on: Τετάρτη 23 Σεπτέμβριος 2009, 06:29:31 πμ
Σας ευχαριστώ παρα πολύ για το καλωσόρισμα!


http://www.miatamadness.gr
http://www.mazdanorthclub.gr
Θέλω την μπύρα μου παγωμένη, την γυναικα μου καυτή και το αυτοκίνητο μου γρήγορο!!!
Μx5 mk2FL silver 1,8 Sporty  Turbo GT2560-R


Offline Zan Klon

  • οδηγώντας στους ελληνικούς δρόμους έγινα...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2202
  • μοτοσυκλετιστής παντός καιρού και εδάφους !!!
Reply #18 on: Τετάρτη 23 Σεπτέμβριος 2009, 06:33:52 πμ
 :welcome:


Offline Απεναντι

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 210
Reply #19 on: Δευτέρα 05 Οκτώβριος 2009, 20:10:11 μμ
 :welcome: :welcome:



Offline kostasj

  • >>>>>>
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1523
Reply #20 on: Τρίτη 03 Νοέμβριος 2009, 02:17:41 πμ
:moped: :welcome: :welcome: :welcome:


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  ???