Παιδια σας ευχαριστω ολους,
Che, ναι αυτο ηταν το καρτ μου, σπαω το κεφαλι μου απο που γνωριζομστε.. help me.
Αιγαιοπλοε, το ειχα στο μυαλο μου, γιατι οπως δεν μου αρεσει να εχω το καθε βλητο με τα φωτα του να με στραβωνουν ετσι δεν θελω και εγω να στραβωνω τους αλλους. Εβαλα λοιπον την κοπελα μου μπροστα αλλα και απεναντι (σαν διερχομενη) να δω τι θα μου πει. Μου ειπε οτι ολα οκ και προς το παρων τις αφηνω. Αν καποιος μου πει οτιδηποτε εχουν φαει σουτ.
Ειμαι στο ψαξιμο του φορουμ μπας και λυσω απορειες χωρις να ρωταω τα ιδια...
Γ αυτο που ανυπομονω ειναι να μπω λιγο χωμα...αλλα πρωτα χρειαζομαι λαστιχα και μποτες..
Γιωργος