Hellas Transalp Forum

Εγω, Transalp ποτε χαχαχα Καλως σας βρηκα παιδια.

reddragon · 13506

Offline junior CAESAR

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1309
  • ...¨Οποιος έχει μυαλό το προστατεύει!!
Reply #25 on: Κυριακή 20 Σεπτέμβριος 2009, 05:31:18 πμ
Καλωσόρισες Γιώργο.Καλά χιλιόμετρα.     


Salonica Iron Club

ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑΞΙ
Η ΑΣΚΟΠΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΠΩΛΕΙΑ ΖΩΗΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΜΑΣ
ΠΡΟΣΟΧΗ!
ΜΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΠΟΤΕ ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΣΟΒΑΡΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ


Offline Akalyptos

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 29
    • MiataMadness
Reply #26 on: Κυριακή 20 Σεπτέμβριος 2009, 18:01:50 μμ
Γιώργο καλώς ήρθες και από εμενα! Κάπως έτσι νιώθω και εγώ. Δεν πίστευα ότι το transalp θα είναι τόσο τέλειο όσο είναι!!!


http://www.miatamadness.gr
http://www.mazdanorthclub.gr
Θέλω την μπύρα μου παγωμένη, την γυναικα μου καυτή και το αυτοκίνητο μου γρήγορο!!!
Μx5 mk2FL silver 1,8 Sporty  Turbo GT2560-R


Offline Αιγαιοπλόος

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 359
Reply #27 on: Δευτέρα 21 Σεπτέμβριος 2009, 01:54:27 πμ
Καλώς όρισες Γιώργο και καλά χιλιόμετρα με τα XL650V. Αξιόπιστο μηχανάκι, φιλικό και άνετο είναι οι λόγοι που το έκαναν δημοφιλές.
Μια επιφύλαξη έχω μόνο για τα φώτα xenon  που έχει το μηχανάκι που πήρες, καθώς έχω τη γνώμη ότι τα κιτ με φώτα ΧΕΝΟΝ (που τα βάζουν εξτρά σε κοινούς προβολείς, όπως του Transalp) περισσότερο τυφλώνουν του απέναντι παρά προσφέρουν ουσιαστικό έργο. Προτίμησε να βάλεις τις απλές λάμπες.
Δες και περισσότερα εδώ http://www.mybike.gr/index.php?showtopic=20412&hl=xenon



Μια αστραπή είν' η ζωή και στ' άναμμα που κάνει, ό,τι προλάβει ο άνθρωπος, τα υπόλοιπα τα χάνει.


Offline apnea_xaos

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1305
  • οι 4 ροδες ταξιδευουν το κορμι, οι 2 την ψυχη!!!
Reply #28 on: Δευτέρα 21 Σεπτέμβριος 2009, 02:09:05 πμ
 :welcome: :welcome:


   


Offline reddragon

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 40
Reply #29 on: Δευτέρα 21 Σεπτέμβριος 2009, 18:31:34 μμ
Παιδια σας ευχαριστω ολους,

Che, ναι αυτο ηταν το καρτ μου, σπαω το κεφαλι μου απο που γνωριζομστε.. help me.

Αιγαιοπλοε, το ειχα στο μυαλο μου, γιατι οπως δεν μου αρεσει να εχω το καθε βλητο με τα φωτα του να με στραβωνουν ετσι δεν θελω και εγω να στραβωνω τους αλλους. Εβαλα λοιπον την κοπελα μου μπροστα αλλα και απεναντι (σαν διερχομενη) να δω τι θα μου πει. Μου ειπε οτι ολα οκ και προς το παρων τις αφηνω. Αν καποιος μου πει οτιδηποτε εχουν φαει σουτ.

Ειμαι στο ψαξιμο του φορουμ μπας και λυσω απορειες χωρις να ρωταω τα ιδια...

Γ αυτο που ανυπομονω ειναι να μπω λιγο χωμα...αλλα πρωτα χρειαζομαι λαστιχα και μποτες..

Γιωργος



Offline thanos_trikala

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1753
Reply #30 on: Δευτέρα 21 Σεπτέμβριος 2009, 18:34:31 μμ
 :welcome:




Offline Thanosf

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1781
  • Όποιος φοβάται, πέφτει και κοιμάται ...
    • www.zesta.gr
Reply #31 on: Δευτέρα 21 Σεπτέμβριος 2009, 18:45:53 μμ
Καλωσόρισες Γιώργη!!!


. . .


Offline azwros

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3928
  • Ερωτας με την πρώτη ματιά!!
Reply #32 on: Δευτέρα 21 Σεπτέμβριος 2009, 18:47:27 μμ
Γιώργο καλώς ήρθες και καλοτάξιδο το ΤΑ σου!!!


Δεν   πλαλάου!!!!
γιατί νουγάου!!!! γκε γκε;;
[img]http://farm3.static.flickr.com[img]


Offline CheGuevara

  • Έλα μωρή οδηγάρα που έγινες και
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2063
  • Ηasta la Victoria Siempre
Reply #33 on: Δευτέρα 21 Σεπτέμβριος 2009, 19:44:10 μμ
Παιδια σας ευχαριστω ολους,

Che, ναι αυτο ηταν το καρτ μου, σπαω το κεφαλι μου απο που γνωριζομστε.. help me.


Έχεις PM. Μικρός ο κόσμος και αυτός του καρτ μικρότερος !!!!

Κώστας


Κι αν πτωχική την βρεις, η Ιθάκη δεν σε γέλασε.
Έτσι σοφός που έγινες, με τόση πείρα,
ήδη θα το κατάλαβες η Ιθάκες τι σημαίνουν.


Offline xamogelo

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2514
  • να ταξιδεύετε πάντα........
Reply #34 on: Δευτέρα 21 Σεπτέμβριος 2009, 20:13:01 μμ
Μικρός ο κόσμος




αααααχ! και σας είπα.... φτιάξτε ένα νήμα To HTC μας φέρνει πιο κοντά...  :love8: δε με ακούτε...


 :)  :welcome:  :)  :welcome:  :)


...με τη μηχανή σας και τα μάτια της ψυχής σας!!!



Offline ArtOf

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 64
Reply #35 on: Τετάρτη 23 Σεπτέμβριος 2009, 04:51:49 πμ
καλως ορισες Γιωργο,να εχεις καλα ταξιδια με την ΤΑ σου .οσο για την τσουχτερη τιμη και τετοια ,μην ακους....Απο τη στιγμη που οπως λες η μηχανη ειναι σε καλη κατασταση,προσεγμενη ,μικρο το κακο.....
Το κακο θα ηταν να την ειχες παρει 2900 και να εβαζες αλλο ενα χιλιαρικο να την μαζεψεις.....Ταλαιπωρια!!! :goofy:


The ArtOf...
Η λοξοδρομηση απο τους σκληρους και αγονους περιορισμους της καθημερινοτητας ..Ι scream ,you scream ,we all scream for an Ice Cream..(Roberto Bennini -"Down by Low")


Offline sotiris1

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 345
  • Τα καταφερα!!!μου πηρε 7 ημερες για να βαλω φωτο
Reply #36 on: Τετάρτη 23 Σεπτέμβριος 2009, 05:13:22 πμ
Καλος ηρθες :moped: :moped: :moped: :welcome: :welcome:


[IMG]


Offline Απεναντι

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 210
Reply #37 on: Δευτέρα 05 Οκτώβριος 2009, 20:15:02 μμ
 :welcome: :welcome:



Offline thanos_trikala

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1753
Reply #38 on: Δευτέρα 05 Οκτώβριος 2009, 21:50:35 μμ
 :welcome: :welcome:




Offline reddragon

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 40
Reply #39 on: Τρίτη 13 Οκτώβριος 2009, 18:23:24 μμ
Εκλεισα αισιως τον πρωτο μου μηνα με το Τα και ομολογω οτι απλα ειναι τοσο τιμιο που αυτο σε κανει το εκτιμας και να το σεβεσαι καθε μερα ολο και πιο πολυ. Δεν σου υποσχεται και δεν σε παραμυθιαζει. Στην πολη ειναι παπι (ειδικα απο την ωρα που εβαλα και τα καβαλετα), αρκετα οικονομικο, καλη σχετικα ροπη χαμηλα. απλα οτι επρεπε για πρωτο μηχανακι..
Σαν εμπειρια τωρα απο τον πρωτο μηνα σαν μοτοσυκλετιστης στην Ελλαδαα και εχοντας κανει 1900 χλμ, ειναι τα παντα ολα...
Οδηγαω αρκετα αμυντικα, εχω κανει βιβλο του Χουντρα το μανουαλ για ασφαλη οδηγηση στην πολη και διαβαζω συνεχεια για το πως να στριβουμε σε ασφαλτο και χωμα.
Στην ασφαλτο ακομα ψαχνομαι με τις γραμες και το ποσο ανοιχτο να ειναι το γκαζι στις αλλα δεν βιαζομαι.
Στο χωμα εχω κανει μονο 90 κατι χλμ γιατι με τα turance αμα ανοιξω 3η αρχιζει η βαρκαδα..
Να ειμαστε καλα, παντα ορθιοι και να τα πουμε απο κοντα..

Γιωργος



Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5166
  • Μπαμπάς * 2
Reply #40 on: Τρίτη 13 Οκτώβριος 2009, 18:38:20 μμ
Συνηθισε το στην ασφαλτο και το χωμα μπορει να περιμενει.... και την 3η στο χωμα δεν ειναι αναγκη να την ανοιγεις ή και να την βαζεις.... γιατι στο φρεναρισμα μπορει να προδωθεις.... (αναλογα το χωμα παντα).

Κανονες δεν υπαρχουν για το γκαζι στις στροφες γιατι καθε στροφη ακομα και η ιδια διαφερει καθε φορα που την περνας... γιατι δεν ξερεις τι σε περιμενει στην εξοδο ή πανω στη στροφη... ενα μικρο πετραδακι ή λιγη σκονη μπορει να ειναι η μικρη διαφορα που θα κανει τη μεγαλη εκπληξη αν εισαι οριακα...