Login
Register
Menu
Home
Help
Search
News:
Δείτε το ανανεωμένο Site του συλλόγου:
εδώ
Εάν είσαι νέος στην παρέα επισκέψου πρώτα:
εδώ
Hellas Transalp Forum
Γενικά Θέματα
Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας?
(Moderators:
Παύλος
,
Yianni
)
ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΠΟ ΑΛΙΜΟ
News
Εάν είσαι νέος στην παρέα επισκέψου πρώτα:
εδώ
ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΠΟ ΑΛΙΜΟ
jacob4os
·
5646
« προηγούμενο
επόμενο »
Send this topic
Print
Pages:
1
Go Down
jacob4os
οδηγός τρίκυκλου
Posts:
1
ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΠΟ ΑΛΙΜΟ
on:
Δευτέρα 14 Σεπτέμβριος 2009, 18:18:16 μμ
Μια καλημέρα και ένα καλώς σας βρίσκω.
Να περνάμε καλά!
georig25
Θα ήθελα να είμαι
Rossi και πάνω !
Posts:
4162
Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
Απ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΠΟ ΑΛΙΜΟ
Reply #1 on:
Δευτέρα 14 Σεπτέμβριος 2009, 18:59:57 μμ
Καλως μας ηρθες Γιωργο αλλα πολυ σκετα μας τα λες. Δωσε κατι ακομα
Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;
Γιώργος Ρήγας
click me!
Dimitris(honda)
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
Posts:
506
7o ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΡΑΛΛΥ HTC ΦΘΙΩΤΙΔΑ 2012
Απ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΠΟ ΑΛΙΜΟ
Reply #2 on:
Δευτέρα 14 Σεπτέμβριος 2009, 19:07:11 μμ
Καλώς ήρθες
παλτακης
η anaconda team..
Rossi και πάνω !
Posts:
8209
anaconda team is back sssssssssssssss
Απ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΠΟ ΑΛΙΜΟ
Reply #3 on:
Δευτέρα 14 Σεπτέμβριος 2009, 19:09:53 μμ
Kαλως ηρθες Γιωργο στην παρεα
Chtech
Rossi και πάνω !
Posts:
1378
Honda XL650V 2004 Black
Απ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΠΟ ΑΛΙΜΟ
Reply #4 on:
Δευτέρα 14 Σεπτέμβριος 2009, 19:24:29 μμ
Καλώς μας βρήκες.
strofakias
Guest
Απ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΠΟ ΑΛΙΜΟ
Reply #5 on:
Δευτέρα 14 Σεπτέμβριος 2009, 22:44:05 μμ
Διαμαντης
Rossi και πάνω !
Posts:
2816
Απ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΠΟ ΑΛΙΜΟ
Reply #6 on:
Δευτέρα 14 Σεπτέμβριος 2009, 23:48:49 μμ
Καλώς ήρθες Γιώργο.
thanos_trikala
Rossi και πάνω !
Posts:
1753
Απ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΠΟ ΑΛΙΜΟ
Reply #7 on:
Τρίτη 15 Σεπτέμβριος 2009, 00:58:25 πμ
Γιωργο καλα και ορθια χλμ να εχεις!
panlask
νέος οδηγός
Posts:
72
Απ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΠΟ ΑΛΙΜΟ
Reply #8 on:
Τρίτη 15 Σεπτέμβριος 2009, 16:30:06 μμ
Καλωσόρισες Γιώργο και καλές βόλτες!
flab1971
οδηγός τρίκυκλου
Posts:
3
Απ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΠΟ ΑΛΙΜΟ
Reply #9 on:
Τετάρτη 16 Σεπτέμβριος 2009, 07:57:39 πμ
Γιώργο!!! Καλά και όρθια χιλιόμετρα
azwros
Rossi και πάνω !
Posts:
3928
Ερωτας με την πρώτη ματιά!!
Απ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΠΟ ΑΛΙΜΟ
Reply #10 on:
Τετάρτη 16 Σεπτέμβριος 2009, 07:59:52 πμ
Καλώς το συνονόματο!!!!!!!!!!!!!
Δεν πλαλάου!!!!
γιατί νουγάου!!!! γκε γκε;;
[img]http://farm3.static.flickr.com[img]
Zan Klon
οδηγώντας στους ελληνικούς δρόμους έγινα...
Rossi και πάνω !
Posts:
2202
μοτοσυκλετιστής παντός καιρού και εδάφους !!!
Απ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΠΟ ΑΛΙΜΟ
Reply #11 on:
Τετάρτη 16 Σεπτέμβριος 2009, 08:07:24 πμ
Deep για Deep!!!
Golden Edition
AGGELOS pireas
Rossi και πάνω !
Posts:
654
ΘΑ ΠΑΩ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΣ
Απ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΠΟ ΑΛΙΜΟ
Reply #12 on:
Σάββατο 19 Σεπτέμβριος 2009, 07:55:25 πμ
Αντε και καλα ταξιδια
kostasj
>>>>>>
Rossi και πάνω !
Posts:
1523
Απ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΠΟ ΑΛΙΜΟ
Reply #13 on:
Τετάρτη 07 Οκτώβριος 2009, 14:34:07 μμ
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές
Doctor
Rossi και πάνω !
Posts:
636
Απ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΠΟ ΑΛΙΜΟ
Reply #14 on:
Πέμπτη 15 Οκτώβριος 2009, 06:27:02 πμ
zami
Rossi και πάνω !
Posts:
816
Απ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΠΟ ΑΛΙΜΟ
Reply #15 on:
Πέμπτη 15 Οκτώβριος 2009, 06:32:43 πμ
και καλά χιλιόμετρα όρθιος...
HONDA ή γενόσιμο?
junior CAESAR
Rossi και πάνω !
Posts:
1309
...¨Οποιος έχει μυαλό το προστατεύει!!
Απ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΠΟ ΑΛΙΜΟ
Reply #16 on:
Πέμπτη 15 Οκτώβριος 2009, 17:15:05 μμ
Καλως μας ηρθες Γιωργο.
Salonica Iron Club
ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑΞΙ
Η ΑΣΚΟΠΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΠΩΛΕΙΑ ΖΩΗΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΜΑΣ
ΠΡΟΣΟΧΗ!
ΜΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΠΟΤΕ ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΣΟΒΑΡΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ
Send this topic
Print
Pages:
1
Go Up
« προηγούμενο
επόμενο »
Hellas Transalp Forum
Γενικά Θέματα
Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας?
(Moderators:
Παύλος
,
Yianni
)
ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΠΟ ΑΛΙΜΟ
Search
Username
Password
Always stay logged in
Forgot your password?