Μετά από 133.000 χλμ άλλαξα τα ελατήρια στο μπροστινό σύστημα, βάζοντας τα WP με το αντίστοιχο 10άρι λάδι και τις μαμίσιες τσιμούχες. Οι τιμές τους αντίστοιχα 117, 15 και 56. Η εργασία του μάστορα κόστισε 70 ευρώπουλα. Σύνολο το κουστουμάκι μας στοίχισε 258 αλλά μια και σκοπεύω να την κρατήσω την ΤΑ εσαεί επιβάλεται μια σταδιακή ανανέωση σε ζωτικά της όργανα.
Οι πρώτες μου εντυπώσεις μετά από μια μικρή βόλτα ήταν μια αισθητή βελτίωση στο μπροστινό φρενάρισμα, μειώθηκε σημαντικά η βύθιση (είχα βάλει παλιότερα 10άρι λάδι) και πήρε λίγο ύψος το μπροστινό σύστημα. Κατά τα άλλα, σημαντική διαφοροποίηση στην ακρίβεια της διεύθυνσης δεν είδα, δεν ξέρω αν και αυτό θέλει κάποιο χρόνο με το καινούργιο λάδι, μια καλή δοκιμή θα γίνει το Σάββατο σε ταξίδι προς την Επίδαυρο. Βέβαια τη μηχανή τη διατηρώ σε εξαιρετική κατάσταση παρά τα χρονάκια της 8,5 και σε καθημερινά δρομολόγια για τη δουλειά ανεβαίνοντας Διόνυσο-Πεντέλη δεν είχα πρόβλημα να τη πλαγιάζω τη μηχανή αρκετά με σιγουριά και με αίσθηση ασφάλειας. Για του λόγου το αληθές συναντώ στο πρωινό το δρομολόγιο αρκετές φορές ένα αναβάτη με V-Strom στις ευθείες μου καλύπτει τη διαφορά που του παίρνω στα στροφιλίκια 20-30 μέτρα. Βέβαια αυτό είναι και θέμα διάθεσης και ικανότητας του οδηγού αλλά και στιβαρότητας της μηχανής. Φίλος μου που έχει τώρα V-Strom και παλιότερα την ΤΑ μου έχει πει για μια ασάφεια στο μπροστινό της σύστημα οι φίλοι που την έχουν θα ξέρουν καλύτερα.
Αυτά τα αναφέρω διότι μερικοί παντογνώστες θεωρούν επιτακτική την ανάγκη να αλλάξεις αμορτισερ στα 30.000 χλμ, παραβλέποντας την κατάσταση της μηχανής και το σημαντικότερο της χρήσης που της κάνεις σε αντιδιαστολή με το Chris_de_Ze που πολύ συνετά προτείνει 2 μικρές ανέξοδες αλλαγές με σημαντικά αποτελέσματα.
Χαιρομαι που διαπιστωνεις και εσυ αυτο που εχω τονισει καποιες φορες και εγω! Οτι η αλλαγη των μαμα ελλατηριων με αλλα σκληροτερα δεν ειναι θεμα γουστου αλλα θεμα
ασφαλειας Και αναφερομαι στο φρεναρισμα γιατι αν πιασουμε την λειτουργια αυτη καθ' αυτη της αναρτησης τοτε θα παει μακρια η κουβεντα
Αυτα τα 258Ε που εδωσες ειναι ισως η καλυτερη επενδυση που εχεις κανει στπν τομεα της ασφαλειας Αφου η πιθανοτητα διπλωματος του μπροστινου σε φρεναρισμα πανικου τωρα πια απομακρυνεται (αλλα δυστυχως δεν εξαλειφεται)
Το οτι πλεον το μπροστινο συστημα ψηλωσε ειναι φυσιολογικο και οφειλεται στα σκληροτερα και
σιγουρα καταλληλοτερα ελλατηρια απο εκεινα που φοραει απο το εργοστασιο Ποσο μαλλον οταν εκεινα ειχαν γραψει ηδη 133000 χλμ Το οποιο υψος χανοταν οφειλοταν στο οτι μεγαλο μερος της διαδρομης καταναλωνοταν ηδη και μονο απο το βαρος μηχανη+αναβατης! Το μηχανακι εχει γινει βεβαια τωρα λιιιιγο πιο αργο κατα την εισοδο στις (πολυ κλειστες) στροφες σε σχεση με πριν αλλα αν δεν οδηγεις επιθετικα ουτε που θα το αντιληφθεις Ομοιως αν δεν οδηγεις σπιρτοζικα ή/και επιθετικα ισως να μη διακρινεις και την
υπαρκτη πλεον σε σχεση με πριν ακριβεια της κατευθυντικοτητας
Στο ταξιδι αυτο που μαλλον θα παρατηρησεις θα ειναι η καλυτερη πληροφορηση για το τι κανει καθε στιγμη ο μπροστα τροχος Καποιοι αυτο το λενε και απωλεια ανεσης Αν εχεις παντως την δυνατοτητα δοκιμασε να οδηγησεις για λιγο σε δρομο με εντονες ανωμαλιες Ειδικα αν το λαδι εχει ηδη ζεσταθει (πχ κατα την διαρκεια ταξιδιου) θα εκπλαγεις ευχαριστα!
Χωρις να θεωρω τον ευατο μου παντογνωστη ειμαι απο κεινους που κρινουν αναγκαια την αλλαγη των ελλατηριων-λαδιων οχι μονο απο τα 30000 χλμ αλλα και απο τα 30 χλμ ακομα! Αν βεβαια θελουμε να κανουμε το ΤΑ πιο ασφαλες αλλα και να το οδηγησουμε και λιγο διαφορετικα απο το "οδηγω και σε σκεφτομαι"!
Αν και δεν ξερω ποια ειναι η μια αλλαγη που προτεινει ο Chris νομιζω οτι η αλλη αφορα την τοποθετηση τακου στο ελατηριο του αμορτισερ ωστε να αυξηθει η προφορτιση (αν βεβαια θυμαμαι καλα) Πραγμα που φυσικα ειναι τελειως λαθος και δινει απλως την ψευδαισθηση οτι σκληρυνε το ελατηριο του αμορτισερ
Φιλικα