Hellas Transalp Forum

Αναρτήσεις για Transalp

TAΣΟΣ · 117302

Offline john400v

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 23
Reply #125 on: Πέμπτη 05 Μάιος 2011, 11:35:20 πμ
οχι
ειναι σκληρο λαστιχο βλεπε συνεμπλοκ... και με το σφυξιμο ηρθε και εδεσε..
δεν ειναι κακη ιδεα ομως και κολλα...



Offline BostonGeorge

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 339
Reply #126 on: Πέμπτη 19 Μάιος 2011, 22:25:21 μμ
Ψάχνομαι και εγώ για καινούριες αναρτήσεις . Η ανάρτηση κάτω απο την σέλα λειτουργεί καλά (μάλλον) και μπροστά στο πιρούνι . Τι θα πρωτείνατε μιας και εγώ σιγά σιγά θα το κάνω για χωμάτινες διαδρομές κυρίως το μηχανάκι ... Αν βάλω αναρτήσεις για χώμα θα πρέπει να αλλάξω και το μπροστινό φτερό ;




Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us/www.transalpforu


Offline john400v

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 23
Reply #127 on: Πέμπτη 19 Μάιος 2011, 23:49:56 μμ
ποιο μοντελο εχεις?
γενικα μια ευκολη λυση ειναι να αλλαξεις ελατηρια μπρος-πισω
πισω προσωπικα θα το ηθελα λιγο ψιλοτερο και ψαχνω να βρω την λυση... σκεφτομαι να βαλω εναν αποστατη στο σημειο του αμορτισερ που δενει με το link...

οσο για το φτερο, το αλλαζεις λογο λασπης οχι λογω αναρτησης η επιδη σου αρεσει "αλλιως" :)



Offline BostonGeorge

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 339
Reply #128 on: Παρασκευή 20 Μάιος 2011, 10:19:09 πμ
ποιο μοντελο εχεις?
γενικα μια ευκολη λυση ειναι να αλλαξεις ελατηρια μπρος-πισω
πισω προσωπικα θα το ηθελα λιγο ψιλοτερο και ψαχνω να βρω την λυση... σκεφτομαι να βαλω εναν αποστατη στο σημειο του αμορτισερ που δενει με το link...

οσο για το φτερο, το αλλαζεις λογο λασπης οχι λογω αναρτησης η επιδη σου αρεσει "αλλιως" :)

Honda Transalp XLV400 '91 - '92 .
Και εγώ θα το ηθελα ψηλότερο , δεν ξέρω αν θα μου αρέσει με το φτερό τόσο ψηλά , δεν το έχω δει απο κοντά αλλα αν είναι για την λάσπη ... Εκτός απο ελατήρια κάτι άλλο μπορούμε να κάνουμε ; Δηλαδή αλλαγή ολόκληρης της ανάρτησης ; Ελατήριο κάτω απο την σέλα θέλει σίγουρα ...




Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us/www.transalpforu


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2748
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #129 on: Παρασκευή 20 Μάιος 2011, 10:26:22 πμ
..... θα το ηθελα λιγο ψιλοτερο και ψαχνω να βρω την λυση... σκεφτομαι να βαλω εναν αποστατη στο σημειο του αμορτισερ που δενει με το link...

Πρόσεχε: 1 πόνος στο αμορτισέρ δίνει 3 στη ρόδα!


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline john400v

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 23
Reply #130 on: Παρασκευή 20 Μάιος 2011, 11:34:02 πμ
ενας ποντος... γιατι αμα ειναι πονος... :)
 
εγω παντως τωρα εχω το πισω αμορτισερ τερμα σφικτο, δεν παει αλλο (ειμαι και 100 κιλα) και με ικανοποιει μια χαρα δεν λεω... απλα θα το ηθελα λιγο ψηλοτερο πισω...





« Last Edit: Παρασκευή 20 Μάιος 2011, 11:44:13 πμ by john400v »



Offline Tedyboys

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 85
  • Οι μονοζυγωτικές κουκλάρες στην Τransalp
Reply #131 on: Πέμπτη 14 Ιούλιος 2011, 00:12:50 πμ
Μετά από 133.000 χλμ άλλαξα τα ελατήρια στο μπροστινό σύστημα, βάζοντας τα WP  με το αντίστοιχο  10άρι λάδι  και τις μαμίσιες τσιμούχες. Οι τιμές τους αντίστοιχα 117, 15 και 56. Η εργασία του μάστορα κόστισε 70 ευρώπουλα. Σύνολο το κουστουμάκι μας στοίχισε 258 αλλά μια και σκοπεύω να την κρατήσω την ΤΑ εσαεί επιβάλεται μια σταδιακή ανανέωση σε ζωτικά της όργανα.
Οι πρώτες μου εντυπώσεις μετά από μια μικρή βόλτα ήταν μια αισθητή βελτίωση στο μπροστινό φρενάρισμα, μειώθηκε σημαντικά η βύθιση (είχα βάλει παλιότερα 10άρι λάδι) και πήρε λίγο ύψος το μπροστινό σύστημα. Κατά τα άλλα, σημαντική διαφοροποίηση στην ακρίβεια της διεύθυνσης δεν είδα, δεν ξέρω αν και αυτό θέλει κάποιο χρόνο με το καινούργιο λάδι, μια καλή δοκιμή θα γίνει το Σάββατο σε ταξίδι προς την Επίδαυρο. Βέβαια τη μηχανή τη διατηρώ σε εξαιρετική κατάσταση παρά τα χρονάκια της 8,5 και σε καθημερινά δρομολόγια για τη δουλειά ανεβαίνοντας Διόνυσο-Πεντέλη δεν είχα πρόβλημα να τη πλαγιάζω τη μηχανή αρκετά με σιγουριά και με αίσθηση ασφάλειας. Για του λόγου το αληθές συναντώ στο πρωινό το δρομολόγιο αρκετές φορές ένα αναβάτη με V-Strom στις ευθείες μου καλύπτει τη διαφορά που του παίρνω στα στροφιλίκια 20-30 μέτρα. Βέβαια αυτό είναι και θέμα διάθεσης και ικανότητας του οδηγού αλλά και στιβαρότητας της μηχανής. Φίλος μου που έχει τώρα V-Strom και παλιότερα την ΤΑ μου έχει πει για μια ασάφεια στο μπροστινό της σύστημα οι φίλοι που την έχουν θα ξέρουν καλύτερα.
Αυτά τα αναφέρω διότι μερικοί παντογνώστες θεωρούν επιτακτική την ανάγκη να αλλάξεις αμορτισερ στα 30.000 χλμ, παραβλέποντας την κατάσταση της μηχανής και το σημαντικότερο της χρήσης που της κάνεις σε αντιδιαστολή με το Chris_de_Ze που πολύ συνετά προτείνει 2 μικρές ανέξοδες αλλαγές με σημαντικά αποτελέσματα.


Οποιος φοβάται πέφτει και κοιμάται


Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #132 on: Πέμπτη 14 Ιούλιος 2011, 10:29:19 πμ
Μετά από 133.000 χλμ άλλαξα τα ελατήρια στο μπροστινό σύστημα, βάζοντας τα WP  με το αντίστοιχο  10άρι λάδι  και τις μαμίσιες τσιμούχες. Οι τιμές τους αντίστοιχα 117, 15 και 56. Η εργασία του μάστορα κόστισε 70 ευρώπουλα. Σύνολο το κουστουμάκι μας στοίχισε 258 αλλά μια και σκοπεύω να την κρατήσω την ΤΑ εσαεί επιβάλεται μια σταδιακή ανανέωση σε ζωτικά της όργανα.
Οι πρώτες μου εντυπώσεις μετά από μια μικρή βόλτα ήταν μια αισθητή βελτίωση στο μπροστινό φρενάρισμα, μειώθηκε σημαντικά η βύθιση (είχα βάλει παλιότερα 10άρι λάδι) και πήρε λίγο ύψος το μπροστινό σύστημα. Κατά τα άλλα, σημαντική διαφοροποίηση στην ακρίβεια της διεύθυνσης δεν είδα, δεν ξέρω αν και αυτό θέλει κάποιο χρόνο με το καινούργιο λάδι, μια καλή δοκιμή θα γίνει το Σάββατο σε ταξίδι προς την Επίδαυρο. Βέβαια τη μηχανή τη διατηρώ σε εξαιρετική κατάσταση παρά τα χρονάκια της 8,5 και σε καθημερινά δρομολόγια για τη δουλειά ανεβαίνοντας Διόνυσο-Πεντέλη δεν είχα πρόβλημα να τη πλαγιάζω τη μηχανή αρκετά με σιγουριά και με αίσθηση ασφάλειας. Για του λόγου το αληθές συναντώ στο πρωινό το δρομολόγιο αρκετές φορές ένα αναβάτη με V-Strom στις ευθείες μου καλύπτει τη διαφορά που του παίρνω στα στροφιλίκια 20-30 μέτρα. Βέβαια αυτό είναι και θέμα διάθεσης και ικανότητας του οδηγού αλλά και στιβαρότητας της μηχανής. Φίλος μου που έχει τώρα V-Strom και παλιότερα την ΤΑ μου έχει πει για μια ασάφεια στο μπροστινό της σύστημα οι φίλοι που την έχουν θα ξέρουν καλύτερα.
Αυτά τα αναφέρω διότι μερικοί παντογνώστες θεωρούν επιτακτική την ανάγκη να αλλάξεις αμορτισερ στα 30.000 χλμ, παραβλέποντας την κατάσταση της μηχανής και το σημαντικότερο της χρήσης που της κάνεις σε αντιδιαστολή με το Chris_de_Ze που πολύ συνετά προτείνει 2 μικρές ανέξοδες αλλαγές με σημαντικά αποτελέσματα.

Χαιρομαι που διαπιστωνεις και εσυ αυτο που εχω τονισει καποιες φορες και εγω! Οτι η αλλαγη των μαμα ελλατηριων με αλλα σκληροτερα δεν ειναι θεμα γουστου αλλα θεμα ασφαλειας Και αναφερομαι στο φρεναρισμα γιατι αν πιασουμε την λειτουργια αυτη καθ' αυτη της αναρτησης τοτε θα παει μακρια η κουβεντα
Αυτα τα 258Ε που εδωσες ειναι  ισως η καλυτερη επενδυση που εχεις κανει στπν τομεα της ασφαλειας Αφου η πιθανοτητα  διπλωματος του μπροστινου σε φρεναρισμα πανικου τωρα πια απομακρυνεται (αλλα δυστυχως δεν εξαλειφεται)
Το οτι πλεον το μπροστινο συστημα ψηλωσε ειναι φυσιολογικο και οφειλεται στα σκληροτερα και σιγουρα καταλληλοτερα ελλατηρια απο εκεινα που φοραει απο το εργοστασιο Ποσο μαλλον οταν εκεινα ειχαν γραψει ηδη 133000 χλμ Το οποιο υψος χανοταν οφειλοταν στο οτι μεγαλο μερος της διαδρομης καταναλωνοταν  ηδη και μονο απο το βαρος μηχανη+αναβατης! Το μηχανακι εχει γινει βεβαια τωρα  λιιιιγο πιο αργο κατα την εισοδο στις (πολυ κλειστες) στροφες σε σχεση με πριν αλλα αν δεν οδηγεις επιθετικα ουτε που θα το αντιληφθεις Ομοιως αν δεν οδηγεις σπιρτοζικα ή/και επιθετικα ισως να μη διακρινεις και την υπαρκτη πλεον σε σχεση με πριν ακριβεια της κατευθυντικοτητας
Στο ταξιδι αυτο που μαλλον θα παρατηρησεις θα ειναι η καλυτερη πληροφορηση για το τι κανει καθε στιγμη ο μπροστα τροχος Καποιοι αυτο το λενε και απωλεια ανεσης Αν εχεις παντως την δυνατοτητα δοκιμασε να οδηγησεις για λιγο σε δρομο με εντονες ανωμαλιες Ειδικα αν το λαδι εχει ηδη ζεσταθει (πχ κατα την διαρκεια ταξιδιου) θα εκπλαγεις ευχαριστα!
Χωρις να θεωρω τον ευατο μου παντογνωστη ειμαι απο κεινους που κρινουν αναγκαια την αλλαγη των ελλατηριων-λαδιων οχι μονο απο τα 30000 χλμ αλλα και απο τα 30 χλμ ακομα! Αν βεβαια θελουμε να κανουμε το ΤΑ πιο ασφαλες αλλα και να το οδηγησουμε και λιγο διαφορετικα απο το "οδηγω και σε σκεφτομαι"!
Αν και δεν ξερω ποια ειναι η μια αλλαγη που προτεινει ο Chris νομιζω οτι η αλλη αφορα την τοποθετηση τακου στο ελατηριο του αμορτισερ ωστε να αυξηθει η προφορτιση (αν βεβαια θυμαμαι καλα) Πραγμα που φυσικα ειναι τελειως λαθος και δινει απλως την ψευδαισθηση οτι σκληρυνε το ελατηριο του αμορτισερ

Φιλικα



Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1438
Reply #133 on: Σάββατο 12 Απρίλιος 2014, 10:38:25 πμ
Για να μην ανοίγω άλλο θέμα....



Αυτές οι ρυθμιζόμενες τάπες πιρουνιού, κάνουν τίποτα ή τζάμπα κόπος?
Σκέφτομαι να βάλω ένα ζευγάρι για να μπορώ να ρυθμίζω λίγο (λέω λίιιιιιιιιιιιγο) την αίσθηση που προσφέρει το μπροστινό.
Θα κλαίω μόνο τα 40 γιούρια που κάνουν ή θα κλαίω και πιθανή ζημιά που θα δημιουργήσω ???


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #134 on: Σάββατο 12 Απρίλιος 2014, 10:52:06 πμ
βαλτα μωρε και εσυ τωρα.αμα κλαψεις εσυ τουλαχιστον δεν θα την πατησει και κανεις αλλος.

αντε να σου κανουμε και παρεα στο κλαμα.

 :P :P :P :P




Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Reply #135 on: Σάββατο 12 Απρίλιος 2014, 12:26:54 μμ
27 ευρώ έχει η γνήσια, νομίζω. Οπότε εγώ θα τις έπαιρνα, λόγω του ότι την μία τη πλήγωσα λίγο.
Φίλος που δοκίμασε σε χτ, είπε ότι κάνουν δουλειά.
Προσοχή στα σπειρώματα, μη γίνει καμιά ζημιά στα καλάμια...

Στάλθηκε από το HUAWEI G525-U00 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1438
Reply #136 on: Σάββατο 19 Απρίλιος 2014, 17:42:19 μμ
Σήμερα έκανα κι εγώ αλλαγή στα λάδια της μπροστινής ανάρτησης. Αφού έλυσα ότι έπρεπε να λύσω, πήρα τις μπουκάλες ανά χείρας και ξεκίνησα το καθάρισμα.
Διαβάζοντας πολλά και διάφορα εδώ μέσα για τις μπουκάλες, τα λάδια, το καθάρισμα, το λύσε-δέσε κλπ κλπ, περίμενα με το που θα ανοίξω την τάπα να βγει κάνας κροκόδειλος μαζί με την παρέα του. Αντ'αυτών πήρα στο δοχείο μου από 540ml (μαύρου πίσσα κατράμι) λάδι, σημάδι πως δεν έχουμε διαρροές και καθαρίζοντας-ξεπλένοντας δεν υπήρχε μούργα (πράγμα που δηλώνει το καλώς έχει στην συντήρηση απο τον προηγούμενο ιδιοκτήτη της ΤΑ) μιας και οι μπουκάλες είχαν ξανανοιχτεί...
Αφού έβαλα νεα λαδάκια (AMSoil forck therapy 10w), στρίμωξα και 2 ροδέλες σαν αποστάτη (5mm) ίσα ίσα να πατάει το ελατήριο (το οποίο είναι μια χαρά σε μήκος) και όταν πήγα να ξεκινήσω την τοποθέτηση, πόνεσα.... Πόνεσα πολύ στην εικόνα της μηχανής χωρίς μπροστινό...



Βέβαια, όταν μοντάρισα πάλι το πηρούνι, αποκαταστάθηκε και η εικόνα και το χαμόγελο στα χείλη μου...
Μόλις το πήγα και βόλτα ? χε χε χε ! ! ! Άλλη συμπεριφορά τελείως. Έχω την αίσθηση πως κάθεται λίγο πιο ψηλά απο πρίν και σίγουρα δεν έχω τόσο μπρουμούτισμα στο φρενάρισμα όπως πρίν.
Βελτιώθηκε η συμπεριφορά γενικότερα και δείχνει πιο ομοιογενές το σύνολο.


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #137 on: Σάββατο 19 Απρίλιος 2014, 19:06:07 μμ
αν διακρινω σωστα,το τριποδο το εχεις βαλει πανω σε γρυλο?

δεν ειναι και οτι καλυτερο αυτη η λυση γιατι δεν ειναι πολυ δυσκολο να ακουμπησει καποιος ή ακομα και ο ιδιος την ωρα ενος τσιγαρου για διαλειμα. ειναι προτιμοτερο να δενεις με καστανια απο την πισω σχαρα σε σταθερο σημειο προς τα κατω ωστε να ειναι σιγουρη η μηχανη οτι δεν θα κουνηθει.

κατα τα αλλα μπραβο για την δουλεια που εκανες. εγω παροτι με τα εργαλεια και τις μαστοριες γενικα εχω καλες σχεσεις,σε τετοιες εργασιες εχω εναν φοβο οποτε δεν το προσπαθω.εχω και ελειψη σε υπομονη που με την μικρη φοβια δεν ειναι καλος συνδιασμος.
 :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:




Offline zami

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 816
Reply #138 on: Σάββατο 19 Απρίλιος 2014, 20:51:42 μμ

κατα τα αλλα μπραβο για την δουλεια που εκανες. εγω παροτι με τα εργαλεια και τις μαστοριες γενικα εχω καλες σχεσεις,σε τετοιες εργασιες εχω εναν φοβο οποτε δεν το προσπαθω.εχω και ελειψη σε υπομονη που με την μικρη φοβια δεν ειναι καλος συνδιασμος.
 :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:
Ακριβώς τα ίδια και εγώ....Σκεψου ότι και καλός είμαι με τα "εργαλεία" αλλα και έχω αγοράσει και το service manual και πάλι δεν τις πιάνω αυτές τις δουλειες...


HONDA ή γενόσιμο?


Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1438
Reply #139 on: Δευτέρα 21 Απρίλιος 2014, 07:51:50 πμ
αν διακρινω σωστα,το τριποδο το εχεις βαλει πανω σε γρυλο?

Ο γρύλος με το τρίποδο ήταν υποστηρικτικό μέτρο για το βράδυ... Η μηχανή ήταν δεμένη με ιμάντα και ''καθισμένη'' προς τα πίσω.

@zami : Τις ίδιες φοβίες είχα κι εγώ, και δεν πιάνω να κάνω κάτι αν δεν είμαι σίγουρος 100% πως θα το κάνω σωστά.


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline bestoftherest7

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 269
Reply #140 on: Σάββατο 16 Αύγουστος 2014, 14:20:44 μμ
Πριν 9 μήνες μετά από πολύ σκέψη άλλαξα τα ελατήρια μπροστά και πίσω με Hyperpro 130(ελατηρια και λαδια) + 60 εργασια. Πριν κανω την αλλαγη ελεγα τσαμπα λεφτα θα δωσω , σιγα μη δω διαφορα. Η διαφορά είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ... Η μηχανή πλαγιαζει τοσο ανετα , το φρεναρισμα ειναι καλυτερο και πιο ασφαλες , στο χωμα παει πολυ πιο ευκολα. το μονο μειον οτι καταπονειται λιγο περισσοτερο η μεση στις λακουβες γιατι οι μαμα ηταν πολυ πιο μαλακες. Και μη ξεχασω η μηχανη ψηλωσε εγινε ακριβως οπως τη θελω ( ειμαι 1,86)


XL650V


Offline kotsidas

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 2
Reply #141 on: Δευτέρα 29 Ιούλιος 2019, 15:49:39 μμ
 Παιδια , εχει ασχολιθει - προσπαθησει κανεις να βαλει πισω αναρτηση WP απο ΚΤΜ 640 σε ΤΑ600 ? 



Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1438
Reply #142 on: Τρίτη 30 Ιούλιος 2019, 05:49:49 πμ
Και μη ξεχασω η μηχανη ψηλωσε εγινε ακριβως οπως τη θελω ( ειμαι 1,86)

Αν έχεις την καλοσύνη, μπορείς να εξηγήσεις πως έγινε αυτό ?


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline stefosg

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 565
Reply #143 on: Τετάρτη 31 Ιούλιος 2019, 11:33:04 πμ
Αν έχεις την καλοσύνη, μπορείς να εξηγήσεις πως έγινε αυτό ?
Φαντάζομαι όταν το πιρούνι και το αμορτισέρ έχουν "κλασει" κάθονται και τα νέα σκληρότερα ελατήρια επαναφέρουν το ύψος εκεί που θα έπρεπε να ήταν. Και εμένα η πρώτη αίσθηση όταν καβαλησα μετά από αλλαγή μπρος πίσω ήταν ότι ψηλωσε κα7 σκληρυνε, όπως και του φίλου παραπάνω

Sent from my SM-G965F using Tapatalk




Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2748
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #144 on: Τετάρτη 31 Ιούλιος 2019, 16:59:35 μμ
Παιδια , εχει ασχολιθει - προσπαθησει κανεις να βαλει πισω αναρτηση WP απο ΚΤΜ 640 σε ΤΑ600 ? 

Από εδώ μέσα κανείς μάλλον, αλλά γίνεται με κόψε ράψε, η μηχανή όμως ψηλώνει πολύ.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline stefosg

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 565
Reply #145 on: Παρασκευή 31 Ιανουάριος 2020, 13:45:03 μμ
Ψάχνοντας όλα τα σχετικά θέματα περι αναρτήσεων, είπα να προσθέσω σε αυτό εδώ τις δικές μου παρατηρήσεις σχετικά με το θέμα αναρτήσεων, ώστε να υπάρχει όλη η ππληροφορία. Νομίζω πριν από περίπου 4-5 χρόνια (και 60.000 χλμ περίπου) είχα πάρει από γνωστο κατάστημα πίσω από τη ΓΑΔΑ μεταχειρισμένο πίσω αμορτισέρ WP το οποίο ήταν ανακατασκευασμένο και στο πιρούνι εμπρός άλλαξα τα εργοστασιακά ελατήρια με προοδευτικά Hyperpro και 20αρι λαδι, όπως όριζε ο κατασκευαστής. Μου φαινόταν από την αρχή πολύ χοντρό το λάδι αλλά δε σήκωναν κουβέντα. Μετά την τοποθέτηση όντως η αλλαγή θυμάμαι τότε ήταν μεγάλη, αλλά το μπροστινό ήταν όντως αρκετά σκληρό, αλλά το συνήθισα γρήγορα. Την προηγούμενη εβδομάδα κατα τη διάρκεια ανακατασκευής της πίσω δαγκάνας και του σέρβις είδα το μοχλικό λουσμένο με λάδι. Αμέσως φαντάστηκα ότι το αμορτισέρ πίσω μας άφησε καιρούς και ξέρασε τα πάντα στο δρόμο... Αυτή τη φορά επέλεξα να πάω σε άλλο γνωστό μαγαζί στην Καλλιρόης που είναι και αντιπρόσωποι της WP. Αφού παρέδωσα πιρούνι και αμορτισέρ, η πρώτη ερώτηση ήταν τι λάδι φοράει το μπροστινό και γιατί είναι έτσι τσιμέντο... Να μην μπω σε λεπτομέριες, το πιρούνι έγινε μόνο αλλαγή λαδιών με 15άρια ενώ λοιπά εξαρτήματα δεν αντικαταστάθηκαν αφού ήταν σε άριστη κατάσταση. Το πίσω έγινε ανακατασκευή εξολοκλήρου και ρυθμίστηκε και το SAG στη μηχανή. Ένα έχω να πώ. Άλλος πλανήτης. Είχα συνηθίσει τόσο καιρό το κοπάνημα που δεν είχα καταλάβει ότι το πίσω είχε κλάσει μέντες πολύ καιρό πρίν και το εμπρός δε διάβαζε σωστα το δρόμο. Το αποτέλεσμα αυτή τη στιγμή είναι μία τρομερή ποιότητα κύλισης, με το εμπρός να διαβάζει όσο πρέπει, αλλά παράλληλα να αποσβαίνει λακούβες, ενώ το πίσω έχει επίσης γλυκία λειτουργία και σε λακούβες πλέον δε σου φεύγουν τα σφραγίσματα. Στα θετικά επίσης να συμπεριλάβω την καλύτερη συμπεριφορά κατα το φρενάρισμα, το τιμόνι έγινε πουπουλο, ενώ γενικά η ενεργητική ασφάλεια αυξήθηκε κατακόρυφα.

Που θέλω να καταλήξω. ΕΠΙΣΚΕΥΑΖΕΤΕ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΑΣ. Θα εκπλαγείτε με τα αποτελέσματα. Θα νομίζετε ότι οδηγείτε άλλη μηχανή. Τουλάχιστον.

Πρός τους μηχανολογικά καταρτισμένους, γνωρίζει κανείς αν υπάρχει τρόπος να ρυθίζουμε αυτή την τιμημένη προφόρτιση ελατηρίου χωρίς να χρειάζεται να λύσουμε μοχλικό. Θέλω να μπορω να σφίγγω το ελατήριο για τα δικάβαλα ταξίδια. Ρώτησα αλλά δεν υπάρχει υδραυλική προφόρτιση για το αμορτισέρ. Παλίο λεεί... μη χέσω. Τα ΤΑ δεν παλιώνουν! 



Offline bestoftherest7

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 269
Reply #146 on: Σάββατο 01 Φεβρουάριος 2020, 02:26:11 πμ
Πολυ ωραιο ποστ. Οσον αφορα την επισκευη του πισω αμορτισερ αξιζει και τι ακριβως γινεται στην επισκευη;


XL650V


Offline stefosg

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 565
Reply #147 on: Σάββατο 01 Φεβρουάριος 2020, 08:02:53 πμ
Πολυ ωραιο ποστ. Οσον αφορα την επισκευη του πισω αμορτισερ αξιζει και τι ακριβως γινεται στην επισκευη;
Αν κατάλαβα καλά λες πόσο αξίζει. Το συγκεκριμένο κατάστημα χρέωσε 110 ευρώ  για εργασία και ανταλλακτικά και ουσιαστικά άλλαξε οτιδήποτε λαστιχενιο νέα υγρά και άζωτο υπό πίεση (Αν δε κάνω λαθος).

Sent from my SM-G965F using Tapatalk




Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #148 on: Σάββατο 01 Φεβρουάριος 2020, 13:01:25 μμ
Ψάχνοντας όλα τα σχετικά θέματα περι αναρτήσεων, είπα να προσθέσω σε αυτό εδώ τις δικές μου παρατηρήσεις σχετικά με το θέμα αναρτήσεων, ώστε να υπάρχει όλη η ππληροφορία. Νομίζω πριν από περίπου 4-5 χρόνια (και 60.000 χλμ περίπου) είχα πάρει από γνωστο κατάστημα πίσω από τη ΓΑΔΑ μεταχειρισμένο πίσω αμορτισέρ WP το οποίο ήταν ανακατασκευασμένο και στο πιρούνι εμπρός άλλαξα τα εργοστασιακά ελατήρια με προοδευτικά Hyperpro και 20αρι λαδι, όπως όριζε ο κατασκευαστής. Μου φαινόταν από την αρχή πολύ χοντρό το λάδι αλλά δε σήκωναν κουβέντα. Μετά την τοποθέτηση όντως η αλλαγή θυμάμαι τότε ήταν μεγάλη, αλλά το μπροστινό ήταν όντως αρκετά σκληρό, αλλά το συνήθισα γρήγορα. Την προηγούμενη εβδομάδα κατα τη διάρκεια ανακατασκευής της πίσω δαγκάνας και του σέρβις είδα το μοχλικό λουσμένο με λάδι. Αμέσως φαντάστηκα ότι το αμορτισέρ πίσω μας άφησε καιρούς και ξέρασε τα πάντα στο δρόμο... Αυτή τη φορά επέλεξα να πάω σε άλλο γνωστό μαγαζί στην Καλλιρόης που είναι και αντιπρόσωποι της WP. Αφού παρέδωσα πιρούνι και αμορτισέρ, η πρώτη ερώτηση ήταν τι λάδι φοράει το μπροστινό και γιατί είναι έτσι τσιμέντο... Να μην μπω σε λεπτομέριες, το πιρούνι έγινε μόνο αλλαγή λαδιών με 15άρια ενώ λοιπά εξαρτήματα δεν αντικαταστάθηκαν αφού ήταν σε άριστη κατάσταση. Το πίσω έγινε ανακατασκευή εξολοκλήρου και ρυθμίστηκε και το SAG στη μηχανή. Ένα έχω να πώ. Άλλος πλανήτης. Είχα συνηθίσει τόσο καιρό το κοπάνημα που δεν είχα καταλάβει ότι το πίσω είχε κλάσει μέντες πολύ καιρό πρίν και το εμπρός δε διάβαζε σωστα το δρόμο. Το αποτέλεσμα αυτή τη στιγμή είναι μία τρομερή ποιότητα κύλισης, με το εμπρός να διαβάζει όσο πρέπει, αλλά παράλληλα να αποσβαίνει λακούβες, ενώ το πίσω έχει επίσης γλυκία λειτουργία και σε λακούβες πλέον δε σου φεύγουν τα σφραγίσματα. Στα θετικά επίσης να συμπεριλάβω την καλύτερη συμπεριφορά κατα το φρενάρισμα, το τιμόνι έγινε πουπουλο, ενώ γενικά η ενεργητική ασφάλεια αυξήθηκε κατακόρυφα.

Που θέλω να καταλήξω. ΕΠΙΣΚΕΥΑΖΕΤΕ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΑΣ. Θα εκπλαγείτε με τα αποτελέσματα. Θα νομίζετε ότι οδηγείτε άλλη μηχανή. Τουλάχιστον.

Πρός τους μηχανολογικά καταρτισμένους, γνωρίζει κανείς αν υπάρχει τρόπος να ρυθίζουμε αυτή την τιμημένη προφόρτιση ελατηρίου χωρίς να χρειάζεται να λύσουμε μοχλικό. Θέλω να μπορω να σφίγγω το ελατήριο για τα δικάβαλα ταξίδια. Ρώτησα αλλά δεν υπάρχει υδραυλική προφόρτιση για το αμορτισέρ. Παλίο λεεί... μη χέσω. Τα ΤΑ δεν παλιώνουν! 

Στεφανε, σχετικα με το λαδι πηρουνιου για Hyperpro ελατηρια, το 20αρι της Hyperpro εχει κινηματικο ιξωδες παρομοιο με αλλα 15αρια λαδια, δηλ. συμπεριφερεραι σα 15αρι. Το χρησιμοποιω χρονια στο Τρανσαλπ που εχω στην Ελλαδα και το πηρουνι ειναι μια χαρα / ενδοτικο. Στο Αγγλικο, στο οποιο εχω επισης Hyperpro ελατηρια, βαζω 15αρι Silkolene που το βρισκω ευκολα εδω και τα δυο πηρουνια εχουν ουσιαστικα την ιδια συμπεριφορα. Summary: Σιγουρα οχι 20αρι αλλο απο αυτο της Hyperpro σε πηρουνι ΤΑ, αλλιως καποιο 15αρι.


Σχετικα με την προφορτιση πισω, στο 650 πρεπει να βγει το δεξι πλαϊνο καπακι και να τραβηχτει η μπαταρια, στο 600 ακομη και με WP δε νομιζω οτι πρεπει να λυθει το μοχλικο (!) Παντως ενα αμορτισερ με τηλεπροφορτιση ειναι αλλο πραγμα, ενας απο τους λογους που πηρα το Ohlins πριν καποια χρονια και το οποιο εχει κανει 60000χμ ειναι η ευκολια αλλαγης προφορτισης (και νοιωθω οτι θελει και το δικο μου ενα φρεσκαρισμα σε λαδια/αζωτο, το βαζω στο προγραμμα).


" the PouroDuro spirit "


Offline stefosg

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 565
Reply #149 on: Σάββατο 01 Φεβρουάριος 2020, 13:32:18 μμ
Στεφανε, σχετικα με το λαδι πηρουνιου για Hyperpro ελατηρια, το 20αρι της Hyperpro εχει κινηματικο ιξωδες παρομοιο με αλλα 15αρια λαδια, δηλ. συμπεριφερεραι σα 15αρι. Το χρησιμοποιω χρονια στο Τρανσαλπ που εχω στην Ελλαδα και το πηρουνι ειναι μια χαρα / ενδοτικο. Στο Αγγλικο, στο οποιο εχω επισης Hyperpro ελατηρια, βαζω 15αρι Silkolene που το βρισκω ευκολα εδω και τα δυο πηρουνια εχουν ουσιαστικα την ιδια συμπεριφορα. Summary: Σιγουρα οχι 20αρι αλλο απο αυτο της Hyperpro σε πηρουνι ΤΑ, αλλιως καποιο 15αρι.


Σχετικα με την προφορτιση πισω, στο 650 πρεπει να βγει το δεξι πλαϊνο καπακι και να τραβηχτει η μπαταρια, στο 600 ακομη και με WP δε νομιζω οτι πρεπει να λυθει το μοχλικο (!) Παντως ενα αμορτισερ με τηλεπροφορτιση ειναι αλλο πραγμα, ενας απο τους λογους που πηρα το Ohlins πριν καποια χρονια και το οποιο εχει κανει 60000χμ ειναι η ευκολια αλλαγης προφορτισης (και νοιωθω οτι θελει και το δικο μου ενα φρεσκαρισμα σε λαδια/αζωτο, το βαζω στο προγραμμα).
Γεια σου Γιώργο. Αν ο πρώτος είχε βαλειναλλο 20αρι που δεν ήταν της Hyperpro δε το γνωρίζω. Αυτό που ξέρω ειμαι ότι το πιρούνι δουλεύει όπως δεν έχει δουλέψει ποτέ μέχρι σήμερα, με την καλή έννοια. Και γ7α εμένα είναι μονόδρομος το 15αρι πλέον. Όσο για το πίσω μου κοστίζει που δεν έχει υδραυλική προφορτιση. Εγώ δεν χρειάζεται να βγάλω τίποτα και χρησιμοππιο ένα πάλι ισιο κατσαβίδι και σφυρί, αλλά δε βολεύει, έχω ταλαιπωρήσει τα δαχτυλίδια στο μεταξύ. Μεγάλη υπόθεση αυτό το ρημάδι το ρυθμιστικό. Αν το έχεις βαλει στο πρόγραμμα κάντο συνδυαστικά με το εμπρός πιρούνι για τι μετά θα καταλάβεις τη διαφορά. Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι πως συνηθίζουμε τη Καλή λειτουργία στην ανάρτηση και ξεχνάμε πως είναι μια καλά ρυθμισμενη. Χωρίς πλάκα είναι λες και έχω άλλη μηχανή.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk