Hellas Transalp Forum

Καλώς σας βρήκα

γκ · 8227

Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2750
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
on: Σάββατο 22 Αύγουστος 2009, 22:33:31 μμ
Ουυυύπς!!!!! Φοβερό φόρουμ και σύλλογος! Συγχαρητήρια στους υπεύθυνους. Πρίν χρόνια ακόμα και τα ξένα site μου φαίνονταν πολύ ξενέρωτα. Επιτέλους ζωντάνεψε η κατάσταση.
Το 2004 αγόρασα μια Trans του 99 από Γερμανία τζάμι.
Επιτρέψτε μου να καταθέσω δυό διαφωνίες στα όσα έχω διαβάσει:
1 Εγώ έβαλα μεγάλο γρανάζι ΠΙΣΩ και βρήκα την υγειά μου και εσείς συζητάτε γιά μεγαλύτερο ΜΠΡΟΣΤΑ; Βέβαια είμαι βαρύς, ενδιαφερόμουν περσσότερο γιά το χώμα και τα γερμανικά μοντέλα ίσως είναι πιό ψώφια. Είναι όντως; Ξέρει κανείς πως ζωντανεύουν;
2 Πιστεύω οτι το 120/90 αδικεί την Trans. Mε το 130/80 (μαμά trailwing) οι κλίσεις είναι πιό απολαυστικές. Το 120/90 ήταν βέβαια Mitas 50-50, αλλά συζητώ για την αίσθηση όταν γέρνεις, όχι για την πρόσφυση. Το καινούργιο ΒΤ σε 130/80 δεν με ενθουσίασε. Ισως γιατί οι αναρτήσεις είναι μαμά και κουρασμένες, ίσως πρέπει να ψάξω για στεφάνι 3,5.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Chtech

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1378
  • Honda XL650V 2004 Black
Reply #1 on: Κυριακή 23 Αύγουστος 2009, 10:55:35 πμ
Καλώς όρισες στην παρέα μας.



strofakias

  • Guest
Reply #2 on: Κυριακή 23 Αύγουστος 2009, 20:13:06 μμ
 :welcome: :welcome: :welcome:



Offline Διαμαντης

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2816
Reply #3 on: Δευτέρα 24 Αύγουστος 2009, 00:11:31 πμ
Καλώς ήρθες φίλε.



Offline junior CAESAR

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1309
  • ...¨Οποιος έχει μυαλό το προστατεύει!!
Reply #4 on: Δευτέρα 24 Αύγουστος 2009, 00:14:54 πμ
 :welcome: :welcome:


Salonica Iron Club

ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑΞΙ
Η ΑΣΚΟΠΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΠΩΛΕΙΑ ΖΩΗΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΜΑΣ
ΠΡΟΣΟΧΗ!
ΜΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΠΟΤΕ ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΣΟΒΑΡΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ


Offline giorgos04

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 102
Reply #5 on: Δευτέρα 24 Αύγουστος 2009, 01:19:32 πμ
 :welcome: :thawave:


πανω απ ολα  η ασφαλεια


Offline Dimitris(honda)

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 506
  • 7o ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΡΑΛΛΥ HTC ΦΘΙΩΤΙΔΑ 2012
Reply #6 on: Δευτέρα 31 Αύγουστος 2009, 11:27:52 πμ
Καλώς ήρθες στη παρέα μας



Offline thanos_trikala

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1753
Reply #7 on: Δευτέρα 31 Αύγουστος 2009, 11:37:56 πμ
 :welcome:




Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #8 on: Τρίτη 01 Σεπτέμβριος 2009, 09:08:47 πμ
Το 2004 αγόρασα μια Trans του 99 από Γερμανία τζάμι.

Trans;  :eusa_think:
Πόσο Trans; :eusa_think: :eusa_think:
Απλή Trans ή καραTrans; :eusa_think::eusa_think::eusa_think:


 ;D ;D ;D

Καλώς ήρθες


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2750
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #9 on: Τρίτη 01 Σεπτέμβριος 2009, 12:23:32 μμ
Καρά trans του 99 είπαμε. Δεν βλέπω να μου απαντάτε για το γρανάζι ή τα λάστιχα όμως. Οι Rossi είναι ακόμα στα μπάνια, ή έβαλα τις ενστάσεις μου σε λάθος ενότητα; Και πώς βάζομε avatar ρε παιδιά;


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Ευτύχης

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1053
Reply #10 on: Τρίτη 01 Σεπτέμβριος 2009, 12:35:53 μμ
1 Εγώ έβαλα μεγάλο γρανάζι ΠΙΣΩ και βρήκα την υγειά μου και εσείς συζητάτε γιά μεγαλύτερο ΜΠΡΟΣΤΑ; Βέβαια είμαι βαρύς, ενδιαφερόμουν περσσότερο γιά το χώμα και τα γερμανικά μοντέλα ίσως είναι πιό ψώφια. Είναι όντως; Ξέρει κανείς πως ζωντανεύουν;
2 Πιστεύω οτι το 120/90 αδικεί την Trans. Mε το 130/80 (μαμά trailwing) οι κλίσεις είναι πιό απολαυστικές. Το 120/90 ήταν βέβαια Mitas 50-50, αλλά συζητώ για την αίσθηση όταν γέρνεις, όχι για την πρόσφυση. Το καινούργιο ΒΤ σε 130/80 δεν με ενθουσίασε. Ισως γιατί οι αναρτήσεις είναι μαμά και κουρασμένες, ίσως πρέπει να ψάξω για στεφάνι 3,5.

Με το μεγάλο γρανάζι μπροστά το μηχανάκι κρεμάει, δεν τραβάει με τίποτα, καταναλώνει περισσότερο αλλά οι φίλοι δεν λένε να το καταλάβουν.
Και εγώ είχα 49 δόντια πίσω αντί για 47 (600κε) και πέταγε το μηχανάκι. Καμιά διαφορά στη κατανάλωση και επιτέλους έπιανε τελική χωρίς να κρεμάει η πέμπτη.
Με το 120 είναι πιο σταθερό το μηχανάκι και δεν παρουσιάζει τους κραδασμούς που παρουσίαζε με το 130 που είχαν τα παλιά μοντέλα με το τετράγωνο φανάρι.
Γνώμη μου άσε το 120 και άλλαξε αναρτήσεις. Το γρανάζι πάντα 15/49 και άστους να λένε.


Triumph Tiger 955i '05


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2750
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #11 on: Τρίτη 01 Σεπτέμβριος 2009, 19:52:52 μμ
Ακριβώς έτσι με το γρανάζι Ευτύχη. Βέβαια αν είσαι 55 kg ίσως αλλάζει το πράγμα.
Έχω χρησιμοποιήσει μέχρι τώρα trail wing σε διάσταση 130/80, Mitas 50-50 σε διάσταση 120/90 και τελευταία Batle wing 130/80. Στα τελευταία το πίσω είναι radial. Δεν έχω εντοπίσει κραδασμούς στα 130. Εννοείς σταθερότητα του 120 στην ευθεία; Επιμένω στην αίσθηση που δίνει το πρώτο όταν κυλάς στην καμπύλη του. Μην υποτιμάτε τα συγκεκριμένα Mitas επειδή είναι φτηνά. Αν σας ενδιαφέρει το χώμα περισσότερο, στην άσφαλτο είναι μέτρια.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Ευτύχης

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1053
Reply #12 on: Τετάρτη 02 Σεπτέμβριος 2009, 07:43:21 πμ
Βέβαια αν είσαι 55 kg ίσως αλλάζει το πράγμα.
Μην υποτιμάτε τα συγκεκριμένα Mitas επειδή είναι φτηνά. Αν σας ενδιαφέρει το χώμα περισσότερο, στην άσφαλτο είναι μέτρια.

Είμαι τουλάχιστον 56 κιλά αλλά δεν έχω πρόβλημα :goofy:

Τα Mitas δεν τα έχω δοκιμάσει, αλλά έχω ακούσει τα καλύτερα και από άλλους φίλους για το χώμα, πολύ καλή σχέση τιμής και ποιότητας.


Triumph Tiger 955i '05


Offline Pezos

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 579
Reply #13 on: Τετάρτη 02 Σεπτέμβριος 2009, 18:08:31 μμ
Καλώς ήρθες



Offline BladeGR

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 98
  • 35000 και μία... στραβάδια... απολύομαι...!!!!
    • Δημιουργία - Κατασκευή Ιστοσελίδων
Reply #14 on: Τετάρτη 09 Σεπτέμβριος 2009, 06:37:51 πμ
Καλώς όρισες...  :welcome:  :salut: :welcome: :salut: :welcome:


[img width= height= alt=" border="0]http://www.coderules.gr/images/htc/1.jpg[/img]


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • mods
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #15 on: Τρίτη 22 Σεπτέμβριος 2009, 12:11:39 μμ
Δεν είναι σε όλα τα μοντέλα ΤΑ ίδιες οι σχέσεις των ταχυτήτων και της τελικής μετάδοσης.
Η τοποθέτηση μεγαλύτερου μπροστά γραναζιού (από 15Τ σε 16Τ) στο δικό μου ΤΑ600/93 ούτε κρεμάει ούτε προβληματίζει (ακόμα και με 2 άτομα και φορτωμένο). Ευνοεί όταν κινούμαι σε εθνική (λιγότερες στροφές ανά δεδομένη ταχύτητα (χλμ/ώρα).

Ούτως ή άλλως τα καρμπς του ΤΑ είναι CV το οποίο σημαίνει ότι δεν καταναλώνει όσο ανοίγεις το γκάζι αλλά όσο ανοίγουν αυτά από μόνα τους βάσει της υποπίεσης που δημιουργούν οι κύλινδροι (βλ. στροφές, φορτίο κλπ).

Το έχουμε ξανασυζητήσει το θέμα (κάνε μια αναζήτηση για "γρανάζι 16Τ" κλπ).

Για τις διαστάσεις στα λάστιχα και αυτό το έχουμε ξανασυζητήσει (κάνε μια αναζήτηση). Η σωστή διάσταση που συστήνεται για τη 2.5'' ζάντα του ΤΑ είναι 120 σε RADIAL λάστιχο. Tα mitas τί είναι?

Το δικό σου είναι γερμανικό μοντέλο. Ελπίζω να μην είναι από αυτά που είναι "restricted power". Το έχεις τσεκάρει?
« Last Edit: Τρίτη 22 Σεπτέμβριος 2009, 12:15:01 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline sotiris1

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 345
  • Τα καταφερα!!!μου πηρε 7 ημερες για να βαλω φωτο
Reply #16 on: Τρίτη 22 Σεπτέμβριος 2009, 21:18:13 μμ
Καλος ηρθες. :moped: :moped: :moped: :welcome: :welcome:
« Last Edit: Τρίτη 22 Σεπτέμβριος 2009, 21:22:12 μμ by sotiris1 »


[IMG]


Offline AGGELOS pireas

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 654
  • ΘΑ ΠΑΩ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΣ
Reply #17 on: Παρασκευή 25 Σεπτέμβριος 2009, 10:49:49 πμ
 :welcome: :welcome: Και απο που εισαι φιλε;



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2750
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #18 on: Παρασκευή 25 Σεπτέμβριος 2009, 12:47:41 μμ
Από τη Χίο, όπου μένω και τα τελευταία χρόνια. Γιά καμμιά εικοσαριά έμενα Αθήνα.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline panlask

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 72
    • radioamateur
Reply #19 on: Παρασκευή 25 Σεπτέμβριος 2009, 17:24:10 μμ
Καλώς όρισες γείτονα. 4 χρονια ημουν στη Χιο. 99-2003



Offline TASOS

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 5912
  • Aν θα μπορουσα τον κοσμο να αλλαζα.....
Reply #20 on: Παρασκευή 25 Σεπτέμβριος 2009, 17:39:47 μμ
Από τη Χίο, όπου μένω και τα τελευταία χρόνια. Γιά καμμιά εικοσαριά έμενα Αθήνα.

Kαλώς ήρθες!!!!!!!!!

Από τη Χίο είναι και ο Τάσος (tmos).

Ευκαιρία να γνωριστείτε, αν δεν τον ξέρεις ήδη.



Offline Απεναντι

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 210
Reply #21 on: Δευτέρα 05 Οκτώβριος 2009, 12:00:38 μμ
 :welcome: :welcome:



Offline kostasj

  • >>>>>>
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1523
Reply #22 on: Δευτέρα 02 Νοέμβριος 2009, 19:16:23 μμ
:moped: :welcome: :welcome: :welcome:


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  ???