Login
Register
Menu
Home
Help
Search
News:
Δείτε το ανανεωμένο Site του συλλόγου:
εδώ
Εάν είσαι νέος στην παρέα επισκέψου πρώτα:
εδώ
Hellas Transalp Forum
Γενικά Θέματα
Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας?
(Moderators:
Παύλος
,
Yianni
)
Καλώς σας βρίσκω !!!!
News
Εάν είσαι νέος στην παρέα επισκέψου πρώτα:
εδώ
Καλώς σας βρίσκω !!!!
stravogeo
·
6460
« προηγούμενο
επόμενο »
Send this topic
Print
Pages:
1
Go Down
stravogeo
οδηγός τρίκυκλου
Posts:
1
Καλώς σας βρίσκω !!!!
on:
Δευτέρα 31 Αύγουστος 2009, 01:32:08 πμ
Αγαπητοί φίλες και φίλοι είμαι νέος στο forum με την νέα μου Transalp '09 και ελπίζω να έχουμε όμορφες βόλτες.
georig25
Θα ήθελα να είμαι
Rossi και πάνω !
Posts:
4162
Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
Απ: Καλώς σας βρίσκω !!!!
Reply #1 on:
Δευτέρα 31 Αύγουστος 2009, 01:35:01 πμ
Καλως το παληκαρι!
Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;
Γιώργος Ρήγας
click me!
Pezos
Rossi και πάνω !
Posts:
579
Απ: Καλώς σας βρίσκω !!!!
Reply #2 on:
Δευτέρα 31 Αύγουστος 2009, 01:49:01 πμ
Καλώς ήρθες στην παρέα μας
ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ
Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
Rossi και πάνω !
Posts:
3677
Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!
Απ: Καλώς σας βρίσκω !!!!
Reply #3 on:
Δευτέρα 31 Αύγουστος 2009, 05:07:29 πμ
Καλώς ήρθες και καλές βόλτες!
Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..
Sofia
οδηγός τρίκυκλου
Posts:
36
"...του ονείρου τα ρολόγια κουδουνίζουν δυνατά..."
Απ: Καλώς σας βρίσκω !!!!
Reply #4 on:
Δευτέρα 31 Αύγουστος 2009, 05:12:49 πμ
γεια σου!!!
"...του ονείρου τα ρολόγια κουδουνίζουν δυνατά..."
panisk
Rossi και πάνω !
Posts:
3729
Απ: Καλώς σας βρίσκω !!!!
Reply #5 on:
Δευτέρα 31 Αύγουστος 2009, 05:48:31 πμ
Καλώς τον, καλές βόλτες με την κούκλα σου
Αφού το φως ταξιδεύει γρηγορότερα απο τον ήχο, εγώ γιατί πρώτα ακούω τις μ@λ@κίες και μετά μου ανάβουν τα λαμπάκια;
Live to Drive - Drive to Live
xanthiotis
οδηγός τρίκυκλου
Posts:
22
Απ: Καλώς σας βρίσκω !!!!
Reply #6 on:
Δευτέρα 31 Αύγουστος 2009, 07:10:02 πμ
καλως ηρθες
Φιλικα Νικος
kostas larisa
XL650V6
Οδηγάρα
Posts:
273
Απ: Καλώς σας βρίσκω !!!!
Reply #7 on:
Δευτέρα 31 Αύγουστος 2009, 07:13:32 πμ
stravogeo.
ΤΟΙΣ ΤΟΛΜΩΣΙΝ Η ΤΥΧΗ
thanos_trikala
Rossi και πάνω !
Posts:
1753
Απ: Καλώς σας βρίσκω !!!!
Reply #8 on:
Δευτέρα 31 Αύγουστος 2009, 07:22:45 πμ
strofakias
Guest
Απ: Καλώς σας βρίσκω !!!!
Reply #9 on:
Δευτέρα 31 Αύγουστος 2009, 14:50:20 μμ
xamogelo
Rossi και πάνω !
Posts:
2514
να ταξιδεύετε πάντα........
Απ: Καλώς σας βρίσκω !!!!
Reply #10 on:
Δευτέρα 31 Αύγουστος 2009, 15:50:31 μμ
...με τη μηχανή σας και τα μάτια της ψυχής σας!!!
Chtech
Rossi και πάνω !
Posts:
1378
Honda XL650V 2004 Black
Απ: Καλώς σας βρίσκω !!!!
Reply #11 on:
Δευτέρα 31 Αύγουστος 2009, 17:24:56 μμ
Καλώς όρισες στην παρέα μας.
Dimitris(honda)
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
Posts:
506
7o ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΡΑΛΛΥ HTC ΦΘΙΩΤΙΔΑ 2012
Απ: Καλώς σας βρίσκω !!!!
Reply #12 on:
Δευτέρα 31 Αύγουστος 2009, 19:28:49 μμ
Καλώς ήρθες
Διαμαντης
Rossi και πάνω !
Posts:
2816
Απ: Καλώς σας βρίσκω !!!!
Reply #13 on:
Τρίτη 01 Σεπτέμβριος 2009, 08:20:34 πμ
Καλώς ήρθες φίλε.
memos
Με xlv 400 γίνομαι
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
Posts:
4642
Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Απ: Καλώς σας βρίσκω !!!!
Reply #14 on:
Τρίτη 01 Σεπτέμβριος 2009, 16:56:53 μμ
Γειά σου stravogeo και καλώς μας ήρθες...
Τι χρώμα έχει η καλή σου;
Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;
Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.
Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………
junior CAESAR
Rossi και πάνω !
Posts:
1309
...¨Οποιος έχει μυαλό το προστατεύει!!
Απ: Καλώς σας βρίσκω !!!!
Reply #15 on:
Τετάρτη 02 Σεπτέμβριος 2009, 19:18:26 μμ
Salonica Iron Club
ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑΞΙ
Η ΑΣΚΟΠΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΠΩΛΕΙΑ ΖΩΗΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΜΑΣ
ΠΡΟΣΟΧΗ!
ΜΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΠΟΤΕ ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΣΟΒΑΡΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ
παλτακης
η anaconda team..
Rossi και πάνω !
Posts:
8209
anaconda team is back sssssssssssssss
Απ: Καλώς σας βρίσκω !!!!
Reply #16 on:
Τετάρτη 02 Σεπτέμβριος 2009, 19:32:01 μμ
Καλως ηρθες στην παρεα
panlask
νέος οδηγός
Posts:
72
Απ: Καλώς σας βρίσκω !!!!
Reply #17 on:
Τετάρτη 02 Σεπτέμβριος 2009, 20:12:03 μμ
Καλώς ήρθες και καλές βόλτες.
tzeronymo
Guest
Απ: Καλώς σας βρίσκω !!!!
Reply #18 on:
Πέμπτη 03 Σεπτέμβριος 2009, 00:55:18 πμ
BladeGR
νέος οδηγός
Posts:
98
35000 και μία... στραβάδια... απολύομαι...!!!!
Απ: Καλώς σας βρίσκω !!!!
Reply #19 on:
Τετάρτη 09 Σεπτέμβριος 2009, 14:39:14 μμ
Καλώς όρισες...
[img width= height= alt=" border="0]http://www.coderules.gr/images/htc/1.jpg[/img]
kostasj
>>>>>>
Rossi και πάνω !
Posts:
1523
Απ: Καλώς σας βρίσκω !!!!
Reply #20 on:
Τετάρτη 07 Οκτώβριος 2009, 14:29:54 μμ
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές
Send this topic
Print
Pages:
1
Go Up
« προηγούμενο
επόμενο »
Hellas Transalp Forum
Γενικά Θέματα
Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας?
(Moderators:
Παύλος
,
Yianni
)
Καλώς σας βρίσκω !!!!
Search
Username
Password
Always stay logged in
Forgot your password?