καλως ορισες παναγιωτη
και εγω τωρα το πηρα να σε ρωτησω το κιβωτιο πως ειναι?
εμενα χτυπαει πολυ η πρωτη και καποιες φορες και η αλλαγη προς δευτερα και τριτη στα κατεβασματα δεν καταλαβαινεις τιποτα
ή αν το δει και καποιος αλλος με 700αρι που να εχει κανει παραπανω χλμ και μπορει να πει αν μαλακωσε με τον καιρο?