Hellas Transalp Forum

neo melos......

pannik · 8911

Offline pannik

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 2
on: Πέμπτη 27 Αύγουστος 2009, 22:02:13 μμ
ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΕΙΜΑΙ Ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ....ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΒΟΙΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΕΝΑ ΧL 700  ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ...ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ....ΕΙΜΑΙ ΑΝΟΙΧΤΟΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ......



Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
Reply #1 on: Πέμπτη 27 Αύγουστος 2009, 22:11:31 μμ
Καλώς ήρθες Παναγιώτη στην παρέα μας και καλή ανάγνωση.

Εδώ μπορείς να αναζητήσεις οτιδήποτε σε ενδιαφέρει να μάθεις.

Αν θες γράφε με μικρά γράμματα


Παύλος Καρούμπης


Offline Chtech

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1378
  • Honda XL650V 2004 Black
Reply #2 on: Πέμπτη 27 Αύγουστος 2009, 23:03:41 μμ
Καλώς όρισες και καλοτάξιδο το 700άρι.



Offline kostas larisa

  • XL650V6
  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 273
Reply #3 on: Πέμπτη 27 Αύγουστος 2009, 23:06:38 μμ
 :welcome: Παναγιώτη.


ΤΟΙΣ ΤΟΛΜΩΣΙΝ Η ΤΥΧΗ


Offline tsatsos

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 10
Reply #4 on: Πέμπτη 27 Αύγουστος 2009, 23:13:42 μμ
 :welcome: :welcome:



Offline Panoulis_ser

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 443
  • Σεργετζής Παναγιώτης
Reply #5 on: Παρασκευή 28 Αύγουστος 2009, 01:59:37 πμ
 :welcome:  Συνονόματε Καλως ορισες 




Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7629
    • eGeorgalas
Reply #6 on: Παρασκευή 28 Αύγουστος 2009, 02:26:37 πμ
Καλώς μας βρήκες Παναγιώτη..............

Καλά χιλιόμετρα με την 700άρα σου......


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ

  • Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3677
  • Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!
    • http://www.biowines.gr/
Reply #7 on: Παρασκευή 28 Αύγουστος 2009, 04:27:37 πμ
Ρε καλός τον Παναγιώτη…..τον Ευβοιότη  !


Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..


strofakias

  • Guest
Reply #8 on: Παρασκευή 28 Αύγουστος 2009, 04:36:41 πμ
 :welcome: :welcome: :welcome:



Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7278
Reply #9 on: Παρασκευή 28 Αύγουστος 2009, 05:30:38 πμ
Καλωσόρισες στην παρέα μας Παναγιώτη. Καλά τάξίδια με την 700άρα σου.  :)

Από ποιά περιοχή της Ευβοιας μας έρχεσαι?



Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #10 on: Παρασκευή 28 Αύγουστος 2009, 18:50:10 μμ
Γεια σου συνονοματε αλλα πε κατι ακομα απο που στην Ευβοια κλπ κλπ :D




Offline Διαμαντης

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2816
Reply #11 on: Παρασκευή 28 Αύγουστος 2009, 19:54:21 μμ
Καλώς ήρθες Παναγιώτη.



Offline panisk

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3729
Reply #12 on: Παρασκευή 28 Αύγουστος 2009, 22:39:41 μμ
Καλώς ήρθες συνονόματε και καλοτάξιδη η κούκλα σου (μου).


Αφού το φως ταξιδεύει γρηγορότερα απο τον ήχο, εγώ γιατί πρώτα ακούω τις μ@λ@κίες και μετά μου ανάβουν τα λαμπάκια;

Live to Drive - Drive to Live


Offline thanos_trikala

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1753
Reply #13 on: Σάββατο 29 Αύγουστος 2009, 00:37:10 πμ
 :welcome: στην παρεα μας




Offline Pezos

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 579
Reply #14 on: Σάββατο 29 Αύγουστος 2009, 02:56:27 πμ
Καλώς ήρθες



Offline Sofia

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 36
  • "...του ονείρου τα ρολόγια κουδουνίζουν δυνατά..."
Reply #15 on: Σάββατο 29 Αύγουστος 2009, 05:44:37 πμ
γεια σου παναγιωτη .σε ωραιο τοπο ζεις :moped:


"...του ονείρου τα ρολόγια κουδουνίζουν δυνατά..."


Offline xanthiotis

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 22
Reply #16 on: Σάββατο 29 Αύγουστος 2009, 06:28:07 πμ
 :welcome: :welcome: :welcome:


Φιλικα   Νικος


Offline apnea_xaos

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1305
  • οι 4 ροδες ταξιδευουν το κορμι, οι 2 την ψυχη!!!
Reply #17 on: Σάββατο 29 Αύγουστος 2009, 06:50:07 πμ
 :welcome: :welcome: :welcome: :welcome:


   


Offline junior CAESAR

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1309
  • ...¨Οποιος έχει μυαλό το προστατεύει!!
Reply #18 on: Κυριακή 30 Αύγουστος 2009, 02:38:30 πμ
 :welcome: pannik  :welcome:


Salonica Iron Club

ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑΞΙ
Η ΑΣΚΟΠΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΠΩΛΕΙΑ ΖΩΗΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΜΑΣ
ΠΡΟΣΟΧΗ!
ΜΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΠΟΤΕ ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΣΟΒΑΡΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ


Offline myttasio

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 19
Reply #19 on: Κυριακή 30 Αύγουστος 2009, 18:41:17 μμ
 :welcome:



Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4162
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #20 on: Δευτέρα 31 Αύγουστος 2009, 01:49:39 πμ
Καλώς μας βρήκες!


Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!


Offline billias

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 46
Reply #21 on: Δευτέρα 31 Αύγουστος 2009, 04:19:01 πμ
καλως ορισες παναγιωτη
και εγω τωρα το πηρα  να σε ρωτησω το κιβωτιο πως ειναι?
εμενα χτυπαει πολυ η πρωτη και καποιες φορες και η αλλαγη προς δευτερα και τριτη στα κατεβασματα δεν καταλαβαινεις τιποτα


ή αν το δει και καποιος αλλος με 700αρι που να εχει κανει παραπανω χλμ και μπορει να πει αν μαλακωσε με τον καιρο?
« Last Edit: Δευτέρα 31 Αύγουστος 2009, 04:25:26 πμ by billias »



Offline panisk

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3729
Reply #22 on: Δευτέρα 31 Αύγουστος 2009, 05:42:30 πμ
καλως ορισες παναγιωτη
και εγω τωρα το πηρα  να σε ρωτησω το κιβωτιο πως ειναι?
εμενα χτυπαει πολυ η πρωτη και καποιες φορες και η αλλαγη προς δευτερα και τριτη στα κατεβασματα δεν καταλαβαινεις τιποτα


ή αν το δει και καποιος αλλος με 700αρι που να εχει κανει παραπανω χλμ και μπορει να πει αν μαλακωσε με τον καιρο?

Πόσα χλμ έχεις κάνει? Καμιά ματιά στα λάδια έχεις ρίξει? Αν έχει λίγα λάδια ...αγριεύει το κιβώτιο. Εγώ έχω 4000χλμ και είναι σαφέστατο και μαλακό από την αρχή.

Βέβαια η κουβέντα είναι  :offtopic: οπότε ή ανοίγεις θέμα ή στείλε πμ για ότι θέλεις


Αφού το φως ταξιδεύει γρηγορότερα απο τον ήχο, εγώ γιατί πρώτα ακούω τις μ@λ@κίες και μετά μου ανάβουν τα λαμπάκια;

Live to Drive - Drive to Live


Offline xamogelo

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2514
  • να ταξιδεύετε πάντα........
Reply #23 on: Δευτέρα 31 Αύγουστος 2009, 15:52:41 μμ
 :) :) :)

 :welcome:

 :) :) :)


...με τη μηχανή σας και τα μάτια της ψυχής σας!!!



Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #24 on: Τρίτη 01 Σεπτέμβριος 2009, 17:14:17 μμ
Γεια σου Παναγιώτη.
Ελπίζω να είσαι από την β.Εύβοια γιατί η άλλη μισή είναι...   :eusa_shhh: :eusa_shhh: :eusa_shhh:(δεν λέω γιατί μας ακούνε)


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………