Hellas Transalp Forum

ΝΕΟΣ ΚΑΙ ΕΓΩ

nikolasd · 8767

Offline nikolasd

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 5
on: Δευτέρα 24 Αύγουστος 2009, 01:07:40 πμ
Καλως σας βρηκα και εγω !
καλα χιλιομετρα να εχουμε αγορια και κοριτσια



Offline Chtech

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1378
  • Honda XL650V 2004 Black
Reply #1 on: Δευτέρα 24 Αύγουστος 2009, 02:21:33 πμ
Καλώς όρισες στην παρέα μας.



strofakias

  • Guest
Reply #2 on: Δευτέρα 24 Αύγουστος 2009, 04:12:56 πμ
 :welcome: :welcome:



Offline kostas larisa

  • XL650V6
  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 273
Reply #3 on: Δευτέρα 24 Αύγουστος 2009, 04:46:25 πμ
 :welcome: Νίκο.


ΤΟΙΣ ΤΟΛΜΩΣΙΝ Η ΤΥΧΗ


Offline ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ

  • Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3677
  • Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!
    • http://www.biowines.gr/
Reply #4 on: Δευτέρα 24 Αύγουστος 2009, 05:43:21 πμ
Καλώς ήρθες στην παρέα μας,  αλλά πες και τίποτα άλλο για σένα…έτσι εγκυκλοπαιδικά...


Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..


Offline Διαμαντης

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2816
Reply #5 on: Δευτέρα 24 Αύγουστος 2009, 08:09:08 πμ
Καλώς ήρθες φίλε.



Offline junior CAESAR

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1309
  • ...¨Οποιος έχει μυαλό το προστατεύει!!
Reply #6 on: Δευτέρα 24 Αύγουστος 2009, 08:16:52 πμ
 :welcome: :welcome: :welcome:


Salonica Iron Club

ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑΞΙ
Η ΑΣΚΟΠΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΠΩΛΕΙΑ ΖΩΗΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΜΑΣ
ΠΡΟΣΟΧΗ!
ΜΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΠΟΤΕ ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΣΟΒΑΡΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ


Offline giorgos04

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 102
Reply #7 on: Δευτέρα 24 Αύγουστος 2009, 09:14:56 πμ
 :welcome: :welcome:


πανω απ ολα  η ασφαλεια


Offline nikolasd

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 5
Reply #8 on: Τρίτη 25 Αύγουστος 2009, 02:57:17 πμ
καλησπερεσ και παλι !
λιγα πραγματακια για μενα ειμαι 36 χρονων μονιμος στον στρατο εδω και 20 χρονακια και εχω το ασημενιο βελος μου ΤΣ χαχα εδω και κανα χρονο πσαχνωντας κατι πραγματακια που χρειαζομουν επεσα πανω σασ αλλα εσεις ειστε το κατι αλλο τα παντα ολα με λιγα λογια
διαβαζω τισ συζητησεις σας εδω στο και πραγματικα βοηθατε παααρα πολυ !
ελπιζω να τα πουμε και απο κοντα καποια στιγμη !!
και παλι καλως σασ βρηκα !



Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4162
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #9 on: Τρίτη 25 Αύγουστος 2009, 08:01:58 πμ
Καλως μας ηρθες Νικολα!


Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!


Offline thanos_trikala

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1753
Reply #10 on: Τρίτη 25 Αύγουστος 2009, 10:24:59 πμ
 :welcome: :welcome:




Offline BladeGR

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 98
  • 35000 και μία... στραβάδια... απολύομαι...!!!!
    • Δημιουργία - Κατασκευή Ιστοσελίδων
Reply #11 on: Τετάρτη 09 Σεπτέμβριος 2009, 14:46:02 μμ
Καλώς όρισες...  :welcome:  :salut: :welcome: :salut: :welcome:


[img width= height= alt=" border="0]http://www.coderules.gr/images/htc/1.jpg[/img]


Offline AGGELOS pireas

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 654
  • ΘΑ ΠΑΩ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΣ
Reply #12 on: Παρασκευή 25 Σεπτέμβριος 2009, 19:00:21 μμ
 :welcome: :welcome:



Offline panlask

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 72
    • radioamateur
Reply #13 on: Σάββατο 26 Σεπτέμβριος 2009, 01:29:16 πμ
Καλως όρισες συνάδελφε. Και εγώ στο greek army είμαι αλλά όχι για πολύ ακόμα. 27+ πολλά είναι



Offline Zan Klon

  • οδηγώντας στους ελληνικούς δρόμους έγινα...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2202
  • μοτοσυκλετιστής παντός καιρού και εδάφους !!!
Reply #14 on: Κυριακή 27 Σεπτέμβριος 2009, 17:42:26 μμ
 :welcome: :welcome: :welcome:


Offline Απεναντι

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 210
Reply #15 on: Δευτέρα 05 Οκτώβριος 2009, 19:58:55 μμ
 :welcome: :welcome:



Offline PRINCE

  • Vivere pericolosamente!!!
  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 72
  • Χrv 750 !!!
Reply #16 on: Τετάρτη 07 Οκτώβριος 2009, 04:18:45 πμ
 :welcome: :welcome: :welcome: :welcome:


Γιώργος - Θεσσαλονίκη

Όποιος φοβάται πέφτει και κοιμάται!!!


tzeronymo

  • Guest
Reply #17 on: Τετάρτη 07 Οκτώβριος 2009, 04:39:19 πμ
Γεια σου Νικο καλως μας ωρισες



Offline panisk

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3729
Reply #18 on: Τετάρτη 07 Οκτώβριος 2009, 06:15:46 πμ
 :welcome: Νικόλα


Αφού το φως ταξιδεύει γρηγορότερα απο τον ήχο, εγώ γιατί πρώτα ακούω τις μ@λ@κίες και μετά μου ανάβουν τα λαμπάκια;

Live to Drive - Drive to Live


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7629
    • eGeorgalas
Reply #19 on: Τετάρτη 07 Οκτώβριος 2009, 06:25:21 πμ
Καλώς μας βρήκες Νίκο..... :eusa_clap: :eusa_clap:


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline myttasio

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 19
Reply #20 on: Τετάρτη 07 Οκτώβριος 2009, 06:44:43 πμ
Νίκο..... :welcome:



Offline kostasj

  • >>>>>>
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1523
Reply #21 on: Τρίτη 03 Νοέμβριος 2009, 02:18:30 πμ
:moped: :welcome: :welcome: :welcome:


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  ???