καλησπερεσ και παλι !
λιγα πραγματακια για μενα ειμαι 36 χρονων μονιμος στον στρατο εδω και 20 χρονακια και εχω το ασημενιο βελος μου ΤΣ χαχα εδω και κανα χρονο πσαχνωντας κατι πραγματακια που χρειαζομουν επεσα πανω σασ αλλα εσεις ειστε το κατι αλλο τα παντα ολα με λιγα λογια
διαβαζω τισ συζητησεις σας εδω στο και πραγματικα βοηθατε παααρα πολυ !
ελπιζω να τα πουμε και απο κοντα καποια στιγμη !!
και παλι καλως σασ βρηκα !