Hellas Transalp Forum

καινουρια στην παρεα

Sofia · 19497

Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4162
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #25 on: Πέμπτη 20 Αύγουστος 2009, 08:13:20 πμ
Καλώς μας ήρθες Σοφία.


Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!


Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #26 on: Πέμπτη 20 Αύγουστος 2009, 08:25:39 πμ
Γειαααα...   :salut: :salut: :salut:


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


Offline mariost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 674
Reply #27 on: Πέμπτη 20 Αύγουστος 2009, 15:04:15 μμ
 :welcome: :welcome: :welcome: :welcome:


"Βάλαμε φωτιά στα φρένα
Και μας έμεινε το γκάζι...."


Offline kotskofi

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 144
Reply #28 on: Πέμπτη 20 Αύγουστος 2009, 15:42:27 μμ
Καλώς όρισες! ;)


Πρώην ΤΑ 650 (πρώτη αγάπη και παντοτινή) και νυν BMW R 1150 GS...
Dare!


Offline giorgos04

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 102
Reply #29 on: Πέμπτη 20 Αύγουστος 2009, 16:34:27 μμ
καλως την.ειδες Σοφια τι ομορφα μερη εκει πανω?


πανω απ ολα  η ασφαλεια


Offline vtaxman

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 14
Reply #30 on: Σάββατο 22 Αύγουστος 2009, 05:14:50 πμ
Για σου και καλως ηρθες στην παρεα μας.Στο river party εχω παει για εξι συνεχομενες χρονιες απο το 97 ως το 01 και περασα πολυ ομορφα.Εχω βεβαια την τυχη να γνωριζω εναν απο τους ανθρωπους που το ξεκινησαν αν και δεν μενει μονιμα στο νεστοριο.Καθε χρονια εμενα περιπου 10 μερες και εκτος απο την γυρο κοντινη περοχη και το μερος διπλα στο ποταμι εξερευνησα αρκατα τον Γραμμο και τα εγκαταλελημενα χωρια του, την δρακολυμνη{αρρενα} και τα μερη απο νεστοριο μεχρι καστορια.Εχω να θυμαμαι πολλες και ωραιες στιγμες απο εκει οπως την συναυλια της Χαρουλας Αλεξιου.Ηταν μια βραδυα {σταθμος} στη ζωη μου.Εντονα συναισθηματα.Αν δεν πηγες πανε οταν μπορεσεις.



Offline xanthiotis

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 22
Reply #31 on: Σάββατο 22 Αύγουστος 2009, 06:57:49 πμ
 :welcome: :welcome: :welcome:  καλακαι ορθια χιλιομετρα


Φιλικα   Νικος


Offline Sofia

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 36
  • "...του ονείρου τα ρολόγια κουδουνίζουν δυνατά..."
Reply #32 on: Τετάρτη 26 Αύγουστος 2009, 05:32:19 πμ
χθες ενω βρισκομουν σταματημενη σε φαναρι στην ιερα οδο με πορεια για κηφισο αριστερα ...για οσους ξερουν απο αθηνα .....ενα steet με νεαρο αναβατη χωρις κρανος περναει με κοκκινο αναμεσα απο τα οχηματα του κομβου με τολμηρη ταχυτυτα για τη περισταση.σκεφτομαι...γιατι βρε αγορια το παθαινεται αυτο? οδηγω απο μικρη διτροχο ,καταλαβαινω τη γλυκα του....ομως ? εχω γευτει δυο τροχαια του γυιου μου. σπασμενη επιγονατιδα και μηρο, και καποιο ζορι οταν συνταξιδευουμε το εχω . οταν βλεπω τη τολμη σας στο δρομο νιωθω θαυμασμο για την ικανοτητα σας.αλλα και ανησυχια .....το νου μας!!!! στα κακα συναπαντηματα.


"...του ονείρου τα ρολόγια κουδουνίζουν δυνατά..."


Offline nikolasd

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 5
Reply #33 on: Τετάρτη 26 Αύγουστος 2009, 05:40:32 πμ
welcome sofaki !!!!!!!!!!



Offline Sofia

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 36
  • "...του ονείρου τα ρολόγια κουδουνίζουν δυνατά..."
Reply #34 on: Τετάρτη 26 Αύγουστος 2009, 05:45:37 πμ
γεια και σε σενα?   :discussion:


"...του ονείρου τα ρολόγια κουδουνίζουν δυνατά..."


Offline cbfaras

  • μην πας πισω μου σταματαω αποτομα!!!!!!!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
    • FUN
Reply #35 on: Τετάρτη 26 Αύγουστος 2009, 07:18:22 πμ
χθες ενω βρισκομουν σταματημενη σε φαναρι στην ιερα οδο με πορεια για κηφισο αριστερα ...για οσους ξερουν απο αθηνα .....ενα steet με νεαρο αναβατη χωρις κρανος περναει με κοκκινο αναμεσα απο τα οχηματα του κομβου με τολμηρη ταχυτυτα για τη περισταση.σκεφτομαι...γιατι βρε αγορια το παθαινεται αυτο? οδηγω απο μικρη διτροχο ,καταλαβαινω τη γλυκα του....ομως ? εχω γευτει δυο τροχαια του γυιου μου. σπασμενη επιγονατιδα και μηρο, και καποιο ζορι οταν συνταξιδευουμε το εχω . οταν βλεπω τη τολμη σας στο δρομο νιωθω θαυμασμο για την ικανοτητα σας.αλλα και ανησυχια .....το νου μας!!!! στα κακα συναπαντηματα.

δυστηχως η μα.....α καποιων δεν εχει ορια αυτο θεωρουν  <μαγκια>


Μην Πλησιαζεις Ταυρο Απο Εμπρος Γαιδουρι Απο Πισω Και Βλακα Απο Πουθενα           
CBF1000 06' CB900fz 79' RMZ450 K5 Και Παλιος XLV 650


Offline xamogelo

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2514
  • να ταξιδεύετε πάντα........
Reply #36 on: Τετάρτη 26 Αύγουστος 2009, 15:48:03 μμ
 :welcome: , ΣΟΦΙΑ!


...με τη μηχανή σας και τα μάτια της ψυχής σας!!!



Offline kotskofi

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 144
Reply #37 on: Τετάρτη 26 Αύγουστος 2009, 16:39:32 μμ
χθες ενω βρισκομουν σταματημενη σε φαναρι στην ιερα οδο με πορεια για κηφισο αριστερα ...για οσους ξερουν απο αθηνα .....ενα steet με νεαρο αναβατη χωρις κρανος περναει με κοκκινο αναμεσα απο τα οχηματα του κομβου με τολμηρη ταχυτυτα για τη περισταση.σκεφτομαι...γιατι βρε αγορια το παθαινεται αυτο? οδηγω απο μικρη διτροχο ,καταλαβαινω τη γλυκα του....ομως ? εχω γευτει δυο τροχαια του γυιου μου. σπασμενη επιγονατιδα και μηρο, και καποιο ζορι οταν συνταξιδευουμε το εχω . οταν βλεπω τη τολμη σας στο δρομο νιωθω θαυμασμο για την ικανοτητα σας.αλλα και ανησυχια .....το νου μας!!!! στα κακα συναπαντηματα.
  Η έκθεση χωρίς ουσιαστικό λόγο του εαυτού μας αλλά και των υπολοίπων στον δρόμο σε θανάσιμο κίνδυνο, όχι ικανότητα δείχνει αλλά απουσία εγκεφάλου. Αν κάποιος από αυτούς τραυματισθεί σοβαρά ή (χτύπα ξύλο) σκοτώσει κάποιον, μόνο ικανός δεν θα θεωρηθεί... >:(


Πρώην ΤΑ 650 (πρώτη αγάπη και παντοτινή) και νυν BMW R 1150 GS...
Dare!


Offline Sofia

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 36
  • "...του ονείρου τα ρολόγια κουδουνίζουν δυνατά..."
Reply #38 on: Σάββατο 29 Αύγουστος 2009, 05:33:53 πμ
  Η έκθεση χωρίς ουσιαστικό λόγο του εαυτού μας αλλά και των υπολοίπων στον δρόμο σε θανάσιμο κίνδυνο, όχι ικανότητα δείχνει αλλά απουσία εγκεφάλου. Αν κάποιος από αυτούς τραυματισθεί σοβαρά ή (χτύπα ξύλο) σκοτώσει κάποιον, μόνο ικανός δεν θα θεωρηθεί... >:(
                                                                                                                                              συμφωνω μαζι σου ουτως η αλλως,εχετε ομως τη δυναμικη που μου λειπει.στο τελευταιο μου ταξιδι αθηνα- αριδαια το εκανα με ταχυτητες 120.τα140 μονο στα ασφαλη σημεια .ενιωθα την αγανακτηση του φιλου μου που ακολουθουσε το ρυθμο μου.ηταν  και με φετινη αγορα  tiger 1050 ,και ειχε κεφι για τρεχαλα,εμενα στα 160  ενιωθα οτι με πηγαινε ,δεν την πηγαινα. :eusa_naughty:         


"...του ονείρου τα ρολόγια κουδουνίζουν δυνατά..."


Offline efarmostis

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 47
Reply #39 on: Σάββατο 29 Αύγουστος 2009, 07:58:45 πμ
οταν βλεπω τη τολμη σας στο δρομο νιωθω θαυμασμο για την ικανοτητα σας.αλλα και ανησυχια .....το νου μας!!!! στα κακα συναπαντηματα.

Αν και καθήμενη, μιλάς ορθά.




Offline panisk

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3729
Reply #40 on: Σάββατο 29 Αύγουστος 2009, 15:07:58 μμ
Καλώς μας ήρθες και πολύ καλά τα λες. Δυστυχώς είναι πολλοί με γρήγορες μηχανές-αυτοκίνητα και ότι άλλο που δεν ξέρουν ΠΟΥ να τρέξουν, ΠΟΣΟ να τρέξουν και ΠΩΣ να τρέξουν...


Αφού το φως ταξιδεύει γρηγορότερα απο τον ήχο, εγώ γιατί πρώτα ακούω τις μ@λ@κίες και μετά μου ανάβουν τα λαμπάκια;

Live to Drive - Drive to Live


Genesis

  • Guest
Reply #41 on: Πέμπτη 03 Σεπτέμβριος 2009, 05:30:43 πμ
 :welcome:



Offline Διαμαντης

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2816
Reply #42 on: Πέμπτη 03 Σεπτέμβριος 2009, 07:09:38 πμ
Quote
χθες ενω βρισκομουν σταματημενη σε φαναρι στην ιερα οδο με πορεια για κηφισο αριστερα ...για οσους ξερουν απο αθηνα .....ενα steet με νεαρο αναβατη χωρις κρανος περναει με κοκκινο αναμεσα απο τα οχηματα του κομβου με τολμηρη ταχυτυτα για τη περισταση.σκεφτομαι...γιατι βρε αγορια το παθαινεται αυτο? οδηγω απο μικρη διτροχο ,καταλαβαινω τη γλυκα του....ομως ? εχω γευτει δυο τροχαια του γυιου μου. σπασμενη επιγονατιδα και μηρο, και καποιο ζορι οταν συνταξιδευουμε το εχω . οταν βλεπω τη τολμη σας στο δρομο νιωθω θαυμασμο για την ικανοτητα σας.αλλα και ανησυχια .....το νου μας!!!! στα κακα συναπαντηματα.

Πρίν μερικούς μήνες πήγα και έκανα πλαστικοποίηση σε ντεπόζιτο από ένα στριτάκι που έχω.
Ο μάστορας γειτονόπουλο.Μου λέει :
"από RF?".
Του λέω "ναι το 600.Το θυμάσαι?".
Απ "είχα ένα ίδιο"
Ερ "τί το έκανες?"
Απ "το έδωσα"
Ερ "γιατί ρε, ήταν καλό (την εποχή του)"
Απ "μ'άρέσει να τρέχω ακόμα.Άμα ανέβω δεν μπορώ...για αυτό το δωσα"

Το ίδιο παθαίνω και εγώ καμια φορά.Αραιότερα τώρα από παλιότερα αλλά το παθαίνω.Άμα τη γευτείς την αδρεναλίνη δεν τη ξεχνάς.
Τί να σου κάνει και ο νεότερος που βράζει.
Σημ : Εγώ είμαι 40 και ο μάστορας 46.



Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #43 on: Πέμπτη 03 Σεπτέμβριος 2009, 07:26:15 πμ
....
Σημ : Εγώ είμαι 40 ....

Πόσο είσαι;  :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:
Ρε πάλι κρύβεις χρόνια  ;D ;D ;D

Πάντως να το προσέχεις ρε φίλε την ταχύτητα γιατί ο γέρος από 2 πράγματα "πάει"  :-* :-* :-*


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


Offline Διαμαντης

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2816
Reply #44 on: Πέμπτη 03 Σεπτέμβριος 2009, 18:28:23 μμ
Quote
Πόσο είσαι;
Ρε πάλι κρύβεις χρόνια  Grin Grin Grin

Όπως και να έχει είμαι στο άνθος της ηληκίας μου. ;D ;D ;D ;D ;D



Offline ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ

  • Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3677
  • Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!
    • http://www.biowines.gr/
Reply #45 on: Πέμπτη 03 Σεπτέμβριος 2009, 18:33:32 μμ
Δεν πάτε στα κουβαδάκια να τα πείτε….εδώ είναι για το καλώς ήρθες…

Θα το φτάσουμε 80 σελίδες στο τέλος

Με το μπαρδόν δηλαδή  ;D



Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..


Offline sotiris1

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 345
  • Τα καταφερα!!!μου πηρε 7 ημερες για να βαλω φωτο
Reply #46 on: Παρασκευή 18 Σεπτέμβριος 2009, 19:20:05 μμ
καλος ηρθες. :moped: :moped: :moped: :moped: :welcome:


[IMG]


Offline transalpblack

  • Djkostas
  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 279
Reply #47 on: Παρασκευή 18 Σεπτέμβριος 2009, 22:05:58 μμ
καλως ηρθες σοφακι και χρονια σου πολλα για χθες


Οταν πεθανω θελω να με θαψουν οι φιλοι μου, δεν θα ειναι η πρωτη φορα αλλωστε...


Offline AGGELOS pireas

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 654
  • ΘΑ ΠΑΩ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΣ
Reply #48 on: Παρασκευή 18 Σεπτέμβριος 2009, 23:00:59 μμ
Καλλα χιλιομετρα και χρονια πολλα για χτες καλως ηρθες



Offline zami

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 816
Reply #49 on: Παρασκευή 18 Σεπτέμβριος 2009, 23:13:00 μμ
Καλως ηρθες Σοφία και καλα χλμ.εγω εχω παει στο Νεστόριο river party αλλα εχει πολλα χρονια.για τοτε που πηγα ηταν ακριβως οπως μου το ειχαν περιγραψει και ακριβως αυτο που περιμενα... ;)


HONDA ή γενόσιμο?