Hellas Transalp Forum

νεος και εγω στην ομαδα!!!!!

giorgos04 · 7559

Offline giorgos04

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 102
on: Τετάρτη 19 Αύγουστος 2009, 08:09:13 πμ
γεια σας και απο εμενα.το ονομα μου ειναι γιωργος και ερχομαι και εγω απο την κατηγορια του kle 500  πολυ αξιοπιστο μηχανακι αλλα οχι σαν το transalp.τυχαινει να ζω σε νησι και οσο να ναι καταλαβαινετε πως οι δρομοι δεν ειναι και οτι το καλυτερο.παρολα αυτα εκανα φετος την αγορα και ειμουν πολυ ευχαριστημενος μεχρι που εκανα ενα ταξιδι και τα φωτα xenon που φοραω με αφισαν μεσα στην σκοταδι ερμο και μοναχο.πολυ μεγαλη πικρα.

και απο τοτε αρχισα να ρωταω τι παιζει με αυτα τα φωτα να μαθω μην την πατησω μιας που ειμαι και ασχετος με αυτα.εκει που δινω μιζα με κρυα μηχανη αναβουν τα φωτα στο λεπτο πανω σβηνουν και ο καθενας μου λεει το δικο του(για μαστορια μιλαμε ετσι?)και  κατι ακομα επισεις,  τα φωτα πορειας υπηρχαν μονο οχι μεγαλη σκαλα υπαρχει τετοια περιπτωση?

θα σας ειμαι υποχρεως  αν μπορεσετε και με βοηθησετε για να μην ξαναμεινω στα σκοταδια ολη νυχτα
ευχαριστω προκαταβολικα :-\ :-\ :-\


πανω απ ολα  η ασφαλεια


Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4162
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #1 on: Τετάρτη 19 Αύγουστος 2009, 14:43:43 μμ
Καλως ηρθες Γιωργο στην Παρεα! Μακαρι να'ναι το τελευταιο που σε ταλαιπωρει στο καινουριο μωρο.


Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!


Offline Chtech

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1378
  • Honda XL650V 2004 Black
Reply #2 on: Τετάρτη 19 Αύγουστος 2009, 16:17:25 μμ
Καλώς όρισες στην παρέα μας.



Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7278
Reply #3 on: Τετάρτη 19 Αύγουστος 2009, 17:36:22 μμ
Γιώργο καλωσόρισες στην παρέα μας. Από ποιό νησί μας έρχεσαι?



Offline junior CAESAR

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1309
  • ...¨Οποιος έχει μυαλό το προστατεύει!!
Reply #4 on: Τετάρτη 19 Αύγουστος 2009, 17:38:30 μμ
Γιωργο καλως ηρθες.


Salonica Iron Club

ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑΞΙ
Η ΑΣΚΟΠΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΠΩΛΕΙΑ ΖΩΗΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΜΑΣ
ΠΡΟΣΟΧΗ!
ΜΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΠΟΤΕ ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΣΟΒΑΡΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ


Offline BladeGR

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 98
  • 35000 και μία... στραβάδια... απολύομαι...!!!!
    • Δημιουργία - Κατασκευή Ιστοσελίδων
Reply #5 on: Τετάρτη 19 Αύγουστος 2009, 17:41:00 μμ
Γιώργο καλως όρισες...  :welcome: :welcome:

Στο ερώτημα σου δεν γνωρίζω κάτι μιας και δεν εχω (ακόμα) xenon στη μηχανή μου... αλλα πιστεύω πως βρίσκεσαι στο κατάλληλο μέρος για απαντήσεις.


[img width= height= alt=" border="0]http://www.coderules.gr/images/htc/1.jpg[/img]


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #6 on: Τετάρτη 19 Αύγουστος 2009, 18:57:07 μμ
Γιώργο καλώς ήρθες.
Το θέμα είναι πολύπλοκο και γενικό...
Τα xenon είναι μια aftermarket προσθήκη στη μοτοσικλέτα και όπως καταλαβαίνεις η ποιότητα ποικίλει πάρα πολύ.
Υπάρχουν με 100Ευρώ αλλά και με 400. Κινέζικα ή άλλα. Σε κάθε περίπτωση πρέπει να το δει κάποιος γνώστης ηλεκτρολόγος,
να κάνει κάποιες μετρήσεις στην έξοδο της μηχανής προς τα φώτα και απο τα ballast Προς τις λυχνίες. Πολύ πιθανόν να είναι
πρόβλημα των ballast και να υπερτροφοδοτούν με ρεύμα τις λυχνίες. Γενικώς κάποιος γνώστης πρέπει να το δει

Ελπίζω να έχεις τις παλιές βάσεις (η αν είναι οι ίδιες καλύτερα) των λαμπτήρων. Πάρε να έχεις μαζί σου μια λάμπα Η4 και αν προκύψει
πρόβλημα μέσω μια παράκαμψης (που θα έχεις σε αναμονή) να πάρεις ρεύμα πριν τα ballast.
Αν αναφέρεις το θέμα σε εναν σχετικό ηλεκτρολόγο, πιστεύω θα στο υλοποιήσει.

Προσωπικά δεν έχω xenon για δύο λόγους.
- η απόδοση τους υπο διαφορετικές συνθήκες είναι αμφισβητήσιμη
- η ποιότητα ενός οικονομικού συστήματος είναι χαμηλή και άρα μικρή η αξιοπιστία του συστήματος 


Offline likos69

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 671
  • ούϊ μάναμ!
    • θα έβαζα αν είχα
Reply #7 on: Τετάρτη 19 Αύγουστος 2009, 20:33:32 μμ
καλώς ήρθες στην παρέα μας!  όσο για τα xenon   και εγώ έχω βάλει xenon  εδώ και ένα  μήνα,  όπως  αναφέρθηκε παραπάνω βρίσκεις και με 100  ευρώ βρίσκεις και με  400 ευρώ. Προτίμησα  xenon  αυτοκινήτου,  μια λύση των 140 ευρώ  κατόπιν υποδείξεως του ηλεκτρολόγου, γιατί μου είπε ότι οι ενισχυτές των xenon αυτοκινήτων  είναι πιο ανθεκτικοί από αυτούς  που απευθύνονται στις μηχανές. Τώρα σωστό, λάθος, δεν ξέρω και δεν έχω κανένα πρόβλημα μέχρι στιγμής.   




Offline giorgos04

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 102
Reply #8 on: Τετάρτη 19 Αύγουστος 2009, 21:15:45 μμ
Γιώργο καλωσόρισες στην παρέα μας. Από ποιό νησί μας έρχεσαι?

καλως σας βρηκα ολους και ευχαριστω για την βοηθεια ερχομαι απο το νησι της μυτιληνης


πανω απ ολα  η ασφαλεια


Offline giorgos04

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 102
Reply #9 on: Τετάρτη 19 Αύγουστος 2009, 21:19:43 μμ
το πηρα αποφαση  τελος θα παω σε μαστορα καλο οταν παω θεσσαλονικη.αν εχετε να προτεινετε κανεναν καλο καλοδεχουμενος :) :) :) :)


πανω απ ολα  η ασφαλεια


Offline kostas larisa

  • XL650V6
  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 273
Reply #10 on: Τετάρτη 19 Αύγουστος 2009, 22:12:44 μμ
 :welcome: Γιώργο.


ΤΟΙΣ ΤΟΛΜΩΣΙΝ Η ΤΥΧΗ


Offline thanos_trikala

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1753
Reply #11 on: Τετάρτη 19 Αύγουστος 2009, 23:05:32 μμ
 :welcome: :welcome: :welcome:




Offline myttasio

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 19
Reply #12 on: Πέμπτη 20 Αύγουστος 2009, 00:28:44 πμ
καλώς ήρθες στην παρέα μας :welcome:



Offline Pezos

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 579
Reply #13 on: Πέμπτη 20 Αύγουστος 2009, 01:01:17 πμ
Καλώς ήρθες Γιώργος.
Ψάξε λιγάκι εδώ μέσα, υπάρχει θέμα για "τίμιο και σωστό συνεργείο στι Θεσσαλονίκη".



strofakias

  • Guest
Reply #14 on: Πέμπτη 20 Αύγουστος 2009, 04:31:22 πμ
 :welcome: :welcome:



Offline kostasj

  • >>>>>>
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1523
Reply #15 on: Πέμπτη 20 Αύγουστος 2009, 06:31:06 πμ
:moped: :welcome: :welcome: :welcome:


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  ???


Offline Sofia

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 36
  • "...του ονείρου τα ρολόγια κουδουνίζουν δυνατά..."
Reply #16 on: Πέμπτη 20 Αύγουστος 2009, 07:08:37 πμ
γεια σου giorgos04!!


"...του ονείρου τα ρολόγια κουδουνίζουν δυνατά..."


Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #17 on: Πέμπτη 20 Αύγουστος 2009, 08:22:41 πμ
Καλώς μας ήρθες Γιώργο.  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:


Έχω βάλει xenon περίπου 2 χρόνια, και δεν μου έχει παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα μέχρι στιγμής (ίσως ένα τρεμόσβημα...) αλλά από τη πρώτη στιγμή έχω μαζί μου την Η4 που είχα πάνω. Έτσι σε περίπτωση προβλήματος δεν είναι δύσκολο η επανατοποθέτησή της Η4 (αρκεί να το έχεις δοκιμάσει ήδη μία φορά για να δεις πως θα το κάνεις).


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


Offline giorgos04

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 102
Reply #18 on: Πέμπτη 20 Αύγουστος 2009, 16:30:50 μμ
σας ευχαριστω για τα καλωσορισματα παιδια.σιγουρα θα παρω μια Η4 για σιγουρια γιατι πολυ δυσκολη η διανυκτερευση στην ασφαλτο :-\ :-\ :-\


πανω απ ολα  η ασφαλεια