Hellas Transalp Forum

Κώστας - Πειραιάς - Καλώς σας βρήκα...

BladeGR · 7891

Offline BladeGR

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 98
  • 35000 και μία... στραβάδια... απολύομαι...!!!!
    • Δημιουργία - Κατασκευή Ιστοσελίδων
on: Τρίτη 18 Αύγουστος 2009, 19:10:32 μμ
Καλώς σας βρήκα στο forum και σε λίγο καιρό και στο Club...

Το όνομά μου είναι Κώστας, είμαι Πειραιώτης (Νίκαια), Ολυμπιακός, 34 χρονών κι εδω και 5 μήνες περήφανος ιδιοκτήτης μιας "κούκλας" Transalp 650 του '04.
Είμαι μόνιμος στην Π.Α. και από το 2001 έλειπα με μετάθεση στην Κρήτη. Φέτος κατάφερα να επιστρέψω στη βάση μου και μόλις το κατάφερα έκανα δώρο στον εαυτό μου την κούκλα μου. Σαν δεύτερη απασχόληση έχω τους υπολογιστές και την κατασκευή ιστοσελίδων. Συγκεκριμένα αν θέλουν κάποια βοήθεια στο Club με το site (επειδή δουλέυω Joomla), feel free to ask...
Η μηχανή μου είναι σε πολύ καλή κατάσταση (να'ναι καλά ο Παναγιώτης που την διατηρούσε έτσι, μέχρι να την πάρω εγώ), αλλά τις ετοιμάζω προσθήκες (GPS, πλαϊνές βαλίτσες κλπ) για μεγαλύτερα ταξίδια. Θα είναι χαρά και τιμή μου να σας συναντήσω είτε στο Club είτε σε κάποια από τις όμορφες διαδρομές σας.

Καλά χιλιόμετρα σε όλους σας και πάλι... καλώς σας βρήκα...

ΥΓ. Την "κουκλίτσα" την πήρα με 21.500 χλμ τον Μάρτιο και χθές έκλεισα τα 28.000  ;D ;D ;D
ΥΓ 2. Όποιος θέλει μπορεί να με βρεί και στο facebook. Search, find and add me...
« Last Edit: Παρασκευή 21 Αύγουστος 2009, 00:56:07 πμ by BladeGR »


[img width= height= alt=" border="0]http://www.coderules.gr/images/htc/1.jpg[/img]


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #1 on: Τρίτη 18 Αύγουστος 2009, 19:15:00 μμ
Γεια σου Κώστα !
Αφού είσαι και του χώρου (joomla) θα χαρώ πολύ να τα πούμε μια μέρα στο Συμοφε.


Offline BladeGR

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 98
  • 35000 και μία... στραβάδια... απολύομαι...!!!!
    • Δημιουργία - Κατασκευή Ιστοσελίδων
Reply #2 on: Τρίτη 18 Αύγουστος 2009, 19:36:09 μμ
Φυσικά, κι οπου θες βοηθεια και μπορω ευχαρίστως...  :D


[img width= height= alt=" border="0]http://www.coderules.gr/images/htc/1.jpg[/img]


Offline kostas larisa

  • XL650V6
  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 273
Reply #3 on: Τρίτη 18 Αύγουστος 2009, 21:24:03 μμ
 :welcome: συνονόματε.


ΤΟΙΣ ΤΟΛΜΩΣΙΝ Η ΤΥΧΗ


Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #4 on: Τρίτη 18 Αύγουστος 2009, 22:52:08 μμ
Καλώς ήρθες Κώστα με την κουκλίτσα σου  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


Offline Chtech

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1378
  • Honda XL650V 2004 Black
Reply #5 on: Τρίτη 18 Αύγουστος 2009, 23:10:50 μμ
Καλώς όρισες στην παρέα μας φίλε Κώστα.



Offline thanos_trikala

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1753
Reply #6 on: Τετάρτη 19 Αύγουστος 2009, 00:12:02 πμ
 :welcome: καλως ορισες Κωστα καλα και ορθια χλμ να εχεις !




Offline junior CAESAR

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1309
  • ...¨Οποιος έχει μυαλό το προστατεύει!!
Reply #7 on: Τετάρτη 19 Αύγουστος 2009, 00:20:03 πμ
Καλως ορισες Κωστα.


Salonica Iron Club

ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑΞΙ
Η ΑΣΚΟΠΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΠΩΛΕΙΑ ΖΩΗΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΜΑΣ
ΠΡΟΣΟΧΗ!
ΜΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΠΟΤΕ ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΣΟΒΑΡΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ


andy

  • Guest
Reply #8 on: Τετάρτη 19 Αύγουστος 2009, 04:00:30 πμ
Καλώς όρισες γειτονακι Κωστάκη.
Εμείς εκτός του ΣΥΜΟΦΕ μπορούμε να τα πουμε και στην πλατεία Ελευθερίας.
Καλά χιλιόμετρα και πάντα όρθιος.



Offline ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ

  • Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3677
  • Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!
    • http://www.biowines.gr/
Reply #9 on: Τετάρτη 19 Αύγουστος 2009, 06:59:42 πμ
 :welcome: :welcome:


Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..


Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4162
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #10 on: Τετάρτη 19 Αύγουστος 2009, 07:17:34 πμ


 :welcome: Κώστα ! ! !  :welcome:



Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!


Offline BladeGR

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 98
  • 35000 και μία... στραβάδια... απολύομαι...!!!!
    • Δημιουργία - Κατασκευή Ιστοσελίδων
Reply #11 on: Τετάρτη 19 Αύγουστος 2009, 07:42:04 πμ
Καλώς όρισες γειτονακι Κωστάκη.
Εμείς εκτός του ΣΥΜΟΦΕ μπορούμε να τα πουμε και στην πλατεία Ελευθερίας.
Καλά χιλιόμετρα και πάντα όρθιος.

Χαλαρα... όποτε θες  8) 8) 8)
Ευχαριστώ για το καλωσόρισμα...


[img width= height= alt=" border="0]http://www.coderules.gr/images/htc/1.jpg[/img]


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #12 on: Τετάρτη 19 Αύγουστος 2009, 15:54:15 μμ
Καλώς τον συναδελφο... ελπιζω και συνταξιδιωτη!


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7278
Reply #13 on: Τετάρτη 19 Αύγουστος 2009, 17:32:20 μμ
Φίλε Κώστα καλωσόρισες στην παρέα μας!



Πειραιώτης έ? Και γαύρος.... χμ!
Ξέρεις έχουμε και ένα χώρο που τον λέμε "Αρένα", αλλά είναι λίγο γεμάτος και....... Τελως πάντον ευπρόσδεκτος είσαι.....  ;D





γμτ... γεμίσαμε γαύρους.....  :goofy:



Offline antonisxx

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 27
Reply #14 on: Τετάρτη 19 Αύγουστος 2009, 18:45:54 μμ
Καλώς όρισες γειτονακι Κωστάκη.
Εμείς εκτός του ΣΥΜΟΦΕ μπορούμε να τα πούμε και στην πλατεία Ελευθερίας.
Καλά χιλιόμετρα και πάντα όρθιος.


 :welcome: Κώστα.

Έχουμε τόσο κόσμο στη γειτονιά και δεν το γνώριζα;
Άκου πλατεία Ελευθερίας  :thawave:
Το Κολονάκι της Δ Αττικής



Offline myttasio

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 19
Reply #15 on: Τετάρτη 19 Αύγουστος 2009, 22:21:48 μμ
Φίλε Κώστα καλωσόρισες στην παρέα μας!



Offline Pezos

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 579
Reply #16 on: Πέμπτη 20 Αύγουστος 2009, 01:08:18 πμ
Καλώς ήρθες Κώστας



strofakias

  • Guest
Reply #17 on: Πέμπτη 20 Αύγουστος 2009, 04:30:40 πμ
 :welcome: :welcome:



Offline kostasj

  • >>>>>>
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1523
Reply #18 on: Πέμπτη 20 Αύγουστος 2009, 06:29:31 πμ
:moped: :welcome: :welcome: :welcome:


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  ???


Offline giorgos04

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 102
Reply #19 on: Δευτέρα 24 Αύγουστος 2009, 09:23:11 πμ
 :welcome: :welcome: :thawave:


πανω απ ολα  η ασφαλεια


Offline Διαμαντης

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2816
Reply #20 on: Δευτέρα 24 Αύγουστος 2009, 17:18:19 μμ
Καλώς ήρθες φίλε.



Offline Panoulis_ser

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 443
  • Σεργετζής Παναγιώτης
Reply #21 on: Δευτέρα 24 Αύγουστος 2009, 21:56:49 μμ
 :welcome: :welcome: :welcome: :moped: