ΟΥΑΟΥΥΥΥΥΥΥΥ
Ε Π Ι Τ Ε Λ Ο Υ Σ
Συγνώμη για το απότομο ξεκίνημα του μηνύματός μου αλλά δεν κρατιέμαι άλλο.
Είμαι ένα πανευτυχής κάτοχος μιας πανέμορφης μαύρης καλλονής TRANSALP 650
Η αγορά έγινε σήμερα μετά από πολλούς κόπους (βλέπε οικονομική κρίση) και με μεγάλη βοήθεια από τα αναλυτικότατα μηνύματα που έχετε αναρτήσει σχετικά με το τι να προσέξουμε πριν την αγορά ενός μεταχειρισμένου.
Με λένε Γιάννη και είμαι από Κόρινθο.
Να είστε σίγουροι ότι θα τα λέμε συχνά και από εδώ αλλά και από κοντά στις εκδηλώσεις του CLUB.
Ευχαριστώ και πάλι και καλώς σας βρήκα
