Hellas Transalp Forum

καλησπερα και απο εμενα

billias · 11715

Offline BladeGR

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 98
  • 35000 και μία... στραβάδια... απολύομαι...!!!!
    • Δημιουργία - Κατασκευή Ιστοσελίδων
Reply #25 on: Πέμπτη 20 Αύγουστος 2009, 05:48:51 πμ
Βασίλη καλωσόρισες... χαίρομαι που τελικά η περιοχή μας (αν και παντα ηταν "moto-friendly") έχει τέτοια παρουσία και στο HTC. Καλά χιλιόμετρα να έχεις...
Όσο για τον συναγερμό, εμένα είχε από τον προηγούμενο έναν ΜΕΤΑ (δεν γνωρίζω μοντέλο) ο οποίος μέχρι στιγμής το μόνο πρόβλημα που μου έχει παρουσιάσει είναι να μην ξεκλειδώνει (να μην ακούει καθόλου... ούτε μπιπ, ούτε μίζα) όταν το παρκαρα σε μια συγκεκριμένη πλατεία στο Ηράκλειο Κρήτης.
Μίλησα στο κινητό με τον προηγούμενο κάτοχο του και μου είπε ότι σε περιοχή με ...ακτινοβολία (?!?!?!)... ο συναγερμός νομίζει πως "τζαμάρετε" από επίδοξου κλέφτες και... μουλαρώνει...
Κατα τ'άλλα έχω ακούσει τα καλυτερα για τους ΜΕΤΑ. Ιδιώς αν το ασφαλίζεις και με άλλους τρόπους (παρκινγκ, κλειδαρια ή λουκέτο) πιστεύω πως θα σε ικανοποιήσει η σχέση τιμής/απόδοσης.
Για τους spyball πιστευω οτι είναι κορυφη ενώ για τον "μαμισιο" δεν γνωρίζω κάτι...

Και πάλι καλως όρισες γείτονα  ;D ;D ;D ;D


[img width= height= alt=" border="0]http://www.coderules.gr/images/htc/1.jpg[/img]


Offline kostasj

  • >>>>>>
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1523
Reply #26 on: Πέμπτη 20 Αύγουστος 2009, 06:32:04 πμ
:moped: :welcome: :welcome: :welcome:


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  ???


Offline billias

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 46
Reply #27 on: Πέμπτη 20 Αύγουστος 2009, 23:53:57 μμ
καλως σας βρηκα παιδες
ευχαριστω για τις απαντησεις σας

σημερα το παρελαβα το κουκλι και τελικα δεν εβαλα τον meta θα ρωτησω το συνεργειο
που εχω εδω στην γειτονια μου (ειναι εξουσιοδοτημενο) αν μπορει να μου περασει spyball
και αν ειμαι οκ με την εγγυηση
ειδα και καποιον αλλο συναγερμο που τον αντιπροσωπευει η elser τον scorpio ο οποιος
εχει και ειδοποιηση αν χτυπησει σου εμφανιζεται στο χειριστηριο το οποιο ειναι με οθονη υγρων κρυσταλλων κλπ

τωρα διπλο λουκετο για αρχη μεχρι να βαλω τον spyball τον οποιο αν δεν κανω λαθος καπου τον ειδα 180Ε



Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #28 on: Παρασκευή 21 Αύγουστος 2009, 00:05:57 πμ
αφου σου λένε όλοι με spyball οτι έχεις αξιοπιστία... κάνε την καλύτερη επιλογή αφού μπορείς. Δε θα το μετανιώσεις.
Και αν ποτέ πουλήσεις το μηχανάκι, βγάλε τον συναγερμό και βάλτον στο νέο

Καλοτάξιδη, προσοχή στους δρόμους και σύντομα να σε δούμε σε κάποια απο τις εκδρομές μας.


Offline Thanosf

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1781
  • Όποιος φοβάται, πέφτει και κοιμάται ...
    • www.zesta.gr
Reply #29 on: Παρασκευή 21 Αύγουστος 2009, 19:52:27 μμ
Καλωσόρισες Βασίλη, με το καλό το καινούργιο σου δίκυκλο


. . .


Offline vtaxman

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 14
Reply #30 on: Σάββατο 22 Αύγουστος 2009, 05:30:35 πμ
Γεια σου και απο μενα Βασιλη.Καλως ηρθες, καλα χιλιομετρα και πανω απ ολα ασφαλη!



Offline giorgos04

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 102
Reply #31 on: Δευτέρα 24 Αύγουστος 2009, 09:20:37 πμ
 :welcome: :thawave:


πανω απ ολα  η ασφαλεια


Offline Διαμαντης

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2816
Reply #32 on: Δευτέρα 24 Αύγουστος 2009, 17:19:10 μμ
Καλώς ήρθες φίλε.



Offline billias

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 46
Reply #33 on: Δευτέρα 31 Αύγουστος 2009, 04:23:27 πμ
τελικα ρωτησα σε εξουσιοδοτημενο για συναγερμο και μου ειπαν
οτι βαζουν μονο της honda για την εγγυηση αλλα η τιμη του ειναι απαγορευτικη θα ελεγα
430Ε περασμενος



Offline panisk

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3729
Reply #34 on: Δευτέρα 31 Αύγουστος 2009, 07:10:56 πμ
Γεια σου Βασίλη και καλορίζικο! Εγώ έχω τον Scorpio της Elser 2 χρόνια τώρα. Τον είχα στο CBF και τώρα στο ΤΑ. Είναι φοβερά αξιόπιστος, βαράει μόνο όταν πρέπει, έχει και περιμετρική κάλυψη γύρω στο 1 μέτρο από τη μηχανή (το ενεργοποιείς όταν το χρειάζεσαι), τηλεειδοποίηση. Επίσης πήρα το τηλεχειριστήριο το αδιάβροχο με την επαναφορτιζόμενη μπαταρία. Το κουστούμι είναι ακριβό αλλά δεν συγκρίνεται (στα ίδια λεφτά) με της HONDA...


Αφού το φως ταξιδεύει γρηγορότερα απο τον ήχο, εγώ γιατί πρώτα ακούω τις μ@λ@κίες και μετά μου ανάβουν τα λαμπάκια;

Live to Drive - Drive to Live