Καλώς ήρθες Βασίλη.
Αν είσαι στη φάση επιλογής συναγερμού, πάρε Spyball με κλειστά τα μάτια να ησυχάσεις. ΜΕΤΑ και πριν κ.α είναι όλο
εφέ και απο ουσία μηδέν. Συνάδελφος μου τον παίνευε και ήταν απόλυτος... τώρα κάθε φορά που περνάει μηχανάκι με δυνατή εξάτμιση
ή φυσάει, βαράει και μας σπάει τα νεύρα. Επίσης συμβαίνει και αυτό που αναφέρθηκε παραπάνω... άλλες φορές τον παίρνει ο ύπνος.
(δε μιλάμε για τη μπαταρία του pager Που θέλει μια νέα κάθε μήνα ! σε 6δες τις παίρνει)
Αντιθέτως με τον spyball που 6 χρόνια είναι ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ. Αυτό σε ενδιαφέρει στον συναγερμό... να δουλεύει όταν πρέπει.
Πες του τύπου πόσα παραπάνω θέλει για spyball (*αν είναι για 50Ε οκ) αλλιώς να σου κόψει 150Ε και να τον βάλεις κάπου έξω.