Hellas Transalp Forum

καλησπερα και απο εμενα

billias · 11707

Offline billias

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 46
on: Κυριακή 16 Αύγουστος 2009, 09:14:11 πμ
νεος στην παρεα και εγω

περιμενω τριτη να παραλαβω την xl 700v και εχω ξεκινησει να διαβαζω και να ενημερωνομαι

με λενε βασιλη και ειμαι πειραιωτης, εδω και τρια χρονια καβαλαω ενα xr 125  με το οποιο να σας πω την αληθεια ειμαι ικανοποιημενος αλλα λογω οτι η δουλεια πλεον ειναι λιγο μακρια (αττικη οδο) δεν λεει να ανεβοκατεβαινω με το 125
και σιγουρα οταν την παραλαβω με το καλο ολο και καποιο ταξιδακι εστω και κοντινο θα κανω

θα ηθελα να ρωτησω κατι σχετικα με συναγερμο για την μηχανη
μου ειπαν απο εκει που θα την παρω οτι μπορουν να μου τοποθετησουν τον meta με 150Ε πιστευετε οτι ειναι καλη τιμη? ή υπαρχει περιπτωση να τον βρω και πιο οικονομικα?
ευχαριστω πολυ εκ των προτερων και καλως σας βρηκα



Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11471
Reply #1 on: Κυριακή 16 Αύγουστος 2009, 21:39:33 μμ
Καλως ηρθες στην παρεα Βασίλη και με το καλο να παραλαβεις την κουκλα!
Για τον συναγερμο δεν εχω εμπειρια για να σου πω.
Θα πουν αλλοι που ξερουν.


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #2 on: Δευτέρα 17 Αύγουστος 2009, 01:48:21 πμ
Βασίλη καλωσόρισες.
Καλά είναι 150 γιά ΜΕΤΑ ,θεωρείται απ τους καλούς.Με τηλεειδοποίηση είναι ?
Προφανώς θα την πάρεις από εξουσιοδοτημένο ,οπότε καλύτερα δε θα έχεις και ζόρια με την εγγύηση.
Κάνε το κόπο να μας γράψεις γιά σένα.
 :welcome:


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline Chtech

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1378
  • Honda XL650V 2004 Black
Reply #3 on: Δευτέρα 17 Αύγουστος 2009, 02:38:27 πμ
 :welcome: :welcome: :welcome:



Offline billias

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 46
Reply #4 on: Δευτέρα 17 Αύγουστος 2009, 03:36:23 πμ
ευχαριστω για το καλωσορισμα παιδες και τις απαντησεις

για τον συναγερμο δεν μου ανεφερε κατι για τηλεειδοποιηση οποτε πιστευω θα ειναι ενας απλος (εχω ακουσει και εγω καλα λογια για τον συγκεκριμμενο)

οπως εγραψα και πιο πανω ειμαι απο πειραια εχω ακομη ενα xr 125 μεχρι να παραλαβω το ΤΑ ειμαι 36 ετων, παντρεμενος και ειχα να ανεβω σε μηχανη 16 χρονια μετα απο ενα σοβαρο ατυχημα που ειχα (με δυο ανακοπες στο χειρουργειο) βγηκε ενας παππους στην γλυφαδα να κανει αναστροφη...
ωσπου πηρα το 125 για να εξυπηρετουμε λογω κινησης (το αυτοκινητο δεν παλευεται) και καποιες φορες  το εφερνα για service απεναντι στον γειτονα (δημητρη) ελπιζω να το ευχαριστηθω το ΤΑ και να μπορεσω να κανω και καποιο ταξιδακι
αυτα οτι αλλο θελετε ρωτηστε ελευθερα



Offline babis-x

  • OXI... δεν είμαι
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 173
Reply #5 on: Δευτέρα 17 Αύγουστος 2009, 03:48:02 πμ
Πατριώτη καλωσόρισες.
Για τον META κοίταξε εδώ : http://www.metasystem.gr/products_moto.asp
Το πρόβλημα των ΜΕΤΑ είναι οτι  δεν έχουν μεγάλη εμβέλεια τα τηλεκοντρόλ
Ο legos 2 που μου πέρασαν είναι κατα τη γνώμη μου μεγάλη μούφα.
Σε πρώτη ευκαιρία θα βάλω της μαμάς HONDA
Υ.Γ.
Ελπίζω να μην την αγόρασες από το μαγαζι στην ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ
« Last Edit: Δευτέρα 17 Αύγουστος 2009, 03:52:37 πμ by babis-x »



Offline thanos_trikala

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1753
Reply #6 on: Δευτέρα 17 Αύγουστος 2009, 04:37:44 πμ
 :welcome:




Offline thanasis

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 52
Reply #7 on: Δευτέρα 17 Αύγουστος 2009, 04:46:28 πμ
Να καλωσωρισω και εγω τον φιλο βασιλη που τυνχαινει να γνωριζω και πρωσωπικα.
Καλα ποσταρισματα και μην ξαχασεις το κερασμα απο τριτι...



Offline geokou77

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 13
  • ΔΙΚΥΚΛΟ-ΤΑΞΙΔΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ...
Reply #8 on: Δευτέρα 17 Αύγουστος 2009, 04:53:08 πμ
Καλως ορισες βασιλη...
αν θες ρωτησε κ για spyball συναγερμο εκει που θα παρεις το οχημα.
Εγω ειμαι ικανοποιημενος απολυτα.



Offline kostas larisa

  • XL650V6
  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 273
Reply #9 on: Δευτέρα 17 Αύγουστος 2009, 05:01:50 πμ
 :welcome: Βασίλη.


ΤΟΙΣ ΤΟΛΜΩΣΙΝ Η ΤΥΧΗ


Offline Panoulis_ser

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 443
  • Σεργετζής Παναγιώτης
Reply #10 on: Δευτέρα 17 Αύγουστος 2009, 05:29:44 πμ
Καλως ορισες Βασιλη και καλα και ασφαλη χιλιομετρα φιλε μου

Και οσον αφορα για των συναγερμο εχω και εγω ΜΕΤΑ τον legos 2 Τα ψιλο προβληματακια που εχει ειναι οτι μερικες φορες δεν εχει καλη ευαισθησία δηλαδη μπορει να κουνησεις την μηχανη και να χτυπησει αλλα και πολλες φορες οσο και να την κουνας να την μετακινεις τιποτα βρισκεται σε αφασια  ???




Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #11 on: Δευτέρα 17 Αύγουστος 2009, 05:43:49 πμ
καλως ηρθες Βασιλη στην παρεα ;D




Offline billias

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 46
Reply #12 on: Δευτέρα 17 Αύγουστος 2009, 06:06:46 πμ
@babis-x
οχι δεν πηγα κολοκοτρωνη, ειχα περασει ψαχνοντας και δεν μου αρεσε ο παππους που εχει το μαγαζι
τον γνησιο honda που λες τον εχεις δει καπου? και μηπως γνωριζεις τιμη?

θαναση θα τα πουμε απο κοντα ρε φιλε



Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #13 on: Δευτέρα 17 Αύγουστος 2009, 06:23:50 πμ
Καλώς ήρθες Βασίλη και με το καλό να παραλάβεις το 700άρι σου  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


Offline babis-x

  • OXI... δεν είμαι
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 173
Reply #14 on: Δευτέρα 17 Αύγουστος 2009, 20:21:41 μμ
@babis-x
οχι δεν πηγα κολοκοτρωνη, ειχα περασει ψαχνοντας και δεν μου αρεσε ο παππους που εχει το μαγαζι
τον γνησιο honda που λες τον εχεις δει καπου? και μηπως γνωριζεις τιμη?

θαναση θα τα πουμε απο κοντα ρε φιλε

Η HONDA  βάζει τον AVERTO, υποτίθεται ότι η καλωδίωση κουμπώνει ακριβώς. Το κόστος αν θυμάμαι καλά είναι κάπου στα 350-400 €



Offline kotskofi

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 144
Reply #15 on: Δευτέρα 17 Αύγουστος 2009, 20:29:55 μμ
Καλώς ήρθες, πάντα όρθιος! :)


Πρώην ΤΑ 650 (πρώτη αγάπη και παντοτινή) και νυν BMW R 1150 GS...
Dare!


Offline billias

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 46
Reply #16 on: Δευτέρα 17 Αύγουστος 2009, 20:53:33 μμ
τελικα ρωτησα και βαζει το legos3 αλλα δεν ειδα καποια διαφορα απο το legos2 μονο οτι δινει 2 χειριστηρια
ρωτησα και βυνιο ποσο κοστιζει και μου ειπε 220Ε οποτε μου φαινεται καλη τιμη τα 150Ε
οσο για τον γνησιο πολλα μου φαινονται τα 350Ε

 σας ευχαριστω ολους και καλα χιλιομετρα



strofakias

  • Guest
Reply #17 on: Δευτέρα 17 Αύγουστος 2009, 21:01:04 μμ
 :welcome: :welcome: :welcome:



Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #18 on: Τρίτη 18 Αύγουστος 2009, 00:47:11 πμ
Καλώς ήρθες Βασίλη.
Αν είσαι στη φάση επιλογής συναγερμού, πάρε Spyball με κλειστά τα μάτια να ησυχάσεις. ΜΕΤΑ και πριν κ.α είναι όλο
εφέ και απο ουσία μηδέν. Συνάδελφος μου τον παίνευε και ήταν απόλυτος... τώρα κάθε φορά που περνάει μηχανάκι με δυνατή εξάτμιση
ή φυσάει, βαράει και μας σπάει τα νεύρα. Επίσης συμβαίνει και αυτό που αναφέρθηκε παραπάνω... άλλες φορές τον παίρνει ο ύπνος.
(δε μιλάμε για τη μπαταρία του pager Που θέλει μια νέα κάθε μήνα ! σε 6δες τις παίρνει)
Αντιθέτως με τον spyball που 6 χρόνια είναι ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ. Αυτό σε ενδιαφέρει στον συναγερμό... να δουλεύει όταν πρέπει.
Πες του τύπου πόσα παραπάνω θέλει για spyball (*αν είναι για 50Ε οκ) αλλιώς να σου κόψει 150Ε και να τον βάλεις κάπου έξω.
 


Offline junior CAESAR

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1309
  • ...¨Οποιος έχει μυαλό το προστατεύει!!
Reply #19 on: Τρίτη 18 Αύγουστος 2009, 00:48:11 πμ
 :welcome: Βασίλη.


Salonica Iron Club

ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑΞΙ
Η ΑΣΚΟΠΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΠΩΛΕΙΑ ΖΩΗΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΜΑΣ
ΠΡΟΣΟΧΗ!
ΜΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΠΟΤΕ ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΣΟΒΑΡΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ


Offline billias

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 46
Reply #20 on: Τρίτη 18 Αύγουστος 2009, 05:40:26 πμ
σας ευχαριστω παιδες!

@KostasC
το κοιταξα για spyball εχεις να προτεινεις καποιο μοντελο; επισης κοιταξα και scorpio ο οποιος ειδα οτι ειναι λιγο πιο οικονομικος αλλα δεν ξερω αν χανει σε αξιοπιστια θα το ψαξω λιγο



Offline antonisxx

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 27
Reply #21 on: Τρίτη 18 Αύγουστος 2009, 07:59:47 πμ
 :welcome: :welcome:

Εγώ να σου πω, δεν έχω καθόλου και εχω το κεφάλι μου ησυχό.

Και μάλλον  είμαι και κατά 100 με 150 Ε πλουσιότερος από μερικούς φίλους μας   :2hysterical: :2hysterical:

Αν είναι να μου το κλε...... (ουτε να το λέω δεν θέλω) δεν πανα έχω βάλει και Ντόπερμαν ( :qtank:

θα μου το κλε ....... Θου κύριε φυλακή το βρομόστομα μου που λέει και αγαπητός Δαβίδ....  :jail:



Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4162
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #22 on: Τρίτη 18 Αύγουστος 2009, 14:19:40 μμ
:welcome: Kαλως μας βρηκες Βασιλη!
Δες για τον "γνησιο" εδώ


Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #23 on: Τρίτη 18 Αύγουστος 2009, 17:57:43 μμ
σας ευχαριστω παιδες!

@KostasC
το κοιταξα για spyball εχεις να προτεινεις καποιο μοντελο; επισης κοιταξα και scorpio ο οποιος ειδα οτι ειναι λιγο πιο οικονομικος αλλα δεν ξερω αν χανει σε αξιοπιστια θα το ψαξω λιγο

ένας οικονομικός είναι αυτός http://www.motoexpert.gr/product_info.php?products_id=729
ο 6511 ή ο 6527 (δυο remote control)
http://www.xikis.gr/html/index.aspx?ManufactureId=181&SubcategoryID=203

και εδω με τεχνικά χαρακτηριστικά
http://www.kalogeropoulos.gr/displayITM2.asp?ITMID=2378






Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7278
Reply #24 on: Τετάρτη 19 Αύγουστος 2009, 17:51:15 μμ
Βασίλη καλωσόρισες στην παρέα μας.

Και εγώ σου προτείνω να βάλεις Spyball. Ο δικός μου (ΑΜ/8510) λειτουργεί χωρίς πρόβλημα εδώ και μία δεκαετία. (TA600 '99)