ΑΜΑΝ!!
Φιλε Jan ζητώ ΤΑΠΕΙΝΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΥΓΓΝΩΜΗ !!!!
Ουτε καλημέρα δεν θα μου λέει τώρα! 
Φίλε κομάτι καθυστερημένα λόγω διακοπών, καλωσόρισες στην παρέα μας.
Οσο γιά τον Jan μην ακούς τι λένε. Δηλώνει γαύρος αλλά είναι κρυφοβάζελος. Σε μία συνομιλία παλαιότερα με τον ψυχολόγο του, μας συνέστησε (ο ψυχολόγος) να του το βγάλουμε με το μαλακό.... Ακόμα δεν έχει συνέλθει εντελώς, αλλά είναι σε καλό δρόμο.
Γι'αυτό πάρ'τον με το καλό. Πετάει ο γάϊδαρος? Πετάει!!!
