Hellas Transalp Forum

ΝΕΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ NSTMANIA (ΠΕΙΡΑΙΩΤΑΚΙ)

nstmania · 17332

Offline Zan Klon

  • οδηγώντας στους ελληνικούς δρόμους έγινα...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2202
  • μοτοσυκλετιστής παντός καιρού και εδάφους !!!
Reply #25 on: Σάββατο 08 Αύγουστος 2009, 22:56:40 μμ
memo sorry ρε φίλε που δεν είσαι πια μοναδικός  ;D τουλάχιστον θα έχεις υποστήριξη τώρα απένταντι στον φίλο Jan (που τον κόβω είναι βάζελος ;D).
Μφχ
nst

πιπερι.....πιπερι..... :smackbottom: :smackbottom: :smackbottom:


Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4162
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #26 on: Κυριακή 09 Αύγουστος 2009, 18:44:43 μμ
Ευπροσδεκτη η  παρεα και η βοηθεια
Οσο για τον Jan ειναι ΓΑΥΡΟΣ μην τον ξανα προσβαλεις please!
Καλως ???


Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!


Offline nstmania

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 23
Reply #27 on: Κυριακή 09 Αύγουστος 2009, 20:17:29 μμ
na eisai kala kai kolos eirthes.
eyhome na ginei pragmatikotita h skepsisoy kai na pareis to transalp poy epitheimeis.
oso gia thn voithia ahriasth na einai alla ean hriastei tha se ehw ipipsin. giati me thn krisei poy ehei h agora me ylepw na kavalaw to transalp kai na thn kanw nihta apo thn ellada.opote bori na me hosei se kanena conteiner 8) 8) 8) 8) :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:

τσ τσ τσ τσ ..... η εταιρεία μας έχει και κρουαζιερόπλοια ... Αργεντινή η Βραζιλία  κανει ???  :2hysterical: απλα φρόντισε να εχείς κάνει καμια καλή μπάζα (ενοπλη ληστεία - την σύνταξη του παππού σοθ  :2hysterical: ) γιατί σε βλέπω να ταξιδεύεις λατζέρης και μολίς φτάσεις θα τρως το ΤΑ βιδούλα βιδούλα  :2hysterical:¨

Μφχ
nstmania



Offline nstmania

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 23
Reply #28 on: Κυριακή 09 Αύγουστος 2009, 20:28:49 μμ
Ευπροσδεκτη η  παρεα και η βοηθεια
Οσο για τον Jan ειναι ΓΑΥΡΟΣ μην τον ξανα προσβαλεις please!
Καλως ???

ΑΜΑΝ!! :eusa_doh: Φιλε Jan ζητώ ΤΑΠΕΙΝΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΥΓΓΝΩΜΗ !!!!

Ουτε καλημέρα δεν θα μου λέει τώρα! ;D

Μφχ
Nstmania



Offline Zan Klon

  • οδηγώντας στους ελληνικούς δρόμους έγινα...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2202
  • μοτοσυκλετιστής παντός καιρού και εδάφους !!!
Reply #29 on: Κυριακή 09 Αύγουστος 2009, 23:14:57 μμ
ΑΜΑΝ!! :eusa_doh: Φιλε Jan ζητώ ΤΑΠΕΙΝΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΥΓΓΝΩΜΗ !!!!

Ουτε καλημέρα δεν θα μου λέει τώρα! ;D

Μφχ
Nstmania

φυσικα και δεν προκειτε να ακουσεις καλημερα απο μενα... :eusa_naughty:
αλλα θα ''στη λεω'' συχνα... ;D ;D ;D


Offline Yianni

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7278
Reply #30 on: Δευτέρα 10 Αύγουστος 2009, 16:23:19 μμ
ΑΜΑΝ!! :eusa_doh: Φιλε Jan ζητώ ΤΑΠΕΙΝΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΥΓΓΝΩΜΗ !!!!

Ουτε καλημέρα δεν θα μου λέει τώρα! ;D

Φίλε κομάτι καθυστερημένα λόγω διακοπών, καλωσόρισες στην παρέα μας.

Οσο γιά τον Jan μην ακούς τι λένε. Δηλώνει γαύρος αλλά είναι κρυφοβάζελος. Σε μία συνομιλία παλαιότερα με τον ψυχολόγο του, μας συνέστησε (ο ψυχολόγος) να του το βγάλουμε με το μαλακό.... Ακόμα δεν έχει συνέλθει εντελώς, αλλά είναι σε καλό δρόμο.

Γι'αυτό πάρ'τον με το καλό. Πετάει ο γάϊδαρος? Πετάει!!!  :2hysterical: :2hysterical:



Offline Zan Klon

  • οδηγώντας στους ελληνικούς δρόμους έγινα...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2202
  • μοτοσυκλετιστής παντός καιρού και εδάφους !!!
Reply #31 on: Δευτέρα 10 Αύγουστος 2009, 23:54:16 μμ
Φίλε κομάτι καθυστερημένα λόγω διακοπών, καλωσόρισες στην παρέα μας.

Οσο γιά τον Jan μην ακούς τι λένε. Δηλώνει γαύρος αλλά είναι κρυφοβάζελος. Σε μία συνομιλία παλαιότερα με τον ψυχολόγο του, μας συνέστησε (ο ψυχολόγος) να του το βγάλουμε με το μαλακό.... Ακόμα δεν έχει συνέλθει εντελώς, αλλά είναι σε καλό δρόμο.

Γι'αυτό πάρ'τον με το καλό. Πετάει ο γάϊδαρος? Πετάει!!!  :2hysterical: :2hysterical:


δηλαδη αν πω ''παιρνει ο βαζελος πρωταθλημα'' τι θα μου πει;;;παιρνει;;;  :o :o :o
:2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:

σε καλο σου βρε Yanni...γελασαμε παλι... :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:


Offline kostasj

  • >>>>>>
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1523
Reply #32 on: Πέμπτη 20 Αύγουστος 2009, 06:19:59 πμ
:moped: :welcome: :welcome: :welcome:


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  ???


Offline giorgos04

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 102
Reply #33 on: Δευτέρα 24 Αύγουστος 2009, 09:37:03 πμ
 :welcome: :welcome: :thawave:


πανω απ ολα  η ασφαλεια


Offline Διαμαντης

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2816
Reply #34 on: Δευτέρα 24 Αύγουστος 2009, 17:15:08 μμ
Καλώς ήρθες φίλε.



Offline BladeGR

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 98
  • 35000 και μία... στραβάδια... απολύομαι...!!!!
    • Δημιουργία - Κατασκευή Ιστοσελίδων
Reply #35 on: Τετάρτη 09 Σεπτέμβριος 2009, 15:05:26 μμ
Καλώς όρισες γείτονακι nstmania... :welcome:  :salut: :welcome: :salut: :welcome:


[img width= height= alt=" border="0]http://www.coderules.gr/images/htc/1.jpg[/img]


Offline xamogelo

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2514
  • να ταξιδεύετε πάντα........
Reply #36 on: Τετάρτη 09 Σεπτέμβριος 2009, 16:26:23 μμ
WELCOME!  :)

WELCOME!  :D

WELCOME!  :)

ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΚΙΤΡΙΝΑ  ;)  XAMOGELA!  :)


...με τη μηχανή σας και τα μάτια της ψυχής σας!!!



Offline AGGELOS pireas

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 654
  • ΘΑ ΠΑΩ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΣ
Reply #37 on: Σάββατο 19 Σεπτέμβριος 2009, 05:04:18 πμ
Πατριοτη απο πιο μερος του πειραια, καλως ηρθες και καλλα χιλιομετρα. Το ΤΑ θα το ευχαριστηθεις θα σεπαει παντου (με σεβασμο παντοτε)



Offline nstmania

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 23
Reply #38 on: Δευτέρα 21 Σεπτέμβριος 2009, 17:24:46 μμ
Πατριοτη απο πιο μερος του πειραια, καλως ηρθες και καλλα χιλιομετρα. Το ΤΑ θα το ευχαριστηθεις θα σεπαει παντου (με σεβασμο παντοτε)

Γενημα θρέμα πασαλιμανιώτης ... αλλα τα τελευταια χρονια μένω Κερατσινι (παρκο σελεπιταρι)

Καλος σας βρήκα!