@ Παιδιά σας ευχαριστώ πολύ όλους.
@ azwros από Αθήνα, Μπραχάμι.
Έχω αρχίσει ήδη την αυτομόρφωση από άλλα topic.

Θέλω λοιπόν να ρωτήσω μόνο αν για δισκόφρενα μπρος πίσω (συν τακάκια και υγρά φρένων) και αλυσίδα-γρανάζι είναι λογική η τιμή των 650 ευρώ που μου δόθηκε (χωρίς την εργασία) και αν έχετε να μου προτείνετε ένα "τίμιο" συνεργείο οπουδήποτε στην νοτιοανατολική αττική. Δεν έχω κάποιο συγκεκριμένο μεγάλο παράπονο. Απλώς γνώμες παίρνω γιατί είμαι ψιλοάσχετος και ακούω διάφορα περίεργα κατά καιρούς με τα συνεργεία. Thank you all
