Hellas Transalp Forum

ΝΕΟΣ

mitsos73 · 9915

Offline mitsos73

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 3
on: Τετάρτη 05 Αύγουστος 2009, 21:20:28 μμ
ΚΑΛΩΣ ΣΑΣ ΒΡΗΚΑ. ΠΗΡΑ ΜΙΑ TRANSLALP 650 ΤΟΥ 2001 ΠΡΙΝ ΑΠΟ 2,5 ΜΗΝΕΣ. ΕΧΩ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΙΣ ΚΑΝΩ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ  8)
ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΣΑΣ ΒΡΗΚΑ. ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ.



Offline Chtech

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1378
  • Honda XL650V 2004 Black
Reply #1 on: Τετάρτη 05 Αύγουστος 2009, 21:25:26 μμ
Καλώς όρισες στην παρέα μας και καλορίζικο το μοτόρι. Εδω είμαστε για ό,τι χρειαστείς. Ρώτα άφοβα.
Α!!! μην ξεχάσω αν μπορείς μην γράφεις με κεφαλάια γιατί υποδηλώνουν ότι φωνάζεις.
Και πάλι καλώς μας βρήκες.



Offline mitsos73

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 3
Reply #2 on: Τετάρτη 05 Αύγουστος 2009, 21:33:30 μμ
Σωστά, σωστά.. Κακώς δεν το σκέφτηκα. 



Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9976
Reply #3 on: Τετάρτη 05 Αύγουστος 2009, 21:55:18 μμ
Καλώς ήρθες στην παρέα μας Δημήτρη και καλοτάξιδο το ΤΑ σου.

Εδώ θα βρεις πολλές απαντήσεις σε διάφορα θέματα. Αν θες κάτι συγκεκριμένο πριν ρωτήσεις καλό θα ήταν να το ψάξεις εδώ


Παύλος Καρούμπης


strofakias

  • Guest
Reply #4 on: Τετάρτη 05 Αύγουστος 2009, 23:48:38 μμ
 :welcome: :welcome: :welcome:



Offline thanos_trikala

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1753
Reply #5 on: Τετάρτη 05 Αύγουστος 2009, 23:53:09 μμ
 :welcome:




Offline azwros

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3928
  • Ερωτας με την πρώτη ματιά!!
Reply #6 on: Τετάρτη 05 Αύγουστος 2009, 23:55:00 μμ
Καλώς όρισες ορε Δημητρό!!!! Απο που είσαι;;;


Δεν   πλαλάου!!!!
γιατί νουγάου!!!! γκε γκε;;
[img]http://farm3.static.flickr.com[img]


Offline labsoft

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 215
  • Γιάννης
Reply #7 on: Πέμπτη 06 Αύγουστος 2009, 17:05:17 μμ
 :welcome:


Οδηγός Υπερατλαντικής Μοτοσυκλέτας
| :qriding: |


Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #8 on: Πέμπτη 06 Αύγουστος 2009, 17:11:11 μμ
Καλως ηρθες στην παρεα..




Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #9 on: Πέμπτη 06 Αύγουστος 2009, 17:13:07 μμ
Γειά σου ρε Μήτσε... :welcome:


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline mitsos73

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 3
Reply #10 on: Πέμπτη 06 Αύγουστος 2009, 20:39:29 μμ
@ Παιδιά σας ευχαριστώ πολύ όλους.
@ azwros από Αθήνα, Μπραχάμι.

Έχω αρχίσει ήδη την αυτομόρφωση  από άλλα topic.  ;)
Θέλω λοιπόν να ρωτήσω μόνο αν για δισκόφρενα μπρος πίσω (συν τακάκια και υγρά φρένων) και αλυσίδα-γρανάζι είναι λογική η τιμή των 650 ευρώ που μου δόθηκε (χωρίς την εργασία) και αν έχετε να μου προτείνετε ένα "τίμιο" συνεργείο οπουδήποτε στην νοτιοανατολική αττική. Δεν έχω κάποιο συγκεκριμένο μεγάλο παράπονο. Απλώς γνώμες παίρνω γιατί είμαι ψιλοάσχετος και ακούω διάφορα περίεργα κατά καιρούς με τα συνεργεία. Thank you all   ;)



Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #11 on: Πέμπτη 06 Αύγουστος 2009, 20:47:43 μμ
Εξαρτατε τι δισκοφρενα αν ειναι γνησια τοτε ναι αν ιμμιτασιον οχι σετ αλυσογραναζα did x oring χρυση και τα γραναζια gt τοτε 170ε τα δισκοφρενα ιμμιτασιον 80ε το ενα περιπου 410ε τωρα συνεργειο εγω το παω στον Κατσανδρη η Πανδης team  Α.Πατησια




Offline mariost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 674
Reply #12 on: Παρασκευή 07 Αύγουστος 2009, 01:21:09 πμ
 :welcome: :welcome: :welcome: :welcome: :welcome: :welcome:


"Βάλαμε φωτιά στα φρένα
Και μας έμεινε το γκάζι...."


Offline Xenofon

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 24
Reply #13 on: Παρασκευή 07 Αύγουστος 2009, 04:04:07 πμ
kalos hrthrs kai kale svoltes.


ΑΝ ΟΝΤΩΣ ΠΙΝΑΝ ΝΕΚΤΑΡ ΟΙ ΔΩΔΕΚΑ ΘΕΟΙ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ, ΤΟΤΕ ΘΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΣΑΜΙΩΤΙΚΟ ΚΡΑΣΙ!


Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #14 on: Παρασκευή 07 Αύγουστος 2009, 11:23:49 πμ
Καλώς μας ήρθες  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

Θα συμφωνήσω με τον παλτακη αν και εγώ κάποιες φορές βάζω μεταχειρισμένα (γνήσια και καλά όμως) ανταλλακτικά. Πριν από 1,5 χρόνο αγόρασα 2 (μαμά) δισκόπλακες με 60 ευρώ την μία (120 και οι δύο) και για την τοποθέτησή τους 30 ευρώ (και οι δύο). Σύνολο 150 ευρώ για αγορά και τοποθέτηση. Μαμίσιες καινούργιες είχαν περίπου 350 ευρώ ΜΟΝΟ η αγορά τους. Οπότε παίζει ρόλο το τι θα βάλουν πάνω στην μηχανή σου γνήσια, ιμιτασιόν, καινούργια, μεταχειρισμένα…. ανάλογα.


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4162
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #15 on: Κυριακή 09 Αύγουστος 2009, 18:50:33 μμ
Καλως ηρθες Δημητρη και καλοριζικο το μωρο!


Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!


Offline Zan Klon

  • οδηγώντας στους ελληνικούς δρόμους έγινα...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2202
  • μοτοσυκλετιστής παντός καιρού και εδάφους !!!
Reply #16 on: Τετάρτη 12 Αύγουστος 2009, 03:32:52 πμ
 :welcome: Μητσο.


Offline junior CAESAR

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1309
  • ...¨Οποιος έχει μυαλό το προστατεύει!!
Reply #17 on: Τετάρτη 12 Αύγουστος 2009, 04:05:11 πμ
Καλως ηρθες Δημητρη.


Salonica Iron Club

ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑΞΙ
Η ΑΣΚΟΠΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΠΩΛΕΙΑ ΖΩΗΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΜΑΣ
ΠΡΟΣΟΧΗ!
ΜΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΠΟΤΕ ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΣΟΒΑΡΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ


Offline efarmostis

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 47
Reply #18 on: Τετάρτη 12 Αύγουστος 2009, 04:51:50 πμ
Καλώς ήρθες αδερφέ και καλώς τους βρήκαμε κι εγώ καινούριος είμαι και θέλω να σε ρωτήσω αν δε γίνομαι αδιάκριτος πόσο την αγόρασες..




Offline antonisxx

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 27
Reply #19 on: Πέμπτη 13 Αύγουστος 2009, 05:33:09 πμ
Εξαρτατε τι δισκοφρενα αν ειναι γνησια τοτε ναι αν ιμμιτασιον οχι σετ αλυσογραναζα did x oring χρυση και τα γραναζια gt τοτε 170ε τα δισκοφρενα ιμμιτασιον 80ε το ενα περιπου 410ε τωρα συνεργειο εγω το παω στον Κατσανδρη η Πανδης team  Α.Πατησια

Το σετακι αυτό της Did το εχω βρεί  130ε γιατι το θέλω κι εγω, αλλα οχι χρυσή. Τι διαφορά έχουν.....

ΑΑΑΑ....Καλως ηρθες Δημητρη και καλοριζικο το μοτοσακό.  ;D



Offline kostasj

  • >>>>>>
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1523
Reply #20 on: Πέμπτη 20 Αύγουστος 2009, 06:22:21 πμ
:moped: :welcome: :welcome: :welcome:


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  ???


Offline giorgos04

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 102
Reply #21 on: Δευτέρα 24 Αύγουστος 2009, 09:32:30 πμ
 :welcome: :welcome: :thawave:


πανω απ ολα  η ασφαλεια


Offline Διαμαντης

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2816
Reply #22 on: Δευτέρα 24 Αύγουστος 2009, 17:16:11 μμ
Καλώς ήρθες φίλε.



Offline Panoulis_ser

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 443
  • Σεργετζής Παναγιώτης
Reply #23 on: Δευτέρα 24 Αύγουστος 2009, 21:23:28 μμ
 :welcome: :welcome: :welcome: :moped:




Offline BladeGR

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 98
  • 35000 και μία... στραβάδια... απολύομαι...!!!!
    • Δημιουργία - Κατασκευή Ιστοσελίδων
Reply #24 on: Τετάρτη 09 Σεπτέμβριος 2009, 14:59:36 μμ
Καλώς όρισες...  :welcome:  :salut: :welcome: :salut: :welcome:


[img width= height= alt=" border="0]http://www.coderules.gr/images/htc/1.jpg[/img]