Hellas Transalp Forum

νεος στην παρεα

xanthiotis · 10184

Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #25 on: Κυριακή 26 Ιούλιος 2009, 19:42:07 μμ
Απο σημερα πλεον και κατοχος μηχανης :moped: :dancing:

Καλοτάξιδι Νίκο, καλοτάξιδι !!!  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

Τελικά πήρες 650;


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


Offline xanthiotis

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 22
Reply #26 on: Παρασκευή 31 Ιούλιος 2009, 05:11:10 πμ
Καλοτάξιδι Νίκο, καλοτάξιδι !!!  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

Τελικά πήρες 650;

Nαι memo τελικα βρηκα 650 '02 μοντ.απο χερι και σε καλη κατασταση και τιμη φυσικα ;)


Φιλικα   Νικος


Offline thanos_trikala

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1753
Reply #27 on: Παρασκευή 31 Ιούλιος 2009, 06:20:43 πμ
Ωραιος ο Νικος καλα και ορθια χλμ να εχεις...




Offline xanthiotis

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 22
Reply #28 on: Σάββατο 05 Σεπτέμβριος 2009, 05:30:18 πμ
Aντε αυριο με το καλο και το πρωτο της ταξιδι εκτος ξανθης,κανονησα με παρειτσα για σ/κ στον Αρδα :moped:


Φιλικα   Νικος


Offline BladeGR

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 98
  • 35000 και μία... στραβάδια... απολύομαι...!!!!
    • Δημιουργία - Κατασκευή Ιστοσελίδων
Reply #29 on: Τετάρτη 09 Σεπτέμβριος 2009, 14:35:41 μμ
Καλώς όρισες...  :welcome:  :salut: :welcome: :salut: :welcome:


[img width= height= alt=" border="0]http://www.coderules.gr/images/htc/1.jpg[/img]