Hellas Transalp Forum

BMW Special Edition R1200GS

Yianni · 20024

Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #25 on: Κυριακή 10 Ιανουάριος 2010, 13:49:32 μμ
Μηπως θα μπορουσε καποιος να μου απαντησει τα εξης ερωτηματα:

Ποια ητανε η τιμη του R1200GS special edition στην Ελλαδα?
Ποσα τετοια κομματια εφτιαξε η BMW? Καπου ειδα 500 αλλα δεν ειμαι σιγουρος.
Η τιμη μεταπωλησης στην Ελλαδα θα ειναι μεγαλυτερη απο "απλα" GS ιδιας χρονιας/εξοπλισμου?

Η BMW εφτιαξε 400 τετοια κομματια για την Αγγλια. Το πλανο ητανε αρχικα για 200 αλλα αυτα καπαρωθηκανε σε 3 βδομαδες και φτιαξανε αλλα 200 (πηγη: Vines BMW, Guildford απο χθεσινη επισκεψη). Απ'οτι εψαξα, η τιμη σε Ελλαδα/Γαλλια ητανε μεγαλυτερη απο την τιμη του απλου με τα σχετικα αξεσουαρ, οποτε πρεπει και να πουλιεται περισοτερο μεταχειρισμενο. Αυτο ειναι σε αντιθεση με τη Αγγλια που η τιμη ητανε £1000 (E1150) φτηνοτερη λογω ειδικου promotion, και με δωρο βαλιτσες BMW! Σχετικα με την τιμη στην Ελλαδα, θα παρω τηλεφωνο το Motogenesis αφου κανεις δεν φαινεται να ξερει...


" the PouroDuro spirit "


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #26 on: Δευτέρα 11 Ιανουάριος 2010, 17:01:48 μμ
Απ'οτι εψαξα, η τιμη σε Ελλαδα/Γαλλια ητανε μεγαλυτερη απο την τιμη του απλου με τα σχετικα αξεσουαρ, οποτε πρεπει και να πουλιεται περισοτερο μεταχειρισμενο. Αυτο ειναι σε αντιθεση με τη Αγγλια που η τιμη ητανε £1000 (E1150) φτηνοτερη λογω ειδικου promotion, και με δωρο βαλιτσες BMW! Σχετικα με την τιμη στην Ελλαδα, θα παρω τηλεφωνο το Motogenesis αφου κανεις δεν φαινεται να ξερει...

Η τιμη του στην Ελλαδα ητανε Ε17300, δηλαδη Ε400 ακριβοτερο απο το απλο φορτωμενο με τα ιδια αξεσουαρ, το οποιο κοστιζε Ε16900 (Ε14000 γυμνο). Πολλα τα λεφτα καινουργιο... Αλλα αν το βρω εδω ενος χρονου μεχρι £10000 (Ε11250), then we are talking  ;) 8)


" the PouroDuro spirit "


Offline Athanman

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 39
Reply #27 on: Δευτέρα 11 Ιανουάριος 2010, 17:09:50 μμ
Η τιμη του στην Ελλαδα ητανε Ε17300, δηλαδη Ε400 ακριβοτερο απο το απλο φορτωμενο με τα ιδια αξεσουαρ, το οποιο κοστιζε Ε16900 (Ε14000 γυμνο). Πολλα τα λεφτα καινουργιο... Αλλα αν το βρω εδω ενος χρονου μεχρι £10000 (Ε11250), then we are talking  ;) 8)
ΣΩΣΤΟΟΟΟΣ!!!!! ;) ;)



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #28 on: Τρίτη 20 Απρίλιος 2010, 18:27:10 μμ
Η τιμη του στην Ελλαδα ητανε Ε17300, δηλαδη Ε400 ακριβοτερο απο το απλο φορτωμενο με τα ιδια αξεσουαρ, το οποιο κοστιζε Ε16900 (Ε14000 γυμνο). Πολλα τα λεφτα καινουργιο... Αλλα αν το βρω εδω ενος χρονου μεχρι £10000 (Ε11250), then we are talking  ;) 8)

Το πρωτο που "επιασα" μεταχειρισμενο κανει L10500 (E12000 με σημερινη ισοτιμια) και ειναι τελειως καινουργιο με 5300χμ (3300μλ):
http://www.autotrader.co.uk/classified/advert/201016357076027/sort/priceasc/usedbikes/engine-size-bikes/1070cc_to_1335cc/model/r1200/make/bmw/radius/100/postcode/sw198ps/quicksearch/true/page/7?logcode=p

Σε λιγο θα αρχισουν να εμφανιζονται κι'αλλα, και εχουν ολα βαλιτσες-bmw που ειτανε δωρο με το επετειακο.


" the PouroDuro spirit "


Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Reply #29 on: Τρίτη 20 Απρίλιος 2010, 18:34:46 μμ
Φαντάσου να πας 1η φορά Μ.Β. να φέρεις μηχανή οδηγώντας....Που αλλάζεις στην δεξιά λωρίδα, πριν ή μετά την Μάγχη ?  ;D


ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #30 on: Τρίτη 20 Απρίλιος 2010, 18:39:28 μμ
Φαντάσου να πας 1η φορά Μ.Β. να φέρεις μηχανή οδηγώντας....Που αλλάζεις στην δεξιά λωρίδα, πριν ή μετά την Μάγχη ?  ;D

Μολις βγαινεις απο το τραινο/πλοιο ;)  No problem mate...


" the PouroDuro spirit "


Offline jsiout

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 147
  • Three and the Koukos Band
    • Hosting Services
Reply #31 on: Τρίτη 20 Απρίλιος 2010, 19:49:51 μμ
Εκτός από τα 12000€, πόσα ακόμα θες για να το κάνεις Ελληνικό ?


Γιάννης Σιούτης

Transalp XL 650V '04


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2452
  • XLV650, CRF1000
Reply #32 on: Τετάρτη 21 Απρίλιος 2010, 00:40:57 πμ
Εκτός από τα 12000€, πόσα ακόμα θες για να το κάνεις Ελληνικό ?

Δεν ξερω τι εκτελωνισμο εχει τωρα που ειναι τοσο καινουργιο. Αλλα αν παρω ενα τετοιο θα το κρατησω εδω 2-3 χρονια (οσο παιζει η εγγυηση και η συνέχειά της) και πιστευω τοτε οτι ο εκτελωνισμος δεν θα ειναι και πολυ ακριβος. Ειναι ενας τροπος για να δει κανεις ενα bmw απο κοντα (very extended test ;D) χωρις να του πιασει ...ξερετε τι η βαυαρικη εταιρια  ;)


" the PouroDuro spirit "


Offline ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ

  • Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3677
  • Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!
    • http://www.biowines.gr/
Reply #33 on: Τετάρτη 21 Απρίλιος 2010, 12:17:01 μμ
Εκτός από τα 12000€, πόσα ακόμα θες για να το κάνεις Ελληνικό ?

Στο χιλιάρικο το τελωνείο να υπολογίζεις + τα έξοδα για πινακίδες.


Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..


costas

  • Guest
Reply #34 on: Τετάρτη 11 Μάιος 2011, 19:20:28 μμ
Ρε παιδιά συγνώμη , μια ερώτηση γιαυτήν την μηχανή την BMW 1200 GS !!! Είναι αερόψυκτη;;;;;;
Διότι μόλις μου είπε ο μπατζανάκης ότι συναδελφός του ναυτικός την ξέχασε αναμμένη για 3 ώρες και λόγω ότι είναι αερόψυκτη έπαθε 5.000 ευρώ ζημιά!!!! Είναι δυνατόν;;;;;;;;;;;;;;;;;;



Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #35 on: Τετάρτη 11 Μάιος 2011, 21:30:25 μμ
Αεροελαιόψυκτη




"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


costas

  • Guest
Reply #36 on: Τετάρτη 11 Μάιος 2011, 21:31:52 μμ
Αεροελαιόψυκτη




Δηλαδή;;; ισχύει άραγε αυτό που μου είπε;;;



Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #37 on: Τετάρτη 11 Μάιος 2011, 21:32:51 μμ
Ίσως Ναι..... :)


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2748
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #38 on: Πέμπτη 12 Μάιος 2011, 15:40:23 μμ
Σε όλους τους κινητήρες με......λίπανση, ακόμα και σ' αυτούς που δεν έχουν ψυγείο λαδιού το λάδι προσφέρει κάποιο ποσοστό ψύξης, αφού περνά από τα πολύ θερμά μέρη του κινητήρα, ζεσταίνεται και μετά πάει σε πιό δροσερά μέρη (κάρτερ) όπου αποβάλει θερμότητα.
Το ποσό θερμότητας που αποβάλεται μέσω του συστήματος λίπανσης, ήτε υπάρχει ήτε δεν υπάρχει ψυγείο λαδιού, είναι πολύ μικρότερο από όσο αποβάλεται από το κανονικό σύστημα ψύξης. Η παροχή και η θερμοχωρητικότητα του νερού, είναι πολύ πολύ μεγαλύτερες από του λαδιού. Σημειώστε:
1 Το σύστημα λίπανσης δεν έχει θερμοστάτη για να ενεργοποεί ή απενεργοποιεί το ψυγείο λαδιού.
2 Ακόμα και με ψυγείο λαδιού, σύστημα λίπανσης λέγεται.
3 Κανείς δεν καταδέχεται  :2hysterical: να πει το ΤΑ υδροαερόψυκτο  :2hysterical: :2hysterical: παρ' όλο που κάθε υδρόψυκτος κινητήρας αποβάλει θερμότητα και στον αέρα (το 600 έχει και ψύκτρες).
Το αεροελαιόψυκτος δεν είναι στην ουσία τεχνικός όρος, αλλά επινόηση του μάρκετινγκ, που στον κόσμο της μοτοσυκλέτας έφεραν οι πωλητές των πρώτων GSXR που ένιωθαν κόμπλεξ απέναντι στα υδρόψυκτα RR.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #39 on: Παρασκευή 13 Μάιος 2011, 10:36:32 πμ
Σε όλους τους κινητήρες με......λίπανση, ακόμα και σ' αυτούς που δεν έχουν ψυγείο λαδιού το λάδι προσφέρει κάποιο ποσοστό ψύξης, αφού περνά από τα πολύ θερμά μέρη του κινητήρα, ζεσταίνεται και μετά πάει σε πιό δροσερά μέρη (κάρτερ) όπου αποβάλει θερμότητα.
Το ποσό θερμότητας που αποβάλεται μέσω του συστήματος λίπανσης, ήτε υπάρχει ήτε δεν υπάρχει ψυγείο λαδιού, είναι πολύ μικρότερο από όσο αποβάλεται από το κανονικό σύστημα ψύξης. Η παροχή και η θερμοχωρητικότητα του νερού, είναι πολύ πολύ μεγαλύτερες από του λαδιού. Σημειώστε:
1 Το σύστημα λίπανσης δεν έχει θερμοστάτη για να ενεργοποεί ή απενεργοποιεί το ψυγείο λαδιού.
2 Ακόμα και με ψυγείο λαδιού, σύστημα λίπανσης λέγεται.
3 Κανείς δεν καταδέχεται  :2hysterical: να πει το ΤΑ υδροαερόψυκτο  :2hysterical: :2hysterical: παρ' όλο που κάθε υδρόψυκτος κινητήρας αποβάλει θερμότητα και στον αέρα (το 600 έχει και ψύκτρες).
Το αεροελαιόψυκτος δεν είναι στην ουσία τεχνικός όρος, αλλά επινόηση του μάρκετινγκ, που στον κόσμο της μοτοσυκλέτας έφεραν οι πωλητές των πρώτων GSXR που ένιωθαν κόμπλεξ απέναντι στα υδρόψυκτα RR.

ακόμα και αν δεν είναι πραγματικές αυτές οι αναλύσεις (δε το εξετάζω) είναι τόσο εθίστικες στο διάβασμα που τρελαίνομαι να τις διαβάζω !


Offline kolors

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 181
Reply #40 on: Παρασκευή 13 Μάιος 2011, 21:49:43 μμ
Στο χιλιάρικο το τελωνείο να υπολογίζεις + τα έξοδα για πινακίδες.

συν τα εξοδα για να βαλεις το τιμονι .. αριστερα. :2hysterical:



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2748
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #41 on: Δευτέρα 16 Μάιος 2011, 16:13:17 μμ
ακόμα και αν δεν είναι πραγματικές αυτές οι αναλύσεις (δε το εξετάζω) είναι τόσο εθίστικες στο διάβασμα που τρελαίνομαι να τις διαβάζω !

Έλάτε ρε γράψτε και κανένας άλλος, προς τέρψιν του προέδρου!


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline jon t

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 546
Reply #42 on: Δευτέρα 16 Μάιος 2011, 16:53:16 μμ

Το αεροελαιόψυκτος δεν είναι στην ουσία τεχνικός όρος, αλλά επινόηση του μάρκετινγκ, που στον κόσμο της μοτοσυκλέτας έφεραν οι πωλητές των πρώτων GSXR που ένιωθαν κόμπλεξ απέναντι στα υδρόψυκτα RR.




Νομίζω πως υπάρχει τεχνική διαφορά ανάμεσα σε ένα αεροψυκτο και ένα αεροελαιόψυκτο μοτερ.

Στο πρώτο το λαδακι κυκλοφορεί από το κάρτερ στην περιοχή του στροφάλου, στο κιβώτιο, στην κεφαλή και όπου αλλού, ερχόμενο σε απευθείας επαφή με τις επιφάνειες που απαιτούν λίπανση και επιπλέον απάγει κάποια θερμότητα από τις θερμές επιφάνειες πριν επιστρέψει στο κάρτερ (όπου και ψύχεται μερικώς). Η ψύξη του μοτέρ ολοκληρώνεται με την μεταφορά της θερμότητας στο περιβάλον από την απευθείας επαφή του αέρα με το μοτέρ (γι' αυτό και υπάρχουν μεγάλες ψύκτρες σε αυτά τα μοτέρ και συνήθως απουσιάζουν φέρινγκ που εμποδίζουν τον αέρα να ψύξει - ειδικά σε χαμηλές ταχύτητες).

Στα αεροελαιόψυκτα μοτέρ (π.χ τα πρώτα CSXR της δεκαετίας του '80) έχει συνδιαστεί η λειτουργία ενός υδρόψυκτου μοτέρ με ένα αερόψυκτο.
Υπάρχουν δίοδοι στα χιτώνια των κυλίνδρων, αλλά αντί να περνάει αντιψυκτικό υγρό, περνάει το λαδάκι του κινητήρα. Προσθέστε ένα κανονικό ψυγείο (οχι κάτι πολύ μικρά βοηθητικά όπως σε αερόψυκτα μοτέρ) για να ψυχεται επιπλέον το λάδι καθώς και ψύκτρες στους κυλίνδρους (μικρότερες βέβαια των αερόψυκτων) και ήμαστε έτοιμοι.
Το θεωρητικό πλεονέκτημα σε σχέση με έναν υδόψυκτο κινητήρα, η απουσία ξεχωριστού κυκλώματος αντιψυκτικού με οτι αυτό συνεπάγεται σε κόστος, βάρος, πολυπλοκότητα - πράγματι τα πρώτα gsxr ήταν πανάλαφρα.
Μειονέκτημα μάλλον η περιορισμένη σε σχέση με το νερό ικανότητα απαγωγής θερμότητας με αποτέλεσμα να είναι αδύνατο να καλύψουν τις ανάγκες των σημερινών supersport.




Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2748
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #43 on: Τρίτη 17 Μάιος 2011, 11:32:25 πμ
Νομίζω πως υπάρχει τεχνική διαφορά ανάμεσα σε ένα αεροψυκτο και ένα αεροελαιόψυκτο μοτερ.
Στο πρώτο το λαδακι κυκλοφορεί από το κάρτερ στην περιοχή του στροφάλου, στο κιβώτιο, στην κεφαλή και όπου αλλού, ερχόμενο σε απευθείας επαφή με τις επιφάνειες που απαιτούν λίπανση και επιπλέον απάγει κάποια θερμότητα από τις θερμές επιφάνειες πριν επιστρέψει στο κάρτερ (όπου και ψύχεται μερικώς).
Ακριβώς το ίδιο γράφω και εγώ.
Στα αεροελαιόψυκτα μοτέρ (π.χ τα πρώτα CSXR της δεκαετίας του '80) έχει συνδιαστεί η λειτουργία ενός υδρόψυκτου μοτέρ με ένα αερόψυκτο.
Όλα τα συστήματα λίπανσης προσφέρουν ένα ποσοστό ψύξης, θέλει δεν θέλει ο σχεδιαστής. Απέχει πολύ όμως από την υδρόψυξη, της οποίας το σημείο υπεροχής είναι στο ότι με το θερμοστάτη και το άνοιξε κλείσε τη παροχή προς το ψυγείο, ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΤΗ ΘΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΣΤΑΘΕΡΗ ΧΕΙΜΩΝΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ! Το εύρος θερμοκρασιών λειτουργείας σε έναν υδρόψυκτο κινητήρα είναι μικρό.Για αυτό το λόγο ο σχεδιαστής ενός υδρόψυκτου κινητήρα επιλέγει μικρότερες ανοχές από τον σχεδιαστή ενός αερόψυκτου - όσα ψυγεία λαδιού και να έχει - γιατί ο αερόψυκτος δουλεύει σε μεγάλο εύρος θερμοκρασιών. Λειτουργεί δηλαδή ζεστός το καλοκαίρι, κρύος το χειμώνα. Και οι σφιχτές ανοχές που έχει ο υδρόψυκτος και η ηχομόνωση που του προσφέρει το νερό, τον κάνουν πολύ πιό σιωπηλό από το αεροκτλψυκτο. Σε ένα αερόψυκτο αυτοκίνητο που είχα, και αυτό ισχύει για όλα, το χειμώνα σε κατηφόρα δεν έβγαζε ουτε υποψία ζεστού αέρα για να ξεθολώσει τα τζάμια.
Στα αεροελαιόψυκτα μοτέρ (π.χ τα πρώτα CSXR της δεκαετίας του '80)
...η πραγματική καινοτομία ήταν, ότι είχαν μπεκ στεραιωμένα στο μπλοκ που ψέκαζαν λάδι στο κάτω μέρος των εμβόλων. Σχεδόν σε όλους τους κινητήρες το λάδι περνά πιά από διόδους στο μπλοκ, μόνο σε πολύ παληούς και εγγλέζικους το λάδι περνούσε από εξωτερικές σωληνώσεις

Μειονέκτημα μάλλον η περιορισμένη σε σχέση με το νερό ικανότητα απαγωγής θερμότητας με αποτέλεσμα να είναι αδύνατο να καλύψουν τις ανάγκες των σημερινών supersport.
Θεωρητικά μπορούμε να απάγομε με το λάδι το ποσό που απάγεται με το νερό, φτιάχνοντας πολύ μεγαλύτερα ψυγεία και αντλίες λαδιού. Το πρόβλημα είναι ότι αυτά τα ψυγεία θα λειτουργούν χειμώνα καλοκαίρι.......
« Last Edit: Τρίτη 17 Μάιος 2011, 11:34:46 πμ by γκ »


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Airhead

  • Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2218
Reply #44 on: Τρίτη 17 Μάιος 2011, 22:34:34 μμ
The other side of the moon τώρα:

Ήδη από τα 80'ς τα μπόξερ είχαν α. ψυγείο λαδιού β. βαλβίδα που το "έκοβε" ανάλογα τη θερμοκρασία. Στο r 80 gs του 1984 που είχα έβαλα ψυγείο λαδιού από μετέπειτα μοντέλο. Δεν του έβαλα βαλβίδα γιατί στην πραγματικότητα το χρειάζεται μόνο σε συνθήκες απόλυτου πάγου που το μοτέρ χρειάζεται το θερμικό φορτίο του έντονα.

Τώρα τα περί πλεονεκτημάτων της υδρόψυξης.
Τίποτα so far δεν πετυχαίνει ψύξη όπως αυτή.
Τίποτα δεν είναι τόσο φάλτσο όσο αυτή και "ζημιάρικο". Δύο λόγοι:
Το λάδι δε μασάει, δε βράζει  και "χάνεται" δύσκολα, οπότε ένα ελαιόψυκτο έχει πάντα ψύξη, ανώ έχει σχεδιαστεί να δουλεύει σε ψηλότερη θερμοκρασία και γιαυτό αντέχει τα θερμικά φορτία.

Αντίθετα το νερό (δεν είναι νερό αλλα τες παν) του υδρόψυκτου, έτσι και βράσει η πετάξει απλώς κολάρο πάει το μηχανάκι "τε λει ω σε" και πάμε για άλλα.

Κάθε σύστημα είναι αξιόπιστο όσο το χειρότερο κομμάτι του και το υδρόψυκτο σύστημα έχει πολλά πράγματα να σε πουλήσουν. Αν έχετε δει πως γίνεται υδρόψυκτο που τρύπησε τσιμούχα και πήρε τα νερά του ο κινητήρας θα πάθετε υπαρξιακό.

Απλά ο μόνος τρόπος να δουλεύει ένας κινητήρας στις στροφές που βλέπουμε σήμερα για να δίνει τέτοια άλογα που έχουμε σήμερα -χωρίς τρελά κυβικά- είναι η υδρόψυξη, η οποία χάρη στους σχιστομάτηδες φίλους μας έγινε και αξιόπιστη. 
 


TEAM Αϊστοπαμπωλ


Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2748
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #45 on: Πέμπτη 19 Μάιος 2011, 19:26:00 μμ
Ναι σε όλα Ευάγγελε!
Δεν ήξερα μέχρι τώρα ότι υπάρχουν και ψυγεία λαδιού που παρακάμπτονται με θερμοστάτατη. Το πρόβλημα παραμένει όμως: Ο κινητήρας λειτουργεί σε ψηλές θερμοκρασίες το καλοκαίρι αν και το ψυγείο είναι ανοικτό, και σε χαμηλές θερμοκρασίες το χειμώνα, αν και το ψυγείο είναι κλειστό.
Η άλλη πλευρά του φεγγαριού για μένα, είναι ότι οι σωστές τεχνικά επιλογές, δεν αρκούν για να δημιουργηθεί ένας θρύλος. Μια μοτοσυκλέτα ή αυτοκίνητο χωρίς κουσούρια ναι, μιά χρυσή μετριότητα ναι, αλλά για να δημιούργηθεί ένας θρύλος, φαίνεται ότι οσχεδιαστής πρέπει να έχει και καμμιά παραξενιά.
Για παράδειγμα ο θρύλος και η ιστορία της 911, δεν είναι παρά η εμμονή της Πόρσε στο λάθος της ( θέση κινητήρα ) και η προσπάθειά της να διορθώσει το κακό ζύγισμα του αυτοκινήτου επεμβαίνοντας σε άλλους τομείς. Ανάρτηση, αεροδυναμική, τετρακίνηση κλπ.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #46 on: Πέμπτη 19 Μάιος 2011, 23:04:00 μμ
μα τι είναι αυτά που λες γκ για την πόρσε !!!
σα να λέμε οτι η Bmw σας λέει " Και τί έγινε που μείνατε στην ερημιά ?  κόψτε ένα κομμάτι απο το παΐδι του συνοδοιπόρου σας ή ένα άκρο σας και φτιάξτε το στο γκρίλ (βλ. κύλινδροι) όπως θα ζήλευε και ο Μαμαλάκης."



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2748
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #47 on: Παρασκευή 20 Μάιος 2011, 11:06:25 πμ
Αγαπητέ πρόεδρε, συγκρίνομε όμοια πράγματα.
Φυσικά και η 911 έναι καλύτερη από το Suzuki wagon R μου.
Προκαλεί εντύπωση όμως, ότι ένα Ντάτσουν να' ούμε, το ψωροΖήτα των 55 με 65.000€ ρίχνει στην 911 των 130.000 μέσα στο Νύρμπουργκρινγκ. Φυσικά η 911 των 300.000 το πατάει, αλλά αν είναι να χρειαστεί τόσο χρήμα, τόσοι ίπποι, τόση τεχνολογία, για να περάσεις ένα αυτοκίνητο των 60.000, κάτι δεν πάει καλά με την αρχική σχεδίαση.
Το πράγμα φαίνεται και στην Boxter, στην οποία ο κινητήρας βρίσκεται στη σωστή θέση, δηλαδή πίσω από τον οδηγό μπροστά από τους τροχούς.
 Η λαμπρή αυτή σχεδίαση δεν αφήνεται να ξεδιπλώσει τις αρετές της, γιατί η Boxter είναι η μικρή της γκάμας και δεν επιτρέπεται να περάσει τον θρύλο, αφού είναι και κατά πολύ φθηνότερη της 911. Έτσι συγκρατήται η Boxter, με αποτέλεσμα να της ρίχνουν οι ίσης αξίας BMW ....λίγο, όχι πολύ.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline transalp98

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 619
    • MyPhotos
Reply #48 on: Παρασκευή 20 Μάιος 2011, 14:22:41 μμ
και απο πότε η τιμή είναι ανάλογη της τεχνολογικής αρτιότητας δηλαδη;
καπου τα εχεις μπερδέψει... απο τα 130.000 της Porshe, τα περισσότερα τα κοστίζει το σηματάκι στο καπό....
αντίθετα, στο 370Ζ που λες, το σηματάκι ειναι ίδι με το δικο μου αυτοκίνητο, 2-3 ευρώ κάνει....


Ηλίας

-Transalp 600cc 98 (R.I.P.)
+SYM HD200i EVO
- VFR 800 V-tec
http://www.flickr.com/photos/kilomeater/


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #49 on: Παρασκευή 20 Μάιος 2011, 15:01:34 μμ
Αγαπητέ πρόεδρε, συγκρίνομε όμοια πράγματα.
Φυσικά και η 911 έναι καλύτερη από το Suzuki wagon R μου.
Προκαλεί εντύπωση όμως, ότι ένα Ντάτσουν να' ούμε, το ψωροΖήτα των 55 με 65.000€ ρίχνει στην 911 των 130.000 μέσα στο Νύρμπουργκρινγκ. Φυσικά η 911 των 300.000 το πατάει, αλλά αν είναι να χρειαστεί τόσο χρήμα, τόσοι ίπποι, τόση τεχνολογία, για να περάσεις ένα αυτοκίνητο των 60.000, κάτι δεν πάει καλά με την αρχική σχεδίαση.
.........
Μιά χαρά τα λες.
Τουμπανιάζουμε το "εξωτικό" (άσχετα αν σχεδιαστηκά έχει ξεπεραστει)με ένα σωρό βοηθήματα ωστε να το κάνουμε πλήρως ανταγωνιστικό και πανάκριβο φυσικά   και κρατάμε το νορμαλ σε χαμηλά επίπεδα, άσχετα αν οι δυνατοτητές του είναι μεγαλύτερες .
Κάτι μου θυμίζει. ;)
Αλλα πάλι είναι και το μαρκετιγκ , σου λέει "σκας που σκας ένα κάρο λεφτά τι να έχεις ? ένα αμάξι με τη μηχανή μπροστά ? μα την έχουν όλα έτσι ......
Πάρε λοιπόν αμάξι με τη μηχανή πίσω με ένα σκασμό καλούδια και σέα μέα (που χωρίς αυτά δεν θα κούναγε πιά . εδώ που τα λέμε ) σκάσε κι ένα καράβι λεφτά και νιώσε διαφορετικός .
Οδηγάς ένα θρύλο σίγουρα , αλλά όχι και το απαύγασμα της τεχνολογίας (άσχετα με τα sps,sxmxου ,pci,ffv.....) .


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?