Αγαπητέ πρόεδρε, συγκρίνομε όμοια πράγματα.
Φυσικά και η 911 έναι καλύτερη από το Suzuki wagon R μου.
Προκαλεί εντύπωση όμως, ότι ένα Ντάτσουν να' ούμε, το ψωροΖήτα των 55 με 65.000€ ρίχνει στην 911 των 130.000 μέσα στο Νύρμπουργκρινγκ. Φυσικά η 911 των 300.000 το πατάει, αλλά αν είναι να χρειαστεί τόσο χρήμα, τόσοι ίπποι, τόση τεχνολογία, για να περάσεις ένα αυτοκίνητο των 60.000, κάτι δεν πάει καλά με την αρχική σχεδίαση.
Το πράγμα φαίνεται και στην Boxter, στην οποία ο κινητήρας βρίσκεται στη σωστή θέση, δηλαδή πίσω από τον οδηγό μπροστά από τους τροχούς.
Η λαμπρή αυτή σχεδίαση δεν αφήνεται να ξεδιπλώσει τις αρετές της, γιατί η Boxter είναι η μικρή της γκάμας και δεν επιτρέπεται να περάσει τον θρύλο, αφού είναι και κατά πολύ φθηνότερη της 911. Έτσι συγκρατήται η Boxter, με αποτέλεσμα να της ρίχνουν οι ίσης αξίας BMW ....λίγο, όχι πολύ.
Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!