Τρίτη 12 Νοέμβριος 2019, 04:05:04 πμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: ..
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 [2] 3 | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: BMW Special Edition R1200GS  (Αναγνώστηκε 6063 φορές)
XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2274


XLV650, CRF1000


« Απάντηση #25 στις: Κυριακή 10 Ιανουάριος 2010, 13:49:32 μμ »

Μηπως θα μπορουσε καποιος να μου απαντησει τα εξης ερωτηματα:

Ποια ητανε η τιμη του R1200GS special edition στην Ελλαδα?
Ποσα τετοια κομματια εφτιαξε η BMW? Καπου ειδα 500 αλλα δεν ειμαι σιγουρος.
Η τιμη μεταπωλησης στην Ελλαδα θα ειναι μεγαλυτερη απο "απλα" GS ιδιας χρονιας/εξοπλισμου?

Η BMW εφτιαξε 400 τετοια κομματια για την Αγγλια. Το πλανο ητανε αρχικα για 200 αλλα αυτα καπαρωθηκανε σε 3 βδομαδες και φτιαξανε αλλα 200 (πηγη: Vines BMW, Guildford απο χθεσινη επισκεψη). Απ'οτι εψαξα, η τιμη σε Ελλαδα/Γαλλια ητανε μεγαλυτερη απο την τιμη του απλου με τα σχετικα αξεσουαρ, οποτε πρεπει και να πουλιεται περισοτερο μεταχειρισμενο. Αυτο ειναι σε αντιθεση με τη Αγγλια που η τιμη ητανε £1000 (E1150) φτηνοτερη λογω ειδικου promotion, και με δωρο βαλιτσες BMW! Σχετικα με την τιμη στην Ελλαδα, θα παρω τηλεφωνο το Motogenesis αφου κανεις δεν φαινεται να ξερει...
Καταγράφηκε

" the PouroDuro spirit "
XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2274


XLV650, CRF1000


« Απάντηση #26 στις: Δευτέρα 11 Ιανουάριος 2010, 17:01:48 μμ »

Απ'οτι εψαξα, η τιμη σε Ελλαδα/Γαλλια ητανε μεγαλυτερη απο την τιμη του απλου με τα σχετικα αξεσουαρ, οποτε πρεπει και να πουλιεται περισοτερο μεταχειρισμενο. Αυτο ειναι σε αντιθεση με τη Αγγλια που η τιμη ητανε £1000 (E1150) φτηνοτερη λογω ειδικου promotion, και με δωρο βαλιτσες BMW! Σχετικα με την τιμη στην Ελλαδα, θα παρω τηλεφωνο το Motogenesis αφου κανεις δεν φαινεται να ξερει...

Η τιμη του στην Ελλαδα ητανε Ε17300, δηλαδη Ε400 ακριβοτερο απο το απλο φορτωμενο με τα ιδια αξεσουαρ, το οποιο κοστιζε Ε16900 (Ε14000 γυμνο). Πολλα τα λεφτα καινουργιο... Αλλα αν το βρω εδω ενος χρονου μεχρι £10000 (Ε11250), then we are talking  Wink Cool
Καταγράφηκε

" the PouroDuro spirit "
Athanman
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 39



« Απάντηση #27 στις: Δευτέρα 11 Ιανουάριος 2010, 17:09:50 μμ »

Η τιμη του στην Ελλαδα ητανε Ε17300, δηλαδη Ε400 ακριβοτερο απο το απλο φορτωμενο με τα ιδια αξεσουαρ, το οποιο κοστιζε Ε16900 (Ε14000 γυμνο). Πολλα τα λεφτα καινουργιο... Αλλα αν το βρω εδω ενος χρονου μεχρι £10000 (Ε11250), then we are talking  Wink Cool
ΣΩΣΤΟΟΟΟΣ!!!!! Wink Wink
Καταγράφηκε
XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2274


XLV650, CRF1000


« Απάντηση #28 στις: Τρίτη 20 Απρίλιος 2010, 19:27:10 μμ »

Η τιμη του στην Ελλαδα ητανε Ε17300, δηλαδη Ε400 ακριβοτερο απο το απλο φορτωμενο με τα ιδια αξεσουαρ, το οποιο κοστιζε Ε16900 (Ε14000 γυμνο). Πολλα τα λεφτα καινουργιο... Αλλα αν το βρω εδω ενος χρονου μεχρι £10000 (Ε11250), then we are talking  Wink Cool

Το πρωτο που "επιασα" μεταχειρισμενο κανει L10500 (E12000 με σημερινη ισοτιμια) και ειναι τελειως καινουργιο με 5300χμ (3300μλ):
http://www.autotrader.co.uk/classified/advert/201016357076027/sort/priceasc/usedbikes/engine-size-bikes/1070cc_to_1335cc/model/r1200/make/bmw/radius/100/postcode/sw198ps/quicksearch/true/page/7?logcode=p

Σε λιγο θα αρχισουν να εμφανιζονται κι'αλλα, και εχουν ολα βαλιτσες-bmw που ειτανε δωρο με το επετειακο.
Καταγράφηκε

" the PouroDuro spirit "
nikos 238
G.M.T.A.. Riders
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3140



« Απάντηση #29 στις: Τρίτη 20 Απρίλιος 2010, 19:34:46 μμ »

Φαντάσου να πας 1η φορά Μ.Β. να φέρεις μηχανή οδηγώντας....Που αλλάζεις στην δεξιά λωρίδα, πριν ή μετά την Μάγχη ?  Grin
Καταγράφηκε

ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)

XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2274


XLV650, CRF1000


« Απάντηση #30 στις: Τρίτη 20 Απρίλιος 2010, 19:39:28 μμ »

Φαντάσου να πας 1η φορά Μ.Β. να φέρεις μηχανή οδηγώντας....Που αλλάζεις στην δεξιά λωρίδα, πριν ή μετά την Μάγχη ?  Grin

Μολις βγαινεις απο το τραινο/πλοιο Wink  No problem mate...
Καταγράφηκε

" the PouroDuro spirit "
jsiout
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 147


Three and the Koukos Band


« Απάντηση #31 στις: Τρίτη 20 Απρίλιος 2010, 20:49:51 μμ »

Εκτός από τα 12000€, πόσα ακόμα θες για να το κάνεις Ελληνικό ?
Καταγράφηκε

Γιάννης Σιούτης

Transalp XL 650V '04
XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2274


XLV650, CRF1000


« Απάντηση #32 στις: Τετάρτη 21 Απρίλιος 2010, 01:40:57 πμ »

Εκτός από τα 12000€, πόσα ακόμα θες για να το κάνεις Ελληνικό ?

Δεν ξερω τι εκτελωνισμο εχει τωρα που ειναι τοσο καινουργιο. Αλλα αν παρω ενα τετοιο θα το κρατησω εδω 2-3 χρονια (οσο παιζει η εγγυηση και η συνέχειά της) και πιστευω τοτε οτι ο εκτελωνισμος δεν θα ειναι και πολυ ακριβος. Ειναι ενας τροπος για να δει κανεις ενα bmw απο κοντα (very extended test Grin) χωρις να του πιασει ...ξερετε τι η βαυαρικη εταιρια  Wink
Καταγράφηκε

" the PouroDuro spirit "
ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ
Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3677


Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!


« Απάντηση #33 στις: Τετάρτη 21 Απρίλιος 2010, 13:17:01 μμ »

Εκτός από τα 12000€, πόσα ακόμα θες για να το κάνεις Ελληνικό ?

Στο χιλιάρικο το τελωνείο να υπολογίζεις + τα έξοδα για πινακίδες.
Καταγράφηκε

Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..
costas
Επισκέπτης
« Απάντηση #34 στις: Τετάρτη 11 Μάιος 2011, 20:20:28 μμ »

Ρε παιδιά συγνώμη , μια ερώτηση γιαυτήν την μηχανή την BMW 1200 GS !!! Είναι αερόψυκτη;;;;;;
Διότι μόλις μου είπε ο μπατζανάκης ότι συναδελφός του ναυτικός την ξέχασε αναμμένη για 3 ώρες και λόγω ότι είναι αερόψυκτη έπαθε 5.000 ευρώ ζημιά!!!! Είναι δυνατόν;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Καταγράφηκε
African Boy
Τhe Professional
HTC ΔΣ
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7440



« Απάντηση #35 στις: Τετάρτη 11 Μάιος 2011, 22:30:25 μμ »

Αεροελαιόψυκτη


Καταγράφηκε

"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"
costas
Επισκέπτης
« Απάντηση #36 στις: Τετάρτη 11 Μάιος 2011, 22:31:52 μμ »

Αεροελαιόψυκτη




Δηλαδή;;; ισχύει άραγε αυτό που μου είπε;;;
Καταγράφηκε
African Boy
Τhe Professional
HTC ΔΣ
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7440



« Απάντηση #37 στις: Τετάρτη 11 Μάιος 2011, 22:32:51 μμ »

Ίσως Ναι..... Smiley
Καταγράφηκε

"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2515


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #38 στις: Πέμπτη 12 Μάιος 2011, 16:40:23 μμ »

Σε όλους τους κινητήρες με......λίπανση, ακόμα και σ' αυτούς που δεν έχουν ψυγείο λαδιού το λάδι προσφέρει κάποιο ποσοστό ψύξης, αφού περνά από τα πολύ θερμά μέρη του κινητήρα, ζεσταίνεται και μετά πάει σε πιό δροσερά μέρη (κάρτερ) όπου αποβάλει θερμότητα.
Το ποσό θερμότητας που αποβάλεται μέσω του συστήματος λίπανσης, ήτε υπάρχει ήτε δεν υπάρχει ψυγείο λαδιού, είναι πολύ μικρότερο από όσο αποβάλεται από το κανονικό σύστημα ψύξης. Η παροχή και η θερμοχωρητικότητα του νερού, είναι πολύ πολύ μεγαλύτερες από του λαδιού. Σημειώστε:
1 Το σύστημα λίπανσης δεν έχει θερμοστάτη για να ενεργοποεί ή απενεργοποιεί το ψυγείο λαδιού.
2 Ακόμα και με ψυγείο λαδιού, σύστημα λίπανσης λέγεται.
3 Κανείς δεν καταδέχεται  να πει το ΤΑ υδροαερόψυκτο  παρ' όλο που κάθε υδρόψυκτος κινητήρας αποβάλει θερμότητα και στον αέρα (το 600 έχει και ψύκτρες).
Το αεροελαιόψυκτος δεν είναι στην ουσία τεχνικός όρος, αλλά επινόηση του μάρκετινγκ, που στον κόσμο της μοτοσυκλέτας έφεραν οι πωλητές των πρώτων GSXR που ένιωθαν κόμπλεξ απέναντι στα υδρόψυκτα RR.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
KostasC
Administrator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10458


Γαβ !


« Απάντηση #39 στις: Παρασκευή 13 Μάιος 2011, 11:36:32 πμ »

Σε όλους τους κινητήρες με......λίπανση, ακόμα και σ' αυτούς που δεν έχουν ψυγείο λαδιού το λάδι προσφέρει κάποιο ποσοστό ψύξης, αφού περνά από τα πολύ θερμά μέρη του κινητήρα, ζεσταίνεται και μετά πάει σε πιό δροσερά μέρη (κάρτερ) όπου αποβάλει θερμότητα.
Το ποσό θερμότητας που αποβάλεται μέσω του συστήματος λίπανσης, ήτε υπάρχει ήτε δεν υπάρχει ψυγείο λαδιού, είναι πολύ μικρότερο από όσο αποβάλεται από το κανονικό σύστημα ψύξης. Η παροχή και η θερμοχωρητικότητα του νερού, είναι πολύ πολύ μεγαλύτερες από του λαδιού. Σημειώστε:
1 Το σύστημα λίπανσης δεν έχει θερμοστάτη για να ενεργοποεί ή απενεργοποιεί το ψυγείο λαδιού.
2 Ακόμα και με ψυγείο λαδιού, σύστημα λίπανσης λέγεται.
3 Κανείς δεν καταδέχεται  να πει το ΤΑ υδροαερόψυκτο  παρ' όλο που κάθε υδρόψυκτος κινητήρας αποβάλει θερμότητα και στον αέρα (το 600 έχει και ψύκτρες).
Το αεροελαιόψυκτος δεν είναι στην ουσία τεχνικός όρος, αλλά επινόηση του μάρκετινγκ, που στον κόσμο της μοτοσυκλέτας έφεραν οι πωλητές των πρώτων GSXR που ένιωθαν κόμπλεξ απέναντι στα υδρόψυκτα RR.

ακόμα και αν δεν είναι πραγματικές αυτές οι αναλύσεις (δε το εξετάζω) είναι τόσο εθίστικες στο διάβασμα που τρελαίνομαι να τις διαβάζω !
Καταγράφηκε

kolors
Απλός οδηγός
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 181


« Απάντηση #40 στις: Παρασκευή 13 Μάιος 2011, 22:49:43 μμ »

Στο χιλιάρικο το τελωνείο να υπολογίζεις + τα έξοδα για πινακίδες.

συν τα εξοδα για να βαλεις το τιμονι .. αριστερα.
Καταγράφηκε
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2515


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #41 στις: Δευτέρα 16 Μάιος 2011, 17:13:17 μμ »

ακόμα και αν δεν είναι πραγματικές αυτές οι αναλύσεις (δε το εξετάζω) είναι τόσο εθίστικες στο διάβασμα που τρελαίνομαι να τις διαβάζω !

Έλάτε ρε γράψτε και κανένας άλλος, προς τέρψιν του προέδρου!
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
jon t
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 546



« Απάντηση #42 στις: Δευτέρα 16 Μάιος 2011, 17:53:16 μμ »


Το αεροελαιόψυκτος δεν είναι στην ουσία τεχνικός όρος, αλλά επινόηση του μάρκετινγκ, που στον κόσμο της μοτοσυκλέτας έφεραν οι πωλητές των πρώτων GSXR που ένιωθαν κόμπλεξ απέναντι στα υδρόψυκτα RR.




Νομίζω πως υπάρχει τεχνική διαφορά ανάμεσα σε ένα αεροψυκτο και ένα αεροελαιόψυκτο μοτερ.

Στο πρώτο το λαδακι κυκλοφορεί από το κάρτερ στην περιοχή του στροφάλου, στο κιβώτιο, στην κεφαλή και όπου αλλού, ερχόμενο σε απευθείας επαφή με τις επιφάνειες που απαιτούν λίπανση και επιπλέον απάγει κάποια θερμότητα από τις θερμές επιφάνειες πριν επιστρέψει στο κάρτερ (όπου και ψύχεται μερικώς). Η ψύξη του μοτέρ ολοκληρώνεται με την μεταφορά της θερμότητας στο περιβάλον από την απευθείας επαφή του αέρα με το μοτέρ (γι' αυτό και υπάρχουν μεγάλες ψύκτρες σε αυτά τα μοτέρ και συνήθως απουσιάζουν φέρινγκ που εμποδίζουν τον αέρα να ψύξει - ειδικά σε χαμηλές ταχύτητες).

Στα αεροελαιόψυκτα μοτέρ (π.χ τα πρώτα CSXR της δεκαετίας του '80) έχει συνδιαστεί η λειτουργία ενός υδρόψυκτου μοτέρ με ένα αερόψυκτο.
Υπάρχουν δίοδοι στα χιτώνια των κυλίνδρων, αλλά αντί να περνάει αντιψυκτικό υγρό, περνάει το λαδάκι του κινητήρα. Προσθέστε ένα κανονικό ψυγείο (οχι κάτι πολύ μικρά βοηθητικά όπως σε αερόψυκτα μοτέρ) για να ψυχεται επιπλέον το λάδι καθώς και ψύκτρες στους κυλίνδρους (μικρότερες βέβαια των αερόψυκτων) και ήμαστε έτοιμοι.
Το θεωρητικό πλεονέκτημα σε σχέση με έναν υδόψυκτο κινητήρα, η απουσία ξεχωριστού κυκλώματος αντιψυκτικού με οτι αυτό συνεπάγεται σε κόστος, βάρος, πολυπλοκότητα - πράγματι τα πρώτα gsxr ήταν πανάλαφρα.
Μειονέκτημα μάλλον η περιορισμένη σε σχέση με το νερό ικανότητα απαγωγής θερμότητας με αποτέλεσμα να είναι αδύνατο να καλύψουν τις ανάγκες των σημερινών supersport.

Καταγράφηκε
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2515


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #43 στις: Τρίτη 17 Μάιος 2011, 12:32:25 μμ »

Νομίζω πως υπάρχει τεχνική διαφορά ανάμεσα σε ένα αεροψυκτο και ένα αεροελαιόψυκτο μοτερ.
Στο πρώτο το λαδακι κυκλοφορεί από το κάρτερ στην περιοχή του στροφάλου, στο κιβώτιο, στην κεφαλή και όπου αλλού, ερχόμενο σε απευθείας επαφή με τις επιφάνειες που απαιτούν λίπανση και επιπλέον απάγει κάποια θερμότητα από τις θερμές επιφάνειες πριν επιστρέψει στο κάρτερ (όπου και ψύχεται μερικώς).
Ακριβώς το ίδιο γράφω και εγώ.
Στα αεροελαιόψυκτα μοτέρ (π.χ τα πρώτα CSXR της δεκαετίας του '80) έχει συνδιαστεί η λειτουργία ενός υδρόψυκτου μοτέρ με ένα αερόψυκτο.
Όλα τα συστήματα λίπανσης προσφέρουν ένα ποσοστό ψύξης, θέλει δεν θέλει ο σχεδιαστής. Απέχει πολύ όμως από την υδρόψυξη, της οποίας το σημείο υπεροχής είναι στο ότι με το θερμοστάτη και το άνοιξε κλείσε τη παροχή προς το ψυγείο, ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΤΗ ΘΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΣΤΑΘΕΡΗ ΧΕΙΜΩΝΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ! Το εύρος θερμοκρασιών λειτουργείας σε έναν υδρόψυκτο κινητήρα είναι μικρό.Για αυτό το λόγο ο σχεδιαστής ενός υδρόψυκτου κινητήρα επιλέγει μικρότερες ανοχές από τον σχεδιαστή ενός αερόψυκτου - όσα ψυγεία λαδιού και να έχει - γιατί ο αερόψυκτος δουλεύει σε μεγάλο εύρος θερμοκρασιών. Λειτουργεί δηλαδή ζεστός το καλοκαίρι, κρύος το χειμώνα. Και οι σφιχτές ανοχές που έχει ο υδρόψυκτος και η ηχομόνωση που του προσφέρει το νερό, τον κάνουν πολύ πιό σιωπηλό από το αεροκτλψυκτο. Σε ένα αερόψυκτο αυτοκίνητο που είχα, και αυτό ισχύει για όλα, το χειμώνα σε κατηφόρα δεν έβγαζε ουτε υποψία ζεστού αέρα για να ξεθολώσει τα τζάμια.
Στα αεροελαιόψυκτα μοτέρ (π.χ τα πρώτα CSXR της δεκαετίας του '80)
...η πραγματική καινοτομία ήταν, ότι είχαν μπεκ στεραιωμένα στο μπλοκ που ψέκαζαν λάδι στο κάτω μέρος των εμβόλων. Σχεδόν σε όλους τους κινητήρες το λάδι περνά πιά από διόδους στο μπλοκ, μόνο σε πολύ παληούς και εγγλέζικους το λάδι περνούσε από εξωτερικές σωληνώσεις

Μειονέκτημα μάλλον η περιορισμένη σε σχέση με το νερό ικανότητα απαγωγής θερμότητας με αποτέλεσμα να είναι αδύνατο να καλύψουν τις ανάγκες των σημερινών supersport.
Θεωρητικά μπορούμε να απάγομε με το λάδι το ποσό που απάγεται με το νερό, φτιάχνοντας πολύ μεγαλύτερα ψυγεία και αντλίες λαδιού. Το πρόβλημα είναι ότι αυτά τα ψυγεία θα λειτουργούν χειμώνα καλοκαίρι.......
« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη 17 Μάιος 2011, 12:34:46 μμ από γκ » Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
Airhead
Trollάρεις δεν trollαρεις ο καιρός περνάει...
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2218



« Απάντηση #44 στις: Τρίτη 17 Μάιος 2011, 23:34:34 μμ »

The other side of the moon τώρα:

Ήδη από τα 80'ς τα μπόξερ είχαν α. ψυγείο λαδιού β. βαλβίδα που το "έκοβε" ανάλογα τη θερμοκρασία. Στο r 80 gs του 1984 που είχα έβαλα ψυγείο λαδιού από μετέπειτα μοντέλο. Δεν του έβαλα βαλβίδα γιατί στην πραγματικότητα το χρειάζεται μόνο σε συνθήκες απόλυτου πάγου που το μοτέρ χρειάζεται το θερμικό φορτίο του έντονα.

Τώρα τα περί πλεονεκτημάτων της υδρόψυξης.
Τίποτα so far δεν πετυχαίνει ψύξη όπως αυτή.
Τίποτα δεν είναι τόσο φάλτσο όσο αυτή και "ζημιάρικο". Δύο λόγοι:
Το λάδι δε μασάει, δε βράζει  και "χάνεται" δύσκολα, οπότε ένα ελαιόψυκτο έχει πάντα ψύξη, ανώ έχει σχεδιαστεί να δουλεύει σε ψηλότερη θερμοκρασία και γιαυτό αντέχει τα θερμικά φορτία.

Αντίθετα το νερό (δεν είναι νερό αλλα τες παν) του υδρόψυκτου, έτσι και βράσει η πετάξει απλώς κολάρο πάει το μηχανάκι "τε λει ω σε" και πάμε για άλλα.

Κάθε σύστημα είναι αξιόπιστο όσο το χειρότερο κομμάτι του και το υδρόψυκτο σύστημα έχει πολλά πράγματα να σε πουλήσουν. Αν έχετε δει πως γίνεται υδρόψυκτο που τρύπησε τσιμούχα και πήρε τα νερά του ο κινητήρας θα πάθετε υπαρξιακό.

Απλά ο μόνος τρόπος να δουλεύει ένας κινητήρας στις στροφές που βλέπουμε σήμερα για να δίνει τέτοια άλογα που έχουμε σήμερα -χωρίς τρελά κυβικά- είναι η υδρόψυξη, η οποία χάρη στους σχιστομάτηδες φίλους μας έγινε και αξιόπιστη. 
 
Καταγράφηκε

TEAM Αϊστοπαμπωλ
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2515


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #45 στις: Πέμπτη 19 Μάιος 2011, 20:26:00 μμ »

Ναι σε όλα Ευάγγελε!
Δεν ήξερα μέχρι τώρα ότι υπάρχουν και ψυγεία λαδιού που παρακάμπτονται με θερμοστάτατη. Το πρόβλημα παραμένει όμως: Ο κινητήρας λειτουργεί σε ψηλές θερμοκρασίες το καλοκαίρι αν και το ψυγείο είναι ανοικτό, και σε χαμηλές θερμοκρασίες το χειμώνα, αν και το ψυγείο είναι κλειστό.
Η άλλη πλευρά του φεγγαριού για μένα, είναι ότι οι σωστές τεχνικά επιλογές, δεν αρκούν για να δημιουργηθεί ένας θρύλος. Μια μοτοσυκλέτα ή αυτοκίνητο χωρίς κουσούρια ναι, μιά χρυσή μετριότητα ναι, αλλά για να δημιούργηθεί ένας θρύλος, φαίνεται ότι οσχεδιαστής πρέπει να έχει και καμμιά παραξενιά.
Για παράδειγμα ο θρύλος και η ιστορία της 911, δεν είναι παρά η εμμονή της Πόρσε στο λάθος της ( θέση κινητήρα ) και η προσπάθειά της να διορθώσει το κακό ζύγισμα του αυτοκινήτου επεμβαίνοντας σε άλλους τομείς. Ανάρτηση, αεροδυναμική, τετρακίνηση κλπ.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
KostasC
Administrator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10458


Γαβ !


« Απάντηση #46 στις: Παρασκευή 20 Μάιος 2011, 00:04:00 πμ »

μα τι είναι αυτά που λες γκ για την πόρσε !!!
σα να λέμε οτι η Bmw σας λέει " Και τί έγινε που μείνατε στην ερημιά ?  κόψτε ένα κομμάτι απο το παΐδι του συνοδοιπόρου σας ή ένα άκρο σας και φτιάξτε το στο γκρίλ (βλ. κύλινδροι) όπως θα ζήλευε και ο Μαμαλάκης."

Καταγράφηκε

γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2515


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #47 στις: Παρασκευή 20 Μάιος 2011, 12:06:25 μμ »

Αγαπητέ πρόεδρε, συγκρίνομε όμοια πράγματα.
Φυσικά και η 911 έναι καλύτερη από το Suzuki wagon R μου.
Προκαλεί εντύπωση όμως, ότι ένα Ντάτσουν να' ούμε, το ψωροΖήτα των 55 με 65.000€ ρίχνει στην 911 των 130.000 μέσα στο Νύρμπουργκρινγκ. Φυσικά η 911 των 300.000 το πατάει, αλλά αν είναι να χρειαστεί τόσο χρήμα, τόσοι ίπποι, τόση τεχνολογία, για να περάσεις ένα αυτοκίνητο των 60.000, κάτι δεν πάει καλά με την αρχική σχεδίαση.
Το πράγμα φαίνεται και στην Boxter, στην οποία ο κινητήρας βρίσκεται στη σωστή θέση, δηλαδή πίσω από τον οδηγό μπροστά από τους τροχούς.
 Η λαμπρή αυτή σχεδίαση δεν αφήνεται να ξεδιπλώσει τις αρετές της, γιατί η Boxter είναι η μικρή της γκάμας και δεν επιτρέπεται να περάσει τον θρύλο, αφού είναι και κατά πολύ φθηνότερη της 911. Έτσι συγκρατήται η Boxter, με αποτέλεσμα να της ρίχνουν οι ίσης αξίας BMW ....λίγο, όχι πολύ.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
transalp98
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 619



« Απάντηση #48 στις: Παρασκευή 20 Μάιος 2011, 15:22:41 μμ »

και απο πότε η τιμή είναι ανάλογη της τεχνολογικής αρτιότητας δηλαδη;
καπου τα εχεις μπερδέψει... απο τα 130.000 της Porshe, τα περισσότερα τα κοστίζει το σηματάκι στο καπό....
αντίθετα, στο 370Ζ που λες, το σηματάκι ειναι ίδι με το δικο μου αυτοκίνητο, 2-3 ευρώ κάνει....
Καταγράφηκε

Ηλίας

-Transalp 600cc 98 (R.I.P.)
+SYM HD200i EVO
- VFR 800 V-tec
http://www.flickr.com/photos/kilomeater/
louros
Μονάχος μονάχος
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7260


Kαι αδιάβροχος.....!


« Απάντηση #49 στις: Παρασκευή 20 Μάιος 2011, 16:01:34 μμ »

Αγαπητέ πρόεδρε, συγκρίνομε όμοια πράγματα.
Φυσικά και η 911 έναι καλύτερη από το Suzuki wagon R μου.
Προκαλεί εντύπωση όμως, ότι ένα Ντάτσουν να' ούμε, το ψωροΖήτα των 55 με 65.000€ ρίχνει στην 911 των 130.000 μέσα στο Νύρμπουργκρινγκ. Φυσικά η 911 των 300.000 το πατάει, αλλά αν είναι να χρειαστεί τόσο χρήμα, τόσοι ίπποι, τόση τεχνολογία, για να περάσεις ένα αυτοκίνητο των 60.000, κάτι δεν πάει καλά με την αρχική σχεδίαση.
.........
Μιά χαρά τα λες.
Τουμπανιάζουμε το "εξωτικό" (άσχετα αν σχεδιαστηκά έχει ξεπεραστει)με ένα σωρό βοηθήματα ωστε να το κάνουμε πλήρως ανταγωνιστικό και πανάκριβο φυσικά   και κρατάμε το νορμαλ σε χαμηλά επίπεδα, άσχετα αν οι δυνατοτητές του είναι μεγαλύτερες .
Κάτι μου θυμίζει. Wink
Αλλα πάλι είναι και το μαρκετιγκ , σου λέει "σκας που σκας ένα κάρο λεφτά τι να έχεις ? ένα αμάξι με τη μηχανή μπροστά ? μα την έχουν όλα έτσι ......
Πάρε λοιπόν αμάξι με τη μηχανή πίσω με ένα σκασμό καλούδια και σέα μέα (που χωρίς αυτά δεν θα κούναγε πιά . εδώ που τα λέμε ) σκάσε κι ένα καράβι λεφτά και νιώσε διαφορετικός .
Οδηγάς ένα θρύλο σίγουρα , αλλά όχι και το απαύγασμα της τεχνολογίας (άσχετα με τα sps,sxmxου ,pci,ffv.....) .
Καταγράφηκε

ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?
Σελίδες: 1 [2] 3 | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!