Κυριακή 22 Σεπτέμβριος 2019, 19:47:53 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: Αν είναι η πρώτη σας επίσκεψη στο Forum, ειναι σημαντικό να δείτε πρώτα  αυτό
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 [3] | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Προσωπικές σκέψεις  (Αναγνώστηκε 13394 φορές)
Transalpinos
Επισκέπτης
« Απάντηση #50 στις: Τετάρτη 06 Ιούλιος 2011, 09:38:52 πμ »

Δεν καταλαβαίνω γιατι αρπάζεσαι...
Κανε οτι σου κάνει κέφι.
Καταγράφηκε
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2508


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #51 στις: Τετάρτη 06 Ιούλιος 2011, 09:42:36 πμ »

Ξεκολλάτε ρε παιδιά, με βάζετε σε πειρασμό ....να προβοκάρω την κατάθεση ψυχής του Γιώργου!
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
KostasC
Administrator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10457


Γαβ !


« Απάντηση #52 στις: Τετάρτη 06 Ιούλιος 2011, 12:25:00 μμ »

Ξεκολλάτε ρε παιδιά, με βάζετε σε πειρασμό ....να προβοκάρω την κατάθεση ψυχής του Γιώργου!

Αυτός φταίει και κάνει την πάπια τώρα. Ο κουκουλοφόρος απο το Λονδίνο, εκείνον βαράτε !  Grin
Καταγράφηκε

fotisalp
Μέλος ΗTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2964


« Απάντηση #53 στις: Τετάρτη 06 Ιούλιος 2011, 13:41:55 μμ »

σοβαρο trail ride. Για να εξηγουμαι, δεν μιλαω για adventure ride αλλα enduro trail ride που παει κανεις γρηγορα με τη αδρεναλινη ψηλα και πολλα αρκετα δυσκολα περασματα

George εγώ θέλω να ασχοληθώ με rally trail ride αλλά με αρκετό adventure off road touring μέσα, καθώς και αποχρώσεις περιηγητικού enduro με πολλά αναχώματα και γράνες. Τι μηχανάκι μου συστήνεις ;

 Grin 
Καταγράφηκε
konkost
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2085



« Απάντηση #54 στις: Τετάρτη 06 Ιούλιος 2011, 14:55:53 μμ »

Δεν καταλαβαίνω γιατι αρπάζεσαι...
Κανε οτι σου κάνει κέφι.
Μα καλα πως σου ηρθε τωρα αυτο?!! Shocked
Απο που συμπερανες οτι αρπαχτηκα?
Αμα ηταν να αρπαζομαστε απο τετοια γελοια πραγματα αλιμονο!
Καταγράφηκε
African Boy
Τhe Professional
HTC ΔΣ
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7440



« Απάντηση #55 στις: Τετάρτη 06 Ιούλιος 2011, 15:06:31 μμ »

Transalpinos απόψεις ανταλλάσσουμε δεν υπάρχει λόγος να αρπαζόμαστε οι να αισθανόμαστε πως μας κρεμάνε ή τους κρεμάμε απ αυτά που γράφουμε...... Smiley


Άλλωστε όπως έγραψε ο φίλος μας ο Γιώργος είναι "Προσωπικές Σκέψεις"   Wink

Δεν είναι νήμα διαμάχης...


Και μην ξεχνάμε πως το 1980 στο Dakar έχουν λάβει μέρος και 4 Vespa px200  παρακαλώ με τις 2 απ αυτές να τερματίζουν κανονικότατα.....

   

Επομένως περί ορέξεως κολοκυθόπιτα  Wink Wink Wink
Καταγράφηκε

"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"
KostasC
Administrator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10457


Γαβ !


« Απάντηση #56 στις: Τετάρτη 06 Ιούλιος 2011, 15:25:57 μμ »


Και μην ξεχνάμε πως το 1980 στο Dakar έχουν λάβει μέρος και 4 Vespa px200  παρακαλώ με τις 2 απ αυτές να τερματίζουν κανονικότατα.....

   

Επομένως περί ορέξεως κολοκυθόπιτα  Wink Wink Wink

σιγά τον αγώνα...τςς... ασε που με το συγκεκριμένο κλέβεις εκκλησία. Το μοναδικό με spare wheel
Καταγράφηκε

Aerios
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3353


Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...


« Απάντηση #57 στις: Τετάρτη 06 Ιούλιος 2011, 15:38:43 μμ »

George εγώ θέλω να ασχοληθώ με rally trail ride αλλά με αρκετό adventure off road touring μέσα, καθώς και αποχρώσεις περιηγητικού enduro με πολλά αναχώματα και γράνες. Τι μηχανάκι μου συστήνεις ;

 Grin 

Αυτό  Grin

Καταγράφηκε
African Boy
Τhe Professional
HTC ΔΣ
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7440



« Απάντηση #58 στις: Τετάρτη 06 Ιούλιος 2011, 15:44:10 μμ »

Το μοναδικό με spare wheel

Τρελή Μαγκιά όμως έτσι;


Επίσης ΑΥΤΟ το μονόμπρατσο μπροστινό της Vespa το ζηλεύουν ακόμα πάααρα πολλές εταιρίες.......



Και μετά μου λέτε για αναρτήσεις GS, Transalp και τα ρέστα....



Με ότι την βρίσκει ο καθένας τελικά.....



Ρε Γιώργο μήπως μέσα στις Προσωπικές σου σκέψεις το μυαλό σου να πειραματιστεί με καμιά Vespa;;;




Καταγράφηκε

"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"
Transalpinos
Επισκέπτης
« Απάντηση #59 στις: Τετάρτη 06 Ιούλιος 2011, 16:05:19 μμ »

Transalpinos απόψεις ανταλλάσσουμε δεν υπάρχει λόγος να αρπαζόμαστε οι να αισθανόμαστε πως μας κρεμάνε ή τους κρεμάμε απ αυτά που γράφουμε...... Smiley

Απόψεις ανταλλάσω και εγώ. Νομίζω ότι δεν ενόχλησα, αρπάχτηκα  ή προσέβαλα κανένα. Και επειδή δεν γνωριζόμαστε νομίζω ότι ο ρόλος που ανέλαβες (αν και καταλαβαίνω τις καλές σου προθέσεις) είναι το λιγότερο άκομψος και χωρίς λόγο. Θα προτιμούσα να κάνεις όποια συμβολή θέλεις εσύ στο νήμα αυτό αλλά να μη γινόταν αυτή σου η προσωπική σύσταση. -Επειδή αναφέρθηκες ονομαστικά σε εμένα-

Δεν ξέρω βέβαια και τις συνηθειές σας καθώς είμαι καινούργιος, αλλά τι διαμάχες μου λες? Ας είμαστε πιο προσεκτικοί.

Και το νήμα δεν ξεκίνησε ως "Προσωπικές σκέψεις" αλλά μέσα στις εντυπώσεις για τα νέα Triumph. Τα υπόλοιπα είναι παρέμβαση του διαχειριστή του forum που έκανε και τις απαραίτητες αλλαγές!
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη 06 Ιούλιος 2011, 16:51:45 μμ από Transalpinos » Καταγράφηκε
African Boy
Τhe Professional
HTC ΔΣ
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7440



« Απάντηση #60 στις: Τετάρτη 06 Ιούλιος 2011, 17:46:07 μμ »

Φιλικά βρε το λέω και αναφέρθηκα σε σένα μιας και όπως αναφέρεις και εσύ

Δεν ξέρω βέβαια και τις συνηθειές σας καθώς είμαι καινούργιος

Πρέπει - πρέπει να γνωριστούμε απο κοντά να πιούμε και μια μπύρα........ Wink Wink


Τελικά αποφασίσαμε;;  Smiley



Καταγράφηκε

"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"
γκ
Hailwood, Agostini, Roberts,
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2508


TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο


« Απάντηση #61 στις: Τετάρτη 06 Ιούλιος 2011, 21:30:31 μμ »

Ααααααα! το ξεχειλώσατε το θέμα με βέσπες και ερπυστιοφόρα!
Γιώργο, Κώστα σκέτο, Κώστα πρόεδρε, τρανσαλπίνε, ιδού ο προβοκάτορας!
Και 154kg παρακαλώ!

Αλουμινένιο χωροδικτύωμα, και όχι τα μαζικής παραγωγής δοκάρια του Στρόμ και κάθετα καρμπυρατέρ, αντί ψεκασμό.
Νά 'χε και μανιβέλα...
Τα καρμπυρατεράτα SV βρίσκονται γύρω στους 1500 εβραίους.
154 κιλά εεε, κοντά στα μονοκύλινδρα.
Καταγράφηκε

Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!
KostasC
Administrator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10457


Γαβ !


« Απάντηση #62 στις: Τετάρτη 06 Ιούλιος 2011, 23:52:04 μμ »

μ αρέσει η αλουμινένια ποδια...εεε στριγκάκι
Καταγράφηκε

XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2267


Pouroduro spirit


« Απάντηση #63 στις: Πέμπτη 07 Ιούλιος 2011, 01:30:48 πμ »

Αυτός φταίει και κάνει την πάπια τώρα. Ο κουκουλοφόρος απο το Λονδίνο, εκείνον βαράτε !  Grin

Βρεγμενη σανιδα που θες εσυ  Grin αλλα ελα που δεν μπορω να σε πετυχω πια στο ΣΥΜΟΦΕ τις ελαχιστες φορες που ειμαι εκει, οπως χθες βραδυ..
Καταγράφηκε

XLV650, VFR800 VTEC, CRF1000

XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2267


Pouroduro spirit


« Απάντηση #64 στις: Πέμπτη 07 Ιούλιος 2011, 01:52:33 πμ »

George εγώ θέλω να ασχοληθώ με rally trail ride αλλά με αρκετό adventure off road touring μέσα, καθώς και αποχρώσεις περιηγητικού enduro με πολλά αναχώματα και γράνες. Τι μηχανάκι μου συστήνεις ;
 Grin 

Αυτο που εχεις Φωτη, εξ'αλλου αυτο που εχει κανεις ειναι το καλυτερο  (συ ειπας) Wink  Αλλα αν βρεθουμε καμμια φορα σε ενα απο τα playground μου στη βορειο-δυτικη Θεσσαλια, θα καταλαβεις για καλα τι σημαινει 235 κιλα γεματο Wink  Grin Δυστυχως, τιποτα δεν μπορει να ειναι τελειο παντου και παντα.
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη 07 Ιούλιος 2011, 01:55:10 πμ από XLGeorge » Καταγράφηκε

XLV650, VFR800 VTEC, CRF1000

XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2267


Pouroduro spirit


« Απάντηση #65 στις: Πέμπτη 07 Ιούλιος 2011, 01:59:32 πμ »

Ααααααα! το ξεχειλώσατε το θέμα με βέσπες και ερπυστιοφόρα!
Γιώργο, Κώστα σκέτο, Κώστα πρόεδρε, τρανσαλπίνε, ιδού ο προβοκάτορας!
Και 154kg παρακαλώ!


Nice!!  Grin  Λιγη δουλιτσα στο φερινγκακι θελει για λιιγο καλυτερη προστασια. Και ειναι και καρμπυρατερατο  Cool
Καταγράφηκε

XLV650, VFR800 VTEC, CRF1000

XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2267


Pouroduro spirit


« Απάντηση #66 στις: Πέμπτη 07 Ιούλιος 2011, 02:31:24 πμ »

Τι μου λέτε τώρα ότι το  GS έχει χάλια αναρτήσεις και ότι το μαστόδοντο ΤΑ δεν είναι αντίστοιχα για κλάμματα? Ή ότι το υψηλού επιπέδου trail enduro που λέτε ότι κάνετε, δεν γίνεται με τις άλλες μηχανές καλά (όλες κάπως σκάρτες τις βγάλατε) αλλά γίνεται με το ΤΑ? Προφανώς μιλάμε για άλλο πράγμα. 
Δεν μπορώ να βγάλω άκρη με αυτά. Μάλλον κουβέντα για την κουβέντα θέλετε να κάνετε.

Και για να επανελθουμε στην πετρα του σκανδαλου, δεν ειναι οτι το προηγουμενο GS650 εχει χαλια αναρτησεις και το ΤΑ φανταστικες, το GS παει μια χαρα στην ασφαλτο αλλα οπως ειναι στημενο απο τη μανα του δεν κανει για σοβαρο χωμα (ξερο, αποτομο, με ανεπαρκη αποσβεση μπρος-πισω). Και το ΤΑ θελει φτιαξιμο στο πηρουνι του με παχυτερο λαδακι και πιθανα ξεσφιγμα προφορτισης πισω, αναλογα παντα με το βαρος του αναβατη, αλλα γινεται ευκολα και δουλευει τελικα μια χαρα. Εχω προσωπικη αποψη για το θεμα καθως προσπαθησαμε να "φτιαξουμε" το GS αλλα δεν γινοτανε με απλες παρομοιες λυσεις. Και αν και ελαφροτερο, ειναι κι'αυτο ...μαστοδοντακι  Grin

Φυσικα και γινονται παρομοια και καλυτερα πραγματα απο το ΤΑ και με βαρυτερες μηχανες οπως πχ το GS800, το 800XC και τα 950/990Adv, κλπ, αλλα ειναι κι'αυτα ακομη πιο μαστοδοντα - με την εξαιρεση ισως του GS800 χωρις ABS (και με ελαφροτερη μπαταρια κατα manolo). Η ουσια παντως ειναι οτι το ΤΑ αν και δειχνει κοντο, χοντρουλο και ..αρνακι, μεταμορφωνεται με καποιες μικρες αλλαγες (οπωσδηποτε φτιαξιμο του πηρουνιου) και μπορει να κανει πολλα πραγματα που δινουν ευχαριστηση στο χωμα στον αναβατη που ξερει και μπορει. Και ανεβαινει/πηγαινει και σε μερη που δεν μπορεις ποτε να φανταστεις οτι θα πηγαινε. Και για κερασακι, κανει ακομη και αλματα (θα βρω να ποσταρω εκεινη την φωτογραφια με το ΤΑ του Κοντολιου απο την εντουρο-εκδρομη του 2004 "Βαρδουσια οριζοντιως και καθετως"). Αλλα ειναι μαστοδοντακι και αυτο γινεται προβλημα ..when going gets very tough  Wink Εγω τουλαχιστο θα προτιμουσα κατι ελαφροτερο..

Και φυσικα γινεται καποια κουβεντα για την κουβεντα, I was thinking out loud, προσωπικες σκεψεις τις βαφτισε ο Παυλιτο  Grin
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη 07 Ιούλιος 2011, 02:32:58 πμ από XLGeorge » Καταγράφηκε

XLV650, VFR800 VTEC, CRF1000

fotisalp
Μέλος ΗTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2964


« Απάντηση #67 στις: Πέμπτη 07 Ιούλιος 2011, 14:23:18 μμ »

Αλλα αν βρεθουμε καμμια φορα σε ενα απο τα playground μου στη βορειο-δυτικη Θεσσαλια, θα καταλαβεις για καλα τι σημαινει 235 κιλα γεματο Wink  Grin Δυστυχως, τιποτα δεν μπορει να ειναι τελειο παντου και παντα.

Δε σε καταλαβαίνω, που τα βρήκες τα 235 κιλά ; Για βάλτα κάτω: 125 κιλά γεμάτο το EXC 400 άντε και άλλα 80 εγώ (άδειος) η σούμα είναι 205 ψωροκιλάκια  Cool Διότι εγώ  αυτό το "enduro trail ride" που τσαμπουνάς το κάνω με κατάλληλο μηχανάκι για να το φχαριστιέμαι και όχι με Tiger, Transalp και τα συναφή  Grin

Και θα σου κάνω και χάρη να έρθω με το EXC στο playground σου, για να μη σε στενοχωρήσω. Γιατί αν έρθω με το 950 τότε μπορεί μεν να κολλήσει κάπου αλλά εσύ θα είσαι ήδη πολύ πίσω για να το δεις  Για ρώτα και τους άλλους που πήγαμε Πίνδο πέρυσι, με είδαν να τρώω καμιά τούμπα; Κι όμως αγόρασα κάτι ορεινα οικοπεδάκια, μούρλια!  Grin

ΥΓ: αφού μιλάμε για enduro και άλλα τέτοια extreme σπορ να υποθέσω ότι αφού ψάχνουμε το κατάλληλο μηχανάκι έχουμε ήδη κατακτήσει με MTB, αεροβική άσκηση, γυμναστήρια, pοwer yoga, δίαιτα  κλπ κλπ την απαραίτητη φυσική φόρμα, ε;   
Καταγράφηκε
XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2267


Pouroduro spirit


« Απάντηση #68 στις: Πέμπτη 07 Ιούλιος 2011, 16:05:20 μμ »

 Grin Grin

ΥΓ: αφού μιλάμε για enduro και άλλα τέτοια extreme σπορ να υποθέσω ότι αφού ψάχνουμε το κατάλληλο μηχανάκι έχουμε ήδη κατακτήσει με MTB, αεροβική άσκηση, γυμναστήρια, pοwer yoga, δίαιτα  κλπ κλπ την απαραίτητη φυσική φόρμα, ε;   

Οχι extreme Φωτη μου, και γι'αυτο δεν κοιταμε EXC, CRF, KX, κλπ Μεταξυ των μεγαλων on-off και των καθαροαιμων εντουρο υπαρχουν κι'αλλες συναφεις κατηγοριες  Wink  Εσυ σαν νεο παιδι με μηχανακι ready to race πρεπει να εισαι υπερ-fit  Grin

Cheers
Καταγράφηκε

XLV650, VFR800 VTEC, CRF1000

fotisalp
Μέλος ΗTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2964


« Απάντηση #69 στις: Πέμπτη 07 Ιούλιος 2011, 18:41:29 μμ »

Μέγα λάθος, όσο πιο βαρύ και ακατάλληλο το μηχανάκι τόσο πιο φιτ πρέπει να είσαι για να παλέψεις με το τέρας!

Έχω δει κάτι χοντρούλικα παλικάρια να στίβουν στο βουνό κάτι καθαρόαιμα...νά' ταν κι άλλο!
Καταγράφηκε
XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2267


Pouroduro spirit


« Απάντηση #70 στις: Πέμπτη 07 Ιούλιος 2011, 18:51:40 μμ »

Μέγα λάθος, όσο πιο βαρύ και ακατάλληλο το μηχανάκι τόσο πιο φιτ πρέπει να είσαι για να παλέψεις με το τέρας!

Σωστο το παραπανω, αλλα για να παει σωστα το ready to race μηχανακι με αλματα κλπ επισης χρειαζεται σοβαρο fitness. Ενα τετοιο μηχανακι σε εξιταρει να το πας "οπως πρεπει" και για τετοια χρηση θελει χερια, πόδια και αντοχη Wink
Καταγράφηκε

XLV650, VFR800 VTEC, CRF1000

XLGeorge
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2267


Pouroduro spirit


« Απάντηση #71 στις: Τρίτη 09 Αύγουστος 2011, 12:19:47 μμ »

Συνεχιζοντας το νημα των “προσωπικων σκεψεων”, ενω καθε φορα που καβαλησα KTM950 και 990 Adventure (και τα εχω παει και τα δυο αρκετα, on και off) μου δωσανε την εντυπωση οτι μπορω να γινω ..Meoni στις εντουροδιαδρομες, τα μηχανακια μου φανηκανε too much και οτι παραειναι “focused” για γενικη χρηση ακομα και αν περιλαμβανει αρκετο σοβαρο χωμα. Οι αναρτησεις ειναι στημενες για να το “παει” κανεις το μηχανακι και στα λιγα “δεν δουλευουν”, στη δε ασφαλτο παραειναι σκληρες στην αρχικη τους διαδρομη και δεν εχουν αυτη την αισθηση βελουδου και ανεσης που δινουν αλλα on-off (σημ.: απεχθανομαι τις πολυ σκληρες και απολυτες αναρτησεις, ακομα και σε street μηχανακια).

Λοιπον, η εντυπωση που εχω για τα μεγαλα KTM Adventure και τις αναρτησεις τους (που ειναι και τα μονα ΚΤΜ που εχω καβαλησει) βρεθηκε αποτυπωμενη στο συγκριτικο φετινο mega-test του περιοδικου MOTO και παραθετω το σχετικο κομματι αυτουσιο παρακατω. Να σημειωσω οτι δεν κοιταω ποτε καταταξεις σε τετοια συγκριτικα τεστ κλπ (κανω τα δικα μου τεστ) αλλα καποιες φορες τα σχολια δινουν πληροφοριες για το “ποιον” καποιας μηχανης, οπως παρακατω. Αντιγραφω λοιπον.

"Στη σελα του ΚΤΜ με τις πληρως ρυθμιζομενες αναρτησεις της WP ευχαριστηθηκα ακριβεια και ενοιωσα εμπιστοσυνη οταν αρχισα να πηγαινω σβελτα στο χωμα, ενω με τα δικα μου λιγα κιλα δεν τερματισαν ποτε. Βεβαια καλα ολα αυτα οταν το κυνηγας σε ασφαλτο και χωμα, οπου σιγουρα προσφερουν ακριβεια διαβητη και καταπληκτικη αισθηση που σου ανεβαζουν τη διαθεση για να οδηγησεις. Τι γινεται ομως οταν η συνθηκες και η ορεξη σου επιβαλουν να πας χαλαρα? Στην αρχικη διαδρομη τους δεν ειναι τοσο μαλακές οσο θα ηθελες και νοιωθεις οτι θελουν γκαζι ανοιχτο και ταχυτητα για να δουλεψουν σωστα ωστε να μην σου κοπανανε τα χερια και τη μεση. Ευτυχως η προφορτιση του ελατηριου ρυθμιζεται ευκολα με το χερι. (Παραλειπω  καποια αλλα που παραπεμπουν στο οτι θελουν ρυθμισμα αρκετα σκληρο στις αποσβεσεις ωστε να συμπεριφερονται σωστα με φορτιο στην ασφαλτο και να μην τερματιζουν σε αλματακια στο χωμα). Αν τις ρυθμισεις σκληρες, ορμας στα χωματα και γουσταρεις, μετα ομως αν θες να οδηγησεις πιο χαλαρα θα κοπανιουνται τα χερια σου οποτε θα πρεπει να βρεις μια χρυση τομη. Ειδικα στη δικη μας περιπτωση που ειχαμε συνεχως εναλλαγες χωμα-ασφαλτος, δεν ηταν ητανε δυνατον να εισαι με ενα κατσαβιδι στο χερι. Παντως το ΚΤΜ εχει αναμφιβολα τις πιο πολεμικες αναρτησεις της παρεας, απλως πασχουν λιγο στην ανεση."

Αυτα λοιπον, το μηχανακι ειναι “πριονι” σε βαθμο που λιγοι χομπιστες θα αξιοποιησουν πληρως τις δυνατοτητες του στο χωμα αλλα αυτο εχει αντιτιμο οταν κανεις παει το μηχανακι πιο ηρεμα, on και off. Το μηχανακι ειναι αστερι απο πλευρας δυνατοτητων αλλα ισως ειναι too much για καποιους που θελουν κατι με σοβαρες all round δυνατοτητες αλλα πιο ευκολο, ηπιο και ανετο. Αυτη ειναι η προσωπικη μου γνωμη, εξ’αλλου το νημα λεγεται προσωπικες σκεψεις  Wink Smiley
« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη 09 Αύγουστος 2011, 13:59:08 μμ από XLGeorge » Καταγράφηκε

XLV650, VFR800 VTEC, CRF1000

KostasC
Administrator
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 10457


Γαβ !


« Απάντηση #72 στις: Τρίτη 09 Αύγουστος 2011, 12:24:47 μμ »

Αυτα λοιπον, το μηχανακι ειναι “πριονι” σε βαθμο που λιγοι χομπιστες θα αξιοποιησουν πληρως τις δυνατοτητες του στο χωμα αλλα αυτο εχει αντιτιμο οταν κανεις παει το μηχανακι πιο ηρεμα, on και off. Το μηχανακι ειναι αστερι απο πλευρας δυνατοτητων αλλα ισως ειναι too much για καποιους που θελουν κατι με σοβαρες all round δυνατοτητες αλλα πιο ευκολο, ηπιο και ανετο. Αυτη ειναι η προσωπικη μου γνωμη, εξ’αλλου το νημα λεγεται προσωπικες σκεψεις  Wink Smiley


αν βάλεις και την καθημερινή μετακίνηση στην πόλη, συμφωνώ με το σχόλιο σου 100%.
Καταγράφηκε

fotisalp
Μέλος ΗTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2964


« Απάντηση #73 στις: Πέμπτη 11 Αύγουστος 2011, 18:37:47 μμ »

Έλα μάνα μου, αφού σας τα έχω γράψει, τι πάτε και διαβάζετε και περδέβεστε ;  Grin
http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,5745.0.html

ΥΓ Ρε George, αφού  GS θα ψωνίσεις στο τέλος, τι την ταλαιπωρείς την κεφαλή σου; Το καλύτερο all rounder ! Στο ΚΤΜ δε θα βρεις αυτό που ζητάς, στο υπογράφω κι ας μην είμαι δημοσιογράφος  Wink
Καταγράφηκε
leftlane
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1134



« Απάντηση #74 στις: Σάββατο 13 Αύγουστος 2011, 12:53:24 μμ »

george το πηρα το τευχος κ ομολογ οτι ειναι πολυ καλο κ το μεγκα τεστ. πολλα μπραβο για την προσπαθεια αν πολλοι ζηλευουμε διαβαζοντας...
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 2 [3] | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!