Hellas Transalp Forum

νεος

Μixail · 11047

Offline Απεναντι

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 210
Reply #25 on: Κυριακή 21 Ιούνιος 2009, 23:46:10 μμ
 :welcome: :welcome:



Offline Μixail

  • καθυστεριολόγος
  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 303
Reply #26 on: Δευτέρα 22 Ιούνιος 2009, 02:51:15 πμ
Γεια σου Κωστακη.


Μάνος Παπακυριακού(χωμάτινος) 1972-2010


Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Reply #27 on: Τετάρτη 24 Ιούνιος 2009, 05:25:42 πμ
Κάπου σε ξέρω εσένα...κάπου σε ξέρω...Α...μήπως πήγες Λιουμπλιάνα φέτος  :2hysterical:


ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline Μixail

  • καθυστεριολόγος
  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 303
Reply #28 on: Τετάρτη 24 Ιούνιος 2009, 10:16:23 πμ
Κάπου σε ξέρω εσένα...κάπου σε ξέρω...Α...μήπως πήγες Λιουμπλιάνα φέτος  :2hysterical:
Ααααααααααααααααααααχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ           Λουμπλιανα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:


Μάνος Παπακυριακού(χωμάτινος) 1972-2010


Offline Bluepetros

  • Θα ήθελα να ήμουν
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1186
  • Free your mind and Dive
Reply #29 on: Τετάρτη 24 Ιούνιος 2009, 18:36:42 μμ
 :welcome: :welcome:
Καλως ήρθες τα είπαμε και χθες στο Συ.μο.φε, α.. που είσαι πέρνα και απο την αρένα αντε πληθαίνουμε , θα τους φάμε.. ;D


Η ευτυχία είναι ένα ταξίδι όχι ένας προορισμός.
Δεν υπάρχει μονοπάτι προς την ευτυχία, το μονοπάτι είναι η ευτυχία.