Πέμπτη 14 Νοέμβριος 2019, 21:53:33 μμ *
Καλώς ορίσατε, Επισκέπτης. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Νέα: ..
 
   Αρχικη   Βοηθεια Αναζητηση Σύνδεση Εγγραφή  
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] | Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Kawasaki KLV 1000  (Αναγνώστηκε 2156 φορές)
hondakias
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 39



« στις: Παρασκευή 01 Μάιος 2009, 02:53:38 πμ »

Συμφορίτες και συμφορίτισες

Ανοίγω αυτό το θέμα και μάλιστα τέτοια ώρα γιατί θέλω να μάθω πληροφορίες για το ΟΝ-OFF μηχανάκι της Kawasaki το KLV 1000 που από μια πρώτη ματία στο νετ κατάλαβα ότι έχει αποσυρθεί από την παραγωγή το 2006.
Έτυχε να το δώ σήμερα τυχαία στο δρόμο, μέχρι πρίν λίγες ώρες δεν γνώριζα καν την ύπαρξη του και επειδή γενικά ψάχνομαι με τα ON-OFF που κυκλοφορούν προς αντικατάσταση της transalp αν έχετε πληροφορίες θα με βοηθούσατε.
Αυτό είναι το link από την επίσημη σελίδα της εταιρίας
http://www.kawasaki.gr/product.asp?Id=3400E0C2DDF
αναφέρεται σε μοντέλο του 2006 οπότε και υποθέτω πως ήταν η τεέυταία παραγωγή της μηχανής αυτής.

Καταγράφηκε
fparis
Anaconda Team Member
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1007



« Απάντηση #1 στις: Παρασκευή 01 Μάιος 2009, 08:50:54 πμ »

Όπως θα έχεις καταλάβει είναι μια αντιγραφή του VSTROM. Και αν δεν κάνω λάθος φοράει τον ίδιο κινητήρα. Δεν ξέρω από αξιοπιστία, αυτό που ξέρω είναι ότι βγήκε σε συνεργασία με την SUZUKI.  Αν κυκλοφορεί ακόμα είναι πολύ καλή η τιμή του για 1000.
Δοκιμασέτο!
Καταγράφηκε

Να είσαι Έλληνας είναι περηφάνεια.
Να είσαι Μακεδόνας είναι τίτλος

…τὸ εὔδαιμον τὸ ἐλεύθερον, τὸ δ' ἐλεύθερον τὸ εὔψυχον…
roussosnick
Ασφαλιστικός σύμβουλος
Οδηγάρα
****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 277



« Απάντηση #2 στις: Παρασκευή 01 Μάιος 2009, 09:11:31 πμ »

Όπως θα έχεις καταλάβει είναι μια αντιγραφή του VSTROM. Και αν δεν κάνω λάθος φοράει τον ίδιο κινητήρα. Δεν ξέρω από αξιοπιστία, αυτό που ξέρω είναι ότι βγήκε σε συνεργασία με την SUZUKI.  Αν κυκλοφορεί ακόμα είναι πολύ καλή η τιμή του για 1000.
Δοκιμασέτο!

Ωραίο είναι ρε συνάδελφε . . .

Θα περάσω και εγώ μια βόλτα από Kawasaki για have a look !
Καταγράφηκε
M. I. Pagalos
ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8637


Όλα είναι δρόμος...Keep going!


« Απάντηση #3 στις: Παρασκευή 01 Μάιος 2009, 10:33:14 πμ »

  Είναι α-κρι-βώς το V-Strom 1000 με τη μόνη διαφορά το σήμα της Kawasaki αντί της Suzuki. Για κάποιο λόγο, για ένα διάστημα ενός ή δύο χρόνων το συναρμολογούσε η Κawasaki. Είναι μυστήριο αυτό το μάρκετινγκ.
  Και αν δεν κάνω λάθος βγήκε μόνο σε ένα χρώμα: πορτοκαλί. Έχει σταματήσει να βγαίνει πλέον. Τα μοντέλα που υπάρχουν είναι left-over (έχουν παραμείνει). Εξ ου και η καταπληκτική τιμή. Αν είχε ABS δεν θα το σκεφτόμουν καν.
  Α! Και είναι και made in Japan, ε!
Καταγράφηκε



ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!
Chris_de_Ze
Veteran
mods
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 9270



« Απάντηση #4 στις: Παρασκευή 01 Μάιος 2009, 10:51:03 πμ »

Βγαίνει και σε μαύρο, το οποίο είναι αρκετά συμπαθητικό.
« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή 01 Μάιος 2009, 10:57:50 πμ από Chris_de_Ze » Καταγράφηκε

Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
louros
Μονάχος μονάχος
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7260


Kαι αδιάβροχος.....!


« Απάντηση #5 στις: Παρασκευή 01 Μάιος 2009, 11:03:04 πμ »

Και γιατί να πάρεις καινούριο τέτοιο αφού το vstrom 1000 to βρίσκεις μτχ από 4.500 ως 6 -6.500.
Το ίδιο πράμα.
Αν δε σκέφτεσαι να ξαναλλάξεις βουρ.

Τα καρμπυρατεράτα βαραντέρο είναι τζάμπα πλέον.
Με 4.οοο παίρνεις μηχανή ,ούτε στον ύπνο σου και τούμπανα.
Καταγράφηκε

ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?
M. I. Pagalos
ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8637


Όλα είναι δρόμος...Keep going!


« Απάντηση #6 στις: Παρασκευή 01 Μάιος 2009, 11:33:33 πμ »

Και γιατί να πάρεις καινούριο τέτοιο αφού το vstrom 1000 to βρίσκεις μτχ από 4.500 ως 6 -6.500.
Το ίδιο πράμα.
Αν δε σκέφτεσαι να ξαναλλάξεις βουρ.

Τα καρμπυρατεράτα βαραντέρο είναι τζάμπα πλέον.
Με 4.οοο παίρνεις μηχανή ,ούτε στον ύπνο σου και τούμπανα.

  Γιατί Λούρε μου άλλο πράμα το καινούριο και άλλο πράμα το μεταχειρισμένο, όπως και να το κάνουμε. Και όπως το είπες. Στρομ 1000 και αυτό, το ίδιο πράμα. Και την τιμή του KLV την είδες? Όσο κάνουν τα 600άρια.
  Αν είχε ABS, με αυτά τα λεφτά θα το είχα χτυπήσει ΣΙΓΟΥΡΑ.  Ο λόγος που πήρα το Στρομ 650 και όχι το 1000άρι ήταν το ABS.
  Καρμπυρατεράτα Βαραντέρο? Θεός φυλάξοι! Μακριάααααα! Δεν θέλω να καίει ένα κουβά βενζίνη από εδώ μέχρι το περίπτερο. Και δέκα χρονών μηχανάκι? Όχι ευχαριστώ.
Καταγράφηκε



ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!
louros
Μονάχος μονάχος
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7260


Kαι αδιάβροχος.....!


« Απάντηση #7 στις: Παρασκευή 01 Μάιος 2009, 11:44:12 πμ »

Kαλημέρα Μιχάλη.
Το abs , μόνο το abs.
Γι αυτό και γω έσκασα 7 χιλιάρικα ,αλλιώς θα έπαιρνα με 4 Βάρα ακόμα και με gps πάνω αλλά χωρίς abs.
Σε 3-4 χρόνια το abs θα είναι σα τα δισκόφρενα στις μεγάλες μηχανές.
Παίρνει τώρα κανένας με ταμπούρο ?   Οχι.
Το ίδιο θα γίνει και μ αυτό.
Αν τώρα δώσεις κοντά στα 8 και πάρεις καινούριο σε δυό χρόνια θα παίρνεις ....τα "3" αν θες να τ αλλάξεις.
Γιατί να μη πάρεις με 4 τότε να γλυτώνεις και τις βενζίνες και άμα το σκοτώσεις σε δυό τρία χρόνια να σου μείνουν και λίγα γιά τη βενζίνα στο επόμενο ?
Παζαρτζής λέμε ......
Καταγράφηκε

ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?
DRAKE RAMORE
Επισκέπτης
« Απάντηση #8 στις: Παρασκευή 01 Μάιος 2009, 11:59:47 πμ »



Τα καρμπυρατεράτα βαραντέρο είναι τζάμπα πλέον.
Με 4.οοο παίρνεις μηχανή ,ούτε στον ύπνο σου και τούμπανα.

Έχει καρμπυρατεράτα Βάρα πλέον και στα 3000-3300 αλλά δεν νομίζω πως κάτι τέτοιο συνιστά αναβάθμιση απο ΤΑ650 που έχει ο φίλος παραπάνω.
Το KLV είναι μηχανάρα και σε καλή τιμή, αλλά καλύτερα να πάρεις vstrom 1000 μοντέλο 2009 που κάποιοι ανεξάρτητοι εισαγωγείς φέρνουν παραεισαγωγής.
Θυμίσου πως τα πρώτα vstrom 1000 είχαν πολλά προβλήματα πχ καμπάνα τα οποία δεν διορθώθηκαν στο KLV της Καβασάκι , αλλά μόνο στα επόμενα vstrom.

...και κάτι ακόμα.Απο την στιγμή που σκέφτεσαι για καινούριο είναι αμαρτία να μην το πάρεις με ABS!
Καλά τα λέει ο Τανάσεν παραπάνω...απο το 2015 θα είναι υποχρεωτικό ακόμη και στα σκούτερ (κοινοτική οδηγία)...θες να έχεις μοντέλο 2009 χωρίς ABS;Δεν θα μπορείς να το δώσεις με τίποτα!Αλλο αν πας για μετααχειρισμένο πενταετίας...εκεί ότι ήταν να χαθεί απο μεταπωλητική αξία το έχασε ο πρώτος ιδιοκτήτης...


Εγώ θα σου λεγα να δεις και Caponord...μοντέλο 2004 και έπειτα φορτωμένο καλούδια,και με ABS αλλά μάλλον δεν θα με ακούσεις Grin
Καταγράφηκε
louros
Μονάχος μονάχος
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 7260


Kαι αδιάβροχος.....!


« Απάντηση #9 στις: Παρασκευή 01 Μάιος 2009, 16:41:27 μμ »

                                                       Roll Eyes   
O αποπάνω δεν πιάνεται .
Ακου caponord συστήνει.
Και δεν είναι αναβάθμιση το Βάρα το καρμπυρατεράτο ?
Να πηγαίνεις με 180 αέρα πατέρα δηλ. και η μόνη διαφορά ένα injection και ένα χιλίάρικο παραπάνω πούδωσες  ?
Κάτσε καλά ρε Ποστόλη.
Οχι είναι το κάπο να ψάχνεις να βρεις τον πως τον λένε τον μοναδικο μάστρα που τα σφάζει και τα μαχαιρώνει.

04 και μετά καλό συμφωνώ αλλά γιά σέρβις Αθήνα και γιά κανα τσαμπουκά φόρτωμα.
Δυστυχώς έτσι είναι .καλό δε λέω αλλά.
Δώσμου μιά μαστοράντζα στη Σαλονίκη και παίρνω αύριο αλλά δεν έχει ,μισές κουβέντες λένε όλοι.
Τα ίδια και με τα Triumph.
Θα σου τα πω από κοντά τι έγινε στην τελευταία επίσκεψη στην Ελιοφιλ Σαλονίκης.
Το KLV 1000 όπως και το VSTROM καλά αλλά όχι γιά καινούρια.
Μτχ όμως είναι κουφέτα ,όπως και τα βάρα πριν το 04 .
Τα κάπο και τα τραιομφ είναι γιά παντρειά και καλούς απογόνους.
Γιά την ιστορία ένας πιτσιρικάς με Tiger 955 05 ακόμα με παίρνει τηλ δε φεύγει με τίποτα.
Και ο Λαρισαίος με το Κάπο επίσης.

Καταγράφηκε

ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?
DRAKE RAMORE
Επισκέπτης
« Απάντηση #10 στις: Παρασκευή 01 Μάιος 2009, 18:15:05 μμ »

Θαναση αν νομίζεις πως η διαφορά του Κάπο με το βαρα με καρμπ είναι το ιντζέκσιον και ένα χιλιάρικο...σε αφήνω στην πλάνη του Honda universe, και αναβε και κανα κεράκι στον μακαρίτη τον Σοιχίρο απο μένα!
Μια πρόταση έκανα στο παληκάρι έχοντας οδηγήσει και το Βάρα (και με καρμπ και ιντζεκσιον) και το στρομ (και 650 και 1000) και το Κάπονορντ το οποίο και αγόρασα.
Προφανώς τα κριτήρια μου για αγορά μοτο δεν είναι ίδια με τα δικά σου!

...αλλά τουλάχιστον εγώ κρινω το βάρα αφου το οδήγησα!
Καταγράφηκε
TASOS
Μέλος HTC
Rossi και πάνω !
***
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5903


Aν θα μπορουσα τον κοσμο να αλλαζα.....


« Απάντηση #11 στις: Παρασκευή 01 Μάιος 2009, 19:16:00 μμ »

                                                       Roll Eyes   
Οχι είναι το κάπο να ψάχνεις να βρεις τον πως τον λένε
τον μοναδικο μάστρα που τα σφάζει και τα μαχαιρώνει.

Μπα.......Την έκανε για Κύπρο κι αυτός.....και τώρα δεν υπάρχει κανείς...... Grin Grin Grin Cool
Καταγράφηκε
DRAKE RAMORE
Επισκέπτης
« Απάντηση #12 στις: Παρασκευή 01 Μάιος 2009, 19:32:28 μμ »

Ν.....

...και πάνω που έγραψα ένα μακρυνάρι...το σβησα..

Φίλε καλά λέει ο Θανάσης παραπάνω...Βαραντέρο να πάρεις ...όπως τα λέει είναι.
Όλα τα άλλα δεν πιάνουν μια!

Τα συνεργεία μόνο 4 μοντέλα ξέρουν να φτιάχνουν:
Τρανσαλπ
Βαραντερο
CBR/CBF
Ιννοβα

ότι άλλο πάρεις να ξέρεις ...πολλά προβλήματα θα έχεις!

Και αυτό με το καρμπυρατέρ μια χαρά μηχανάρα είναι και τζάμπα πλέον.Λίγα δίνεις, πολλή μηχανή παίρνεις!

Άσε τα υπόλοιπα...θα ψάχνεις ανταλλακτικά και θα φτάνεις στην Κύπρο...ή στην Γερμανία για να βρεις!

Εγώ πάντως αν έχεις δίλλημα σου προτείνω μαύρο!
Βαραντέρο φυσικά!

Καταγράφηκε
xplast
Rossi και πάνω !
*****
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3652


« Απάντηση #13 στις: Παρασκευή 01 Μάιος 2009, 19:47:45 μμ »


Τα συνεργεία μόνο 4 5 μοντέλα ξέρουν να φτιάχνουν:
Τρανσαλπ
Βαραντερο
CBR/CBF
Ιννοβα παπιά γενικά



ΧΤ600
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο 02 Μάιος 2009, 00:05:36 πμ από totos » Καταγράφηκε
tranten
Επισκέπτης
« Απάντηση #14 στις: Σάββατο 02 Μάιος 2009, 00:04:07 πμ »

Συμφορίτες και συμφορίτισες

Ανοίγω αυτό το θέμα και μάλιστα τέτοια ώρα γιατί θέλω να μάθω πληροφορίες για το ΟΝ-OFF μηχανάκι της Kawasaki το KLV 1000 που από μια πρώτη ματία στο νετ κατάλαβα ότι έχει αποσυρθεί από την παραγωγή το 2006.
Έτυχε να το δώ σήμερα τυχαία στο δρόμο, μέχρι πρίν λίγες ώρες δεν γνώριζα καν την ύπαρξη του και επειδή γενικά ψάχνομαι με τα ON-OFF που κυκλοφορούν προς αντικατάσταση της transalp αν έχετε πληροφορίες θα με βοηθούσατε.
Αυτό είναι το link από την επίσημη σελίδα της εταιρίας
http://www.kawasaki.gr/product.asp?Id=3400E0C2DDF
αναφέρεται σε μοντέλο του 2006 οπότε και υποθέτω πως ήταν η τεέυταία παραγωγή της μηχανής αυτής.



να υποθεσω οτι τον καλυψαμε τον ανθρωπο σε οτι ρωτησε......
Καταγράφηκε
andy
Επισκέπτης
« Απάντηση #15 στις: Σάββατο 02 Μάιος 2009, 10:15:09 πμ »

9000e + πινακίδες+αξεσουάρ και σουξουμουξου μανταλάκια =1000e για ένα τελειωμένο μοντέλο και ούτε καν δικό της είναι, δεν θα τα έδεινα ποτέ.
Και πέρυση  και αυτό και το V-STROM πουλιώντουσαν 9500e και πάλι είπα μακρυά και προτιμησα  το vara(07 ABS) με 9000χλμ και με 3500e αξεσουάρ και εναμησι χρόνο εγγύηση ακόμα.
Και τα δύο δανείζονται τα πάντα από το v-strom 650 εκτός του κινητήρα ακόμα και τα φρενα και το πλαίσιο.
Ήταν μεγάλη αποτυχία και για αυτό δεν πουλησαν. Ειχαν και πολλά προβλήματα με την τροφοδοσία.
Ως μεταχειρισμένα τα βρήσκεις από 4000e(04)-6000e(06)τουμπανιασμένα.
Καταγράφηκε
hondakias
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 39



« Απάντηση #16 στις: Σάββατο 02 Μάιος 2009, 11:34:58 πμ »

να υποθεσω οτι τον καλυψαμε τον ανθρωπο σε οτι ρωτησε......

Χαχα ναι ναι όντως με καλύψανε, ακόμα και στο φόρουμ η συζήτηση γίνεται με τον κλασικό ελληνικό τρόπο, ξεκινάμε να μιλάμε για το kawasaki klv 1000 και τσακωνόμαστε στο τέλος για το αν ήταν πέναλτυ ένα σφύριγμα σε ματς πρωταθλήματος 1985-86....
Καταγράφηκε
DRAKE RAMORE
Επισκέπτης
« Απάντηση #17 στις: Σάββατο 02 Μάιος 2009, 18:28:39 μμ »

Τι πέναλτυ ρε...καθαρό οφσάιντ ήταν ...

Με το καλό η αναβάθμιση!
Βάρα τελικά;


Καταγράφηκε
costas_v
οδηγός τρίκυκλου
*
Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 47


« Απάντηση #18 στις: Σάββατο 09 Μάιος 2009, 19:25:15 μμ »


μην ακούς ...
εγώ ήμου εκεί και σου λέω πως μόνος του έπεσε, ούτε που τον ακούμπησε 

για το KLV πάντως ...
είναι όντως 100% VStrom 1000
Προσωπικά θα προτιμούσα το πρωτότυπο (Suzuki)
Πέρα από την αγορά και μεταπωλητική αξία, άλλη εμπειρία έχει η αντιπροσωπία και τα συνεργεία τη Suzuki.
και για τα ανταλλακτικά ... το 650 που πουλάει περισσότερο από παπί, είναι το ίδιο με μικρότερο μοτέρ
Μεταχειρισμένο, όταν έψαχνα έβρισκα φτηνότερα και από το 650 .. προσφορά/ζήτηση βλέπεις

Τώρα σε σχέση με varadero, Kapo είναι πιο μαζεμένη μοτο και από μοτέρ.. πολλή δύναμη !
Αλλά περισσότερο είναι ποιά σου κάνει το κλικ  Wink


Καταγράφηκε

ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΧΝΗ ΝΑ ΚΟΥΡΑΖΕΣΑΙ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΑΝΑΠΑΥΣΗΣ
Σελίδες: [1] | Πάνω Εκτύπωση 
« προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines
Simple Audio Video Embedder

SMF Theme © Gaia
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!